SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach zou me niks verbazen in elk gevalquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Voetbalzone. Ik kon me al niet voorstellen dat het waar is.
Kan 'ie tenminste nieuwe schoenen kopen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach zou me niks verbazen in elk geval. Al zal die voorzitter wel 60 miljoen ofzo willen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. FC Pferde?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik lees ook al geruchten dat er Duitse clubs interesse hebben in Derk
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Kan 'ie tenminste nieuwe schoenen kopen.Wat een paardenlul!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Een aankoop daar zou wel handig zijn, komt in de jeugd niet wat aan waar je volgend seizoen al op kunt rekenen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat iedereen het weet
[ afbeelding ]
Een aankoop is daar broodnodig. Alleen is die speler me niet echt opgevallen in de ELquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een aankoop daar zou wel handig zijn, komt in de jeugd niet wat aan waar je volgend seizoen al op kunt rekenen.
Meer dan handig idd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Een aankoop daar zou wel handig zijn, komt in de jeugd niet wat aan waar je volgend seizoen al op kunt rekenen.
mij ook, die gast bleef gaan en had een kutkopquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een aankoop is daar broodnodig. Alleen is die speler me niet echt opgevallen in de ELAlleen die linksback viel me op eigenlijk
En hij scoordequote:Op donderdag 28 maart 2013 22:49 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
mij ook, die gast bleef gaan en had een kutkop
Ik wil hem daar ook wel zien hoor. Alleen vinden sommige dat hij daar niet kan spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ik pleit nog steeds voor Andersen als toekomstige rechtsbuiten
Waarom precies?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef DeLachendeVierde het volgende:
Ik pleit nog steeds voor Andersen als toekomstige rechtsbuiten
Voor Eendracht Combinatie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef MrStock het volgende:
die TT, waar kan EC nog meer voor staan dan?Volgens mij stel ik een domme vraag nu...
Europese Commissie, zie PSV topicquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef MrStock het volgende:
die TT, waar kan EC nog meer voor staan dan?Volgens mij stel ik een domme vraag nu...
Europese Comissiequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:25 schreef MrStock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |