PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel goedquote:
quote:
Bosmongool?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij is een [ afbeelding ][ afbeelding ]
Je kachel natuurlijk!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:25 schreef TBakkert het volgende:
Het is zwart en als het uit de boom valt, is je kachel kapot,
10 punten! NU JIJ NU JIJ NU JIJ!!!quote:
Het is grijs en hangt aan een boom?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
10 punten! NU JIJ NU JIJ NU JIJ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die van mij stond op dezelfde pagina, jij googlede ookquote:
Hahaha busted!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die van mij stond op dezelfde pagina, jij googlede ook
Nee joh.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Pipi Langkous komt uit Finland toch?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee joh.Astrid Lindgren was Zweeds.
Lindgren.
nee.quote:
Ok, ik ga ook een offtopic bijdrage leveren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel. Al wil ik ook best offtopic blijven.
[ afbeelding ]
Net even een doos van deze rakkers leeggegeten.
Met sinaasappel toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel. Al wil ik ook best offtopic blijven.
[ afbeelding ]
Net even een doos van deze rakkers leeggegeten.
Is dat die Mies?quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
COOKIESSSS
OMNOMNOMNOM
Mijn moeder had ze gehaald toen ik met een vriend bij Only Friends wasquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Morgen maar even naar de AH om die te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
wat is dat?quote:
lolquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
COOKIESSSS
OMNOMNOMNOM
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor jouw tijd jongen... Voor jouw tijd.
neenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:43 schreef Baje het volgende:
[..]
Tamperen. Zal dit begin fifa 14 ook zijn ?
Vooral doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:43 schreef Baje het volgende:
[..]
Tamperen. Zal dit begin fifa 14 ook zijn ?
allemaal vanaf hetzelfde ip duhquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
IP maakt (voorlopig) geen reet uit. Heb al 10+ gebande accounts.
Het is geen bug, bij grote drukte gaan de trades gewoon even in de wachtrij om de servers te ontzien en dan blijven ze even op completing staan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
Completing bug is terug![]()
![]()
. Kon al bijna niet meer zonder
Hopelijk bannen ze niet op IP, anders ben ik m'n account van dit jaar ook weer kwijt.quote:
Oh daarom verkoop je telkens coins en koop je ze later weer terugquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hopelijk bannen ze niet op IP, anders ben ik m'n account van dit jaar ook weer kwijt.
Ik durf het ook niet meer aan om meer dan 300k op m'n account te hebben.
Hij had toen eerder een miljoen dan ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:54 schreef Ajacied7 het volgende:
Allemaal lurkers die zich registreren tijdens het tamper-gebeuren en bedelen om coins![]()
En natuurlijk:
[ afbeelding ]
Hee ds, is je gesprek wel goed gegaan? Was dat met je ouders of iets anders?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij had toen eerder een miljoen dan ik
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:57 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oh daarom verkoop je telkens coins en koop je ze later weer terug
Ja, het was met mijn moeder en haar vriend en het ging goed ja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee ds, is je gesprek wel goed gegaan? Was dat met je ouders of iets anders?
Gaat het internet slot al eraf?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het was met mijn moeder en haar vriend en het ging goed ja.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gaat het internet slot al eraf?
Dus ik denk eens kijken wie dat zegt dan, is het echt een gigantisch lelijke trol.... Jaloers kreng, ga niet haten op Sylviequote:Beste Sylvie van der Vaart (of welke achternaam je nu draagt), wil je je aub niet zo uitsloven in de Hunkemoller reclame. Dank!
Werkt ook niet. Bij een niet nader te noemen persoon in ieder geval niet tenminste.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef Baje het volgende:
Volgend jaar kan ik dan met een acc op een ander ip spellen en daar alle ronaldos en messis opzetten.
Nee, wel is het de vraag of ze het dit weekend ook automatisch gaan verzetten als de klok een uur vooruit gaat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Gaat het internet slot al eraf?
Je moet gewoon random kaarten op de markt kopen en een paar van jezelf. Dan moeten ze óf iedereen bannen die kaarten heeft verkocht, dus ook ongeschuldige mensen óf ze bannen niets.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef Baje het volgende:
Volgend jaar kan ik dan met een acc op een ander ip spellen en daar alle ronaldos en messis opzetten.
Fijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, het was met mijn moeder en haar vriend en het ging goed ja.
Doet me denken aan de topicreeks over Raf en Sylvie...dat waren ook allemaal dikke wijven die gingen haten op Sylvie dat ze fake was met allemaal lijstjes en paints enzo..echt zo triest was datquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:01 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand op mn fb likede deze post:
[..]
Dus ik denk eens kijken wie dat zegt dan, is het echt een gigantisch lelijke trol.... Jaloers kreng, ga niet haten op Sylvie
Zo heeft de niet nader te noemen persoon die ik net noemde het ook gedaan. Was geen succes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je moet gewoon random kaarten op de markt kopen en een paar van jezelf. Dan moeten ze óf iedereen bannen die kaarten heeft verkocht, dus ook ongeschuldige mensen óf ze bannen niets.
Wow jij maakt het wel erg moeilijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo heeft de niet nader te noemen persoon die ik net noemde het ook gedaan.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo heeft de niet nader te noemen persoon die ik net noemde
"Likede". Klopt dit? Net zo'n gay vervoeging als updaten, of douchen. Ikke niet begrijp.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:01 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand op mn fb likede deze post:
[..]
Dus ik denk eens kijken wie dat zegt dan, is het echt een gigantisch lelijke trol.... Jaloers kreng, ga niet haten op Sylvie
Ik ben het met je eens dat werkwoorden die uit het Engels komen niet zo makkelijk te vervoegen zijn maar je hebt het goed gedaan!quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
"Likede". Klopt dit? Net zo'n gay vervoeging als updaten, of douchen. Ikke niet begrijp.
Beide geen leuke uitstraling. Would not hit. (Ok misschien 1 keer)quote:
laaiktequote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
"Likede". Klopt dit? Net zo'n gay vervoeging als updaten, of douchen. Ikke niet begrijp.
Geen succes, dan hebben ze de rest van de accounts dus ook gebanned.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo heeft de niet nader te noemen persoon die ik net noemde het ook gedaan. Was geen succes.
Ik vind sowieso dat je dit niet moet willen gebruiken in het Nederlands, maar vooruit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja volgens die site is het idd likete. LikeDe klinkt ook niet als je het hardop zegt.
Neuh, maar als je 10 spelers koopt, 5 van random account en 5 van 1 andere account dan kunnen ze dat alsnog wel invullen I guess. Zeker als het ook nog ver boven marktprijs is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Geen succes, dan hebben ze de rest van de accounts dus ook gebanned.
Nee man Liken is van het type timen - timet - timede - getimedquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja volgens die site is het idd likete. LikeDe klinkt ook niet als je het hardop zegt.
Facebook zaken zitten nou eenmaal in de vocabulaire. Ik zeg liever "ik likete" dan "ik heb hem ge-vind ik leuk't"quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je dit niet moet willen gebruiken in het Nederlands, maar vooruit.
Maar dan is het nog steeds obvious. Gewoon 5 kaarten random kopen en 1 van jezelf. Al durf ik te zweren dat die gast die Maikon Leite verkocht aan GuRBuH ook gebanned is.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh, maar als je 10 spelers koopt, 5 van random account en 5 van 1 andere account dan kunnen ze dat alsnog wel invullen I guess. Zeker als het ook nog ver boven marktprijs is.
Ik vind het sowieso niet boeiend om te zeggen of ik iets heb "geliked"quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Facebook zaken zitten nou eenmaal in de vocabulaire. Ik zeg liever "ik likete" dan "ik heb hem ge-vind ik leuk't"
Ik zie in mijn ogen nog een verbeterpuntje voor de site:quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:15 schreef pascal08 het volgende:
Wie wil er even helpen om te checken of alle transfers op wefut zijn ingevoerd?
https://docs.google.com/s(...)9TdndmTFBZOGc&gid=28
Als zijn het er maar een paar die je wilt checken, dat scheelt mij weer tijd.
Waarom zou je dat sneller heen en weer willen zien gaan dan? De complete naam staat er heel groot boven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zie in mijn ogen nog een verbeterpuntje voor de site:
Ik zat toevallig bij het kaartje van Ronaldo te kijken, maar ik vind dat het vrij lang duurt voordat de hele naam (Cristiano Ronaldo) heen en weer is bewogen op het kaartje. Bij het bekijken van een squad heb je daar geen last van, maar bij een individuele speler wel.
Ik vind het nu wel erg traag gaan eigenlijk. Maar dat is mijn mening.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat sneller heen en weer willen zien gaan dan? De complete naam staat er heel groot boven.
Zit je dan echt te wachten tot je de hele naam hebt gezien?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:23 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik vind het nu wel erg traag gaan eigenlijk. Maar dat is mijn mening.
Neehoor, zeker niet. Ik stoorde me eraan. Maar misschien doe ik wel te moeilijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zit je dan echt te wachten tot je de hele naam hebt gezien?
Ik ook, dan probeer ik de volgende letter te radenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zit je dan echt te wachten tot je de hele naam hebt gezien?
Mijn pro zuigt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:29 schreef poker4lifee het volgende:
6 uur lang clubs...............![]()
kan alleen geen bal meer zien.
En wanneer doet de rest weer eens mee, hoe meer hoe leuker
Als ik die titel al lees kan het artikel de prullebak inquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef DePresident. het volgende:
Goed stuk waar de pijnlijke situatie goed naar voren komt. Al ben ik het natuurlijk niet eens met het afschaffen van de jeugdopleiding.
http://www.catenaccio.nl/(...)ng-beter-afschaffen/
De titel is waardeloos, het artikel is zelf wel goed.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik die titel al lees kan het artikel de prullebak in
Wel 3-4-2-1, bevalt goed. Wel echt belangrijk dat je middenveld goed in balans is. RM/LM moeten wel mee kunnen verdedigen (zeker geen low def WR) en middenvelders idem.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:11 schreef dion_v_k het volgende:
Zijn er hier meer mensen die ooit 3-4-3 hebben gespeeld terwijl ze 3-5-2 gewend zijn?
Hoe beviel dit?
Ik wil een team gaan bouwen maar kan de formatie nu niet proberen
Okequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel 3-4-2-1, bevalt goed. Wel echt belangrijk dat je middenveld goed in balans is. RM/LM moeten wel mee kunnen verdedigen (zeker geen low def WR) en middenvelders idem.
3-4-3 heeft wel die kutlinks achterin met 3 CB + GK
De inleiding deugt ook al van geen kanten. Daar maar gestopt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik die titel al lees kan het artikel de prullebak in
Dat aantal goals op zo'n sample kan alleen als je ook tegen de CPU speeltquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:13 schreef Nystiq het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2354375.page
Deze gast zegt dat hij Welliton gebruikt voor chemistry, haha.
Door mensen als jij blijven ze het doen, want blijkbaar heeft het dus zinquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:17 schreef DuTank het volgende:
Ok, misschien omdat ik een week geleden voor het laatst heb gespeeld dat het niet zo lekker loopt, maar ik heb echt te vaak in een potje dat ik overduidelijk een bepaalde kant op richt met passen en dat ie 'm dan gewoon regelrecht de andere kant op speel. Toen ben ik er nog beter op gaan letten en het gebeurt echt veel te vaak. Fucking dikke bullshit. En dan kom je ook nog van die trieste mannetjes tegen die gaan rondtikken achterin als je 4-3 terug komt, waarna ze via een klutserdekluts per ongeluk alleen voor de kepeer staan en scoren. Dan gaan ssshhh'en.
Gevolg: controller neer gelegd.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:17 schreef DuTank het volgende:
Ok, misschien omdat ik een week geleden voor het laatst heb gespeeld dat het niet zo lekker loopt, maar ik heb echt te vaak in een potje dat ik overduidelijk een bepaalde kant op richt met passen en dat ie 'm dan gewoon regelrecht de andere kant op speel. Toen ben ik er nog beter op gaan letten en het gebeurt echt veel te vaak. Fucking dikke bullshit. En dan kom je ook nog van die trieste mannetjes tegen die gaan rondtikken achterin als je 4-3 terug komt, waarna ze via een klutserdekluts per ongeluk alleen voor de kepeer staan en scoren. Dan gaan ssshhh'en.
Gevolg: controller neer gelegd.
Moest je naar huis van de portier?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
17 zijn terwijl al je vrienden 18 zijn
Voor 10 uur naar binnen danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moest je naar huis van de portier?
24 zijn en in Augustus vader worden..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:26 schreef Dudeweiser het volgende:
17 zijn terwijl al je vrienden 18 zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Inderdaad, ik vind het ook irritant dat jij steeds de boel aan het hinderen bentquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Goed potje zombies met VDM trouwensKut noobs helaas die ons hinderen
Wrom heb je eigk geen plaatje van Cruz in Feyenoord shirt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het ook irritant dat jij steeds de boel aan het hinderen bent
Grapje, goed potje, jammer van die kneus die leaved
Ik kon geen mooie vindenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wrom heb je eigk geen plaatje van Cruz in Feyenoord shirt?
Sws Modric CDMquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier word je idd niet echt vrolijk van
Nu laat je het mooiste stuk wegquote:
Perisic is echt goedquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar daar herken je hem niet op als avatar
OF dit?
[ afbeelding ]
Gewoon dominant spelenquote:
jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Moest je naar huis van de portier?
In Leeuwarden moet je voor 10 uur binnen zijn als je geen 18 bentquote:
Een vriend van mij zei een keer (toen hij nog 17 was) dat de portier een kklijer was. 3 maanden verbodquote:
Nicequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Stond er 40 minuten op en is met afstand de goedkoopste
Hier in Tilburg heb je dan 2 blauwe ogen en eet je 3 maanden door een rietjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Een vriend van mij zei een keer (toen hij nog 17 was) dat de portier een kklijer was. 3 maanden verbod
Diezelfde portier heb ik ook eens een woordenwisseling mee gehad en ik schold zijn moeder uit. Ook 3 maanden verbod
Serieusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
Gewoon spitsenkoppel Sturridge Aggie jeweetzelluf
En nu kom je wel binnen bij die portier zekerquote:
Nee, maat 54 ofzoquote:
Voor mijn Randoms? Ja. Aangezien ik mijn hele middenveld en verdediging nodig heb om Pedro en Gargano op 9 chem te krijgen, zijn er niet veel andere opties voor in de spits.quote:
Ik laat mijn decolleté zien en ze zijn van slagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
En nu kom je wel binnen bij die portier zeker![]()
Carollquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Voor mijn Randoms? Ja. Aangezien ik mijn hele middenveld en verdediging nodig heb om Pedro en Gargano op 9 chem te krijgen, zijn er niet veel andere opties voor in de spits.
Ja kon, maar dan speelt dit fijner denk ikquote:
Ik had hem gisteren voor 105k binquote:
Doe gewoon LT + fakeshot naar links of rechtsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:43 schreef DannyDeko het volgende:
Wie kan mij eens precies die ronaldo chop uitleggen. Want de ene keer als ik RS 2 x naar linksonder doet gaat ie naar links, en al loop ik een klein beetje anders gaat ie ineens naar rechts. Zit heir nog enige logica in?
Hij had straks alle Payet's er voor 100k opstaanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
AC Palermo is echt een gigantische klapmongool. Eerst ons met 6 spelers tegelijk undercutten (meerder keren). En nu naar 40k willen pricefixen, raap me op!
PALENO is het dan, maar ik moest lachenquote:
Oh fuck ja hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PALENO is het dan, maar ik moest lachen
Dan schiet je 9 van de 10 keer de bal weg. M'n controller is nogal brak.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe gewoon LT + fakeshot naar links of rechts
Nee joh, je schiet die bal dan niet wegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan schiet je 9 van de 10 keer de bal weg. M'n controller is nogal brak.
Maar zit er nou logica in die chop?
Hij had de laatste van Thorb ook allemaal opgekochtquote:
Hoe doe je die fake hak na een balrol ?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Doe gewoon LT + fakeshot naar links of rechts
ja als je het naar linksonder doet ga je volgens mij naar links en rechtsonder naar rechts. Maar het slaat echt nergens op om het op die manier te doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dan schiet je 9 van de 10 keer de bal weg. M'n controller is nogal brak.
Maar zit er nou logica in die chop?
Dragback fake bedoel je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe doe je die fake hak na een balrol ?
Godverquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze was er helemaal kapot van dat ze haar jas kwijt was.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die is kut. LT Rechterstik van onder naar links en dan naar rechts.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe doe je die fake hak na een balrol ?
Ik zie een vaginaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn er maar een paar 1000 spelers met die clubnaamquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef ThadCastle het volgende:
AC Palermo is echt een gigantische klapmongool. Eerst ons met 6 spelers tegelijk undercutten (meerder keren). En nu naar 40k willen pricefixen, raap me op!
blijkbaar in Leiden ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
In Leeuwarden moet je voor 10 uur binnen zijn als je geen 18 bent
Lijkt me wel heel toevallig. Maar waarom is die naam populair dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er maar een paar 1000 spelers met die clubnaam
ik nietquote:
quote:
Donderdagavond is studentenavond hé bijna overalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
blijkbaar in Leiden ookeerst kon je gewoon binnenlopen voor twaalf uur, nu moet je ineens een studentenpas hebben
Is een van de standaard namen als je een club aanmaakt. Als je het niet zelf aanpast dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel toevallig. Maar waarom is die naam populair dan?
Zijn dat gewoon haar dijen die tegenelkaar aan zitten wanneer ze met de benen wijd zitquote:
Nee, dat is een kilo of 10 voor-kutquote:
Ah oke.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is een van de standaard namen als je een club aanmaakt. Als je het niet zelf aanpast dus.
Ja I know, maar sinds kort doen ze pas echt moeilijk over leeftijdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Donderdagavond is studentenavond hé bijna overal
Ik snap hem nog steeds maar half. Is me nooit gelukt, maar heb hem ook nooit echt veel geprobeerdquote:
lukt mij in een wedstrijd nog steeds nooit om hem vanuit stilstand te doenquote:
En daarom hebben dus vooral de eckte eckte traders met diverse trade accounts dat als naamquote:
Hehequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik snap hem nog steeds maar half. Is me nooit gelukt, maar heb hem ook nooit echt veel geprobeerd
Tegen jou probeerde ik de chest flick maar jij bleef maar op me afstormen
Ik vind dat een van de mooiste passeeractiesquote:
Meesteres inquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
Bij Take me out is een meesteres een van de 30 vrouwen. Nou wie wil daar nou niet mee naar huis![]()
SM ofcoursequote:
Dat zijn mijn initialenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SM ofcourse
Lol een van die vrouwen is een ex van die vent die uit de lift komtZegt ze dat hij vreemd ging
![]()
Dat wordt vast leuk. Naam van die gene waarmee hij vreemdging staat op zijn hand getatoeeerd
Ja misschien ging je full retard en bedoelde je lerares hahahquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
SM ofcourse
Lol een van die vrouwen is een ex van die vent die uit de lift komtZegt ze dat hij vreemd ging
![]()
Dat wordt vast leuk. Naam van die gene waarmee hij vreemdging staat op zijn hand getatoeeerd
Dit was blijkbaar meer een meesteres in je mond als asbak gebruikenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja misschien ging je full retard en bedoelde je lerares hahah
In dat geval, lekker toch zo'n zweepje op je bil
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dit was blijkbaar meer een meesteres in je mond als asbak gebruiken
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Die mensen, zo dom![]()
Zegt er een: Iemand die vreemdgaat is echt een no go. Heb ik zelf ook meegemaakt.
Vraagt Jan: Wat is er gebeurd dan?
Ja hij ging elke keer terug naar zijn vrouw![]()
![]()
Ik vind dat normaal ook, maar dit programma doet ie best leukquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind die Jan kooijman verschrikkelijk irritant om naar te kijken, kunnen ze hem niet in elk programma van de trap duwen
Juist dit programma doet hij erg slecht. Cheat on me doet hij opzich wel goed, maar dat is alleen omdat hij niet zo vaak in beeld komt denk ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind dat normaal ook, maar dit programma doet ie best leuk
Oh nou ik vind dat nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Juist dit programma doet hij erg slecht. Cheat on me doet hij opzich wel goed, maar dat is alleen omdat hij niet zo vaak in beeld komt denk ik
Misschien komt het omdat Eddy Zoey perfect was voor dit programmaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh nou ik vind dat nietBij Cheat on me zie je hem niet idd
Ja idd, dat is wel een gemis. Sowieso is zo iemand daarna vervangen altijd moeilijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:19 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat Eddy Zoey perfect was voor dit programma
Story of my fifa-lifequote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:20 schreef DuTank het volgende:
Ik zit volgens mij in de EA-heeft-bepaald-dat-je-niet-mag-winnen-reeks. 5 wedstrijden, waarvan er 1 normaal was en ik ook won. Laatste wedstrijd 5atb zilverteam, een-tweetje en alleen voor de keeper. Verdedigers die zonder dat je het zegt tijdens dat een-tweetje naar voren gaan lopenWat is dat voor debiele actie, je ziet die steekpass 100 jaar aankomen en nog ga je zo lopen. Met hangen en wurgen bij blijven, totdat er weer zo'n kanker doelpunt komt en het 5-2 is. Ragequit. Doe ik normaal nooit.
Sahinquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:20 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe team
Morgenavond is het weer verkocht
Nee Sahin want Sahinquote:
Ditquote:
Ik vind hem tof.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:20 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe team
Morgenavond is het weer verkocht
Ik dacht laat ik het eens proberenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:22 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind hem tof.![]()
Alleen Olic op CAM lijkt me niets.
Farfanquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het eens proberenPrima shooting heeft hij, sterk en tsja, wat meer
Ik kan hem ook doen met Perisic van Dortmund Gotze op CAM en dan Farfan RM
Farfanquote:
Voetbalt waarschijnlijk beter, maar zo is het team een stuk mooier met thema Kroatië.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het eens proberenPrima shooting heeft hij, sterk en tsja, wat meer
Ik kan hem ook doen met Perisic van Dortmund Gotze op CAM en dan Farfan RM
Ben het weer met je eens, gebeurt niet veel zo vaak in één dagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Farfandie kerel is bizar goed in FUT
Snel, sterk, goede passing, goede dribbel, goede shooting, 4* skills
Beste RM in het spel tot nu toe
En de dag is nog maar net begonnenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Voetbalt waarschijnlijk beter, maar zo is het team een stuk mooier met thema Kroatië.
Zo houden
[..]
Ben het weer met je eens, gebeurt niet veel zo vaak in één dag![]()
Ik heb sowieso niks met spelers uit de Bundesliga.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Farfandie kerel is bizar goed in FUT
Snel, sterk, goede passing, goede dribbel, goede shooting, 4* skills
Beste RM in het spel tot nu toe
He wants the Dquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:25 schreef StijnDa het volgende:
Ben het weer met je eens, gebeurt niet veel zo vaak in één dag![]()
Robbenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:26 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niks met spelers uit de Bundesliga.
Alleen Robben en Reus vind ik tof.
En Santana want Braziliaans en paceeee![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
En de dag is nog maar net begonnen
Hier haak ik af.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
RobbenSlechtste voetballer ter wereld. Ik zou nog eerder Fernandez opstellen.
Farfan boven Robben verkiezenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
RobbenSlechtste voetballer ter wereld. Ik zou nog eerder Fernandez opstellen.
Spelers die niet kunnen overspelen verkiezen boven spelers die dat wel kunnenquote:
Met een buitenspeler gaan overspelenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spelers die niet kunnen overspelen verkiezen boven spelers die dat wel kunnen
De rest van het team moet ook een rating krijgenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met een buitenspeler gaan overspelen
Als iedereen de bal aan Robben geeft krijgt ook iedereen een assistquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
De rest van het team moet ook een rating krijgen
Robben heeft een magneet, hij heeft de bal voordat iemand heeft gepasstquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:31 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Als iedereen de bal aan Robben geeft krijgt ook iedereen een assist
If I flip a coin, what are the odds of me getting head?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
He wants the D
Nu ben ik echt weg
Ben je nog wakker?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:52 schreef DePresident. het volgende:
Goed stuk waar de pijnlijke situatie goed naar voren komt. Al ben ik het natuurlijk niet eens met het afschaffen van de jeugdopleiding.
http://www.catenaccio.nl/(...)ng-beter-afschaffen/
Laat dit Reemi maar niet zien...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
Ben je al anderhalf uur aan het puzzelen en dan heb je uiteindelijk dit team staan![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat doe jij nouquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:26 schreef dion_v_k het volgende:
Ben je al anderhalf uur aan het puzzelen en dan heb je uiteindelijk dit team staan![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik nietquote:
Hallo Iwan, vanwaar een WaleGala (zoals DTM zou zeggen) team?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:08 schreef BDIL het volgende:
Morgen
Wat vind je van me squad ?
[ afbeelding ] Wou ramsey erin maar dat ging niet![]()
Ik ging zoeken naar Non rare gold's met aardige stats die ik niet had gebruiktquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hallo Iwan, vanwaar een WaleGala (zoals DTM zou zeggen) team?
Okequote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik ging zoeken naar Non rare gold's met aardige stats die ik niet had gebruikt
Earnshaw toch? Magere stats...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke
Lijkt me wel een aardig team, maar die spits is kut.
Enige manier om Iedereen op 9 chem te brengenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Earnshaw toch? Magere stats...
Sluitstukje, zeg maar. Tja, daar moet je het dan maar mee doen hequote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Enige manier om Iedereen op 9 chem te brengen
Komt goed ( hoop ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Sluitstukje, zeg maar. Tja, daar moet je het dan maar mee doen he
Klopt, heb ik nog een tijdje in gehandeld. Belachelijk duurquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Komt goed ( hoop ik)
Die Sabri is fucking duur voor een silver
!
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, heb ik nog een tijdje in gehandeld. Belachelijk duur
Dit trouwens
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:28 schreef BDIL het volgende:
Hij wordt dit weekend sowieso duur![]()
[ afbeelding ]
Ik weet niet of ieder ander kantoor dicht is, maar het mijne wel in elk gevalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Goedemorgen!
Een lekker rustig dagje hier op het kantoor.
Elk ander kantoor in de wereld is vrij behalve wij in Nederland.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik weet niet of ieder ander kantoor dicht is, maar het mijne wel in elk geval
Nog niks over gehoord. Iedereen aan het uitslapen volgens mijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]Mazzelaar.
Ik verwacht geen één telefoontje vandaag.
Is er trouwens nog een speciaal toernooi dit weekend?
Ik had ook wel een themacup verwacht, gemiste kans als die er niet komt dit weekend.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog niks over gehoord. Iedereen aan het uitslapen volgens mij
Ik zie op zich het verband niet tussen pasen en voetballen. Dus lijkt me niet verrassend als er geen thema cup komt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had ook wel een themacup verwacht, gemiste kans als die er niet komt dit weekend.
Er is ook geen verband. Maar veel mensen zijn vrij, veel mensen gamen dit weekend (incl maandag)... dan zou het mooi zijn als er een extra cupje is. En EA heeft er misschien ook wel belang bij, want als ze het de goede req's wegzetten, openen mensen misschien wel meer packs.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie op zich het verband niet tussen pasen en voetballen. Dus lijkt me niet verrassend als er geen thema cup komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |