skulls zijn al bezetquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
oh afbeeldingen faal, naja klikbaar.
nee joh, ik pas ze eerst ff en anders kjn je er ieamand anders mee blij maken toch. of staan ze in de weg?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
moet ik ze opsturen of wil je wachten?
Okay dan laat ik ze ff staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee joh, ik pas ze eerst ff en anders kjn je er ieamand anders mee blij maken toch. of staan ze in de weg?
Zeg maar watquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Mmm volgens mij plastic. De ballerinas. Dus dan zou ik er niet veel voor betalen.
Prima joh!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
eh, 15. Dan kom ik ze wel halen bij SF
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
*houd skullschoenen boven de prullenbak*
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
brum zn reactie op mijn blauwe nagels:
'als je er nu geel op doet dan worden ze groen'._
brumquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
brum zn reactie op mijn blauwe nagels:
'als je er nu geel op doet dan worden ze groen'._
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:55 schreef Stormqueen het volgende:
Laat maar weten wanneer je weer in ehv bent shar!
Hij woont in Woenselquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd woont SF ver van station?
okay!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je mag ook even aan mijn tieten zitten?
O hoi, weet je hoe lang?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:02 schreef Sharana_LV het volgende:
10% korting bij asos -> APRBDAY2013
Ik vind 'm prachtigquote:
de bovenste en de onderstequote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik heb er nu 3 die ik leuk vind, kiezen wordt het moeilijkste denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderste mooist; close gevold door de bovenstequote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Maar ik heb er nu 3 die ik leuk vind, kiezen wordt het moeilijkste denk ik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die friebels zitten op een rare plaats. En als je dan bruin geworden bent hebt je van die witte kringen onder je tieten alsof je mega hangtieten hebtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
WAT, VINDEN JULLIE DIE MET DIE FRIEBELS NIET MOOI?![]()
![]()
In theorie hou ik in deze drie wel tetten over. Maar die bovenste en onderste vind ik zelf denk ik ook het mooist
Jonge ik word nauwelijks bruinquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die friebels zitten op een rare plaats. En als je dan bruin geworden bent hebt je van die witte kringen onder je tieten alsof je mega hangtieten hebt
Moarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Goed, zo ff fotos maken van de rest van de kleding
JIJ HEBT HEUL MIJN MAAT NIETquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:43 schreef Sharana_LV het volgende:
oh k heb ook nog lage laarzen met schedels die wegmogen
quote:
ik heb hem fout ingevuld maar weet niet of je antwoord nog mag veranderenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Argh ik wil die prijsvraag voor the new black invullen en ik twijfel voortdurend. Damn you bwain
Achteraan mailen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb hem fout ingevuld maar weet niet of je antwoord nog mag veranderen
quote:
welnee!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Wel tof; maar volgens mij moet je hiervoor wel wat dikkere kuiten hebben; niet?
Mja voor mijn benen is t soberso niet geschikt, maar ze zijn ook te klein voor mijquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Wel tof; maar volgens mij moet je hiervoor wel wat dikkere kuiten hebben; niet?
Prijsvraag...?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
![]()
Argh ik wil die prijsvraag voor the new black invullen en ik twijfel voortdurend. Damn you bwain
ik vind ze ook tof maar ik merk gewoon dat ze net te krap zitten, en dan weet ik dat ik ze toch nooit aan ga trekken. Dus ff streng zijn en dingen die k ook niet meer aan trek gewoon wegdoenquote:
wat voor afspraak?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Prijsvraag...?
En zneuwachtig voor de afspraak vanmiddag, ben heel de tijd naar m'n nagels aan het staren of alles er nog netjes op zit.
Afspraak bij The New Black! Bedenk me net dat ik nog niet had gezegd dat dat vanmiddag is.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Al mijn nagels liggen er weer afToch maar niet meer buffen
Nee dat moet jij niet doen! Waarom buffen, je lakt ze toch altijd toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:04 schreef Stormqueen het volgende:
Al mijn nagels liggen er weer afToch maar niet meer buffen
omdat ik extreme ridges hebquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee dat moet jij niet doen! Waarom buffen, je lakt ze toch altijd toch?
Wat ga je met je nagels doen op de dagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze hebben nog negen weken om bij te groeien!
ik denk dat ik ze lak!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ga je met je nagels doen op de dag?
WAAROM NIEEHIEEETTTquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:24 schreef Loqi het volgende:
Haaaai![]()
ohja, de prijsvraag, thnx priem (en nee ik ga t niet vragen)
Jamaar jij had al lakjes van hunquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja kut is dat hewaarom zit er geen edit knop buuhuuh
Dan gewoon 10 doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Okay om weer een misaankoop te voorkomen![]()
Ik ga dus nu deze bestellen:
[ afbeelding ]
Ik heb meestal maat 10 van jurkjes van Asos. Zal ik deze ook in 10 bestellen? Ik denk dat het wel moet passen toch, het mdoel heeft maat 8 aan en haar tetters passen er ook nog in. Ik denk dat als ik maat 12 bestel dat hij verder weer te groot is.
Wat denken jullie?
French Manicure, want dat moet van mijn moederquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat ga je met je nagels doen op de dag?
Jouw moederquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
French Manicure, want dat moet van mijn moeder.
Ermahgerd waar vind jij sjaans marktplaats linkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Sjaan al die nooit gedragen spullen op marktplaats![]()
Dat zei mijn schoonmoeder ookquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef bleiblei het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl/verkopers/10362410.htmlquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd waar vind jij sjaans marktplaats link
En whao die jurk... seriously hotness
HOW ABOUT A NOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat zei mijn schoonmoeder ookEn toen zei ik: No.
Nouja ik zei eerst nee en toen zei ik meteen: Ik denk zelfs dat ik voor fel blauw of fel groen ga......quote:
MEEDOEN ERMAHGERDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Maandag is er een Harlem shake in onze jumbo
en terecht hoor, jouw bruiloft jouw keuzesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja ik zei eerst nee en toen zei ik meteen: Ik denk zelfs dat ik voor fel blauw of fel groen ga......
Je had haar gezicht moeten zien
En ok ik deed het om te kutten want ik was haar commentaar beuZe had het echt al tig keren gezegd
![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nouja ik zei eerst nee en toen zei ik meteen: Ik denk zelfs dat ik voor fel blauw of fel groen ga......
En ok ik deed het om te kutten want ik was haar commentaar beuZe had het echt al tig keren gezegd
![]()
Mag dat maar 1 keer?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:55 schreef Sharana_LV het volgende:
kut, k heb al betaald
een andere jurk die k gister zag was toen out of stock, zie nu opeens dat ze hem weer hebben maar als k em nu afreken telt die kortingscode niet meer
FML
ERMAGERDquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de mooist verklede persoon wint een krat boodschappen
Ja die heb k net gebruikt einzquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
Sjaan, deze al geprobeerd? ASOSTREAT10
zo wil ik nog een keer met mijn acid pellet een ooglook maken, naar mijn schoonmoeder gaan, wachten tot ze er iets vanzegt en dan zzeggen dat het mijn proefmake-up isquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Oh.. en APRBDAY2013 dan?quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo wil ik nog een keer met mijn acid pellet een ooglook maken, naar mijn schoonmoeder gaan, wachten tot ze er iets vanzegt en dan zzeggen dat het mijn proefmake-up isgewoon omdat het kan
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh misschien had ik die net gebruikt, maar hij zegt bij beide already used no longer valid
HOERAquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
Nou je mag dus mee bestellen, ergens dit weekend gaat het waarschijnlijk wel gebeuren
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:03 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar, ik krijg met die 10% coe 4 euro korting, misschein kan k em beter zonder korting bestellen want voordat het van jou bij mij is ben k ook weer verzenden kwijt bedenk ik mij net
Ik en wachtenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Praktisch omgaan met korting
Ja tenzij je tot 3 mei kan wachten
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo wil ik nog een keer met mijn acid pellet een ooglook maken, naar mijn schoonmoeder gaan, wachten tot ze er iets vanzegt en dan zzeggen dat het mijn proefmake-up isgewoon omdat het kan
Ik ken het verschijnselquote:
ERMAHGERD heb je niet 1 waar ogen op je tetten zit en dan de mond van de panda op je foef?quote:
Foefquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD heb je niet 1 waar ogen op je tetten zit en dan de mond van de panda op je foef?Brijlant
Moet gemaakt worden
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD heb je niet 1 waar ogen op je tetten zit en dan de mond van de panda op je foef?Brijlant
Moet gemaakt worden
die adelaar is baas!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat een matig kutmerk
Voor 250 euro is hij van jouquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd die legging vind ik ook echt tof![]()
![]()
Gvdquote:
trollpakketjequote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Huuuu nog geen pakketjeik ga echt huilen
komt vast goed joh, zenuwspeesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja als ie dat doet als er geen htf's in zitten
Ja shit happensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja vorige x duurde het ook lang en toen waren er 2 kapot. Ik ga huilennnn
ermahgerd hoe doe je datquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd macdonalds
Mijn maag is al de hele week van streek door het velen sleckten eten1 x lunch vergeten; 2x geen ontbijt; velen chocola koekjes en ook al friet deze week... en nu mac.... This is a bad week
![]()
wel lekkerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb alleen gister stukje brownie op want vriendin kwam langs op ziekenbezoek en ze had brownies gebakken vet lief, dus kon niet weigeren
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd hoe doe je datdat lukt mij niet eens
vandaag geen antibiotica meer dus hopen dat t zonder niet weer omhoog gaat, verder gaat t wel okayquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
wel lekker
hoe gaat het verder eig? nog steeds koorts?
Welk welk welkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Twee bikini's, legging en tasje.
Bedacht me dat mijn vaste kleine tasje in een verhuisdoos zit en ik heb geen idee in welke. Ik vond het een zeer goed excuus
Je levert zeker niet op de pofquote:
ah gelukkig dat het wel wat beter gaat nuquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vandaag geen antibiotica meer dus hopen dat t zonder niet weer omhoog gaat, verder gaat t wel okay
Ken je die uitdrukking niet? Op de pof...is zoals "ik betaal het volgende week/maand"quote:
oh zoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking niet? Op de pof...is zoals "ik betaal het volgende week/maand"
Doen ze ook vaak in de kroeg. Op rekening zeg maar
Je bent niet alleen hoor Puckziequote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:41 schreef Puckzzz het volgende:
Misschien moet ik maar uit de buurt van jullie falers blijven.
Neehoor.....kusjekroel! Ik geniet lekker met jullie mee
Heb je je sollicitatiegesprek al gehad trouwens?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
Maar....maar....ik ben niet eens een arme student!
Oh en Sjaan: echt?
welk onderwerp heb je voor je scriptie?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik poog vooral scriptie te schrijven en werk te vinden, echt studeren zit er ook niet bij.
Joah ik vind t prima heur, ze zijn maat 39 is dat okay? Als je wilt geef ik ze mee aan SQ die zie jij wss sneller dan mij, dan maak je die 15 eu maar een keer over wanneer t jou uitkomtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
Woordenschatverwerving in de tweede taal en dan specifieker voor passief en actief taalgebruik.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
welk onderwerp heb je voor je scriptie?
Oh dat klinkt best interessant! Ben je al ver?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woordenschatverwerving in de tweede taal en dan specifieker voor passief en actief taalgebruik.
Nope.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:52 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat klinkt best interessant! Ben je al ver?
Ik wel danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:46 schreef Puckzzz het volgende:
dafuq did i just readquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Woordenschatverwerving in de tweede taal en dan specifieker voor passief en actief taalgebruik.
Maar je krijgt er wel wat leuks voor terugquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wel dan. Ben ook niet arm, maar er komen grote uitgaven aan. En inkomsten dalen een stuk dus ja
Datquote:
Nouquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:54 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Maar je krijgt er wel wat leuks voor terugbeebeeee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA DAT DUSquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
En toen las ik dico's "klinkt interessant"
En dacht ik: HOE KLINKT DIT OOIT EVER INTERESSANTTTTT
Hoe
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
Hoe
quote:
+1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
Hoe
+1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[Pasen][ afbeelding ] Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
Hoe
+1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:00 schreef Puckzzz het volgende:
[Pasen][ afbeelding ] Op vrijdag 29 maart 2013 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat
Hoe
ermahgerd dat is al over een paar dagen dusquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef IJsdraakje het volgende:
En in april ga ik weer hard aan m'n scriptie.
Jup. Met dat verlof van m'n begeleider tussendoor was de motivatie even weg, dus even echt helemaal niks gedaan en dan weer vol aan de bak.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:02 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd dat is al over een paar dagen dus![]()
Ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik scriptieonderwerpen lees verlang ik altijd terug naar de tijd dat je werkstuk over paarden ging. Of dolfijnen. of voetbal
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup. Met dat verlof van m'n begeleider tussendoor was de motivatie even weg, dus even echt helemaal niks gedaan en dan weer vol aan de bak.
of computerspelletjesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als ik scriptieonderwerpen lees verlang ik altijd terug naar de tijd dat je werkstuk over paarden ging. Of dolfijnen. of voetbal
Is dat blijvend?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
puckz nu 31 eu!
http://www.zavvi.nl/games/platforms/ps3/tomb-raider/10292311.html
Het gaat gewoon lukken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:05 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Begrijpelijkhopelijk gaat het lukken
Ik had iemand die dat deed met z'n fretjes, liepen 3 van die beesten door het klaslokaal, en was er 1tje ontsnapt en moesten ze de hele school doorzoekenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
Of spreekbeurten en dan over kadders en je kad meenemen. Net als je pony bij je spreekbeurt over ponies.
nee 48 uur maar ze hebben wel vaker actiesquote:
Mhehehequote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik had iemand die dat deed met z'n fretjes, liepen 3 van die beesten door het klaslokaal, en was er 1tje ontsnapt en moesten ze de hele school doorzoeken
Ermahgerd mijn parkiet coco ging toen mee naar schoolquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:06 schreef Debsterr het volgende:
Of spreekbeurten en dan over kadders en je kad meenemen. Net als je pony bij je spreekbeurt over ponies.
Beesten mee naar school slepen onder het mom van spreekbeurtquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd mijn parkiet coco ging toen mee naar school![]()
Beest helemaal in de stress
Jupquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Beesten mee naar school slepen onder het mom van spreekbeurt![]()
Achja dat soort shit gebeurd nou eenmaal, dat van mij was nog veel erger toen op school maar utieindelijk maar niet meer over nadenken enzoquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:10 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben dus bezig met een project over voeding voor stage. En ik had dus woensdagavond allemaal dingen verzonnen enzulks, en stagedocenten waren helemaal blij met me. alleen meisje waarmee ik stage loop, heeft dus niks ermee gedaan, en strijkt met mijn eer half. en als het project begint zit ik in Liverpool dus ik krijg er niks van mee
Ja vind het echt kut dat ik er dan niet ben mjaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Achja dat soort shit gebeurd nou eenmaal, dat van mij was nog veel erger toen op school maar utieindelijk maar niet meer over nadenken enzo
Niiiice klinkt goedquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is actieve eb passieve taal IJs? Me iz geīntegreerd
Ho er en mobiel.... fokkwn =lastig...
Wilde alleen even zeggen dat het ren suuupertoffe bruiloft was gisteren, ondanks kou en sneeuw. Jurk met petticoat waren super, dansen was heerlijk, eerst netjes met schoenen, daarna als een eckten mongool zonder schoenen
Het was een goeien dag
Actief is spreken, schrijven; passief is lezen, luisteren. Kort door de bocht.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat is actieve eb passieve taal IJs? Me iz geīntegreerd
Ho er en mobiel.... fokkwn =lastig...
Wilde alleen even zeggen dat het ren suuupertoffe bruiloft was gisteren, ondanks kou en sneeuw. Jurk met petticoat waren super, dansen was heerlijk, eerst netjes met schoenen, daarna als een eckten mongool zonder schoenen
Het was een goeien dag
Awwwwquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:24 schreef BBQ-kip het volgende:
En geleerd dat een petticoat voor een 2 jarige gewoon een 'jurk kussen' is
Zo, nu lekker douchen en een vriend meeten en kapot knuffelen
NOEEEZZZquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:31 schreef Puckzzz het volgende:
Ohja! Ik wilde de petticoat nog even zelf passen onder mijn jurk!
Als die past hou ik 'm lekker zelluf
Hoe laat was jij ook alweer hier vanavondquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOEEEZZZ
Ik weet waar je huis woont![]()
Mwah, wat word het weer?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik een mietje als ik geen zin heb om 15km te fietsen morgen?
Mehquote:
Das wel matigquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Hemelsbreed 8km van zee af, hier waait het altijd.
Nope. Opoefiets.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Meh
[..]
Das wel matig
Heb je een goede fiets met versnellingen? Dat scheelt al
rond 19u30 ongeveer?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:40 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hoe laat was jij ook alweer hier vanavond?
Yay gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ermahgerd ondergetrouwd! Zo veel faal op het gemeentehuisambtenaren
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
ja straks, nu even ontbijten bij la fail, eh, place.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Vieren met bier/wijn/champagne
![]()
Nee?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
Dit moest ik 3x lezen eer ik 'm begreepquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:56 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD nog maar even tot niet meer batsen!
In 7 jaar maar 1x batsenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:59 schreef Incantrix het volgende:
Maar ze moeten nog wel een keertje batsen, ze willen een baby
Gefeliciteeeerdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
gingen daarom spreekbeurten altijd over huisdieren??quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:08 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik had iemand die dat deed met z'n fretjes, liepen 3 van die beesten door het klaslokaal, en was er 1tje ontsnapt en moesten ze de hele school doorzoeken
daarvoor ga je op huwelijksreis!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:59 schreef Incantrix het volgende:
Maar ze moeten nog wel een keertje batsen, ze willen een baby
Jup. Ik heb mijn kans verkekenquote:
Nam je de titanic mee?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gingen daarom spreekbeurten altijd over huisdieren??
Mijne ging over ijsbergen, like a neurd.
Geen idee, ik had vissen dus ik deed het nooit over m'n huisdierenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boekdrukken. Lijken wassen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |