abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124622900
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_124622971
Zit mobiel dus kan even de laatste paar posts uit het oude topic niet quoten. Sorry daarvoor!
pi_124624199
Twinkle, wat een Olli is??? De meest fantastische knuffel die er maar te krijgen is momenteel! Het olifantje uit de reclame van Feyenoord en Blijdorp. Was vanaf vanmiddag te koop in Blijdorp. Zo cute!
Ik wou hem ook gaan halen na de gyn, maar kreeg een sms dat het echt te bizar druk was, dus maar wachten op de volgende lichting!

Ow en jullie mogen best wel weten hoor waarom de gynaecoloog mij bij een evt volgende zwangerschap. Kreeg met 35 weken het hellp syndroom en een keizersnede. Maar kans op herhaling is klein (als ik bij dezelfde partner zou blijven ;) )
pi_124627169
Grappig, die Olli.

maar dan mag je toch nog wel naar de vk Loj? Alleen op het einde misschien niet.

Wat voor sprong is er met 8 maanden? Er schuifelt hier een meisje op de grond met slaapzak en al? Alles te bevoelen en er mee te slaan...en dat doet ze al de hele week. Niet moe te krijgen.

Nu vorige topic ff bijlezen.
pi_124627467
Ik heb nog niet terug gelezen sorry daarvoor
Vandaag kwam het c.b langs .
Dik een uur een gesprek gehad en hayley is weer gewogen ze was nu 3950 gram ietsje gegroeid weer.
Ze doet het gewoon goed.
Ik vind de uitdrukkingen zo mooi van der.
Een harde scheet sluit ze standaart af met ehh zo van die is er uit .
Kinderwagen pakken is ineens een vrolijk koppie.
aankleedkussen op bed ook omdat ze in bad gaat dan ,En word ze kribbig als je der weer uit bad haalt.
Ook als ik er een paar uur niet ben is ze onrustig tot ze me stem weer hoort of merkt dat ik er ben.
Ik vind het zo geweldig wat ze zo snel al aangeven of duidelijk maken
pi_124628404
Fijn dat jullie weer thuis zijn logician

Ook zo'n ondernemend dametje ophelia, haha
pi_124628938
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 22:21 schreef Troeta het volgende:
Grappig, die Olli.

maar dan mag je toch nog wel naar de vk Loj? Alleen op het einde misschien niet.

Wat voor sprong is er met 8 maanden? Er schuifelt hier een meisje op de grond met slaapzak en al? Alles te bevoelen en er mee te slaan...en dat doet ze al de hele week. Niet moe te krijgen.

Nu vorige topic ff bijlezen.
Ehmz de gynaecoloog zei dat ik dan meteen contact op kon nemen met de gyn in het ziekenhuis en dat dat niet via de verloskundige gaat. Maar waarom vanaf t begin, geen idee dacht dat dat normaal was. Maar niet dus?

En ik heb ff in de oei ik groei gekeken:
De 8,5 maanden sprong willen ze dingen doen die nieuw voor ze zijn. Ze gaan op onderzoek uit, onderzoek dat je kleine wetenschapper in staat stelt zijn wereld in categorieën in te delen..
Lijkt dan wel te kloppen met wat je over je kleine schrijft :)
pi_124630441
Hehe een olli komt er hier dus niet in :P
Feyenoord :r (hou niet eens van voetbal, maar ben mn hele leven principieel ertegen :+)
Blijdorp is wel leuk trouwens. Binnenkort maar weer eens gaan. Had vorig jaar een abonnement, maar toen werd ik zwanger enzo...(heb nog wel parkeerkaartjes, iets met zwanger zijn en vergeten dat je ze al had en weer een rits nieuwe kopen :'))

Verder niet bijgelezen en niets te melden want gewerkt enzo.
Oh wel een ding. Mn meisje kan zwaaien O+ ik vind t tof. Ze is zo leuk O+
Eigenlijk heb ik gewoon 2 van de leukste kindjes *D ook samen worden ze steeds schattiger O+
pi_124634591
Wahaha gaaf papa uitzwaaien als die gaat werken dus :+

Ohh serieus joh die Ollie? Even stiekem voor mijn man scoren dan want die is Feyenoord supporter in hart en nieren. Ik vind de reclame wel super grappig trouwens :+

En ik dacht dat de griep inmiddels wel het land uit is maar ik begin een zwaar vermoeden te krjijgen dat ik het toch te pakken heb :(. Gelukkig bijna weekend.. kan mijn man het grootste deel van de zorg voor Djen op zich nemen mocht het echt doorzetten.

Asfalt goed om te horen dat het zo goed bij jullie gaat.

Edit: zie net dat Olli alleen te koop is IN de dierentuin en bv niet online. Is er toevallig een Fokker die daar binnenkort naartoe gaat en zon ding kan scoren voor me? En dan ook nog op de post kan doen aangezien ik inLimburg woon?

[ Bericht 12% gewijzigd door Twinkle20 op 29-03-2013 05:26:31 ]
  vrijdag 29 maart 2013 @ 05:48:38 #10
381212 Gulara
From the future
pi_124634629
Hoi :W

Ik krijg het niet voor elkaar, mee posten met een baby. Hier gaat het goed. Hoewel Pi de laatste week significant meer huilt. Slapen is alleen fijn bovenop iemand anders, met als voorwaarde dat diegene ook heel oncomfortabel zit. :')
's Nachts slaapt ie stukken beter, dus ik mag eigenlijk niet klagen. En het is een onwijs lekker ding! O+

Ik hoop over twee weken wat meer een ritme te hebben en weer wat meer te kunnen posten. Tot die tijd ben ik op zoek naar dé oplossing om ervoor te zorgen dat mijn kind alleen ergens kan liggen. :7
pi_124634677
Sonnetje
Zwaaien is O+

Olli niet gezien, S noemt alles aap dus muisknuffeltje is nu aap O+

Twinkle
Hoop niet dat je de griep krijgt, goed uitrusten dit weekend

Gulara
De eerste weken sliep S overdag ook de hele tijd bij/op me, na een tijdje wilde ze dat niet meer :'( , ook al kan het soms lastig zijn, geniet er ook van! :*

S was sinds 3u wakker, om 4u ben ik naar beneden gegaan met dr en 6u weer op bed gedaan. Nu voelt het alsof ik een kater heb :O
Hoop dat t goed gaat bij de gastouder vandaag, S moet de hele tijd kokhalzen en voeding komt omhoog maar ze spuugt t niet uit :( .. Med wil ze niet
pi_124634795
Asfalt, wat leuk!

Loj, klinkt niet als een knuffel voor mij. Niks met voetbal hier.

Twink, fijn, dat ze zo vooruit gaat.

Gulara geniet maar van dat kleine baby, dat op je slaapt.

Son, zwaaien is leuk. Meneer hier kan het ook, maar doet het niet per se altijd als je naar hem zwaait.

Zoe, hoop dat het vandaag goed gaat.

Hier is de ab kuur denk ik vandaag klaar. Straks maar even naar de ha ter controle van het oortje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_124635410
Ja dat op je slapen! Ik vond het ook heel vermoeiend en eerlijk gezegd lastig, je hebt zelf je slaap zo hard nodig, maar het is echt zo voorbij! Ik zou wel willen dat hij het nu nog deed soms, heerlijk zo'n kleintje tegen je aan. Na de late voeding blijf ik ook meestal nog extra lang met hem zitten omdat ik het zo heerlijk vind als hij in m'n armen ligt te slapen O+ :@
Geen tips dus, behalve er aan toegeven, het zo gemakkelijk mogelijk maken voor jezelf en proberen ervan te genieten hoe lastig ook :D

Jeetje Zoé, wat een zware nacht... Ik hoop zo dat het snel beter gaat... Ik heb de indruk dat het sinds de diagnose reflux en medicijnen eerder slechter gaat terwijl het net beter leek te gaan. Gelukkig kan je snel naar de kinderarts.

Twinkle, ik ga binnen nu en een week of zes naar blijdorp en wil m wel voor je meenemen, als ze Olli dan nog hebben. Ik pm je tegen die tijd wel.

Tinu, hopelijk nu klaar met de oorontsteking! Gaat het goed met L verder? En heeft je werk al iets meer begrip voor het feit dat je kinderen hebt?!

AH, nog gefeliciteerd met je dochter, je klinkt als een hele trotse papa! Gek he, hoe snel je je kindje gaat begrijpen en dingen herkent. Fijn dat het zo goed gaat!

Son, zwaaien is leuk! O+
pi_124635525
Twinkle als ik een keer ga wil ik wel kijken voor je. Dat ik je ook pm net zoals mineola?

Zoë balen dat er geen verbetering in zit ;( moet je vandaag werken of kan je even uitrusten als ze bij de gastouder is. Lastig ook dat je nu alleen bent. Hoop dat het snel allemaal een beetje beter gaat! Mag wel een keer na zo'n tijd :*

Tinu heb je t idee dat je ab geholpen heeft? Zo sneu die kleintjes met oorpijn ;(

Oh en idd genieten zolang ze nog op je slapen :D hier doet ze t echt niet meer. Bij me zitten is al niet leuk meer.
pi_124635755
Oh, die Olli. Ik zit te janken als die reclame voorbij komt... Maar hey, zwanger ;).
Home is where the O+ is...
pi_124635959
Tinu
Hoop dat het goed gaat met z'n oortje

Mango
Klopt, de med valt niet zo lekker en de ha wil niets anders geven. Nu ik weet wat er aan de hand is wil ik natuurlijk iets doen wat S kan helpen (met behulp vd kindrarts) Toen ik t nog niet wist accepteerde ik de situatie en deed mn best.

Sonnetje
Dankje hoop ik ook
Moet vandaag werken ( -O- )

Heb de reclame nog niet gezien :@ maar olli wel gegoogled, lijkt een redelijk grote knuff?
  vrijdag 29 maart 2013 @ 09:24:02 #17
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_124636226
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 08:53 schreef Cwen het volgende:
Oh, die Olli. Ik zit te janken als die reclame voorbij komt... Maar hey, zwanger ;).
Ik denk dat ik de reclame niet snap... Vind em namelijk stom :@

Gulara, even ervan proberen te genieten, dit duurt waarschijnlijk maar heel even :* . heb je geprobeerd hem over te leggen en op z'n zij te laten slapen? Lauren wordt ook wakker als ik haar op haar rug neerleg tterwijl ze rustig 2 uur slaapt als ik haar op haar zij leg.
pi_124636434
Zwanger of niet zwanger ... ik word ook week van binnen als ik hem zie :D

Son en Mineola..goed plan. Super bedankt!

Tinu kk hoop dat het met de oortjes nu wel in orde is.

Zoe idd nu je weet dat er iets is gewoon doorpakken hoor. Stomme niet meedenkende huisarts. O en we kunnen elkaar de hand schudden.. ik was ook vanaf drie uur wakker (en zij slaapt meteen vrolijk verder na speentje natuurlijk. Denk dat ik er ook maar een voor mezelf ga kopen.. kijken of het helpt :+)

Tussen half acht em nu nog lekker samen in het grote bed geslapen hoewel ik me had voorgenomdn haar vandaag rond 9 het fruithapje voor te schotelen. Miet gelukt dus :+ .. morgen nieuwe ronde nieuwe kansen :)
pi_124636525
Wat is er met S dan Zoe? Heb ik gemist.

En hoe is het bij jullie pessie? Mooi dametje heb je hoor!

Bedankt loj, dat klopt zeker zeg!!

leuk zwaaien son!
Kusjes al geoefend?? Ik denk dat Nena af en toe een kusje geeft, maar weet het nog niet zeker,haha, kan nog toeval zijn.
En ze danst! *O*
pi_124636660
Kusjes nog niet geoefend :D
Net deed ze ook zo iets schattigs. We stonden uit dr raam te kijken (en steeds dr hoofd stoten tegen t raam :D dus maar naar t zijraam gegaan, kon ze beter de straat in kijken ;)). Deed ze dr hoofd steeds tegen me aan laten rusten. Ze knuffelt me soms wel trouwens.
En dansen wat schattig O+

Whaaahaa en bedenk me.net dat ze 8 maanden is vandaag :o
8 maanden geleden lag ik nu te bevallen :D
pi_124637436
Troeta
Hier zijn kusjes natte likken haha maar wel lief
en dansen O+

S heeft reflux -O-

Sonnetje
*O* voor de 8 maanden!
en knuffelen is lief

Twinkle
haha ja ook maar aan de speen! :P
ach ik heb weer een was gedaan, nu is alles netjes voor als vriend thuis komt vanavond. Heeft het in ieder geval nog zin gehad dat ik vroeg uit bed was.

Vraagje,
Net gastouder gesproken en S blijkt dus veel te huilen daar, soms de hele tijd als ze er is. Wil niet eten en geeft dus over. Ze is daar nu 2maanden, dan zou ze toch wel wennen? ze gaat 2x pw
Ik dacht dat het goed ging, zo vertelde ze het ook maar sinds woensdag hoor ik dat het dus niet zo lekker gaat. Ik had dat liever eerder willen horen maar misschien voelde ze zich bezwaard ofzo.
Gastouder is lief en 2 andere kindjes zijn rustig en willen ook met S spelen. S vind die andere kindjes wel leuk en speelt ook wel kort. Gastouder denkt dat ze me mist. Dat ze waarsch last heeft van de Reflux helpt natuurlijk ook niet mee.
Als ze bij ons thuis is & familie/vriend past op is het oke, ook bij mijn ouders thuis is het goed.
Wat kan ik doen om het toch makkelijker te maken voor S én gastouder?
pi_124637556
Minneola, lief dat je het vraagt. Het begrip van mijn projectmanager is soms nog ver te zoeken. Toch tof om te zien, dat andere collega zich voor het kolven op werk inzet en mijn manager vraagt hoe het met de kleine is, nadat ik thuis was vanwege zieke baby. Ik ga ook het komende halfjaar terug naar 32 uur werken. Financieel wordt het nog even puzzelen, maar is denk ik fijn, geeft meer rust voor mij ook.

Son, jij ook bedankt voor het vragen: hij zit nog steeds aan zijn oor en kauwt ook op alles. Vraag me toch af of als de oorontsteking goed weg is, het van doorkomende tandjes en gewoon ongemak komt.

Hij slaapt nu. Vanmiddag 16.30 uur naar de ha. Verder doet hij het geweldig. Hij is zo beweeglijk, wil alles zien, voelen en hij heeft temperament. Als het hem niet zint, gaat hij woedende kreten slaken, zodat wij duidelijk merken, dat het hem niet bevalt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_124637683
Tinu
je zou juist respect moeten krijgen van projectmanager :Y
zoveel werken, bv & gezin

nog geen tandjes zichtbaar? succes bij de ha, hoop dat de oorontsteking weg is
  vrijdag 29 maart 2013 @ 10:26:41 #24
381212 Gulara
From the future
pi_124637716
Hahaha, I hear you! Ik geniet ook wel hoor! O+ Alleen zou het soms fijn zijn om te douchen of zo. Het is ook jammer dat het óf slapen óf huilen is de afgelopen dagen. Nou is het wel zo dat hoe meer hij slaapt hoe tevredener hij is, dus het loont de moeite om erin te investeren en em inderdaad maar gewoon bovenop me te laten knorren. O+

Pessie op de zij gaat hier inderdaad ook een stuk beter dan op de rug, maar het blijft een precaire situatie dat wegleggen. :P

En kussende babies, wat lief! Hier komen we niet verder dan liefdevol bellen blazen.

Zoë geen oplossing hier, wel een :* het klinkt allemaal niet makkelijk.
pi_124637962
Zoë wat rot toch dat het niet lekker gaat bij de gastouder -O-. Misschien kan je een paar keer samen met S erheen gaan? Dat je dus ook blijft (soort op visite gaan), misschien dat ze zich dan zonder jou ook veiliger gaat voelen. Lastig lijkt me dat, I is (nog) zo makkelijk daarin, die zwaait me nog net niet uit als ik hem wegbreng naar het kdv :').

Tinu, kan idd ook best van de tandjes komen :Y. De ha zal er vanmiddag wel naar kijken denk ik? Succes! Fijn dat het op je werk wat beter gaat, met uitzondering van je projectmanager. Ik begin binnenkort ook aan een nieuwe baan. Kolven was geen probleem zeiden ze al, ze hadden wel vaker borstvoedende moeders _O_. Omdat het een klein bedrijf is, hebben ze geen aparte kolfruimte, maar wel een afsluitbaar kantoortje dat ervoor gebruikt kan worden.

Son, 8 maanden alweer! Bezig bijtje heb je :D O+

Dat kruipen en tijgeren is heel tof enzo, maar wel vermoeiend dat de mini steeds overal heen gaat wat niet mag, superdriftig wordt als je iets afpakt wat hij niet mag hebben en zich vaak stoot aan van alles (2x een bloedlip in een week). Hahaha moet er even aan wennen _O- :')
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')