Omdat ik die American pie dvd's wil hebbenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom moet je die dvd's jatten dan?
Je hebt het eindelijk door man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
TT is waarheid, jammer dat dat niet op mij van toepassing is. Sneue ik![]()
Ik denk dat de kans dat Pizza jou bedriegt toch stukken hoger ligt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
He ho!
Ik bedrieg je niet echt met Zayn Malik he
oh zo jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat ik die American pie dvd's wil hebben
Dan hebben we dit weekend gelijk leuke films om te kijken enzo
Harold & Kumarquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Taexon het volgende:
[..]
Omdat ik die American pie dvd's wil hebben
Dan hebben we dit weekend gelijk leuke films om te kijken enzo
En Niall?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb ruzie met hem gehad, spreek hem sinds een week of 2 niet meer.
Ik heb dan ook bijna directe banden met o.a. Putin.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat Pizza jou bedriegt toch stukken hoger ligt.
Weet je wel welke connecties die man heeft?Tering, kan er alleen maar van dromen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh zo ja![]()
Paasweekend american pie kijken
En dan de helft weer niet zien ofc
Mijn opa is de look-a-like van Putinquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dan ook bijna directe banden met o.a. Putin.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niall is in het echt ontzettend arrogant, hem wil je niet eens ontmoeten
ja of eerst een keer of 5 even achter elkaar en daarna een paar films en dan nog een paar keer en dan nog meer filmsquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]nou dan kijken we de helft die we niet zien gewoon weer opnieuw
Ja het zijn er... 5 of 6 denk?
Helemaal niet man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niall is in het echt ontzettend arrogant, hem wil je niet eens ontmoeten
Serieus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb dan ook bijna directe banden met o.a. Putin.
Dat is natuurlijk ook nog een optiequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja of eerst een keer of 5 even achter elkaar en daarna een paar films en dan nog een paar keer en dan nog meer films
ja ligt er ook aan waar je zin in hebt ofcquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook nog een optie
We kijken wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |