PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
Thad![]()
Echt geloven dat ik een 0,7 heb![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef Kamikazie het volgende:
Thad![]()
Echt geloven dat ik een 0,7 heb![]()
![]()
Er waren wel een paar 0,7's. En ook enkele 0'en gespot volgens mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]Dat was toch ook een grapje. Anders kan je meteen naar het ziekenhuis voor een onderzoek
Ik schreef Kamikazenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:41 schreef vandermar het volgende:
Een 0,7 heb je je naam verkeerd geschreven?
Dan kan je beter gewoon niet gaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er waren wel een paar 0,7's. En ook enkele 0'en gespot volgens mij
Dat heb ik 1x meegemaakt. Iemand die een 1 had voor een meerkeuze tentamen. Achteraf was de docent in gesprek gegaan of hij het serieus gemaakt had en geleerd had. Had hij dat dus wel gedaan.. tja dan zit je echt helemaal verkeerd op de uniquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet dat ik voor mijn IOT mid term ook een 0 had hequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x meegemaakt. Iemand die een 1 had voor een meerkeuze tentamen. Achteraf was de docent in gesprek gegaan of hij het serieus gemaakt had en geleerd had. Had hij dat dus wel gedaan.. tja dan zit je echt helemaal verkeerd op de uni
Dan heb je ook gewoon heel veel pechquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat heb ik 1x meegemaakt. Iemand die een 1 had voor een meerkeuze tentamen. Achteraf was de docent in gesprek gegaan of hij het serieus gemaakt had en geleerd had. Had hij dat dus wel gedaan.. tja dan zit je echt helemaal verkeerd op de uni
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet dat ik voor mijn IOT mid term ook een 0 had he
Leervakken
Er is toch gokkansquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je ook gewoon heel veel pech
Natuurlijk, maar dan haal je nog wel hoger dan een 1 hoor als je alles goktquote:
Theoretisch gezien natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar dan haal je nog wel hoger dan een 1 hoor als je alles gokt
Ik ga ook koken. Met een sjaal om en handschoenen aan. Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
Maar ik ga even koken, spaghetti maken voor & met wat huisgenoten
Gokkans is vaak meegenomen in de berekening van een punt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Theoretisch gezien natuurlijk niet
Wel meer dan enkele volgens mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vang eerst mijn vis voor erdoor :quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ga ook koken. Met een sjaal om en handschoenen aan. Dat dit kan in Nederland
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je weet dat ik voor mijn IOT mid term ook een 0 had he
Leervakken
Nee man, je haalt met alleen gokken gewoon max een 2, wss een 1 of 0 bij ons, door de gokkans correctie.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan heb je ook gewoon heel veel pech
Is gewoon op de middelbare is alles heeel simpel en haal je die leervakken met algemene ontwikkeling. Hier niet meerquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Daar hadden wel heel veel mensen een 0 of 1 voor, echt ziek veel moeten dat vak nog herkansen
Potje?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje toch op mijn PC opgeslagen
Mag je bij jullie herkansen met zo'n punt ja? Bij ons moet je gemiddeld een 4 of hoger hebben om recht te hebben op een herquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Daar hadden wel heel veel mensen een 0 of 1 voor, echt ziek veel moeten dat vak nog herkansen
Op je fapstickje?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het plaatje toch op mijn PC opgeslagen
Als je geluk hebt nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee man, je haalt met alleen gokken gewoon max een 2, wss een 1 of 0 bij ons, door de gokkans correctie.
Dat was de midterm. Omdat die 30 procent meetelde was het vak bijna niet meer te halen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mag je bij jullie herkansen met zo'n punt ja? Bij ons moet je gemiddeld een 4 of hoger hebben om recht te hebben op een her
Gewoon bij mijn afbeeldingenquote:
Nu alweer? Ik heb tot half 8 de tijd dus het zou wel kunnen.quote:
Dat is iets anders dan pech hebbenquote:
Hop danquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon bij mijn afbeeldingen
[..]
Nu alweer? Ik heb tot half 8 de tijd dus het zou wel kunnen.
Was dat hier ook maar zo..nu moet ik na een verneukte midterm nog keihard leren om een her te mogen doen..zo lelijk is dat. Vroegah kon je je nog ziekmelden voor een tentamen en dan kreeg je automatisch een her, maar dat kan nu ook niet meer zonder doktersbrieven enzo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat was de midterm. Omdat die 30 procent meetelde was het vak bijna niet meer te halen.
En bij ons staat dat los ja, als je een vak niet haalt mag je herren.
Touché.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan pech hebben
Het lukt me helaas niet om hier een piemelgrap van te maken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb net opgemeten, op mijn bureau past een scherm van 61 cm hoog. Dat wordt puzzelen hoe ik hier mijn 40 inch TV kwijt ga raken
Oh dat laatste is bij ons wel volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was dat hier ook maar zo..nu moet ik na een verneukte midterm nog keihard leren om een her te mogen doen..zo lelijk is dat. Vroegah kon je je nog ziekmelden voor een tentamen en dan kreeg je automatisch een her, maar dat kan nu ook niet meer zonder doktersbrieven enzo.
Ik kan pas rond 9 denk ik.quote:
Speel jij niet op tele dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hij loopt weer eens vast bij het opstarten dus ik moet zometeen in het begin de camera even veranderen.
Raar, bij mij welquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is niet de standaard camera
jupquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dat laatste is bij ons wel volgens mij.
Maar wel klote ja, dan moet je er dus altijd op. Anders is het wachten tot het jaar erna dus?
Bij ons hebben ze zelfs een extra her bedacht in de zomer (maand na de echte her), omdat een paar mensen in de war waren geraakt van een vierkantje ipv een - teken, terwijl het duidelijk was uitgelegd)
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrepostquote:
Ja vooral tegen mijquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef ThadCastle het volgende:
Nu heeft DS2 geluk terwijl ik dat de vorige potjes had
Nope, moet zo nog even wegquote:
Ik moet even wachten tot de auto er is, en dan en ik een uurtje onderweg denk ik. Rond 9?quote:
Idd haha. Bij mij gingen ze er niet in. Bij jou welquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-1 gewonnen, hij raakte 4x de paal ofzoDie 1e goal was een vrije trap die van richting werd veranderd, de 3e een rebound en de 4e een kopbal uit een corner.
Klinkt officieel: een gesprek om half 8quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
De rematch doen we straks wel omdat ik om half 8 een gesprek heb. Ik speelde deze keer niet goed maar ik was wel effectief. Verder speelt dit team wel aardig maar IF Hooper heeft nog niet gescoord.
Is prima zal rond die tijd wel even FOK checkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet even wachten tot de auto er is, en dan en ik een uurtje onderweg denk ik. Rond 9?
Ik krijg toch vaak een glimlach op mijn gezicht van jouw postsquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:16 schreef Tim86 het volgende:
fokken m4ety hqndsoenen qqan gqqat nog bewst goed
Limburgse raprobotquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Wat. De. Vliegende. Neuq.
http://www.dumpert.nl/med(...)n_man_bijt_hond.html
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg toch vaak een glimlach op mijn gezicht van jouw posts
Nee?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Internet Explorer crasht en daarna refresht hij de web app en hij doet het niet. Hij is dus weer down.
Ik lach me stukquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Man bijt hondquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar halen ze bij Man bijt Hond toch al die gladiolen vandaan![]()
![]()
Chill, ben blij dat iig iedereen er vanaf isquote:
Hij was gewoon totaal niet populair, zelfs de goedkoopste op de markt verkoopt amperquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Net pindakaas gegeten
[..]
Chill, ben blij dat iig iedereen er vanaf is
Iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij was gewoon totaal niet populair, zelfs de goedkoopste op de markt verkoopt amper
Ik had ook nog nooit van hem gehoord, daar gaat het al fout.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
IddLavezzi was een te goedkoop en te goed alternatief
tis wat, meidquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef quer het volgende:
Dat kut moment dat je "sup dawg" zegt tegen een meisje op fb chat... Ik drukte de verkeerde persoon aan
.. En dan nog te bedenken dat ik bezig was om haar te hosselen
en wat zei je omaquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef quer het volgende:
Dat kut moment dat je "sup dawg" zegt tegen een meisje op fb chat... Ik drukte de verkeerde persoon aan
Vorig jaar had ie volgens mij ook nog een SIF, maar ik kende hem niet van voetbal zelf neequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik had ook nog nooit van hem gehoord, daar gaat het al fout.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Lindgren. het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je in het verkeerde gesprek zat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:29 schreef quer het volgende:
Ok, ik geef toe dat mijn Nederlands op het internet veel slechter is dan schriftelijk op papierquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah een slechte beheersing van het Nederlands zit dus in de familie.
jaja heb ik gezegd natuurlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat je in het verkeerde gesprek zat.
Heb ik ook weleens expres gedaan. Gewoon iets over aantekeningen vragen aan een random meisje en dan semi-verbaasd je verontschuldigen aanbieden.
Binnen 5 minuten ligt ze in je shagroom.
Ja door mijn spits haha. Mijn cdmsquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:32 schreef vandermar het volgende:
Thad zijn team is minimaal 10x zo duur
Je moet wel oppassen dat je het niet te random doet. Voordat je het weet is het de zus van...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens expres gedaan. Gewoon iets over aantekeningen vragen aan een random meisje en dan semi-verbaasd je verontschuldigen aanbieden.
supreme en dat horloge ook hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die pet geshoptDie zin
Ja dat zag ik erna ookquote:
Ik had 'm ook al onder m'n ctrl-v staan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Die pet geshoptDie zin
quote:
Nee die neger met de blauwe hoofdquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zijn jullie Bulykin aan het pricefixen?
Volgens mij iemand uit Ligue 1, maar niemand payet wat ze ervoor vragen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Zijn jullie Bulykin aan het pricefixen?
5 tot 15k winst per kaartje, duurde alleen wat langquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij iemand uit Ligue 1, maar niemand payet wat ze ervoor vragen.
En de RMquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja door mijn spits haha. Mijn cdms
Ik wilde gewoon een hilarisch woordgrapje maken johquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
5 tot 15k winst per kaartje, duurde alleen wat lang
Of gewoon naar een random nummer een whatsapp bericht sturen. 50% kans dat je naar een vrouw stuurt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja mijn LM, en CDMs zijn echt super kut. Lodeiro is een slapjanus verder wel fijn spelertje. Elkeson vind ik nooit zo goed, maar wel 5*quote:
ik vond je met handschoenen aan leukerquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon een hilarisch woordgrapje maken joh
En 50% kans dat het een 13-jarige is toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of gewoon naar een random nummer een whatsapp bericht sturen. 50% kans dat je naar een vrouw stuurt.
Of gewoon haar lingerie stelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of gewoon naar een random nummer een whatsapp bericht sturen. 50% kans dat je naar een vrouw stuurt.
Ik moet wel echt niet kunnen verdedigenquote:
Hahah uit Brunssum, 80% van de inwoners is drugsdealer of leeft van een uitkeringquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
http://www.facebook.com/NederlandsModelSjors/photosModel Sjors
Ik dacht al dat het een drugsdealer wasquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hahah uit Brunssum, 80% van de inwoners is drugsdealer of leeft van een uitkering
Bij ons was het meer een skill battle. Tegen DS2 deed ik dat ook maar die was juist gebrand op de overwinningquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet wel echt niet kunnen verdedigenTis maar goed dat ik ook veel terugscoor anders was het helemaal treurig
Mijn spelers kunnen niet schietenquote:
Maar toch raar, hij scoort nu 1 van de 14, tegen mij veel per schot. Dat zal dus wel aan mijn verdediging liggenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bij ons was het meer een skill battle. Tegen DS2 deed ik dat ook maar die was juist gebrand op de overwinning
Die goal van Danilinho was wel fijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn spelers kunnen niet schietenalleen asamoah heeft een geniaal schot.
Die schoot er tegen mij ook 1 belachelijk goed in iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn spelers kunnen niet schietenalleen asamoah heeft een geniaal schot.
Perfecte cm/cdmquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die schoot er tegen mij ook 1 belachelijk goed in idd
Zag er goed uit iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
Perfecte cm/cdm
Snel, sterk, goede passing, goed schot, goede defending, goede dribbel, beste cdm voor mij.
Ik heb nog met haar staan praten op een beurs. Ze had een stout pakje aan en ze was lief.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef Lindgren. het volgende:
Maar Bibi is dus het danseresje hè.
[ afbeelding ]
Dat is ook, je merkt straks dat hij veel beter Engels praatquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe Sjors praat. Net alsof alles in een translator gegooid is en dit een voice over is
Dat team is wel heeeeeeeeeeeel erg verdedigendquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:01 schreef laucas het volgende:
[ afbeelding ]
zie dese non rares eens shinen dan
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is ook, je merkt straks dat hij veel beter Engels praat
Dit had ze toen aan:quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb nog met haar staan praten op een beurs. Ze had een stout pakje aan en ze was lief.
Wat voor beurs?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit had ze toen aan:
[ afbeelding ]
En ja, de verleiding was groot...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit had ze toen aan:
[ afbeelding ]
En ja, de verleiding was groot...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of gewoon haar lingerie stelen.
Hoe ging het vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat eerste zei je al ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat tweede![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Godver
Dat zou iedereen wel ff willen doen denk ik.!
Valt wel mee denk ik.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat team is wel heeeeeeeeeeeel erg verdedigend
Haar vriendin was anders ook niet de minste, maar die kan ik niet meer vinden.quote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze heeft al verschillende kontests gewonnenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haar vriendin was anders ook niet de minste, maar die kan ik niet meer vinden.![]()
Hopelijk is ze er dit jaar weer.
- "Zo.. En dan is het nu wachten op de bekendheid."quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef ThadCastle het volgende:
Hoe Sjors praat. Net alsof alles in een translator gegooid is en dit een voice over is
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ze heeft al verschillende kontests gewonnen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/dumpert_muziek.html
Dit is wel ziek gefreestyled.
En Bibi is inderdaad liev.Sowieso de naam Bibi. Elke Bibi die ik ken is mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
haten op manbearpigquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/dumpert_muziek.html
Dit is wel ziek gefreestyled.
En Bibi is inderdaad liev.Sowieso de naam Bibi. Elke Bibi die ik ken is mooi.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Bibiquote:
mmm waar heb je dit lekkere snoepje gevonde toefjes mijn dm staatr open hoor nou ik hoor het wel gr gr marcelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een Bibi
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef ThadCastle het volgende:
TR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een BibiSmile like you mean it
www.wefut.com
Kijk haar hier eens in de camera kijken met een blik van: kijk mij eens een geil, lekker wijf zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
mmm waar heb je dit lekkere snoepje gevonde toefjes mijn dm staatr open hoor nou ik hoor het wel gr gr marcel
Ik probeer te leren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Alle bibi's nog aan toe
En Reemi, om daar nou een zogenaamde TR voor te machen
Megan's zijn over het algemeen ook best oké, toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Reemi het volgende:
Zeg, mogen niet-Bibi's ook?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:39 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Megan's zijn over het algemeen ook best oké, toch?
staat zelfs in de linkquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Echt een mooie vrouw. Godmeljaar
Welke film was dit ook alweer?
nicequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:46 schreef TBakkert het volgende:
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/154495315
na deze deed hij ragequit
Laatst speelde ik tegen dit team:quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb zojuist tegen het lelijkste team gespeeld dat ik in mijn 3-jarige FUT-carrière heb gezien.
Iedereen uit positie en/of formatie. 55 chem ofzo
[ afbeelding ]
Ronaldo als LM en Neymar als LF in de spits, Messi als ST op CF enzo.Absurd.
Hij rende trouwens wel drie keer met Ronaldo door mijn defensie, uiteindelijk net na rust teruggekomen naar 5-3 en toen ging 'ie weg.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laatst speelde ik tegen dit team:
[ afbeelding ]
Het enige wat hij probeerde was constant Iniesta diep sturen en laten voorzetten met zijn linkerbeen. Sommige mensen
we denken van nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als je ingame met de speler van vleugel wisselt gaat dit dan ten koste van je chem?
neequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef HugoohAFCA het volgende:
Als je ingame met de speler van vleugel wisselt gaat dit dan ten koste van je chem?
Slaat nergens op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
we denken van niet
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oven-het-hoofd.dhtml
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij lijkt echt als twee druppels water op je UI.
Foto's waar hij op lacht zijn het leukstequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij lijkt echt als twee druppels water op je UI.
Rammen zombiesquote:
Ja eigenlijk wel.quote:
Mijn PS3 gaat pas over 2 maanden weer aanquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:11 schreef TBakkert het volgende:
Wil iemand op de PS3 misscien een potje?
hoezo dat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Mijn PS3 gaat pas over 2 maanden weer aan![]()
Mooi, als ik verhuisd ben wil ik een team met hem, IF Martin en IF Fanni maken. Ga ik maar weer eens spelen. Maandje of 2 geleden alweer volgens mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel.
Veel ragequits gehad
kan ik me wel voorstellen dan, succes de komende maandenquote:
Ik heb als voorhoede:quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mooi, als ik verhuisd ben wil ik een team met hem, IF Martin en IF Fanni maken. Ga ik maar weer eens spelen. Maandje of 2 geleden alweer volgens mij.
P'shoerquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb als voorhoede:
Lavezzi - remy - if pitroipa.
Daar zat ik ook aan te denken. Niks mis mee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik heb als voorhoede:
Lavezzi - remy - if pitroipa.
Alleen zijn die nogal schaars.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Foto's waar hij op lacht zijn het leukste
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gertjan Batsbak
Goede spelers missen ze jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef TBakkert het volgende:
een spelers als Stijn, dat is wat AZ nu mist...
jouw examens duren anderhalve maand?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Laatste toetsweek+examens
Maar anders had ik wel een potje tegen je gespeeld![]()
De berichten die je krijgt niet normaal als je met die drie speelt..quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken. Niks mis mee.Smiley is onterecht.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gertjan Batsbak
ze hebben op sommige plekken wel degelijke spelers, maar het middenveld vind ik verdedigend gewoon te matig. En ze missen ervaring.quote:
dat lijkt me kutquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw examens duren anderhalve maand?
PS3 zorgt alleen maar voor afleiding, bovendien vind ik FUT de laatste tijd echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jouw examens duren anderhalve maand?
Ik blijf erbij dat er gewoon 4 mensen op de verkeerde positie staan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze hebben op sommige plekken wel degelijke spelers, maar het middenveld vind ik verdedigend gewoon te matig. En ze missen ervaring.
Zijn jullie al begonnen?quote:
Je hebt toch nog wel tijd om deals op te pikken? Hoeveel kost Toprak eigenlijk op de PS3?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PS3 zorgt alleen maar voor afleiding, bovendien vind ik FUT de laatste tijd echt
En nee, ik heb 2 weken meivakantie en dan mijn examens
Marcellis is er 1 vanquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat er gewoon 4 mensen op de verkeerde positie staan.
diakitéquote:
jij hebt na je toetsweek al meivakantie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:21 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
PS3 zorgt alleen maar voor afleiding, bovendien vind ik FUT de laatste tijd echt
En nee, ik heb 2 weken meivakantie en dan mijn examens
Als ontwijkgedrag start ik dan mijn laptop en SMLENO's oppikken is dan snel gedaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel tijd om deals op te pikken? Hoeveel kost Toprak eigenlijk op de PS3?
Neequote:
Mijn laatste toetsweek begint over 1,5 week. Daarna 2 weken examentraining en 2 weken meivakantie en daarna examens.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij hebt na je toetsweek al meivakantie?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:13 schreef StijnDa het volgende:
Aids op wefut.
Ene 'ONEstter' heeft dit gemaakt in de wefut squadbuilder
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Baasquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Als ontwijkgedrag start ik dan mijn laptop en SMLENO's oppikken is dan snel gedaan
Ja. En martens is geen LW. Overtoom is ook geen LW. Reijnen speelt als iemand met Aids. Beerens passeert af en toe iemand, maar kiest dan van alle opties doorgaans de verkeerde. Gorter mogen ze ook lozen. Er staan best wat jonge gasten te trappelen om te spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Marcellis is er 1 van
zet hem op CB, hij is dik en traag
Mensen met aids kunnen sneller rennen dan Reijnen hoor.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. En martens is geen LW. Overtoom is ook geen LW. Reijnen speelt als iemand met Aids. Beerens passeert af en toe iemand, maar kiest dan van alle opties doorgaans de verkeerde. Gorter mogen ze ook lozen. Er staan best wat jonge gasten te trappelen om te spelen.
quote:
Hahaha Leuk!!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:17 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gertjan Batsbak
Lidmanen gaat sjaakafhaak doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
VDM, ik moet eerst even contractje uitprinten en invullen, 10 minuutjes
Dat ie niet zo jankt, ik ben er zoquote:
Eerder:quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:28 schreef Ajacied7 het volgende:
Is vast al gepost maar![]()
[ afbeelding ]
Eerder:quote:
ik koop hem net voor 21kquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:09 schreef Thorb het volgende:
3 Payets instant weg. Volgens mij gaat iemand hem fixen (net nu ik ze allemaal kwijt ben). Heb er nog wel 1 voor 34k kunnen verkopen (gekocht voor 20).
huhquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:11 schreef TBakkert het volgende:
ben ik weer, mijn carrière zit in het slop, die flikker van Portsmouth zet me op de bank, heb ik een leenverzoek ingediend, willen ze me niet verhuren![]()
Career mode - playerquote:
wie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef Thorb het volgende:
Hahhahahaha Palermo AC fixt hem naar 100k
IF Payet. Samen met TimmyT, Thad en Jonnsie hebben we die 2 maanden gehad, zijn we ze net allemaal kwijt komt deze gozer ze van 27k naar 100k tillenquote:
Grap?quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:18 schreef Thorb het volgende:
Hahhahahaha Palermo AC fixt hem naar 100k
Als dat serieus is heeft ie gewacht tot wij van de markt af warenquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
IF Payet. Samen met TimmyT, Thad en Jonnsie hebben we die 2 maanden gehad, zijn we ze net allemaal kwijt komt deze gozer ze van 27k naar 100k tillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |