Nee hoezo, dit is gewoon simpele logica.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Je bent zeker naar NASA.com geweest.
Of de grootse hollywood flop ever.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Had te maken met de budget want ze wisten wel dat t waardeloos is.
Oh en jij denkt dat t geld is niet ergens anders gegaan?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Of de grootse hollywood flop ever.
5 miljard 1 film opbrengst stenen en stof
op 2
100 miljoen Cutthroat Island opbrengst 10 miljoen
Bewijs dat het niet echt is? Of is dit weer wishful thinking van jouw kant?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Anyhoos - denk je dat die Chinese 'maanlanding ' is echt?
Voorzichtig
Vast wel wat dingen wat door Nasa gefinancierd werd vanuit dat budget.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh en jij denkt dat t geld is niet ergens anders gegaan?
Voorzichtig
Het publiek zijn niet geinterresseerd?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
De redenen waarom ze niet meer naar de maan gingen,
- Had te maken met het budget ( er werd ernstig op bezuinigd)
- Het publiek vond het niet interessant meer.- ze hadden de spacerace gewonnen.
- een planeet werd interessanter dan de maan.
- er is niks op de maan wat echt van interesse is behalve stof en stenen.
De vorige tripjes hebben 5 miljard gekost, en dat voor een paar stenen en stof.
Ow en wij in nederland kregen inderdaad een stukje hout..
ehm lees nog even goed terug, na de eerste landingen verloor het publiek de interesse, daardoor werd de financiering stop gezet.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het publiek zijn niet geinterresseerd?
Onzin!
Er zijn meer mensen met TV enz. en die willen GRAAG 'n echte maanlanding zien....en jij niet?
Als de Chinese zou fotos maken van t Apollo landing gear dat zal 'n enorme marketing,PR en wetenschappelijk exercise worden.
En jij noemt dat 'gewoon logica' ?
Die hebben we al gezien en verder is het wat Ems zegt. Er is weinig te halen op de maan, dus waarom daar miljarden aan uitgeven terwijl andere planeten interessanter zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:27 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het publiek zijn niet geinterresseerd?
Onzin!
Er zijn meer mensen met TV enz. en die willen GRAAG 'n echte maanlanding zien....en jij niet?
Als de Chinese zou fotos maken van t Apollo landing gear dat zal 'n enorme wereldwijd marketing,PR en wetenschappelijk exercise worden.
En jij noemt dat 'gewoon simpel logica' ?
Oh sorry - ik lees heel weinig van wat ems schrijft. Heb ik echt geen tijd voor de gast.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die hebben we al gezien en verder is het wat Ems zegt. Er is weinig te halen op de maan, dus waarom daar miljarden aan uitgeven terwijl andere planeten interessanter zijn.
Welke redenen heb jij om te denken dat het nep was? Er zullen vast genoeg radio observatoria mee hebben geluisterd met de landing.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh en jij denkt dat t geld is niet ergens anders gegaan?
Voorzichtig
Nogal ja. Hun Shenzhou is een directe kopie van de russische Soyuz.quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm lees nog even goed terug, na de eerste landingen verloor het publiek de interesse, daardoor werd de financiering stop gezet.
Hier heb je beelden van de maanlanding, alstu
En de interesse voor een nieuwe maanlanding is inderdaad weer wat aan het groeien, maar er is meer interesse voor een tripje naar mars.
Zie jou eigen topic200.000 aanmeldingen voor een one-way trip noem ik heel erg veel.
China is slim bezig na de spacerace tussen de VS en USSR hebben hun mooi kunnen afkijken hoe het moest.
China is heel goed daar in om dingen over te nemen. plus veel dingen werden al gewoon gefabriceerd in China
btw dit project van dat karretje op de maan is, het begin van china om er weer iemand heen te sturen.
Althans, dat was wel de bedoeling, ik zal even voor je uitzoeken of hun dat nog steeds van plan zijn.
Tijd om die kop eens uit het zand te trekken Tingo. Ems maakt een paar prima punten die je toch aan het denken zouden moeten zetten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh sorry - ik lees heel weinig van wat ems schrijft. Heb ik echt geen tijd voor de gast.
Zou je eens moeten doen. Wellicht steek je er wat van op.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh sorry - ik lees heel weinig van wat ems schrijft. Heb ik echt geen tijd voor de gast.
Ik geloof dat je dat niet alleen van Ems. maar ook van anderen doet, wat lavender zei, heb ik geloof ik ook al paar keer gemeld in dit en andere topics..quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen tijd voor mensen die je tegenspreken. Een zwaktebod wat al een flinke tijd geleden gesignaleerd is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 17:06 schreef Tingo het volgende:
[..]
klopt http://thisdayindisneyhistory.homestead.com/SpaceTravel.htmlquote:Op donderdag 9 januari 2014 18:33 schreef Tingo het volgende:
Over Wernher von Braun (Nazi rocket scientist who was given US citizenship and well paid jobs at Walt Disney and NASA)
Hmm...Walt Disney had ook wat 'interessante' politiek meningen)
Ik dacht dat hij was 'maar' 'n nazi party lid maar ook SS lid.(leuke vent die Von Braun)
“When shown a picture of him behind Himmler, Braun claimed to have worn the SS uniform only that one time,[20] but in 2002 a former SS officer at Peenemünde told the BBC that von Braun had regularly worn the SS uniform to official meetings. He began as an Untersturmführer (Second lieutenant) and was promoted three times by Himmler, the last time in June 1943 to SS-Sturmbannführer (major). Von Braun claimed this was a technical promotion received each year regularly by mail[21]
“It is commonly believed that man will fly directly from the earth to the moon, but to do this, we would require a vehicle of such gigantic proportions that it would prove an economic impossibility. It would have to develop sufficient speed to penetrate the atmosphere and overcome the earth’s gravity and, having traveled all the way to the moon, it must still have enough fuel to land safely and make the return trip to earth. Furthermore, in order to give the expedition a margin of safety, we would not use one ship alone, but a minimum of three … each rocket ship would be taller than New York’s Empire State Building [almost ¼ mile high] and weigh about ten times the tonnage of the Queen Mary, or some 800,000 tons.”
- Wernher von Braun, the father of the Apollo space program, writing in Conquest of the Moon (1954)
Ietsjes later heeft hij bij Disney gewerkt. (What a surprise!)
In 1955 heeft hij amerikaanse citizenship gekregen. ( Nice timing)
During the local summer of 1966–67, von Braun participated in a field trip to Antarctica, organized for him and several other members of top NASA management.[64] The goal of the field trip was to determine whether the experience gained by US scientific and technological community during the exploration of Antarctic wastelands would be useful for the manned exploration of space. Von Braun was mainly interested in management of the scientific effort on Antarctic research stations, logistics, habitation and life support, and in using the barren Antarctic terrain like the glacial dry valleys to test the equipment that one day would be used to look for signs of life on Mars and other worlds.
(Maybe that's when they collected some interesting rocks that were later presented as moonrocks )
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wernher_von_Braun
Oh ja - die Buzz Aldrin die ziet er ook vreselijk zenuwachtig uit tijdens de Apollo news conference en heeft iemand geslagen toen onze held Buzz was gevraagd over t waarheid van maanlandingen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt http://thisdayindisneyhistory.homestead.com/SpaceTravel.html
Hij werd ingeroepen als technisch adviseur voor een aantal series wat ging over de ruimte.
Buzz Aldrin feitjes Het personage Buzz Lightyear uit Toy Story is vernoemd naar Aldrin.
Tory story is van pixar- pixar is zo'n beetje de grondlegger van het gebruik van CGI in films.
CGI films -> 9/11 dus het brein achter 9/11 is BUZZ ALDRIN!!!!!!!!
Zo kan ik er nog wel wat bedenken.
En fijn dat je overigens de rest van de comments hier weer volledig negeert
Dat is onmogelijk Tingo.quote:(Maybe that's when they collected some interesting rocks that were later presented as moonrocks )
Strohalmen. Heb je ook enig bewijs dat het hele maangebeuren een hoax was of moet je het hebben van dit soort verhaaltjes?quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja - die Buzz Aldrin die ziet er ook vreselijk zenuwachtig uit tijdens de Apollo news conference en heeft iemand geslagen toen onze held Buzz was gevraagd over t waarheid van maanlandingen.
Meh, zodra iemand andere users negeert, heeft deze persoon ook wat te verbergen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:26 schreef Tingo het volgende:
[..]
Oh ja - die Buzz Aldrin die ziet er ook vreselijk zenuwachtig uit tijdens de Apollo news conference en heeft iemand geslagen toen onze held Buzz was gevraagd over t waarheid van maanlandingen.
(maar ja hij was toch 'n beetje moe van al die space travel/rocket jetlag.)
En ja - die Buzz Lightyear uit Toy Story is ook 'n beetje zo'n neppe held eh.
Uit die link: "The Chinese moon lander has shown us images from the moon that look nothing like the Apollo images."quote:Op donderdag 9 januari 2014 21:02 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.infowars.com/the-apollo-moon-landings-exposed-in-2014/
De Jade Rabbit maakt dat NASA ontmaskterd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |