abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124613076

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

Liefde is leuk.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_124613190
Zelf voor het eerst sinds 3 jaar weer eens een oogje op een leuke meid :P Ik weet eigenlijk vrijwel zeker dat ze mij ook wel ziet zitten, alleen is de situatie nogal kut :')

Ik heb een vriend ( nu meer een soort kennis geworden) , waar ik tussen mijn 15-20e best veel mee omging. Hij kreeg een vriendin, en na anderhalf jaar maakte hij het uit met haar. Na een paar maandjes kreeg hij een nieuwe vriendin. Ik kreeg weer een paar maandjes later, met zijn ex die hij had gedumpt..

Inmiddels zijn allebei die relaties over, die van hem een half jaar en die van mij met zijn ex al drie jaar ofzo. En je raadt het al: Meisje waar ik nu een oogje op heb is zijn tweede ex, echt puur toeval..

Kom haar vaak tegen op de sportclub en op de universiteit, maar vind het toch een beetje awkward om 2 keer met de ex van dezelfde persoon ervandoor te gaan niet?
pi_124613354
aangezien het nu een kennis is ipv een goede vriend, en ze zijn ex is, zie ik het probleem niet zo eigenlijk.
  donderdag 28 maart 2013 @ 17:26:45 #4
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124614154
De vraag is hoe erg vind jij t als hij hierdoor geen contact meer met je zou willen hebben.. mocht dat gebeuren.
of ruzie or whatever
pi_124614277
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:26 schreef Cue_ het volgende:
De vraag is hoe erg vind jij t als hij hierdoor geen contact meer met je zou willen hebben.. mocht dat gebeuren.
of ruzie or whatever
Eigenlijk is de grootste vraag vooral of hij er uberhaupt een neuk om geeft.
Zo ja, dan dat.
Rustig aan.
pi_124614438
Zucht.. In de bus zijn er ook nooit leuke jongens.. :(
pi_124615477
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Kimberliedje het volgende:
alle leuke jongens zitten op fok! :P
pi_124616043
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Kimberliedje het volgende:
Jawel, ik zit regelmatig in de bus.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 28 maart 2013 @ 18:48:01 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124616576
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:13 schreef dawg het volgende:

[..]

alle leuke jongens zitten op fok! :P
En die durven niet met de bus ;(
pi_124616590
Laat ik mij hier ook maar melden.. Helaas ervaringsdeskundige is.. Hier en daar een verdwaalde relatie gehad, dates mislukken vaak.. Als in, meestal blijft het maar bij 1 date.. En dan is de pap op.. Laatst wel 3 dates gehad, heel gezellig, en ineens *pats over..

En als ik nu eens wist waar het door kwam.. Dan kan ik er ook iets aan doen.. Een gedeelte van de puzzel zou ik in kunnen vullen (ik loop iets moeilijker en dat is te zien..), maar dat is een aanname en of het daadwerkelijk zo is, en dat zullen de meeste niet durven zeggen (denk ik ;-)), omdat ze je niet willen kwetsen..
pi_124616723
Je komt zelf geen vrouwen tegen? Waarom perse haar:o
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124616756
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

_O-
Ik moet lachen.
Rustig aan.
pi_124617007
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Laat ik mij hier ook maar melden.. Helaas ervaringsdeskundige is.. Hier en daar een verdwaalde relatie gehad, dates mislukken vaak.. Als in, meestal blijft het maar bij 1 date.. En dan is de pap op.. Laatst wel 3 dates gehad, heel gezellig, en ineens *pats over..

En als ik nu eens wist waar het door kwam.. Dan kan ik er ook iets aan doen.. Een gedeelte van de puzzel zou ik in kunnen vullen (ik loop iets moeilijker en dat is te zien..), maar dat is een aanname en of het daadwerkelijk zo is, en dat zullen de meeste niet durven zeggen (denk ik ;-)), omdat ze je niet willen kwetsen..
Heb je seks gehad met die meid waarmee je 3x gedate had?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124617053
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb je seks gehad met die meid waarmee je 3x gedate had?
Nee, want ik wilde het rustig aan doen namelijk.. (en dat heb ik haar NIET verteld, of dat nu wel of geen goede keuze is geweest.. Blijft gokwerk ;-)).
pi_124617233
quote:

[..]

the perks of being a zolderautist. ;(
pi_124617640
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Nee, want ik wilde het rustig aan doen namelijk.. (en dat heb ik haar NIET verteld, of dat nu wel of geen goede keuze is geweest.. Blijft gokwerk ;-)).
Dat was de slechte keuze;/ Door het zelf zo lang mogelijk bewust(let op:bewust) uit te stellen, had je je kansen enorm verkleind. Dit komt vanwege :1) minder leiderschap 2)minder wrijving / spanning 3) minder op een lijn met je eigen gevoel op het moment. 4)teveel investeren in de toekomst en niet genieten van het moment zelf/al een grote waarde hangen. Kort samengevat, je was wss te onzeker waardoor je het ging uit stellen. Zij voelt heus wel aan wat je van plan was, x doen om haar te bemachtigen. Ik bedoel het niet gemeen, wil je graag helpen om het voor altijd gefixt te hebben.:)
pi_124617706
quote:

[..]

Hahahaha _O-
pi_124617966
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:16 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat was de slechte keuze;/ Door het zelf zo lang mogelijk bewust(let op:bewust) uit te stellen, had je je kansen enorm verkleind. Dit komt vanwege :1) minder leiderschap 2)minder wrijving / spanning 3) minder op een lijn met je eigen gevoel op het moment. 4)teveel investeren in de toekomst en niet genieten van het moment zelf/al een grote waarde hangen. Kort samengevat, je was wss te onzeker waardoor je het ging uit stellen. Zij voelt heus wel aan wat je van plan was, x doen om haar te bemachtigen. Ik bedoel het niet gemeen, wil je graag helpen om het voor altijd gefixt te hebben.:)
Er zat meer achter, ze vertelde dat ze in vorige relaties behoorlijk "klem" heeft gezeten, daarop heb ik besloten om ruimte te geven en te kijken hoe het loopt.. Ze vertelde nota bene op de 3de date dat ze de avond ervoor bij iemand geweest was die alleen maar in haar broekje wilde komen en daar stak ze een stok voor (nee, niet die van hem :o), toen had ik zoiets van, daar zit ze niet op te wachten.. en had ik het idee dat ik op de goede weg was.. Ik begrijp ook wel dat je het niet gemeen bedoeld, dank voor de snelle reacties.

Het lijkt alleen dat ik "altijd" de verkeerde keuze maak, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf zielig vind (zie OP :P), het valt mij wel op, dat dan weer wel ;).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 19:26:48 ]
pi_124618232
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Er zat meer achter, ze vertelde dat ze in vorige relaties behoorlijk "klem" heeft gezeten, daarop heb ik besloten om ruimte te geven en te kijken hoe het loopt.. Ze vertelde nota bene op de 3de date dat ze de avond ervoor bij iemand geweest was die alleen maar in haar broekje wilde komen en daar stak ze een stok voor (nee, niet die van hem :o), toen had ik zoiets van, daar zit ze niet op te wachten.. en had ik het idee dat ik op de goede weg was.. Ik begrijp ook wel dat je het niet gemeen bedoeld, dank voor de snelle reacties.

Het lijkt alleen dat ik "altijd" de verkeerde keuze maak, en dat zeg ik niet omdat ik mezelf zielig vind (zie OP :P), het valt mij wel op, dat dan weer wel ;).
firefly3 weet het toch beter: jij was en bent onzeker en als je in je game was geweest en in lijn met je fucking gevoel had ze je heus wel geneukt dit dat. ~:)

volgende keer niet zo onzeker meer doen en gewoon haar hand vastpakken! en toen wist ik het niet meer, heb het pua-handboek hier niet liggen.
pi_124618387
Dat was een bitchtest:p ik zelf let amper op wat ze zegt ivm inhoud, maar meer hoe ze is en hoe ze zich voelt op het moment. Beetje voor beetje haar opwarmen en aanvoelen hoe ze emotioneel gezien zich voelt. Je kunt altijd vaart meerderen of minderen, maar wat ze zegt staat soms geheel los van haar gevoel. Dat leer je vanzelf steeds meer. Maar altijd voorwaards gaan.
pi_124618443
zei re laatst trouwens niet dat je hier weg moest blijven ff3?
pi_124618465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het imo. allemaal wel vrij simpel man : Als een chick je echt leuk vindt, dan wil ze ook met je neuken, no bullshit. Zelf heb ik nog nooit een date gehad die niet uitliep op zoenen of seks eerlijk gezegd. Als zo'n meisje begint over dat ze wil wachten, zit daar denk ik vaak gewoon iets anders achter, tenzij je nog 16 bent ofzo..

Persoonlijk steek ik alleen maar moeite in meiden die zelf ook initiatief tonen, spontaan zijn, en niet de hele tijd moeilijk lopen te doen of de boot proberen af te houden. Helaas zijn er te veel lulletjes die dan alsnog achter zo'n meisje blijven aanlopen.. Genoeg andere vissen in de vijver man..
pi_124618561
nog zo een?

man, fuck even op. dit is een topic voor mensen met moeite met versieren, niet om bullshit cijfers over hoeveel je wel niet neukt te zeuren.

daar is het pua-topic voor. en nou opgerot met die zooi, daar heeft hier echt niemand wat aan. :r
pi_124618642
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef dawg het volgende:

[..]

firefly3 weet het toch beter: jij was en bent onzeker en als je in je game was geweest en in lijn met je fucking gevoel had ze je heus wel geneukt dit dat. ~:)

volgende keer niet zo onzeker meer doen en gewoon haar hand vastpakken! en toen wist ik het niet meer, heb het pua-handboek hier niet liggen.
Ok, fair enough, ik ben onzeker op sommige momenten, daar kom ik eerlijk voor uit.. Teveel rekening houdend met.. Op dat vlak ben ik nog een slappe zak.. I agree. Ik ben geen klootzak die alleen maar wil neuken en meer niet.. Ik wil veel meer dan dat!

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef TommyVercetti het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het imo. allemaal wel vrij simpel man : Als een chick je echt leuk vindt, dan wil ze ook met je neuken, no bullshit. Zelf heb ik nog nooit een date gehad die niet uitliep op zoenen of seks eerlijk gezegd. Als zo'n meisje begint over dat ze wil wachten, zit daar denk ik vaak gewoon iets anders achter, tenzij je nog 16 bent ofzo..

Persoonlijk steek ik alleen maar moeite in meiden die zelf ook initiatief tonen, spontaan zijn, en niet de hele tijd moeilijk lopen te doen of de boot proberen af te houden. Helaas zijn er te veel lulletjes die dan alsnog achter zo'n meisje blijven aanlopen.. Genoeg andere vissen in de vijver man..
Daar heb je volkomen gelijk in...
pi_124618719
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef dawg het volgende:
zei re laatst trouwens niet dat je hier weg moest blijven ff3?
je zou geblokt moeten worden met je geslowchat altijd en het stoken/drama. Ik heb me flink ingehouden en gaf heel rustig wat tips. Jij verpest het topic met dat gechat en drama.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')