The New Black is een innovatief, kwalitatief hoogwaardig nagellak merk. Het merk is beroemd om zijn fashion-forward kleuren en pre-made sets. Sets om mooie, kleurrijke manicures thuis te creëren, zo uit het doosje! Om te zorgen dat je de nieuwste trends draagt, lanceert The New Black regelmatig nieuwe sets. Of het nu de nieuwste rage newspaper nails is, of de nieuwe kleuren ombré nagels.
The New Black is niet alleen trendy en leuk, maar het is vegan-vriendelijk en kamfer-vrij. The New Black werkt met alleen de beste ingrediënten: de nagellak is slijtvast, chip-bestendig en niet-toxisch. De nagellak wordt in de USA gemaakt.
The New Black wordt reeds zeer succesvol bij Sephora USA, maar ook in de bekende warenhuizen zoals Macy’s, Nordstrom, Henri Bendel etc. verkocht. Nagellak is het sterkst groeiende segment in de cosmeticamarkt en wordt ook in de glossy magazines steeds vaker bij de kleding gepresenteerd als totale fashion ‘look’ die bij je outfit hoort! Klaar voor innovatie in kleur?
De modieuze sets van The New Black zijn nu beschikbaar in Europa. Klik hier voor de webshop van The New Black en kijk ook vooral eens op de Facebookpagina!
FOK! mag een aantal dames (of heren) blij maken met wat mooie setjes nagellak uit de collectie van The New Black. Zo mogen we jullie verwennen met 5 keer een setje Typography Weekly Journal, 5 keer Floyd Ombré en als klapstuk 5 keer Waves Ombré!
Jij kan kans maken op het winnen van één van deze setjes door mee te doen aan deze prijsvraag! Je hoeft enkel antwoord te geven op deze, voor de echte fans, simpele vraag!
Hoeveel setjes heeft The New Black?
Je kan het antwoord invullen op deze pagina. Meedoen kan tot 4 april 23:59 uur.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
WIN ALLES ERMAHGERD IS MIJN GEWONNEN PAKKETJE ER AL
Nope, voor mezelf.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij doet zeker ook mee, als tweede entry voor Spees
OHAIquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:00 schreef gianni61 het volgende:
meegedaan, alleen al om daarna te doneren aan 1 van de nagelmeisjes
Nee hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:50 schreef So_Surreal het volgende:
Ik ben de enige man in dit topic en daardoor zeer begeerlijk
Je was al niet de enige man toen je het posttequote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:44 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Dat ik niet begeerlijk ben, of niet (meer) de enige man in het topic?
HOI GIANNIquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:00 schreef gianni61 het volgende:
ik laat jou gewoon vechten met joysa en unfquote:
Haaaaaiiiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:00 schreef gianni61 het volgende:
dat weet ik...quote:
woordgrapje zeker?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik wou eerst je overhalen om mij te laten winnen, maar waarschijnlijk heb je daar lak aan
JE BENT NOG OP TIJD!!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:15 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD HOEEEE KAN IK DIT GEMIST HEBBEN????!!!
JAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De winnaars zijn:
Zarandia
OP13
Merel1808
Stormqueen
teirnon
mecano
_charlie
PatriQue89
QueenOfHearts_4
princess-a
vera166
zythux
Wanderlust.
TIENNNN
alterbridgegirl
Iedereen ontzettend bedankt voor het meedoen!
wat was het juiste antwoord?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De winnaars zijn:
Zarandia
OP13
Merel1808
Stormqueen
teirnon
mecano
_charlie
PatriQue89
QueenOfHearts_4
princess-a
vera166
zythux
Wanderlust.
TIENNNN
alterbridgegirl
Iedereen ontzettend bedankt voor het meedoen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |