Wie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar tevens de dochter van yvonne
ik weet dat het noodweerexces was, maar daar heeft justitie blijkbaar maling aanquote:
Het gaat er dan ook om wat de rechter vindt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik weet dat het noodweerexces was, maar daar heeft justitie blijkbaar maling aan
tja, daarom in hoger beroep. vanuit daar zien we wel weerquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om wat de rechter vindt.
beetje krom systeem wel want ik ben opgepakt voor brandstichting en ik krijg een taakstraf maar zal wel leeftijd zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja, daarom in hoger beroep. vanuit daar zien we wel weer
gaat wel goed man, en jij?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik in het meervoud?
[..]
hgh?
daarom VMBO. niet al te veel doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Slecht, ik heb een 2,4 voor Duits en een 2,9 voor frans.
toen ik in de cel zat heb ik echt domme dingen gedaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik kijk prison break dus ik weet hoe we je uit de cel gaan bevrijden gelukkig
in een hoekje gelegen en gedaan alsof je een schildpad was?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
toen ik in de cel zat heb ik echt domme dingen gedaan
uh-uhquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
in een hoekje gelegen en gedaan alsof je een schildpad was?
hoe reageerden je ouders dan dat je in de cel zat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
uh-uh
me zelf proberen op te hangen
met me hoofd op zo'n ijzer ding gevallen waardoor ik er even niet meer bij was
En een theezakje omhulsel opgegeten. dus niet wat je erin doet maar juist wat je er af haalt eerst uit
ik was alleen medeplichtig dus weekje strafquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe reageerden je ouders dan dat je in del zat?
Op havo en vwo hoef je voor Frans/Duits woordjes net zo weinig te doen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
daarom VMBO. niet al te veel doen
ik heb geen eens frans en duits. maar ik kan wel duits OPPA GRAUFENquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op havo en vwo hoef je voor Frans/Duits woordjes net zo weinig te doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |