Wie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja maar tevens de dochter van yvonne
ik weet dat het noodweerexces was, maar daar heeft justitie blijkbaar maling aanquote:
Het gaat er dan ook om wat de rechter vindt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik weet dat het noodweerexces was, maar daar heeft justitie blijkbaar maling aan
tja, daarom in hoger beroep. vanuit daar zien we wel weerquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook om wat de rechter vindt.
beetje krom systeem wel want ik ben opgepakt voor brandstichting en ik krijg een taakstraf maar zal wel leeftijd zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:33 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
tja, daarom in hoger beroep. vanuit daar zien we wel weer
gaat wel goed man, en jij?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:40 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben ik in het meervoud?
[..]
hgh?
daarom VMBO. niet al te veel doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Slecht, ik heb een 2,4 voor Duits en een 2,9 voor frans.
toen ik in de cel zat heb ik echt domme dingen gedaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:41 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik kijk prison break dus ik weet hoe we je uit de cel gaan bevrijden gelukkig
in een hoekje gelegen en gedaan alsof je een schildpad was?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
toen ik in de cel zat heb ik echt domme dingen gedaan
uh-uhquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:43 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
in een hoekje gelegen en gedaan alsof je een schildpad was?
hoe reageerden je ouders dan dat je in de cel zat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
uh-uh
me zelf proberen op te hangen
met me hoofd op zo'n ijzer ding gevallen waardoor ik er even niet meer bij was
En een theezakje omhulsel opgegeten. dus niet wat je erin doet maar juist wat je er af haalt eerst uit
ik was alleen medeplichtig dus weekje strafquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoe reageerden je ouders dan dat je in del zat?
Op havo en vwo hoef je voor Frans/Duits woordjes net zo weinig te doen hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:42 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
daarom VMBO. niet al te veel doen
ik heb geen eens frans en duits. maar ik kan wel duits OPPA GRAUFENquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Op havo en vwo hoef je voor Frans/Duits woordjes net zo weinig te doen hoor
Major Lazerquote:
Beyonce stal eens de instrumentals van een van zijn horrorsongs om hem maar een heel klein beetje beter te makenquote:
hem?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce stal eens de instrumentals van een van zijn horrorsongs om hem maar een heel klein beetje beter te maken_____!
ohja natuurlijkquote:
quote:
Physicsquote:
quote:
topquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
Chill de dagen dat mijn stagebegeleider in azie zit kan ik thuisblijven zonder dat ik daarvoor uren mis
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Speciaal voor JRRY
[ afbeelding ]
wat is ze toch mooiquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Speciaal voor JRRY
[ afbeelding ]
Koud.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
je raam ruim van te voren in je kamer openzetten omdat je bezoek krijgt
Herkenbaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
je raam ruim van te voren in je kamer openzetten omdat je bezoek krijgt
ik speelde sims maar het word vervelend want iets van 4 geesten die me lastig vallen en het laggtquote:
fock kamp, kut regels..quote:
Nee, dit is een kamp zonder leraren en je mag zo lang wakker blijven en rondlopen waar je wilt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
fock kamp, kut regels..
op mijn kamp ging ik om half 5 even buiten een rondje lopen en liepen onze leraren patroulle
geen schoolkamp dus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dit is een kamp zonder leraren en je mag zo lang wakker blijven en rondlopen waar je wilt.
Nee, we gaan naar ergens in Belgie ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:35 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
maar waar zit die kamp zeker weer bij die limburg
ik ga soms naar belgie voor shaq te halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, we gaan naar ergens in Belgie ofzo
Kom danquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ga soms naar belgie voor shaq te halen
KOM DAN.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik moet er heen met de trein dus het is vrij duur maar ik bespaar zeer op de shaq
Vorig jaar gingen me bij het kamp kanoën.quote:
WANNEER DAN!quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
KOM DAN.
[..]
Vorig jaar gingen me bij het kamp kanoën.
Dan ben ik over 20 dagen jarig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
4 april moet ik naar een gesprek waar ik noiet heen wil
COOL MAN.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:39 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vorig jaar gingen me bij het kamp kanoën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beter ik pas in juniquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
COOL MAN.Dat is niet hetzelfde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In hutjes in het bos.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef JRRY het volgende:
Als ik dan toch ergens heen moet op kamp of dergelijke doe ik wel een citytrip.
waar gaat je werken en gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
5 april sollicitatie gesprek booyah
Jij bent geen plattelandsmens...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
In een minimaal viersterrenhotel in het centrum van de stad.
en dan eten serverenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
5 april sollicitatie gesprek booyah
Nee maar ik ben wel eens in een zuipketen geweest ghehe telt dat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent geen plattelandsmens...
ik ben opgegroeid in een rijtjeshuis in finland en toen in een flat in Nederlandquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Jij bent geen plattelandsmens...
nee, helemaal niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee maar ik ben wel eens in een zuipketen geweest ghehe telt dat?
Nouen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben opgegroeid in een rijtjeshuis in finland en toen in een flat in Nederland
het is een sollicitatie gesprek, betekend dus niet dat ik aangenomen benquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waar gaat je werken en gefeliciteerd nog
waarin dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe slecht hij op whatsapp is.
Ligt eraan, hou je van de natuur?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:50 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dus dat maakt mij een plattelandmens of juist niet?
omdat dat niet in een bos was fzoquote:
Als ik gestrest ben ga ik door het bos lopen dus denk het welquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ligt eraan, hou je van de natuur?
[..]
omdat dat niet in een bos was fzo
Oké, dan ben je een eckte man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Als ik gestrest ben ga ik door het bos lopen dus denk het wel
ja maar dat heeft te maken met mijn toetsenbord want dan druk ik 1x de j in en dan staat die er 5xquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
spelling en werkwoorden vervoegen
ik werk 24/7 met mn handen omdat kunstopleiding ben ik nu ook sterkquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
bos mensen zijn ook vaak sterker omdat ze veel werken met hun handen
werkwoorden vervoegen, lidwoorden en bezittelijke voornaamwoorden kun je ook niet goed toepassen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:51 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja maar dat heeft te maken met mijn toetsenbord want dan druk ik 1x de j in en dan staat die er 5x
waarschijnlijk niet zo sterk als een houthakker maar het heeft je zeker wat sterker gemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik werk 24/7 met mn handen omdat kunstopleiding ben ik nu ook sterk
Ik ben wel eens in de Oostvaardersplassen geweest, en het Zuigerplasbos, en het Grote Kabauterbosquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ligt eraan, hou je van de natuur?
[..]
omdat dat niet in een bos was fzo
Meen je dit? au?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in de Oostvaardersplassen geweest, en het Zuigerplasbos, en het Grote Kabauterbos
Jawel kijk:quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
werkwoorden vervoegen, lidwoorden en bezittelijke voornaamwoorden kun je ook niet goed toepassen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jawel kijk:
HET huis
DE ZIEKENHUIS
HET RAAM
zie je ik kan het gewoon
Het is toch wel logisch dat je kabouter met ou schrijft?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Woorden die ik nouwelijks gebruik spel ik wel eens faut, zeker bij au en ou.
het ziekenhuis*quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jawel kijk:
HET huis
DE ZIEKENHUIS
HET RAAM
zie je ik kan het gewoon
Nee man.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is toch wel logisch dat je kabouter met ou schrijft?
vrouwelijke hulkquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik werk 24/7 met mn handen omdat kunstopleiding ben ik nu ook sterk
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jawel kijk:
HET huis
HET ZIEKENHUIS
HET RAAM
zie je ik kan het gewoon
Wat slecht zeg...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jawel kijk:
HET huis
DE ZIEKENHUIS
HET RAAM
zie je ik kan het gewoon
Uit het tweede zinsdeel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Uit welk deel van mij post maak je op dat ik iets tegen beyonce heb?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef JRRY het volgende:
1. Pussycat Dolls (Nicole Scherzinger)
2. Beyonce
3. Rihanna
4. Ariana Grande
5. Shakira
1. JAY Zquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:01 schreef OmgevallenFlat het volgende:
1 2pac
2 eazy-e
3 Biggie Smalls
4 Big L
5 mc eiht
eens met 2 en 3quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
1. JAY Z
2. Eminem
3. Kanye West
4. Azealia Banks
5. Beyonce's Male Voice
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:04 schreef AppelCake het volgende:
1Miley
2Britney
3Shakira
4Nicki Minaj
5Katy Perry
Je weet iig de #1 al.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zou geen top 5 kunnen samenstellen
Beyonce=Milfquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet Beyonce of Pussycat Dolls in je top5 hebben____!
VOOR JOU DUS!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Beyonce=Milf
Pussycat Dolls=voor sletten
5 secretly gayquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
1 one direction
2 justin bieber
3 ed sheeran
4 selena gomez
Justin.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
1 one direction
2 justin bieber
3 ed sheeran
4 selena gomez
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
1 one direction
2 justin bieber
3 ed sheeran
4 selena gomez
Dat weet ik wel maar ik wou wel laten weten dat ik Ed Sheeran tof vind.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
[..]
niet weten dat ik trol![]()
![]()
Wel wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:09 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
[..]
[..]
niet weten dat ik trol![]()
![]()
De liedjes worden beter, de jongens worden vervelenderquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wordt steeds leuker. Kiss You vind ik hun beste single evar.
Zij is zoo leuk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:11 schreef JRRY het volgende:
Maar dit is toch echt wel mijn #1
[ afbeelding ]
Dat is mogelijk. Die blonde is wel cool de rest niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:11 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Wel weten
[..]
De liedjes worden beter, de jongens worden vervelender
Niallquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is mogelijk. Die blonde is wel cool de rest niet.
Ja ik geloof Niall ja.quote:
NSYNCquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja ik geloof Niall ja.
Maar jammer dat die 'groepjes' niet meer zo zijn als Destiny's Child, *NSYNC, TLC en Pussycat Dolls vroeger waren. Die waren veel leuker.
Nog af en toe ja, ik was ooit hardcore fanquote:
Onbekend waren ze nooit hoor, X-Factor deelnemers.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:16 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nog af en toe ja, ik was ooit hardcore fan
Toen ze nog een klein onbekend bandje waren...
Wel onbekendquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Onbekend waren ze nooit hoor, X-Factor deelnemers.
Baby you light up my world ...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:16 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nog af en toe ja, ik was ooit hardcore fan
Toen ze nog een klein onbekend bandje waren...
Het spijt me hoor pizzaquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Baby you light up my world ...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe ga je het goed maken![]()
(ik stel een plaatje van google voor van een snor)
He who does not understand your silence will probably not understand your words.quote:
Ik kan niet Engelsquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
He who does not understand your silence will probably not understand your words.
Elbert Hubbard
Ik heb geen idee waar je het over hebt, wie wat is hurts?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:30 schreef jordyqwerty het volgende:
Godverdomme dat nieuwe album van Hurts
Guilty pleasure
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, wie wat is hurts?
Goe hoor maar, bah, mannenstemquote:
Nouja dat is mijn smaak dus, ik wil wel een vrouwenstem of een goede mannenstem, en dan het liefst een goede mannenstem.quote:
Holy crap, wel wat eerder graagquote:
Jij 27?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:34 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Holy crap, wel wat eerder graag
trouwen op je zevenendertigste
Wat is er mis met die mannenstemquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja dat is mijn smaak dus, ik wil wel een vrouwenstem of een goede mannenstem, en dan het liefst een goede mannenstem.
Ojee ik zei wat dubbel
Niet mijn smaak, niet neger.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat is er mis met die mannenstem
Ik weet niet in hoeverre ik dit nog kan geloven. Volgens mij bedrieg je me met ene 'Zayn Malik'?quote:
tuurlijk wel poepiequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O je vraagt dus niet hoe het met mij gaat
Frank Oceanquote:
Gohquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Frank Ocean
Kendrick Lamar
Die andere ken ik niet.
Nee hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre ik dit nog kan geloven. Volgens mij bedrieg je me met ene 'Zayn Malik'?
Niemand hier die mijn referentie snapt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik trouw voor mijn 27e, voordat ik 28 ben ben ik er niet meer
hihahoquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Niemand hier die mijn referentie snapt?
IK WEL!!!!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
maak je muziek danquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Want Cobain en shizzlequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Pfoeh gelukkig, ik was bang dat ik Hudgens moest opbellen om je jaloers te maken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nee hoor
Ook al zou dat wel heel awesome zijn
je sluit je aan bij amy winehousequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gewoon heen gaan joh #yoloquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:40 schreef Taexon het volgende:
Wachten tot zus klaar is met douchen zodat ik dvd's kan stelen bij haar thuis duurt lang
Moeder heeft de sleutel meequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon heen gaan joh #yolo
Had gewerktquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pfoeh gelukkig, ik was bang dat ik Hudgens moest opbellen om je jaloers te maken.
takke courtneyquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:42 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kurt Cobain werd vermoord door Courtney, echte bazen weten.
oke mooizo schatquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O gelukkig maar![]()
alles gaat goed ja
douchet ze zo lang ja?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:42 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moeder heeft de sleutel mee
En geen zin om daar een half uur in de auto te wachten
Geen idee, fk it trouwens ik ga zo rijden want het duurt me al te langquote:
He ho!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Balen dat ik haar nummer niet echt heb, anders had ik het gedaan
waarom moet je die dvd's jatten dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Geen idee, fk it trouwens ik ga zo rijden want het duurt me al te lang
ze vertrekt 4 uur naar zwitserland morgenochtend dus ze is druk ditdat
MAAR IK MOET GVD DIE DVD"S JATTEN!
Ik wilde je dan ook alleen jaloers maken, ik wist al dat je me niet bedriegt met Malik, hij is een persoonlijke vriend van mij.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
He ho!
Ik bedrieg je niet echt met Zayn Malik he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |