Jaaa die zit ook nog op wishlist, ik denk dat ik hem wel ga bestellen als er weer kortingscode is want hijs best mooiquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo jij had eerst een andere; strakkere gepost... van asos... Die vond ik echt zooooo vreselijk mooiWeet alleen niet meer welke precies; want ik heb hem toen nog gezocht bij asos maar kon em niet vinden
Had je afgelopen weekend nog gepost....... Met zwarte kant leek het wel...
(vage post is vaag).
LINK LINK LINK LINKquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa die zit ook nog op wishlist, ik denk dat ik hem wel ga bestellen als er weer kortingscode is want hijs best mooi
Nee, want dan ben je te sexy voor alle lesbo'squote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2721009
zou zoiets tof zijn voor de bruiloft van lin?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je te sexy voor alle lesbo's.
OMG JA DAN GA IK OP JE KWIJLENquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en Priem.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je te sexy voor alle lesbo's.
hebben wij dezelfde maat? anders kun je em een keer lenen t is niet alsof ik em vaak zal dragenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit net te bedenken in mijn hoofd waarmee ik het kan rechtvaardigen om hem te falen; maar ik heb niksHij is idd best duur... ik heb geen chice jurkjes meer nodig (want die heb ik al zat) en ik heb geen idee wanneer ik em dan zou dragen
maar hij is zo gaafffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Die laatstequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik wil binnenkort bij Steps voor deze jurken kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat er eentje van past en mooi zit en zo
D'awwwquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hebben wij dezelfde maat? anders kun je em een keer lenen t is niet alsof ik em vaak zal dragen
dan gewoon niet falen en sparenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwwLief
Maar ik heb eik zat alternatieven dat is dus vooral mijn probleem
Ja, das dan altijd weer een beetje jammerquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, even 2000 euro overgeboekt. Altijd fijn, salarisdag
Die laatste is in de sale bij de Wehkamp...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderstequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat holo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
Maar 60 euro, dat vind ik dan weer teveel voor een bikini
Ja, bij de Steps ook...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die laatste is in de sale bij de Wehkamp...
Volgens mij is het inderdaad holoquote:
Zo'n fladderig tricot wrap dress staat altijd!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, bij de Steps ook...
Maar ik twijfel of het model jurk me staat, vandaar dat ik hem toch liever eerst even ga passen..
Ik vind die ook tof, maar daar past mijn F kupa nooit inquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb bv ook deze een tijd terug geprobeerd omdat ik hem zo mooi vond: [ afbeelding ]
Maar ik kan dit model niet hebben. Ik heb bij Steps standaard maat 38 van jurk en dan krijg ik deze jurk echt net over mijn heupen, maar boven aan heb ik veel te veel ruimte over, het staat allemaal open en zo, echt zonde
die laatste gaat echt wel staan, die is mooi!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb bv ook deze een tijd terug geprobeerd omdat ik hem zo mooi vond: [ afbeelding ]
Maar ik kan dit model niet hebben. Ik heb bij Steps standaard maat 38 van jurk en dan krijg ik deze jurk echt net over mijn heupen, maar boven aan heb ik veel te veel ruimte over, het staat allemaal open en zo, echt zonde
Was te groot en welken en is het een winterjasquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nog een jas van asos liggen die te groot is, ook maar es op marktplaats zetten
had em beter terug kunnen sturen
Nou, ik had laatst dus de Wende dress geprobeerd:quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n fladderig tricot wrap dress staat altijd!
Ik vind hem wel wat hebben eigenlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)500&F=2,19,4,17&SM=1
Yay oder nee?
NAKEND ONDER JE JURK!!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nou, ik had laatst dus de Wende dress geprobeerd:
[ afbeelding ]
Dat is ook zo'n soepelvallende stof en die stond supertof op het eerste gezicht. Maar je zag alle naden van mijn ondergoed erdoorheen aan de achterkant en dat ziet er niet uit
ik vind hem opzich wel leuk maar de kleur niet zo vrolijk voor de zomerquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Yay oder nee?
Ik ga ook voor secksay ende hautain.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind hem opzich wel leuk maar de kleur niet zo vrolijk voor de zomer
Ehm, neequote:
dan yayquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook voor secksay ende hautain.
Ja, dan moet je het egwoon niet doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ehm, nee
Maar aangezien panties bij mij dus ook altijd zo'n drama zijn, zag ik het dus al voor me dat ik zo'n jurk dus never nooit nie aantrek. Ze hadden het in de winkel wel over een onderjurk die je nog kan dragen waardoor naden niet meer zo zichtbaar zijn, maar dat vind in de zomer dan weer too much
Nee, heb hem ook teruggehangenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dan moet je het egwoon niet doen.
waren er maar meer bruiloften...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar ik heb half mei wel een bruiloft waar ik een nieuwe jurk voor kan gebruiken dus ja, ik moet toch wat he
Nou dat liever niet, dat wordt me iets te duurquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waren er maar meer bruiloften...
Vooral die vrijgezellenfeestjes erbijquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nou dat liever niet, dat wordt me iets te duur
Jep... Gister 102 euro voor overgemaaktquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vooral die vrijgezellenfeestjes erbij
Yaaayquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
Yay oder nee?
Het begint heel langzaam een klein beetje te komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
BEN JE AL ZENUWACHTIG?????![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het begint heel langzaam een klein beetje te komen
Vooral het idee dat ik straks gewoon anders heet beangstigt me
Ja, dat duurt ff voordat je daaraan gewend bentquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het begint heel langzaam een klein beetje te komen
Vooral het idee dat ik straks gewoon anders heet beangstigt me
Nopequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
sq weet je nu al of je vrijgezellenfeest krijgt?
SPEND ALL THE MONEYquote:
Volgens mijn schoonmoeder zou het wel een jaar duren voordat het zou wennen. Klopte in mijn geval wel ongeveer, ik heb nu niet meer de neiging om mijn eigen naam te gebruiken.quote:
Hehehe.... ik bedacht me net, priem had een naam van 1 lettergreep en trouwde een man met 1 lettergreep... jij met 2 lettergrepen, en ik met drie lettergrepen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:35 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dat duurt ff voordat je daaraan gewend bent
Niet?quote:
Maar enen bikini en 2 blousjes en verder heb ik mijn baas net ge-enabled om 4 fatboys te kopen op kantoor.quote:
Holy mother of lettergrepenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe.... ik bedacht me net, priem had een naam van 1 lettergreep en trouwde een man met 1 lettergreep... jij met 2 lettergrepen, en ik met drie lettergrepen...
Ik roeleer jullie straks allemaal met mijn zes lettergrepen![]()
dezequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
Maar sjaan; welke maat jas en is het winterjas en foto en en en alles![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hehehe.... ik bedacht me net, priem had een naam van 1 lettergreep en trouwde een man met 1 lettergreep... jij met 2 lettergrepen, en ik met drie lettergrepen...
Ik had mijn namenlijst al preventief aan de ceremoniemeester gegeven, dat was zeker dom?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Niet?
Bij onze groep weet iedereen die gaat trouwen wel dat ie er een krijgt, want er wordt om een lijst met namen gevraagd van degenen die je erbij wil hebben. Wanneer en HOE en zo, dat weet je dan weer niet
vier fatboys??quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar enen bikini en 2 blousjes en verder heb ik mijn baas net ge-enabled om 4 fatboys te kopen op kantoor.
Dat is gelukt
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
LIF / [Winactie] 'The New Black' nagellak!
Dan zal het vast wel goedkomen tochquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had mijn namenlijst al preventief aan de ceremoniemeester gegeven, dat was zeker dom?
Anyway, een aantal meiden van hier staan op die lijst, dus die hebben de hints vast al wel begrepen zo onderhand_!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jaquote:
ERMAHGERDquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Mag je meermaals meedoen met honderdmiljoenmiljard andere adressen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
nope! dan schrapt de FOK!-computer al je deelnamesquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mag je meermaals meedoen met honderdmiljoenmiljard andere adressen?Nee?
Ik droomde over je afgelopen nachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:43 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik weet wel hoe ik jullie nat krijg.
zomg!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik droomde over je afgelopen nacht
Het was alleen niet bepaald spannend te noemenIk kwam thee (
) drinken bij jou en ren... dus....
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nope! dan schrapt de FOK!-computer al je deelnames![]()
![]()
Ik lust heul geen theequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zomg!
de thee staat altijd klaar hoor.
het zijn er een boelquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Wedden dat ik straks gewoon het aantal foutief invul en heul geen kans maak ofzo
Morgen maar even kijken
Ik heb al drie keer iets anders geteld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
het zijn er een boelGoed tellen.
![]()
15 prijzers he dus kans genoeg dat je iets krijgt.
Lol true maar dan nog grijp ik vaak langs. Ik ben zo iemand die als ze aan een winactie meedoet met 10 prijzen en er zijn 11 deelnemers... ik ben de 11dequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Fiets mag je je antwoord nog aanpassen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik moet vanavond nog tennissenquote:
sneeuw?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En ik me vanochtend maar haasten om te kunnen fietsen, ik ga straks heel hard balen als het nog sneeuwt wanneer ik terug moet
Lolwhutquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef Mirjam het volgende:
Mehehehehehe bibi werd bijna de spreekkamer van de arts uitgegooidhij was zo mogelijk nog idioter dan de vorige keer.
Bibi werd strijdlustig en legde alle feiten op tafel, arts kon de ' kritiek'. Kennelijk niet aan en werd keiboos
hele verhaal!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef Mirjam het volgende:
Mehehehehehe bibi werd bijna de spreekkamer van de arts uitgegooidhij was zo mogelijk nog idioter dan de vorige keer.
Bibi werd strijdlustig en legde alle feiten op tafel, arts kon de ' kritiek'. Kennelijk niet aan en werd keiboos
Lekkere arts danquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef Mirjam het volgende:
Ja komt vanavond wel, moet nog naar huis enzomaar zij nam het gewoon voor me op, en daar kon h dus echt helemaal niks mee. Hij werd echt kwaad. Lekker aardig maar weer.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef Mirjam het volgende:
Ja komt vanavond wel, moet nog naar huis enzomaar zij nam het gewoon voor me op, en daar kon h dus echt helemaal niks mee. Hij werd echt kwaad. Lekker aardig maar weer.
Lekker danquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef Mirjam het volgende:
Dat zou je prachtig staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:36 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb trouwens deze
http://www.asos.com//Asos(...)uct.aspx?iid=2362650
in de kleur coral, staat niet op de site
mocht iemand interesse hebben
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Lekkere arts danben benieuwd naar de rest van het verhaal
en groetjons aan Bibi
Post dan gewoon meequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:56 schreef bibi het volgende:
[..]
Sommige dingen leer je niet afMir is net weg hier, en ik wist dat ze hier wat had gepost
En Tilburgquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
In Eindhoven wel ja. Wel echte mini vlokjes, maar toch. Geen regenkleding bij endezo
Dat moet ik nog doen, er moet een kast leeg op de beeb zijn/haar kamer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:
kledingkast aan t uitzoeken, ff puinruimen
ik ben er ff streng doorheen aan t gaan dus er gaat een hoop wegquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dat moet ik nog doen, er moet een kast leeg op de beeb zijn/haar kamer.
Die moet ik nog doen, ben hem aan het uitstellenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:36 schreef Sharana_LV het volgende:
kledingkast aan t uitzoeken, ff puinruimen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Die moet ik nog doen, ben hem aan het uitstellen![]()
Maar het is veelzeggend dat ik hier nu bijna 2 maanden zit en dat ik nog maar weinig gemist heb, terwijl het grootste deel van m'n kleding nog in het oude huis is
Ja het is echt ernstigquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
ik heb dit als goeden excuus dat ik mag falen
Heb ik ook net gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zwarte skinny en zwart jasje.
Ok voor een soll. gesprek?Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
En wanneer is de snuffeldag?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben er ff streng doorheen aan t gaan dus er gaat een hoop weg
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Heb ik ook net gedaan.
Een hele mooie poederige koraal kleur van de Hema
Ik heb morgenvroeg een sollicitatiegesprek.
En dan doe ik mijn lichtkoraal bloesje aan
deze:Ja puckz heel leuk!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zwarte skinny en zwart jasje.
Ok voor een soll. gesprek?
[..]
Heb ik ook net gedaan.
deze:Voor wat voor een functie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zwarte skinny en zwart jasje.
Ok voor een soll. gesprek?
Ik vind persoonlijk buik/heupen showen not done voor een sollicitatie
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Vind het wel een mooi ding trouwens, misschien lang hemd eronder?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Voor wat voor een functie?
[..]
Heb ik ook net gedaan.
deze:Ja leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met zwarte skinny en zwart jasje.
Ok voor een soll. gesprek?Once in a while, I just wanna dance and feel good
Prei door de onmenselijk simpele pastasaus, want luiquote:
Moet er dan een gewaad overquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk. Ik zie buik/heup.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet er dan een gewaad overof wat bedoel je precies met showen?
Hij bloest toch over mijn buik?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE bedoel jequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk. Ik zie buik/heup.
Ik vind t wel meevallen heur!quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gewoon letterlijk. Ik zie buik/heup.
Speciaal uitgezocht voor onder die bloesquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
HOE bedoel je? Door het bloesje heen? Is dat niet een ondershirtje met dezelfde kleur?
Dat sobersoquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hij bloest toch over mijn buik?
En heupen heb ik nietNeh ik snap wat je bedoelt, maar een zwarte skinny kan toch best?
Zal ik zo ff een foto maken van wat ik aan ga/wil trekken?
Nope, dat hemdje loopt tot ruim over mijn heupenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tussen dat witte riempje en het hemdje zie je nog huid toch, of ben ik nou scheel?
Jij bent scheelquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Tussen dat witte riempje en het hemdje zie je nog huid toch, of ben ik nou scheel?
Ik zie het nog steeds nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nope, dat hemdje loopt tot ruim over mijn heupen
Ik vind die bovenste eigenlijk wel tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dus soberso deze die weg mogen:
[ afbeelding ]
maar dan in koraalkleur, zit prima maar kleur staat mij niet
deze want hij is mij te klein
[ afbeelding ]
deze is te groot voor mij
[ afbeelding ]
Wat is er te klein aan het 2e jurkje? Borstomvang of algeheel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb dus soberso deze die weg mogen:
[ afbeelding ]
maar dan in koraalkleur, zit prima maar kleur staat mij niet
deze want hij is mij te klein
[ afbeelding ]
deze is te groot voor mij
[ afbeelding ]
UK 10quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind die bovenste eigenlijk wel tof![]()
Welke maat is dat?
Tetters gaan er niet inquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wat is er te klein aan het 2e jurkje? Borstomvang of algeheel?
Hmm, denk dat ie dan beetje trekt om m'n heupen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tetters gaan er niet in
edit: dat jurkje is UK 8
Ben jij smaller dan ik? Ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hmm, denk dat ie dan beetje trekt om m'n heupen.
Ik heb meestal maat 38 op de heupen nodig als het geen stretchy stofje is, maar eerder 36 op m'n borstenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben jij smaller dan ik? Ik heb eigenlijk geen idee.
Het gaat bij mij bij mijn heupen echt net aandenk ook dat het misklik is geweest want ik bestel echt altijd een 10 op asos en van deze dus een 8
LIEK WHY
Hmmmm, de bovenstof is stretchy maar de onderrok zeg maar niet echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb meestal maat 38 op de heupen nodig als het geen stretchy stofje is, maar eerder 36 op m'n borsten.
Nee dan wordt het niksquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hmmmm, de bovenstof is stretchy maar de onderrok zeg maar niet echt
Leukquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Niet op mijn haar letten. Ik moet het nog stylen.
Perfectquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Wat wil je ervoor hebben?quote:
Oh dat klinkt goed!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
Schaartje: Dit is de functieomschrijving.
technisch administratief medewerker die als project assistent voor 3 maanden aan de slag wil.
het betreft een functie waar je onder andere verantwoordelijk bent voor:
- maken van kleine aanpassingen op de intranet site
- maken van financiele opsplitsingen van projecten
- het verwerken van declaraties
- het maken van nacalculaties van projecten.
Die 3 maanden is omdat het een nieuwe functie is. Als na 3 maanden blijkt dat ik de projectleiders voldoende ondersteun en werk uit handen neem wordt het een volledige functie.
Jammer genoeg maar voor 20 uur. Maar het is een groot bedrijf dus ik dacht 'ik kan maar vast 1 been binnen hebben.'
Het sluit heel erg aan op wat ik bij Kanters deed.
Die reclame is zó ergquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:37 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
ermahgerd OlliIK WIL HEM
Olliquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Die reclame is zó erg![]()
Ik ga maar es verder met mijn jas....
Gisteren alle delen van het patroon uitgeknipt en de stof geknipt. Nu nog de voering knippen en vlieseline strijken en dan naaien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Olli
Ben je al ver met je jas?
Ben benieuwd! Wat ben je nou kwijt voor zo'n jas? Oh en welke kleur issie nu geworden?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gisteren alle delen van het patroon uitgeknipt en de stof geknipt. Nu nog de voering knippen en vlieseline strijken en dan naaien.
Het is een heel project want hij is vrij gedetailleerd. En ik wil er even goed de tijd voor nemen.
Vroeger raffelde ik alles af want het moest meteen diezelfde dag klaar zijn, nu heb ik iets meer rust gevonden
Baby blauwquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:45 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wat ben je nou kwijt voor zo'n jas? Oh en welke kleur issie nu geworden?
Teruglezen..... Ik doe met je mee met zes lettergrepen! Moet nog steeds wel nadenken om met mijn nieuwe naam bv de telefoon op te nemen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ermahgerd die gifquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:02 schreef Mirjam het volgende:
Thuis ermahgerd
[ afbeelding ] Hihi
Kutarts ermahgerd. Dat 'ie maar een steenpuist op z'n anus mag krijgen.
Hij had wel gelijk op bepaalde punten maar met emsnen omgaan is niet z'n vak, zeg maar.
ja dat ook een gewichtsoperatie helen velen dom was.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:07 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd die gif
maar wat zei de arts dan? als je er niet over wilt praten snap ik het ook hoor
Oh dat klinkt wel leuk, qua kleuren enzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Baby blauwMet zwarte satijnen biesjes.
Op zich had ik de stof echt super goedkoop. ¤1,= per meter op de markt. Maar de stof had waterschade dus heb ik 5 meter genomen om om de verkleuringen heen te knippen. Eerst nog gewassen maar dat hielp niets, Dus ik heb zeker een strook van zo'n 70 cm breed aan de zijkanten afgehaald. Voering was 4 euro.
Maar dan moet je nog fournituren hebben dat was totaal 17.50 euro. (satijnband, knopen, vlieseline, garen. e.d.)
En dan nog het patroon voor 8 euro gekocht.
Op zich kun je beter zo'n jas in de winkel kopen hoor. Als ik het volle pond voor de stof had moeten betalen kun je ook al gauw 8 a 10 euro per meter kwijt zijn. En je hebt zo'n drie meter nodig.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja dat ook een gewichtsoperatie helen velen dom was.
toen bibi chargeerde dat hij mij augustus had gezegd dat ik 10 kilo af moest vallen en dat hij me dan zou opereren, waarop ik na 10 kilo te horen krijg 'ja we kunnen niks voor je doen ga maar weg' werd hij erg beaus, en toen ze nog meer feiten op tafel legde dacht hij [ afbeelding ]
oprotten ermahgerd.
zoiets dus.
en nu twijfel ik en weet ik het niet dus laat ik het allemaal eerst s bezinken
Te gek voor woordenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
toen bibi chargeerde dat hij mij augustus had gezegd dat ik 10 kilo af moest vallen en dat hij me dan zou opereren, waarop ik na 10 kilo te horen krijg 'ja we kunnen niks voor je doen ga maar weg' werd hij erg beaus, en toen ze nog meer feiten op tafel legde dacht hij [ afbeelding ]
oprotten ermahgerd.
zoiets dus.
whatdafuckquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oprotten ermahgerd.
zoiets dus.
mja ik weet niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Te gek voor woorden![]()
Kan je niet ergens een klacht indienen?
Mja ik ben nu in totaal zo'n 34 euro kwijt voor een one of a kind idd. Dat dan weer wel. Plus de voldoening van het zelf maken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:09 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oh dat klinkt wel leuk, qua kleuren enzo![]()
Hm ja dus zou je de volle mep betalen dan zo het idd goedkoper zijn om een jas in de winkel te kopen ipv maken. Maar je hebt nu wel iets one of a kind, dus dat is ook erg tof
ja mensen met deze klachten zijn daar niet altijd mee geholpen want dan blijf je pijn houden of krijg je nog meer pijn door het te snelle afvallen. le spieren krimpen dan niet mee enzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:11 schreef Diconnected het volgende:
[..]
whatdafuckmaar hoezo vond ie gewichtsoperatie geen goed idee dan? imo lijkt het mij juist wel een goeden idee voor je rug enzo... dokters
oh dat is wel kakquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja mensen met deze klachten zijn daar niet altijd mee geholpen want dan blijf je pijn houden of krijg je nog meer pijn door het te snelle afvallen. le spieren krimpen dan niet mee enzo
En ik vind 34 euro voor een jas ook niet heul duur eigenlijk!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mja ik ben nu in totaal zo'n 34 euro kwijt voor een one of a kind idd. Dat dan weer wel. Plus de voldoening van het zelf maken.
Ja, ik doe sowieso tot na pasen ff laten bezinken, dan ff pittig conclaaf met mn huisarts, ik ben ook wel benieuwd wat er in de brief staat die de arts naar mn huisarts gaat sturenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh dat is wel kaknaja idd even laten bezinken dit
lekker kopje thee drinken enzo
Een personal trainer inhurenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat voor opties gaf hij je dan?Gewoon pech veel plezier met rugpijn de rest van je leven?
ermahgerd ja idd, misschien dat Bibi geflipt is ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, ik doe sowieso tot na pasen ff laten bezinken, dan ff pittig conclaaf met mn huisarts, ik ben ook wel benieuwd wat er in de brief staat die de arts naar mn huisarts gaat sturen
quote:
mja maar ze deed dus geen rare dingen he. Ze legde de feiten op tafel zoals ze zijn, voor mij. Kon hij dus niet mee omgaan. Is dus toptaal geen tegengas gewend.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ermahgerd ja idd, misschien dat Bibi geflipt is ofzo
Zijn er uberhaupt artsen die dat wel gewend zijn/echt goed met mensen kunnen omgaan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja maar ze deed dus geen rare dingen he. Ze legde de feiten op tafel zoals ze zijn, voor mij. Kon hij dus niet mee omgaan. Is dus toptaal geen tegengas gewend.
Goeden vraag.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt artsen die dat wel gewend zijn/echt goed met mensen kunnen omgaan?
wat een matigen kutarts zeg, jeetje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja maar ze deed dus geen rare dingen he. Ze legde de feiten op tafel zoals ze zijn, voor mij. Kon hij dus niet mee omgaan. Is dus toptaal geen tegengas gewend.
Wat een matigen kutoplossingquote:
ermahgerd echtquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik bedoel, toen ik flauwviel bij de punctie van Baas z'n schildklier was het advies: ach, laat maar liggen, dat stelt niets voor.
Ja, gelukkig heb ik er ook het geld voor enzo mehehehquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat een matigen kutoplossing
Mijn artsen wel gelukkig, behalve m'n oude internist, die was echt aidsquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt artsen die dat wel gewend zijn/echt goed met mensen kunnen omgaan?
Mhehe jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:21 schreef Mirjam het volgende:
We zijn wel naar de grote supermegajumbo geweest
[..]
ermahgerd echt![]()
HALLO MEGAJUMBOquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd echt![]()
Wat zei je? "JONGE IK RUN GEEN BJOETIEBLOG OFZO"quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd echt![]()
ermahgerd dát had ik moeten zeggen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat zei je? "JONGE IK RUN GEEN BJOETIEBLOG OFZO"
![]()
Wat een sympatieke mensenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik bedoel, toen ik flauwviel bij de punctie van Baas z'n schildklier was het advies: ach, laat maar liggen, dat stelt niets voor.
Tevens is die arts nu zwaar in opspraak want ze hield nogal van declararenquote:
Nicequote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
proost!quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was mijn pousse kwijt!
[ afbeelding ]
die van mij sneller dan verwacht!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
SQ, die Shopvip schoenen van jou, in hoeverre klopte de verwachtte leverdatum toen?
Meh. Mijne duren lang.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die van mij sneller dan verwacht!
8 maart. Verwachtte leverdatum was de 29ste, maar de order status is nog steeds 'einde sale', dus nog geeneens 'levering bij distributiecentrum' laat staan 'verzending'.quote:
oh, dat is wel schraal. Heb dat 1 keer gehad met mijn friis& company schoenen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
8 maart. Verwachtte leverdatum was de 29ste, maar de order status is nog steeds 'einde sale', dus nog geeneens 'levering bij distributiecentrum' laat staan 'verzending'.
Topquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:17 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb er 39 voor betaald maar dat hoeft natuurlijk niet, zeg maar iets?quote:
De maat is UK8 EU36 dus als je 36 hebt dan zou dat wel moeten passen toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd dat 2de jurkje zou die mij passen sjaan?Ik heb normaal maat 36; en tjah qua tet een stuk minder als die van jou
![]()
Mja, baal er wel een beetje van.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dat is wel schraal. Heb dat 1 keer gehad met mijn friis& company schoenen.
whiej!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG MAN VAN MIJN EETTAFEL OP DE VOICEMAILMijn tafel is er
ERMAHGERD YAYquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:22 schreef Sharana_LV het volgende:
OMFG MAN VAN MIJN EETTAFEL OP DE VOICEMAILMijn tafel is er
Welk merk?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd 2 indie polishes waarvan de base helemaal anders is door bleeding glitterHeb maar even gemaild
Ik zou het eerlijk zeggen maar er dan wel (gedeeltelijk) voor betalen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik nieuwe krijg, is het dan raar om te vragen of ik een ander lakje mag, 1 van de 2 vind ik toch niet zo tof
En ze vallen als 39 meestal, of echt als allebei?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Sommige 39 sommige 40ligt er maar net ff aan welk paar t om gaat
Ik heb meestal normale schoenen 39 en pumps 40quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En ze vallen als 39 meestal, of echt als allebei?
dan ben ik maar 178quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat die iets van 14cm hoog zijn
ermahgerd ik andersom, de verwarringquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb meestal normale schoenen 39 en pumps 40
De doodskoppen zijn 40quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:34 schreef Stormqueen het volgende:
Wat vraag je voor de doodskoppen en de ballerinas? En welke maat zijn die?
leer of plastiek?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh bummer
De ballerina's zijn maat 39 mocht je ze leuk vinden
Als je die doodskoppen wilt gratis, die heb ik namelijk zelf ook gratis gehad.quote:
ermahgerd, mag ik die passen danquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je die doodskoppen wilt gratis, die heb ik namelijk zelf ook gratis gehad.
Ik moest voor een webshop schoenen aan zodat ze fotos konden maken van mijn schoenen/benen en heb een paar dozen gekregen met schoenen die k mocht houden. Maar 12cm is echt mijn max qua hakken om op de lopen, dus ik draag deze niet.
Geen idee, staat niet echt een leerding in. Ooit voor 39 eu gekocht bij de Nelson, maar ze zijn te kleinquote:
Ja hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ermahgerd, mag ik die passen danen als t goed zit
ruik je dat niet? Staat het op de doos? Zool? Niks?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, staat niet echt een leerding in. Ooit voor 39 eu gekocht bij de Nelson, maar ze zijn te klein
dus nog nooit buiten op gelopen lolz
Nee, t is van het merk xtravaganzaquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ruik je dat niet? Staat het op de doos? Zool? Niks?
ja dat zegt me toch niksquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee, t is van het merk xtravaganza
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |