Jaaa die zit ook nog op wishlist, ik denk dat ik hem wel ga bestellen als er weer kortingscode is want hijs best mooiquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo jij had eerst een andere; strakkere gepost... van asos... Die vond ik echt zooooo vreselijk mooiWeet alleen niet meer welke precies; want ik heb hem toen nog gezocht bij asos maar kon em niet vinden
Had je afgelopen weekend nog gepost....... Met zwarte kant leek het wel...
(vage post is vaag).
LINK LINK LINK LINKquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaa die zit ook nog op wishlist, ik denk dat ik hem wel ga bestellen als er weer kortingscode is want hijs best mooi
Nee, want dan ben je te sexy voor alle lesbo'squote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2721009
zou zoiets tof zijn voor de bruiloft van lin?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je te sexy voor alle lesbo's.
OMG JA DAN GA IK OP JE KWIJLENquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2721009
zou zoiets tof zijn voor de bruiloft van lin?
en Priem.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, want dan ben je te sexy voor alle lesbo's.
hebben wij dezelfde maat? anders kun je em een keer lenen t is niet alsof ik em vaak zal dragenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Ik zit net te bedenken in mijn hoofd waarmee ik het kan rechtvaardigen om hem te falen; maar ik heb niksHij is idd best duur... ik heb geen chice jurkjes meer nodig (want die heb ik al zat) en ik heb geen idee wanneer ik em dan zou dragen
maar hij is zo gaafffff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Die laatstequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik wil binnenkort bij Steps voor deze jurken kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat er eentje van past en mooi zit en zo
D'awwwquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hebben wij dezelfde maat? anders kun je em een keer lenen t is niet alsof ik em vaak zal dragen
dan gewoon niet falen en sparenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
D'awwwLief
Maar ik heb eik zat alternatieven dat is dus vooral mijn probleem
Ja, das dan altijd weer een beetje jammerquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:16 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, even 2000 euro overgeboekt. Altijd fijn, salarisdag
Die laatste is in de sale bij de Wehkamp...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onderstequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omdat holo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik echt gaaf![]()
![]()
![]()
![]()
Maar 60 euro, dat vind ik dan weer teveel voor een bikini
Ja, bij de Steps ook...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die laatste is in de sale bij de Wehkamp...
Volgens mij is het inderdaad holoquote:
Zo'n fladderig tricot wrap dress staat altijd!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:19 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, bij de Steps ook...
Maar ik twijfel of het model jurk me staat, vandaar dat ik hem toch liever eerst even ga passen..
Ik vind die ook tof, maar daar past mijn F kupa nooit inquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb bv ook deze een tijd terug geprobeerd omdat ik hem zo mooi vond: [ afbeelding ]
Maar ik kan dit model niet hebben. Ik heb bij Steps standaard maat 38 van jurk en dan krijg ik deze jurk echt net over mijn heupen, maar boven aan heb ik veel te veel ruimte over, het staat allemaal open en zo, echt zonde
die laatste gaat echt wel staan, die is mooi!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb bv ook deze een tijd terug geprobeerd omdat ik hem zo mooi vond: [ afbeelding ]
Maar ik kan dit model niet hebben. Ik heb bij Steps standaard maat 38 van jurk en dan krijg ik deze jurk echt net over mijn heupen, maar boven aan heb ik veel te veel ruimte over, het staat allemaal open en zo, echt zonde
Was te groot en welken en is het een winterjasquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nog een jas van asos liggen die te groot is, ook maar es op marktplaats zetten
had em beter terug kunnen sturen
Nou, ik had laatst dus de Wende dress geprobeerd:quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zo'n fladderig tricot wrap dress staat altijd!
Ik vind hem wel wat hebben eigenlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)500&F=2,19,4,17&SM=1
Yay oder nee?
NAKEND ONDER JE JURK!!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Nou, ik had laatst dus de Wende dress geprobeerd:
[ afbeelding ]
Dat is ook zo'n soepelvallende stof en die stond supertof op het eerste gezicht. Maar je zag alle naden van mijn ondergoed erdoorheen aan de achterkant en dat ziet er niet uit
ik vind hem opzich wel leuk maar de kleur niet zo vrolijk voor de zomerquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.wehkamp.nl/dam(...)500&F=2,19,4,17&SM=1
Yay oder nee?
Ik ga ook voor secksay ende hautain.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vind hem opzich wel leuk maar de kleur niet zo vrolijk voor de zomer
Ehm, neequote:
dan yayquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook voor secksay ende hautain.
Ja, dan moet je het egwoon niet doen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ehm, nee
Maar aangezien panties bij mij dus ook altijd zo'n drama zijn, zag ik het dus al voor me dat ik zo'n jurk dus never nooit nie aantrek. Ze hadden het in de winkel wel over een onderjurk die je nog kan dragen waardoor naden niet meer zo zichtbaar zijn, maar dat vind in de zomer dan weer too much
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |