SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Mernerperlerrr
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Horse van CodeRoodOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By MurderaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by je boy Monerpoly:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Fuck the EBU.![]()
weet je dat het nog best moeilijk is om een stuk uit iemands been te bijten? huid is verbazend sterk.![]()
Spread a little loooove todayyy
Spread a little looooveee myyyy wayyy
Spread a little something to rememberrrrrrr
Spread a little joyyy aand seeee
Need a little happiness too bee
Living the liiiiife with meee
Fuck the EBU.![]()
Nooit geprobeerdquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
weet je dat het nog best moeilijk is om een stuk uit iemands been te bijten? huid is verbazend sterk.
Fuck the EBU.![]()
waar voor cursus?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:37 schreef Serpenthax het volgende:
Dalijk eerste dagje cursus. ik ben benieuwd wat het gaat worden.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Vanavond naar een technofeest.Geen idee welke alleen.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Als de rest om je heen een beetje fatsoen heeft qua wc's dan valt het wel mee...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:45 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet zo de plee's hier schoon boenen. Bah
Anders... Ik leef met je mee en succes
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ja? Je kan je er wel in vinden?quote:
Na het is o.a de plee die we gebruiken op Zaterdag en die dus iedereen gebruiktquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Als de rest om je heen een beetje fatsoen heeft qua wc's dan valt het wel mee...
Anders... Ik leef met je mee en succesMaar god thank was het best wel rustig Zaterdag. Het zijn vier plee's naast elkaar die ik moet schoonmaken, echt geen zin maar ja heb ik het wel weer gehad de komende 2 maand
Your beauty never ever scared me.![]()
Nog niet helemaal. Mijn huis en ik moeten nog gezogen worden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo, hele huis gestofzuigt, kamer opgeruimd en het eten staat op, job done.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nog niet helemaal. Mijn huis en ik moeten nog gezogen worden.![]()
![]()
Geen idee waar het van is.. maar doet me denken ergens aan Gundam Wingquote:
Hongerrrr. Maar ja ik ga eerst de plee's doen enz. Wil er vanaf zijn. Maar eerst mijn jointje oproken
ik weet het ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Geen idee waar het van is.. maar doet me denken ergens aan Gundam Wing![]()
![]()
Ja.. de volgorde kan beterquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:09 schreef Amarantha het volgende:
Hongerrrr. Maar ja ik ga eerst de plee's doen enz. Wil er vanaf zijn. Maar eerst mijn jointje oproken
Jointje -> plee -> honger. (munchies)
De honger is er helaas al maar we hebben ook weggeefwinkel om 18:00 en nja dan wil wel klaar zijn met de plee en tijdens de winkel kan ik ook wel eten desnoods. Mwehquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:11 schreef Olment het volgende:
[..]
Ja.. de volgorde kan beter
Jointje -> plee -> honger. (munchies)Your beauty never ever scared me.![]()
Als dat geen neuken wordquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:10 schreef Amarantha het volgende:
Ben wel benieuwd wat dit weekend brengt tussen mij en A.![]()
quote:Ik denk het..quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
en zuipen. en maandag Zondag ziek.
kaakspieren sterkerquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef Murdera het volgende:
weet je dat het nog best moeilijk is om een stuk uit iemands been te bijten? huid is verbazend sterk.![]()
![]()
Wie the fuck heeft geschreven 'ik schijn wel eens geneukt te zijn in mijn slaap'?
Godver, ik denk ik poets als de ziekte. Gaat ze een stukje kleuren en zie je alsnog van die gekleurde restjes bij de randjes
Dit wordt een paar weekjes tandvlees mutileren tot de ontsteking voorbij is en het geen pijn meer doetBeetje ragertjes en tandenstokers er hard tussen hossen
![]()
Fuck the EBU.![]()
je bedoelt yogaquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe zelf eens dan, carpe diem jonge yolo jwt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Wie the fuck heeft geschreven 'ik schijn wel eens geneukt te zijn in mijn slaap'?Lees maar vanaf hierquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik schijn wel eens geneukt te zijn in mijn slaap![]()
![]()
![]()
![]()
Ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Wie the fuck heeft geschreven 'ik schijn wel eens geneukt te zijn in mijn slaap'?moet je maar ff vorige topique lezen
Fuck the EBU.![]()
watquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
Godver, ik denk ik poets als de ziekte. Gaat ze een stukje kleuren en zie je alsnog van die gekleurde restjes bij de randjes
Dit wordt een paar weekjes tandvlees mutileren tot de ontsteking voorbij is en het geen pijn meer doetBeetje ragertjes en tandenstokers er hard tussen hossen
![]()
![]()
Maar daar wordt je toch wel wakker van?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ikmoet je maar ff vorige topique lezen
Blijkbaar die keer nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar daar wordt je toch wel wakker van?
Fuck the EBU.![]()
GHB doet wonderenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar daar wordt je toch wel wakker van?
Haha ja ik zat ook die richting op te denken. Nuchter of met alleen wiet op zal ik echt wel wakker wordenquote:Your beauty never ever scared me.![]()
preciesquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha ja ik zat ook die richting op te denken. Nuchter of met alleen wiet op zal ik echt wel wakker worden
Ik ben wel trots op jullie kindertjes dat we al 88 delen vol hebben gepost met stoners onzinYour beauty never ever scared me.![]()
Dat zou ik ook denken jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar daar wordt je toch wel wakker van?Maar ik word ook niet wakker als mn kat van de plank op mn bed springt ofzo en dat is behoorlijk hard
![]()
![]()
Soms gaat het belachelijk snel xDquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben wel trots op jullie kindertjes dat we al 88 delen vol hebben gepost met stoners onzin
En dan nog de TC ernaast. Zouden al 150+ zitten als alles wat daar wordt gezegt in het forum moest
Hahahah jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:26 schreef Olment het volgende:
[..]
Soms gaat het belachelijk snel xD
En dan nog de TC ernaast. Zouden al 150+ zitten als alles wat daar wordt gezegt in het forum moestIk kijk vrijwel elke dag hier en ik heb laatst gewoon 2 delen gemist. Haha gaat te snel
ja idd. Kijk je 'smorgens; deeltje 67 (ofzo). Ga je dag werken en kom je 'savonds terug; deel 72quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahahah jaIk kijk vrijwel elke dag hier en ik heb laatst gewoon 2 delen gemist. Haha gaat te snel
Jep en ik ben ook gewoon te lui om alles terug te lezenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Olment het volgende:
[..]
ja idd. Kijk je 'smorgens; deeltje 67 (ofzo). Ga je dag werken en kom je 'savonds terug; deel 72
ja daar wen je aan, springt elke avond een beest op je en na paar weken draai je je gewoon omquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat zou ik ook denken jaMaar ik word ook niet wakker als mn kat van de plank op mn bed springt ofzo en dat is behoorlijk hard
![]()
![]()
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:31 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja daar wen je aan, springt elke avond een beest op je en na paar weken draai je je gewoon om![]()
![]()
Waarom maar een beetje liefde?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Oh.Dit -- Parkiet is mijn papa
Dus... seks?Dit -- Parkiet is mijn papa
Dus... schouderklopje?Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.![]()
Oh.quote:
Maar het feit dat je je aangesproken voelde zegt dat jij ook dezelfde gevoelens voor mij hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh.
Maar het feit dat je je aangesproken voelde zegt dat jij ook dezelfde gevoelens voor mij hebt.![]()
![]()
Ergens.. stiekem.. heel misschien een klein beetjequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh.
Maar het feit dat je je aangesproken voelde zegt dat jij ook dezelfde gevoelens voor mij hebt.
Dat wijf is lekkerquote:
Oehquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef Olment het volgende:
[..]
Ergens.. stiekem.. heel misschien een klein beetje
quote:Billen
Tetten
Neppe ramen
Hoe heet ze?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
klopt, als brunette althansen zo heerlijk lomp ook gewoon.
Jennifer Lawrence, pas een oscar gewonnen voor haar rol in Silver Linings Playbook. Goede film trouwensquote:![]()
![]()
quote:Dank! Ik download nu de film, trailer ziet er leuk uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Jennifer Lawrence, pas een oscar gewonnen voor haar rol in Silver Linings Playbook. Goede film trouwens
Heb je the Hunger Games zeker ook nog niet gezien, daar speelt ze de hoofdrolquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Dank! Ik download nu de film, trailer ziet er leuk uit![]()
![]()
mwah, heb beter en lomper gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
klopt, als brunette althansen zo heerlijk lomp ook gewoon.
![]()
Soms zou ik willen dat ik minder vaak gelijk had, andere mensen kunnen er zo slecht tegen.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Nope. Ik heb veel over die film gehoord enzo, maar iedereen had hem al gezien en wilde hem niet alleen kijken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je the Hunger Games zeker ook nog niet gezien, daar speelt ze de hoofdrol
Terechte klacht. Post op klaagbaak.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:59 schreef Ugjerke het volgende:
Soms zou ik willen dat ik minder vaak gelijk had, andere mensen kunnen er zo slecht tegen.Dit -- Parkiet is mijn papa
Of minder vaak je gelijk willen halenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:59 schreef Ugjerke het volgende:
Soms zou ik willen dat ik minder vaak gelijk had, andere mensen kunnen er zo slecht tegen.
Oneens. BlaBla argument.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:00 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Terechte klacht. Post op klaagbaak.
Pics van je susje
Alleen omdat mensen niet tegen kritiek kunnen. Jankerds.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Of minder vaak je gelijk willen halen
Volgens mij ben jij wel lekker lomp. En qua uiterlijk mag je d'r ook wel wezenquote:
Vas is echt zo'n schattig meisje meisje. Erg voorzichtig enzo. Altijd bang om gevoelens te kwetsen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel lekker lomp. En qua uiterlijk mag je d'r ook wel wezen
En lelijk. Gruwelijk lelijk.![]()
Ik ben fucking lomp jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel lekker lomp. En qua uiterlijk mag je d'r ook wel wezenEn dankje
.
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vas is echt zo'n schattig meisje meisje. Erg voorzichtig enzo. Altijd bang om gevoelens te kwetsen.
En lelijk. Gruwelijk lelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben fucking lomp jaEn dankje
.
![]()
Dat moest je gewoon even zeggen zodat alles wat ik zei, niet zou kloppen, of niet dan?quote:
[ONZ STONERS!] #88 - Spread a little love today <3
Tis te merken
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat moest je gewoon even zeggen zodat alles wat ik zei, niet zou kloppen, of niet dan?![]()
![]()
Ik zoek het niet eens op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef Olment het volgende:
[..]
Of minder vaak je gelijk willen halenMaar ja, als mensen onzin verkondigen moet ik het wel rechtzetten. Zeker als het werkgerelateerd is.
Dit.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zoek het niet eens op.Maar ja, als mensen onzin verkondigen moet ik het wel rechtzetten.
Mja, Mur kent m'n lompheid welquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat moest je gewoon even zeggen zodat alles wat ik zei, niet zou kloppen, of niet dan?![]()
![]()
wilde eerst vanmiddag gaan studeren, maar ben net een uurtje uit bed en over een uurtje komen een paar vrienden hierheen.
dan maar alvast een jointje roken![]()
![]()
studeren... tis bijna weekendquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef OllieWilliams het volgende:
wilde eerst vanmiddag gaan studeren, maar ben net een uurtje uit bed en over een uurtje komen een paar vrienden hierheen.
dan maar alvast een jointje roken
Studeren is weer iets voor maandag.. dinsdag.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
tentamens beginnen weer langzaam te komen en heb nauwelijks colleges gevolgd deze periodequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Olment het volgende:
[..]
studeren... tis bijna weekend
Studeren is weer iets voor maandag.. dinsdag.![]()
![]()
Scheelt dat je nou alleen voor de melk terug hoeftquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Life2.0 het volgende:
goffer he, ga ik naar de super voor melk, kom ik terug met 10kilo boodschappen.. en geen melk
FML
Oh zo herkenbaarquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Life2.0 het volgende:
goffer he, ga ik naar de super voor melk, kom ik terug met 10kilo boodschappen.. en geen melk
FML![]()
![]()
dan wordt het tijd voor een vriendinquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:13 schreef Life2.0 het volgende:
als zelfs de kassameisjes je vertellen dat je een boodschappenlijste moet maken..
Herkenbaar, met brood heb ik het ook.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef Life2.0 het volgende:
FML
Waarom zeggen zij dat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:13 schreef Life2.0 het volgende:
als zelfs de kassameisjes je vertellen dat je een boodschappenlijste moet maken..![]()
Ach soquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
omdat als ik afreken ik binnen 5min er weer sta met iets dat ik vergeten ben![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef Olment het volgende:
[..]
dan wordt het tijd voor een vriendin![]()
![]()
Vertel eens.quote:
Ik weet het niet precies meer want het is al even geleden (en zo bijzonder vond ik het nou ook weer nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar dan word je wakker en dan? 'euh hallo?'), maar hij was al klaar toen ik wakker werd. Eerst was ik zo half wakker, dat je wel beweegt en mompelt maar nog geen besef hebt dat je ook echt wakker bent
En daarna zijn we nog een keer gaan neuken
Ik denk dat we die avond daarvoor pillen hadden gedaan ofzo, of wiet+drank, maar zal vast wel iets geweest zijn waardoor ik zo vast bleef slapen. Want hij had het een andere keer ook geprobeerd en toen werd ik er wel wakker vanDacht ik echt "Lol, wat ben jij aan het doen? Ga slapen
"
Fuck the EBU.![]()
Lompheidquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben fucking lomp jaEn dankje
.
![]()
* Moira. geeft boks.Fuck the EBU.![]()
watquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:21 schreef Murdera het volgende:
Dat idee van een lijk neuken als ze nog vers en nog net niet koud is.Fuck the EBU.![]()
nu ik eens echt gestopt met sigaretten roken vergeet ik ook steeds tabak te halen voor m'n joints en zit ik dus steeds pure joints te roken als ik alleen ben![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben erg direct enzo en kan nogal grof in de mond zijnBeste chick
Niet klachtwaardig ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:23 schreef OllieWilliams het volgende:
nu ik eens echt gestopt met sigaretten roken vergeet ik ook steeds tabak te halen voor m'n joints en zit ik dus steeds pure joints te roken als ik alleen ben![]()
kwestie van weer beginnen met rokenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:23 schreef OllieWilliams het volgende:
nu ik eens echt gestopt met sigaretten roken vergeet ik ook steeds tabak te halen voor m'n joints en zit ik dus steeds pure joints te roken als ik alleen ben
Lompe chicks zijn sowieso baas.
niets mis met af en toe wat tandenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik ben erg direct enzo en kan nogal grof in de mond zijn![]()
![]()
ECHT WEL!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets mis met af en toe wat tandenOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Als het om pijpen gaat wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets mis met af en toe wat tanden
Neequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef Olment het volgende:
[..]
kwestie van weer beginnen met rokenBen blij dat ik er van af ben, sigaretten roken is een zinloze bezigheid
![]()
![]()
weet je het zeker?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
niets mis met af en toe wat tanden![]()
![]()
heb je geen grinder?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Trollscience het volgende:
heb nog nooit een pure joint gerookt tbh, dat rolt toch voor geen meter![]()
Ik weet niet hoe verkruimeld jouw wiet is, maar dat rolt zeker wel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Trollscience het volgende:
heb nog nooit een pure joint gerookt tbh, dat rolt toch voor geen meter
Zelfde als shag. En pure wiet is gewoon geweldig. Echt baas. Altijd een goeie trip.
Jammer alleen dat het zo duur is om steeds puur te roken.Dit -- Parkiet is mijn papa
Jawel maar is meteen je grammetje opquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:26 schreef Trollscience het volgende:
heb nog nooit een pure joint gerookt tbh, dat rolt toch voor geen meter![]()
![]()
of je zit steeds met het formaat van een shagje, zoals ik nuquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel maar is meteen je grammetje op![]()
![]()
ja dat welquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jawel maar is meteen je grammetje op
gister weer stash gevuld dus ik denk mwah doe riant, geen probleem, bijna gram weg![]()
![]()
Vergeet alleen niet een beetje shag/tabak aan het begin te doen, anders kan je het niet aansteken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zo'n plastic van de easy goingDit -- Parkiet is mijn papa
Preciesquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
of je zit steeds met het formaat van een shagje, zoals ik nu
Als je smoked dan moet je wel iets fatsoenlijks vast houden.. niet een of ander shagje waar je 3 teugen van neemt. (en daarna helemaal KO gaat)He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
quote:Wat.
Tofste is dattie in zn achteruit toch na binnen gaat xDquote:He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
Ik heb baby schaamhaartjes.
tijd voor een bong dusquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
of je zit steeds met het formaat van een shagje, zoals ik nu![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik ze uittrekken met een pincet?Hoe durf je. Is sielig.
Prachtig tochquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Tofste is dattie in zn achteruit toch na binnen gaat xD
Fuck the EBU.![]()
Dit soort streken haalt onze kat ook vaker uitquote:
Kattenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:37 schreef Olment het volgende:
[..]
Dit soort streken haalt onze kat ook vaker uit![]()
Fuck the EBU.![]()
Ach so. Ja ik prefereer ook een jointjequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
heb ikVind een jointje ook altijd wel chill en zat gister ook al steeds bong te roken
Bong is handig als je niet genoeg wiet meer hebt om in een joint te doen ofzo
![]()
![]()
tja, aan de andere kant zijn er mensen die zo veel tabak door hun joint flikkeren dat het bijna een veredelde shag wordtquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef Olment het volgende:
[..]
Precies
Als je smoked dan moet je wel iets fatsoenlijks vast houden.. niet een of ander shagje waar je 3 teugen van neemt. (en daarna helemaal KO gaat)![]()
![]()
haquote:Ik had eigenlijk 3 uurtjes les vandaag maar ik heb mijn wekker uitgedrukt schijnbaar en ben verder gaan slapen
Best wel lang geslapen eigenlijk, zal het wel nodig hebben gehad
![]()
![]()
Kan me wel voorstellen zo na dat leren leren leren, dan merk je daarna pas hoe moe je eigenlijk wel niet wasquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
haIk had eigenlijk 3 uurtjes les vandaag maar ik heb mijn wekker uitgedrukt schijnbaar en ben verder gaan slapen
![]()
![]()
nog 15 minuten en dan zit het er weer opquote:
bijstandstrekker!!!!quote:
ja zoals de pics uit de opquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:38 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
tja, aan de andere kant zijn er mensen die zo veel tabak door hun joint flikkeren dat het bijna een veredelde shag wordt![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
haIk had eigenlijk 3 uurtjes les vandaag maar ik heb mijn wekker uitgedrukt schijnbaar en ben verder gaan slapen
Zo laat ben je nou ook weer niet gaan slapen
Fuck the EBU.![]()
Ja iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen zo na dat leren leren leren, dan merk je daarna pas hoe moe je eigenlijk wel niet was
Zo maar ff lekker boodschappen doen en chillen vanavond![]()
![]()
Nee iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:46 schreef Moira. het volgende:
[..]Zo laat ben je nou ook weer niet gaan slapen
Mijn lichaam trollt mij haha
![]()
Achja niks mis met uitslapenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee iddMijn lichaam trollt mij haha
Ik ga hier zo nog ff het e.e.a. schoonmaken en dan vind ik het wel weer best
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Achja niks mis met uitslapen
Ik ga hier zo nog ff het e.e.a. schoonmaken en dan vind ik het wel weer best![]()
![]()
niet hatenquote:
Sommige zijn best ok.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.![]()
gaan jullie al bijna neuken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Dus, iemand nog wat boeiends te vertellen?![]()
Bijna.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bijna.Alleen het topje erin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geld verdienen zit er weer op.. op naar de shop om het uit te gevenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Dus, iemand nog wat boeiends te vertellen?
Ik ben een cactus.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:55 schreef Moira. het volgende:
Dus, iemand nog wat boeiends te vertellen?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ben trots op jequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef Olment het volgende:
[..]
Geld verdienen zit er weer op.. op naar de shop om het uit te gevenquote:
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira. weet dat ik groots geschapen ben
Fuck the EBU.![]()
toch gereageerd op die spam ja?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moira. weet dat ik groots geschapen benNice broeder.
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
toch gereageerd op die spam ja?Nice broeder.
![]()
![]()
Ik wil al een tijdje een rapbattle topic maken in ONZ, (je schrijft een dissende rap over de user boven je, etc). Maar ik denk toch dat het een flopperdepop word.
is al vaker gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil al een tijdje een rapbattle topic maken in ONZ, (je schrijft een dissende rap over de user boven je, etc). Maar ik denk toch dat het een flopperdepop word.![]()
Als je nou eens begint met fatsoenlijke posts makenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil al een tijdje een rapbattle topic maken in ONZ, (je schrijft een dissende rap over de user boven je, etc). Maar ik denk toch dat het een flopperdepop word.
Ik zag gister echt pure bagger voorbij komen dat pijn deed aan mijn ogen![]()
![]()
Echt? Maar ik bedoel, de diss moet wel echt kloppen, dus je moet wel wat over die users weten.quote:Dit -- Parkiet is mijn papa
Gisteren was ik dronken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met fatsoenlijke posts maken
Ik zag gister echt pure bagger voorbij komen dat pijn deed aan mijn ogen
haten op drinkebroers.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je nou eens begint met fatsoenlijke posts maken
Ik zag gister echt pure bagger voorbij komen dat pijn deed aan mijn ogen![]()
![]()
Omdat ik geen zin had in een lang gesprek over hoe slecht roken is van mijn ouders, vooral joints (ze waren erachter gekomen, en ookal ben ik 21, gaan ze daar toch over zeiken). Maar mijn vader zei alleen: "Waarom kwam je niet gewoon naar mij? Ik heb alle ervaring al met hasj en wiet. Als je het doet, doe het dan goed. Word er niet afhankelijk van, en doe het niet om de verkeerde redenen" (toen dacht ik echt van: wow... dat had ik niet verwacht). Met mijn (stief)moeder had ik een gesprek van 5 uur, maar het leek maar een halfuur door de drank.quote:
In iedergeval.. zou ik zo'n rapbattle topic starten, of.. ?
Wat een lieve man dat hij zijn mening dan bij steltquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef Monopoly het volgende:
Oh, oké dat zijn wel verzachtende omstandigheden dan.![]()
Fuck the EBU.![]()
Oh, nouja wel opluchting achteraf dusquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had in een lang gesprek over hoe slecht roken is van mijn ouders, vooral joints (ze waren erachter gekomen, en ookal ben ik 21, gaan ze daar toch over zeiken). Maar mijn vader zei alleen: "Waarom kwam je niet gewoon naar mij? Ik heb alle ervaring al met hasj en wiet. Als je het doet, doe het dan goed. Word er niet afhankelijk van, en doe het niet om de verkeerde redenen" (toen dacht ik echt van: wow... dat had ik niet verwacht). Met mijn (stief)moeder had ik een gesprek van 5 uur, maar het leek maar een halfuur door de drank.![]()
![]()
Ja precies.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, nouja wel opluchting achteraf dus
Deze boy heeft gewoon een klein hartje en wil dat iedereen plezier heeftquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat een lieve man dat hij zijn mening dan bij stelt![]()
![]()
![]()
Krijg je daar een stijfje van ja?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze boy heeft gewoon een klein hartje en wil dat iedereen plezier heeft
Fuck the EBU.![]()
op mn 12equote:Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe dat bij mij ging, alweer vet lang geledenwas 15 of 16 ofzo.
Echt al gelijk gepakt
![]()
![]()
net als het woord peentje.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oke oke, pics van je peentje maken is ook wel een beetje![]()
![]()
Ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oke oke, pics van je peentje maken is ook wel een beetje
foto's van je piemel maken
je geslachtsdelen op de foto zetten
geslachtsdelen in de trein laten zien
treinen![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dit
foto's van je piemel maken
je geslachtsdelen op de foto zetten
geslachtsdelen in de trein laten zien
treinen
Bier halen voor vreemde menschenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.![]()
Echt niks meer? Ook niet of het meeviel of erger was dan je had gehoopt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe dat bij mij ging, alweer vet lang geledenwas 15 of 16 ofzo.
Jezus.quote:
Ik deed niet eens moeite meer om het te verstoppen, daarom werd ik gepakt.
Het slingerde gewoon op mijn bureau en op de grond lagen nog 2 shags.
En op de gang denk ik ook nog een halve joint.
Dan is het ook niet heel vreemd dat je ouders erachter komenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jezus.
Ik deed niet eens moeite meer om het te verstoppen, daarom werd ik gepakt.
Het slingerde gewoon op mijn bureau en op de grond lagen nog 2 shags.
En op de gang denk ik ook nog een halve joint.
Maar iig is nu het hoge woord eruit dus dat is wel een stuk chiller blowen
Fuck the EBU.![]()
Ja, alleen ga ik het zo nog steeds niet laten merken als ik ga blowen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is het ook niet heel vreemd dat je ouders erachter komen
Maar iig is nu het hoge woord eruit dus dat is wel een stuk chiller blowen
Ik heb een week lang in de bezemkast moeten zitten toen mijn ouders er achter kwamen. Elke keer als ik nu een peuk opsteek kost mij dat 4 uur nakend in de bezemkast![]()
![]()
Nee, dat doe ik ook nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, alleen ga ik het zo nog steeds niet laten merken als ik ga blowen.Ondanks dat m'n vader weet dat ik toch nog wel met enige regelmaat een jointje op steek
Hoewel laatst wel een paar trekjes van de hasj-joint van een vriendin van hem genomen in zijn bijzijn, toch een beetje awkwardHoewel ik wel een keer samen met hém een jointje ga doen, en met m'n moeder ook
Fuck the EBU.![]()
Godverquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een week lang in de bezemkast moeten zitten toen mijn ouders er achter kwamen. Elke keer als ik nu een peuk opsteek kost mij dat 4 uur nakend in de bezemkast
Fuck the EBU.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bier halen voor vreemde menschenJa 25% korting bij appie tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker voordelug
![]()
is dat zo?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja 25% korting bij appie tochlekker voordelug
![]()
dat op zich was nog niet zo erg, maar dat je er niet alleen stond.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een week lang in de bezemkast moeten zitten toen mijn ouders er achter kwamen. Elke keer als ik nu een peuk opsteek kost mij dat 4 uur nakend in de bezemkast![]()
![]()
het viel sowieso mee, toen rookte ik er ook afentoe een met mn mams of kwam ze paar trekjes halen enzo. Qua drugs weet ze ook alles en is ze ook heel chill mee, zolang ik het niet elk weekend doe maar dat doe ik ook bij lange na nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:14 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Echt niks meer? Ook niet of het meeviel of erger was dan je had gehoopt?![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
het viel sowieso mee, toen rookte ik er ook afentoe een met mn mams of kwam ze paar trekjes halen enzo. Qua drugs weet ze ook alles en is ze ook heel chill mee, zolang ik het niet elk weekend doe maar dat doe ik ook bij lange na niet![]()
![]()
Ja op de één of andere manier moest die enge oude man van 5 huizen verder er ook altijd bij, weet niet of mijn ouders dat eigenlijk wel wistenquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat op zich was nog niet zo erg, maar dat je er niet alleen stond.![]()
![]()
serieus? facking vetquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een keer truffels met m'n moeder gedaan![]()
![]()
lijkt me vreselijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat zou ik echt niet trekken :")quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
![]()
Ik ben altijd heel open geweest naar mijn ouders over drugs. Ze hebben me vaak zien thuiskomen na een lange bier-wiet sessie in de zomer
Kwam ook een keer thuis nog helemaal strak van de XTC_!
Altijd alles eerlijk verteld, zag geen reden om het voor me te houden. Ze weten dat het bij experimenteren bleef, en ik heb nu al 10 maanden geen enkele vorm van drugs gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vroeg die ouwe laatst op zijn verjaardag (ik had wiet voor mijn tante mee genomen uit Rotterdam) of hij een keer mee kon doen omdat hij toch nieuwsgierig was
Maar hij was toen wel dronken volgens mij![]()
![]()
Ja precies, ik vind dat echt awkward.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik ook nietOndanks dat m'n vader weet dat ik toch nog wel met enige regelmaat een jointje op steek
Hoewel laatst wel een paar trekjes van de hasj-joint van een vriendin van hem genomen in zijn bijzijn, toch een beetje awkwardHoewel ik wel een keer samen met hém een jointje ga doen, en met m'n moeder ook
Dat is wel echt baas als je ouders met je een jointje gaan roken.
Ja precies hetzelfde hier.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zolang ik het niet elk weekend doe maar dat doe ik ook bij lange na nietDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben altijd heel open geweest naar mijn ouders over drugs. Ze hebben me vaak zien thuiskomen na een lange bier-wiet sessie in de zomer
Kwam ook een keer thuis nog helemaal strak van de XTC_!
Altijd alles eerlijk verteld, zag geen reden om het voor me te houden. Ze weten dat het bij experimenteren bleef, en ik heb nu al 10 maanden geen enkele vorm van drugs gebruikthaha moet je toch een keer doen manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al vroeg die ouwe laatst op zijn verjaardag (ik had wiet voor mijn tante mee genomen uit Rotterdam) of hij een keer mee kon doen omdat hij toch nieuwsgierig was
Maar hij was toen wel dronken volgens mij![]()
![]()
iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja 25% korting bij appie tochlekker voordelug
Fuck the EBU.![]()
Weinigquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit weer een keertje in KPD. Eens kijken wat daar te beleven valt.
Fuck the EBU.![]()
Oudje jaquote:
Vind 't zo zielig voor die oude vent, is toch asociaal om bewust in iemand anders bijzijn in een taal te spreken die hij niet begrijpt zodat je stiekem over hem kan lullen terwijl hij gewoon naast je staat
En zorg dan dat je die vreemde taal iig zélf nog een beetje beheerst
Fuck the EBU.![]()
wtf.quote:
Had vandaag presentatie voor een vak waar ik bij aanwezig had moeten zijn, besluit mijn telefoon in mijn slaap vast te lopen, waardoor ik dus in de laatste 10 minuten van die les binnen kwam lopen
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Unscrewed had je nog een kater vanochtend?
behalve dat ze d'r klepper niet hield en ik op een gegeven moment naar mn kamer liep omdat ze me steeds uit mn concentratie haaldequote:![]()
![]()
Oh dat is naarquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Had vandaag presentatie voor een vak waar ik bij aanwezig had moeten zijn, besluit mijn telefoon in mijn slaap vast te lopen, waardoor ik dus in de laatste 10 minuten van die les binnen kwam lopen
Is 't nog wel gefixt?Fuck the EBU.![]()
Ja de docent deed er minder moeilijk over dan ik dachtquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dat is naar
Is 't nog wel gefixt?
We moeten nu de presentatie over 3-4 weken doen ofzo, genoeg tijd om het goed voor te bereiden
Ah gelukkig, scheelt weerquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja de docent deed er minder moeilijk over dan ik dacht
We moeten nu de presentatie over 3-4 weken doen ofzo, genoeg tijd om het goed voor te bereiden
Fuck the EBU.![]()
try mequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bitch pas op, ik koop je van je ouders en je gaat de mijnen in.Fuck the EBU.![]()
Dus daar woon je.quote:![]()
![]()
Bij m'n paps alleenquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom woon je nog bij paps en mams kind?
Omdat ik voorheen bijna altijd bij mijn toenmalige partner was, dus woonde al haast niet meer thuis.
Is dat uit, zit je ineens weer 24/7 in je ouderlijk huisIs er geen geld om überhaupt dubbellaags pleepapier te kopen
Laat staan om op kamers te gaan
Maar vandaar dat ik mijn eigen kamer aan het ontruimen en wederopbouwen ben, met wastafel en koelkast en tv en alles, op kamers in m'n eigen huis
En m'n vader en ik leven verder totaal langs elkaar heen (hij komt bijna nooit boven, ik kom bijna nooit beneden), dus echt last heb ik er ook weer niet van
Fuck the EBU.![]()
Vertel me meer over het leven zonder geld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij m'n paps alleen
Omdat ik voorheen bijna altijd bij mijn toenmalige partner was, dus woonde al haast niet meer thuis.
Is dat uit, zit je ineens weer 24/7 in je ouderlijk huisIs er geen geld om überhaupt dubbellaags pleepapier te kopen
Laat staan om op kamers te gaan
Maar vandaar dat ik mijn eigen kamer aan het ontruimen en wederopbouwen ben, met wastafel en koelkast en tv en alles, op kamers in m'n eigen huis
En m'n vader en ik leven verder totaal langs elkaar heen (hij komt bijna nooit boven, ik kom bijna nooit beneden), dus echt last heb ik er ook weer niet van![]()
![]()
Kind, heb je een week?quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vertel me meer over het leven zonder geld.
Fuck the EBU.![]()
Godverquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee, ik ben veel te druk met die oneindige berg geld uitgeven, sorry.
Fuck the EBU.![]()
Oh dan is het goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik zou mijn fortuin vergeven voor een avondje met jou hoor skatje.
Fuck the EBU.![]()
toen mijn vader een nieuwe zeilboot had gekocht had ie ook wiet gekocht (late midlifecrisis) maar dat bleef maar bij een halve want die wiet van tegenwoordig is net harddrugs
![]()
![]()
gezonde thuissiutatiequote:Op donderdag 28 maart 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
En m'n vader en ik leven verder totaal langs elkaar heen (hij komt bijna nooit boven, ik kom bijna nooit beneden), dus echt last heb ik er ook weer niet van![]()
![]()
Nja moet soms wel wat meer moeite in contact steken enzo denk ik, af en toe samen filmpje kijken, samen koken, samen eten, dat soort dingenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
bij was thuis zo, gewoon langs elkaar leven, geen last
Fuck the EBU.![]()
huishousbeurs!quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja moet soms wel wat meer moeite in contact steken enzo denk ik, af en toe samen filmpje kijken, samen koken, samen eten, dat soort dingen![]()
de droom van elke vader; met je tienerdochter die je nooit spreekt lekker tussen de vlotte kapsels zeepjes testenquote:![]()
![]()
Nehhquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
de droom van elke vader; met je tienerdochter die je nooit spreekt lekker tussen de vlotte kapsels zeepjes testen
M'n vader is een lichte asperge (hihi) dus die doet sowieso niet graag aan dat soort dingen
Fuck the EBU.![]()
runs in the family?quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nehh
M'n vader is een lichte asperge (hihi) dus die doet sowieso niet graag aan dat soort dingen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: