quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar nu weet ik niet wie er nog speelt en wie niet
ik nog!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar nu weet ik niet wie er nog speelt en wie niet
Ermagerd jij wint altijd van mequote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd jij wint altijd van me
Ik heb je uitgenodigd
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:14 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg van kruidvat een mail met 'gefeliciteerd dit dat alles' en dat mijn persoonlijke dagaanbieding anti-rimpel creme is. Lol dafuq
Zulks een subtiele marketingquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:14 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg van kruidvat een mail met 'gefeliciteerd dit dat alles' en dat mijn persoonlijke dagaanbieding anti-rimpel creme is. Lol dafuq
Over 12 dagen ben ik 30quote:
koetchiekoequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Over 12 dagen ben ik 30.
En ik ben niet eens getrouwd en heb ook geen koter rondrennen thuis (gelukkig!).
Skjoe wilde niet met je trouwen als je nog maar 29 was?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Over 12 dagen ben ik 30.
En ik ben niet eens getrouwd en heb ook geen koter rondrennen thuis (gelukkig!).
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep probeert zichzelf in een doosje te persen waar ze heul niet inpast
Miep is een veel groter mietjequote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst 5 minuten draaien om er liggend in te komen en dan zo heel nonchalant aan zitten:
[ afbeelding ]
"Ik heb nooit de intentie gehad om te liggen"
Katten en nonchalant iets anders doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst 5 minuten draaien om er liggend in te komen en dan zo heel nonchalant aan zitten:
[ afbeelding ]
"Ik heb nooit de intentie gehad om te liggen"
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Katten en nonchalant iets anders doen. Vallen en dan weglopen alsof het zo bedoeld was
. Ergens head first tegen aan rennen en doen alsof het zo bedoeld was
.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ik zit niet, ik lig! Kiek maar, m'n hoofd is naar beneden"
[ afbeelding ]
Past preciesquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ik zit niet, ik lig! Kiek maar, m'n hoofd is naar beneden"
[ afbeelding ]
Dan kijkt de pousse je aan alsof je debiel bent en gaat in een andere kamer liggenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd
Ik zou een trut zijn en expres de kat in de nķg kleinere doos zetten om te kijken wat ie doet
(wellicht incl. velen krabbels)
Pehehe, kat in een doos (of waar dan ook) zetten en denken dat ie daar gaat liggenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd
Ik zou een trut zijn en expres de kat in de nķg kleinere doos zetten om te kijken wat ie doet
(wellicht incl. velen krabbels)
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kijkt de pousse je aan alsof je debiel bent en gaat in een andere kamer liggen
D'aawwwwwquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
En pousse is met doosje en al van de bank geflikkerd![]()
Dat "blaffen" erbij vind ik zo lievquote:
Manipuleren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Of nee niet paaien maar hoe noem je dat? Aan het overhalen om hem zijn zin te geven ofzo
Joahquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat "blaffen" erbij vind ik zo liev
Paaien klinkt imho wel goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nee die wil je paaien zodat jij een lager bod accepteert. Kansloos
Een keyboardquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
Wat is het ? Anders ergens openbaar afsprekenOf gewoon zorgen dat fred er ook is
gewoon eerlijk zeggen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij wil m'n telefoonnummer zodat hij een afspraak kan maken om het te komen halen.
Zegt niet of hij nou akkoord gaat met m'n prijs of niet.
Ik ben aan het overwegen of ik zo'n figuur aan de telefoon wil hebben
(Ik hou niet van bellen)
Eerlijk zou zijn "ik wil jou niet aan de telefoon hebben, kunnen we dit gewoon via de mail regelen?"quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gewoon eerlijk zeggen?
"ik geef mijn telefoonnummer niet zomaar af, ik wil eerst weten of u akkoord gaat met de vaste prijs van **"
B handelt ook redelijk vaak via Marktplaats en als iemand serieus is, wisselt ie ook wel eens telefoonnummers uit. Vaak wordt er dan alsnog niet altijd gebeld, maar meer via sms/WA, maar het is wel makkelijker onderhandelen of datum/tijd van ophalen afspreken dan via emails waarbij je soms weer heel lang op antwoord moet wachten. Maar dit doet ie alleen als ie als zo goed als zeker weet dat ie de prijs gaat krijgen die hij hebben wilquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hij wil m'n telefoonnummer zodat hij een afspraak kan maken om het te komen halen.
Zegt niet of hij nou akkoord gaat met m'n prijs of niet.
Ik ben aan het overwegen of ik zo'n figuur aan de telefoon wil hebben
(Ik hou niet van bellen)
Dan gewoon zeggen dat je je telefoonnummer niet afgeeft aan mensen die je niet persoonlijk kentquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eerlijk zou zijn "ik wil jou niet aan de telefoon hebben, kunnen we dit gewoon via de mail regelen?"
Dat is niet raar?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan gewoon zeggen dat je je telefoonnummer niet afgeeft aan mensen die je niet persoonlijk kent
nah...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef Sharana_LV het volgende:
zeggen dat je zakelijke telefoon hebt en het dus liever per mail doet
wat is daar mis mee? ik doe het altijd, ik ga ze echt niet mijn werknummer geven. Eerst onderhandelen, en als de prijs akkoord is en iemand het op komt halen krijgen ze mijn nummer voor als ze het niet kunnen vinden omdat tomtom mijn huis vaak niet kent of op de verkeerde plek.quote:
Omdat het gewoon klinkt als een slappe smoes. Niks mis met gewoon zeggendat je je nummer niet wil geven/.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is daar mis mee? ik doe het altijd, ik ga ze echt niet mijn werknummer geven. Eerst onderhandelen, en als de prijs akkoord is en iemand het op komt halen krijgen ze mijn nummer voor als ze het niet kunnen vinden omdat tomtom mijn huis vaak niet kent of op de verkeerde plek.
PIC OP DEN FEESTBOEK??quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ermagerd bikini binnen, heb ik per ongeluk een maat kleiner besteld dan m'n bedoeling was. Nu past hij wel, maar hij drukt m'n tetten wat plat, waardoor het wel heul erg op een kinderbikini gaat lijken![]()
Ik kijk het nog maar even aan, terugsturen is me toch teveel werk
Kijk even of ik een fatsoenlijke foto van de tetten kan krijgenquote:
uiteraard, want een BMI boven de 18 is niet acceptabelquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kijk even of ik een fatsoenlijke foto van de tetten kan krijgen.
(broekje is tof, maar moet een paar kilo af voor hij echt mooi zit)
19,5 is al jaren mijn absolute ondergrensquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uiteraard, want een BMI boven de 18 is niet acceptabel
Jongeuh je hebt maatje 34 ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
19,5 is al jaren mijn absolute ondergrens![]()
Maar daar zit ik al een stukkie boven.
Goed bezigquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb vanochtend yoghurt met appel op en twee volkorenbroodjes met magere kip
Echt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik ben van de zijkant echt volledig plat in dat ding
Deze bikini is 34, daarom drukt hij het ook zo plat waarschijnlijkquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, bronzer is in ieder geval niet te donker.
Spelen.
Ik vermoed zomaar dat ik veel te lam ben om hem terug te sturenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Echt?
Ga je hem dan wel houden?
gehalveerd tennisballetje een optie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik ben van de zijkant echt volledig plat in dat ding
Da's een stevig ontbijtquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Erm nerm!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu nog twee volkoren broodjes maken met kip
Ermnerm.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:52 schreef Sharana_LV het volgende:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu nog twee volkoren broodjes maken met kip
Volkoren broodjes met kipfilet en komkommer, das ook lekkerquote:
geen optiequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Volkoren broodjes met kipfilet en komkommer, das ook lekker
Ik heb komkommer!! ff erop gooienquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
[..]
Volkoren broodjes met kipfilet en komkommer, das ook lekker
Het was het wachten waard.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb komkommer!! ff erop gooien
??quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
OEH en Hammie has returned
Met Pasen heb ik een hamster
Nee maar ik weet wel dat ik nooit 'plat' ga zijn voor een broekjequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Deze bikini is 34, daarom drukt hij het ook zo plat waarschijnlijk.
Ik dacht dat 8 stond voor maat 36![]()
![]()
Maar ik hoef jou de issue toch niet uit te leggen?
NOg spul kooien alles nodig? Heb een boel op zolder die ik nog op marktplaats moet zettenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef Miss_Congeniality het volgende:
OEH en Hammie has returned
Met Pasen heb ik een hamster
voor morgen halen dan!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat ik geen brood en geen kipfilet heb!
Kont gaat goed, broekje zit vrij laag op m'n heupen, daar ook niet strak, maar lovehandels komen er nu wat nadrukkelijk bovenuitquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee maar ik weet wel dat ik nooit 'plat' ga zijn voor een broekje![]()
Overigens als het broekje nu niet helemaal goed zit; zal dat ook niet zo zijn met paar kilo's af vlg mij.... of zit ie verder wel goed (niet dat je kont er half uitkomt ofzo)
GA ETEN JIJquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Avondeten heb ik al bedacht. Zometeen want voel me echt slap
Een cracker met kaasquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Avondeten heb ik al bedacht. Zometeen want voel me echt slap
De klassenhamster van B!quote:
Picsquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De klassenhamster van B!
Er is een rooster waarbij kinderen hem in het weekend en vakanties meenemen maar degene die hem met Pasen mee zou nemen, was het vergeten. Dus nu is ie een paar dagen bij ons
Nope, hij is al compleet voor zover ik weetquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NOg spul kooien alles nodig? Heb een boel op zolder die ik nog op marktplaats moet zetten
Geen fruit meer liggen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat vult niet tot 7u. Maar is wel de enige optie als ik niet naar een winkel wil
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
De klassenhamster van B!
Er is een rooster waarbij kinderen hem in het weekend en vakanties meenemen maar degene die hem met Pasen mee zou nemen, was het vergeten. Dus nu is ie een paar dagen bij ons
moet het meteen helemaal opvullen? Je wilde toch alleen van je slappe gevoel af?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat vult niet tot 7u. Maar is wel de enige optie als ik niet naar een winkel wil
Kort en velrood. En ik ga instappers kopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD je bent 25 dus je gaat voor kort?
Nee, kan dat in een envelop?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:04 schreef Sharana_LV het volgende:
schaar ik zou hem ruilen voor een maat groter, een bikini terugsturen kost niet zoveel
Wat jij nodig hebt is een bikini met beugels ende softcupsquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, kan dat in een envelop?
Dan doe ik wel gewoon geld terugvragen. Dat ding kan groter worden, maar mijn tetten gaan dat niet meer doen
ja joh past prima in envelopquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, kan dat in een envelop?
Dan doe ik wel gewoon geld terugvragen. Dat ding kan groter worden, maar mijn tetten gaan dat niet meer doen
Fred gaat heul niet met mij naar het strandquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef Mss het volgende:
Schaar stuur die bikini asjeblieft terug. Als je daarmee met Fred aan het strand ligt ziet het eruit als een opa-kleinkind dagje uit
.
En driekwartsbroeken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:05 schreef Mss het volgende:
[..]
Kort en velrood. En ik ga instappers kopen
Of de maximizer bikiniquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat jij nodig hebt is een bikini met beugels ende softcups
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef Mss het volgende:
Schaar stuur die bikini asjeblieft terug. Als je daarmee met Fred aan het strand ligt ziet het eruit als een opa-kleinkind dagje uit
.
Ik droeg ook altijd bikini met beugels, ik heb zelfs een halter bikini met beugels gehad en ik had toen een B/C cup. Zat nog eens lekker ookquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb gewoon driehoek-bikini's die voorgevormd zijn en daar heb ik prima tetten in voor mijn postuurquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Yoghurt? In combi met de kiwi?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
1 kiwi maar dat schiet ook niet op
Bij wijze van dan. Maar het maakt echt heel kinderlijk. Denk dat andere bikini's je veel mooier staanquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred gaat heul niet met mij naar het strand
Yup.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
hebben ze die maximizer dingen nu ook al in bikini's?
of juist wel maar dan met van die walgelijk witte poten met zwarte haarstoppels rond gaan lopenquote:
Maar ik heb geen zwarte stoppels. Zal ik mijn beenhaar ook laten verven of zou mascara ook werken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of juist wel maar dan met van die walgelijk witte poten met zwarte haarstoppels rond gaan lopen
Ik zou gewoon es wat proberen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:13 schreef Mss het volgende:
[..]
Maar ik heb geen zwarte stoppels. Zal ik mijn beenhaar ook laten verven of zou mascara ook werken?
Serieus, ik snap dat hele ASMR niet. Beetje voor de camera door je lades graaien, dingen eruit pakken en "zwoel" praten en ondertussen een beetje over de ribbeltjes van de verpakking gaan met je nagelquote:In bovenstaande video graai ik door mijn stash. Ik vroeg op twitter wat jullie graag zouden willen zien in een ASMR video en veel zeiden dat ze dat klakkende geluid zo lekker vinden als je in een collectie lipgloss graait, ofzo.
Whut?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Masja's nieuwste filmpje:
[..]
Serieus, ik snap dat hele ASMR niet. Beetje voor de camera door je lades graaien, dingen eruit pakken en "zwoel" praten en ondertussen een beetje over de ribbeltjes van de verpakking gaan met je nagel
*ril*
Ja, ze maakt sinds een tijdje af en toe zo'n ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) video, maar ik snap het niet. Het zou je rustig en zennnnnn moeten maken, maar dat effect heeft het bij mij niet echt zeg maarquote:
quote:Also known as : AIHO (Attention induced head orgasm)
maar dat ziet er toch niet mooi uit? die maximizers van de hunkemuller zien er ook raar uit als je geen kleding aan hebt imhoquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:25 schreef PriemGirl het volgende:
goffer maximizer bikini !!1 Briljant debs *gaat meteen kopeuh*
Dat vind jijquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar dat ziet er toch niet mooi uit? die maximizers van de hunkemuller zien er ook raar uit als je geen kleding aan hebt imho
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ze maakt sinds een tijdje af en toe zo'n ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) video, maar ik snap het niet. Het zou je rustig en zennnnnn moeten maken, maar dat effect heeft het bij mij niet echt zeg maar
[..]
quote:a neologism for a claimed biological phenomenon, characterized as a distinct, pleasurable tingling sensation often felt in the head, scalp or peripheral regions of the body in response to various visual, auditory, olfactory, and cognitive stimuli
't is ook niet voor iedereenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, ze maakt sinds een tijdje af en toe zo'n ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response) video, maar ik snap het niet. Het zou je rustig en zennnnnn moeten maken, maar dat effect heeft het bij mij niet echt zeg maar
[..]
Oh vind ik niet hoor! Ziet er gewoon uit als een normale BHquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
maar dat ziet er toch niet mooi uit? die maximizers van de hunkemuller zien er ook raar uit als je geen kleding aan hebt imho
Da's makkelijk gezegd met een 70E natuurlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:37 schreef Debsterr het volgende:
Bikini's met 1 maat voor broekje en topje.
en terecht!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou eik een vintage badpak kopen; maar cif vindt die voor 'wijven van 70'
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef Debsterr het volgende:
Franjehttp://www.franjebikinishop.nl
Wat een hater!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou eik een vintage badpak kopen; maar cif vindt die voor 'wijven van 70'
mehquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef Debsterr het volgende:
Franjehttp://www.franjebikinishop.nl
Ik ga ook no way rose ooit nog in een bikini met mijn striae pensquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:36 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik draag sowieso geen bikini meer de laatste jaren, ik voel me daar helemaal niet comfortabel in met mijn uitpuilende buik
Dus ik heb een tankini
Heel misschien als ik ooit weer wat in omvang kwijtraak dat ik het nog een keer wil proberen... Een paar jaar/kg terug deed ik het nog wel, maar op dit moment hoeft het van mij echt nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook no way rose ooit nog in een bikini met mijn striae pens
Naja, niet waar andere mensen behalve bb me kunnen zien
Ik vind dit er echt heel raar uitzien als bikini... Meer alsof je in je lingerie loopt of zo..quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.hunkemoller.nl(...)ra-black-103324.html
Ermahgerd boobies
Ja da's het voordeel van geen striae hebben. Voor mij is die optie voorgoed afgeschrevenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Heel misschien als ik ooit weer wat in omvang kwijtraak dat ik het nog een keer wil proberen... Een paar jaar/kg terug deed ik het nog wel, maar op dit moment hoeft het van mij echt niet
ik blijf t nix vindenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.hunkemoller.nl(...)ra-black-103324.html
Ermahgerd boobies
Ik heb alleen velen striae op mijn bovenbenen, dus die zie je sowieso als je badkleding draagtquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's het voordeel van geen striae hebben. Voor mij is die optie voorgoed afgeschreven
Och, er zijn ergere dingen in het leven!quote:
Ja pcies... Dan geen boobs hoor. Kan er toch niet meer van makenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb meestal gewoon een bandeau bikini, dan maar geen boobsels. Vind de printjes van de H&M altijd te leuk
.
Ik zie het er toch niet aan af eigenlijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef Sharana_LV het volgende:
een bikini van de hunkemuler voor 100 eu voor alleen de top?
http://www.hunkemoller.nl(...)16.html#.UVRW-1vSMSg
Ja het is OF een leuke goeikope minibikini, OF tetten. Allebei is eigenlijk zelden een optiequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb meestal gewoon een bandeau bikini, dan maar geen boobsels. Vind de printjes van de H&M altijd te leuk
.
Ach ik zal altijd vet blijven en het liefst zo veel mogelijk kleren aanhoudenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Och, er zijn ergere dingen in het leven!
Extra voordeel van badpak: ze komen in figuurcorrigerende uitvoerings
Ik heb geen enorme boobies, maar er is geen donder in mijn maat te vinden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja het is OF een leuke goeikope minibikini, OF tetten. Allebei is eigenlijk zelden een optie
ERMAHGERD WAARquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_1396_158R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[2507]&set=key[height],value[2932]&set=key[x],value[1064]&set=key[y],value[709]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die is mooi!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef Debsterr het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_1396_158R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.45]&set=key[width],value[2507]&set=key[height],value[2932]&set=key[x],value[1064]&set=key[y],value[709]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Er zitten gradaties tussen vet en het lichaam van Debsterr, dat weet je hequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef Mss het volgende:
[..]
Ach ik zal altijd vet blijven en het liefst zo veel mogelijk kleren aanhouden
Ik weet niet of die geluidjes rustgevend zijn. Ik hoor haar namelijk met d'r "zwoele stem" en dan krijg ik behoefte om iets kapot te slaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Masja's nieuwste filmpje:
[..]
Serieus, ik snap dat hele ASMR niet. Beetje voor de camera door je lades graaien, dingen eruit pakken en "zwoel" praten en ondertussen een beetje over de ribbeltjes van de verpakking gaan met je nagel
*ril*
Ik denk dat als jij gewoon een bikini in maat 42/ 44 koopt, dat wel moet passen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen enorme boobies, maar er is geen donder in mijn maat te vinden.
+1quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of die geluidjes rustgevend zijn. Ik hoor haar namelijk met d'r "zwoele stem" en dan krijg ik behoefte om iets kapot te slaan
Die is gaaf!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef Debsterr het volgende:
Nope. Jij onderschat m'n bovenwijdte.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij gewoon een bikini in maat 42/ 44 koopt, dat wel moet passen?
heb jij zo'n indrukwekkende borstkas ja?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Jij onderschat m'n bovenwijdte.
Ja dat klopt. Maar ik verwacht niet dat ik ooit een bikinilijf zal hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zitten gradaties tussen vet en het lichaam van Debsterr, dat weet je he
zwartquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Kleur of in het zwart.. kleur of zwart... ermahgerd !11
Pics van beiden?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Kleur of in het zwart.. kleur of zwart... ermahgerd !11
Zul je ook niet. Maar er zijn ook mooien badpakken!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Maar ik verwacht niet dat ik ooit een bikinilijf zal hebben.
Best wel stiekem.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb jij zo'n indrukwekkende borstkas ja?
kleurquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:49 schreef PriemGirl het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/P01 06041 09090 81 0722 5.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
en die in kleur zie hierboven.
Ik was er wel goed in met gym.quote:
Ook mooi!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, deze vind ik ook tof. En voorgevormd
.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_1390_139R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.85]&set=key[width],value[2509]&set=key[height],value[2934]&set=key[x],value[1269]&set=key[y],value[1132]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die dingen zijn niet om te zwemmen, die zijn om te zonnenquote:
Weet ik. Ik denk dat het me tegen die tijd ook niet meer uitmaakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zul je ook niet. Maar er zijn ook mooien badpakken!
Ik doe kleur; want mijn triangel is al zwartquote:
Ja godver, hij bestaat niet in mijn maatquote:
Nee, daar groei je overheen hoor!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Weet ik. Ik denk dat het me tegen die tijd ook niet meer uitmaakt.
die staat je vast beter dan die kinderbikiniquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Oeh, deze vind ik ook tof. En voorgevormd
.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/Q10_1390_139R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.85]&set=key[width],value[2509]&set=key[height],value[2934]&set=key[x],value[1269]&set=key[y],value[1132]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
MAAR VERDORIE GEEN PASSENDE SPORTBH KUNNEN VINDEN OM TE KUNNEN TRAINEN.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MAAR VERDORIE GEEN PASSENDE SPORTBH KUNNEN VINDEN OM TE KUNNEN TRAINEN.
Ik blijf hem leuk vindenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die staat je vast beter dan die kinderbikini
Noooooquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ik twijfel over deze:
[ afbeelding ]
quote:Bedankt voor het shoppen!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ik twijfel over deze:
[ afbeelding ]
Jaaaaaa veeeeel beterquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ze hebben 70B blijkbaar in z'n geheel eruit gegooid bij de H&M.
Zonde, deze is ook tof![]()
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/P95_0008_262R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0.05]&set=key[width],value[3636]&set=key[height],value[4251]&set=key[x],value[1213]&set=key[y],value[583]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik vind hem een beetje hoerigquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ik twijfel over deze:
[ afbeelding ]
Het heeft serieus zoekwerk gevergd voor ik er één vond die acceptabel paste en genoeg steun gaf. Maar die zit wel strak.quote:
je bent toch geen goedkope pornohoer Sjaan!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
vanwege de friemels? of gewoon 100% lelijk
En dat heeft een week getwijfeld over een stofzuigerquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje hoerig
okay okayquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent toch geen goedkope pornohoer Sjaan!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD gratis geknipt worden op mijn verjaardag!
Vind ik leukquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Mss het volgende:
Datquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje hoerig
Ja scheelt wel dat dit maar 30 euro is t.o.v. 380 euroquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dat heeft een week getwijfeld over een stofzuiger![]()
![]()
![]()
Moet je de rode haarverf wel betalen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Mss het volgende:
Uiteraard. Anders zijn er straks teveel Gerda's.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je de rode haarverf wel betalen?
Ermahgerd, mental imagequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:57 schreef Mss het volgende:
[..]
Uiteraard. Anders zijn er straks teveel Gerda's.
Ok ik ga ook bekennen dat ik 2 paar schoenen, 2 stretchbelts en een luipaard truitje heb gekochtquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
ja ok en ik heb er nog 2 blousjes bij geklikt
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ok ik ga ook bekennen dat ik 2 paar schoenen, 2 stretchbelts en een luipaard truitje heb gekocht
OOK DIE??quote:
Ja, in paars en zwart!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, trek je dan ook van die kekke puntentunieken aan?
Dankie-sai!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
HALLON WERKGEVER
DOE MIJN SALARIS EENS UITBETALEN JA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:00 schreef Debsterr het volgende:
En deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/Q10%200169852%20005%2027%200033%2010.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hij is wel tof, maar volgens mij gaan jouw tetters nooit in een S passen..quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hebben deze alleen nog in S, de rest is al uitverkocht. Vind hem tof maar hij is 90 euro
[ afbeelding ]
ben bang dat t bij tetten te strak zit in S
wowquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
ze hebben deze alleen nog in S, de rest is al uitverkocht. Vind hem tof maar hij is 90 euro
[ afbeelding ]
Oooo jij had eerst een andere; strakkere gepost... van asos... Die vond ik echt zooooo vreselijk mooiquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
Ja daar ben k ook bang voor, heb een ander jurkje van asos wat ook maat S is maar daar zit t ook wat krap bij tettenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:01 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hij is wel tof, maar volgens mij gaan jouw tetters nooit in een S passen..
ik weet nog wel welke...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oooo jij had eerst een andere; strakkere gepost... van asos... Die vond ik echt zooooo vreselijk mooiWeet alleen niet meer welke precies; want ik heb hem toen nog gezocht bij asos maar kon em niet vinden
Had je afgelopen weekend nog gepost....... Met zwarte kant leek het wel...
(vage post is vaag).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |