quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar nu weet ik niet wie er nog speelt en wie niet
ik nog!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar nu weet ik niet wie er nog speelt en wie niet
Ermagerd jij wint altijd van mequote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ermagerd jij wint altijd van me
Ik heb je uitgenodigd
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:14 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg van kruidvat een mail met 'gefeliciteerd dit dat alles' en dat mijn persoonlijke dagaanbieding anti-rimpel creme is. Lol dafuq
Zulks een subtiele marketingquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:14 schreef Mss het volgende:
Ik kreeg van kruidvat een mail met 'gefeliciteerd dit dat alles' en dat mijn persoonlijke dagaanbieding anti-rimpel creme is. Lol dafuq
Over 12 dagen ben ik 30quote:
koetchiekoequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Over 12 dagen ben ik 30.
En ik ben niet eens getrouwd en heb ook geen koter rondrennen thuis (gelukkig!).
Skjoe wilde niet met je trouwen als je nog maar 29 was?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Over 12 dagen ben ik 30.
En ik ben niet eens getrouwd en heb ook geen koter rondrennen thuis (gelukkig!).
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Miep probeert zichzelf in een doosje te persen waar ze heul niet inpast
Miep is een veel groter mietjequote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst 5 minuten draaien om er liggend in te komen en dan zo heel nonchalant aan zitten:
[ afbeelding ]
"Ik heb nooit de intentie gehad om te liggen"
Katten en nonchalant iets anders doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Eerst 5 minuten draaien om er liggend in te komen en dan zo heel nonchalant aan zitten:
[ afbeelding ]
"Ik heb nooit de intentie gehad om te liggen"
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Katten en nonchalant iets anders doen. Vallen en dan weglopen alsof het zo bedoeld was
. Ergens head first tegen aan rennen en doen alsof het zo bedoeld was
.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ik zit niet, ik lig! Kiek maar, m'n hoofd is naar beneden"
[ afbeelding ]
Past preciesquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
"Ik zit niet, ik lig! Kiek maar, m'n hoofd is naar beneden"
[ afbeelding ]
Dan kijkt de pousse je aan alsof je debiel bent en gaat in een andere kamer liggenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd
Ik zou een trut zijn en expres de kat in de nķg kleinere doos zetten om te kijken wat ie doet
(wellicht incl. velen krabbels)
Pehehe, kat in een doos (of waar dan ook) zetten en denken dat ie daar gaat liggenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:57 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd
Ik zou een trut zijn en expres de kat in de nķg kleinere doos zetten om te kijken wat ie doet
(wellicht incl. velen krabbels)
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan kijkt de pousse je aan alsof je debiel bent en gaat in een andere kamer liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |