Ik heb nog een Ibanez Les Paul, zo'n zelfde, maar die blijft.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:51 schreef Dawnbreaker het volgende:
wie is nu in het bezit van die ibanez les paul? dat ding blijft me bezig houden, als er ooit afstand van wordt gedaan hou ik me aanbevolen
Het was inderdaad een hele fijne gitaar, dat zonder mis. Klonk en speelde heerlijk!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dean heeft er een (overkocht van mij ooit eens)![]()
Vind het persoonlijk een bést fijne gitaar, al heb ik er wel wat aan moeten versleutelen.
Originele tuners waren na 38 jaar gewoon echt op. Pick-ups gingen bij het minste geringste gain al gillen. Hij ontstemde vrij snel, hij was niet fijn bespeelbaar
Dus heb er veel aan moeten vervangen. Aanschaf prijs was 350 euro en heb er toen voor 225 euro aan versleuteld (exclusief het herfretten... Dus laten we zeggen dat ik er in totaal 600-650 voor kwijt was alles bij elkaar)
Volgens mij verkoopt Dean hem ook weer, en als je hem van hem koopt kan ook ik je verzekeren dat je er echt een super goede gitaar aan hebt (Nieuwe Topkam, EMG HZ H3 Pick-ups, Gibson Tulip tuners, wat dingetjes opnieuw laten solderen (Pickup toggle kraakte nogal) laten herfretten. Er zat ook een crack in de neck, heb ik óók laten weg halen.
Is een`74er Les Paul *Black Beauty* En hij klinkt (Vind ik) echt hartstikke goed en van wat ik mij kan herinneren klinkt ie op de brug pick-up echt heel bijterig en op de neck pick-up kan hij echt mierzoet klinken.
Nee, originele pickups heb ik er niet bij gekregen. Als je die nog hebt houd ik me van harte aanbevolen!quote:Op donderdag 4 april 2013 21:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee want het is mijn gitaar geweest, en ik weet wat ik er aan heb laten doen door Robberts Guitars en ik weet wat er is vervangen, was hard nodig bij die gitaar en een paar weken later had ik hem aan Dean verkocht
(Al weet ik niet of Dean de HZ pickups er nog in heeft zitten natuurlijk)
Had ik je die originele Super 70s er nou bijgegeven of niet Dean?
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:04 schreef brother52 het volgende:
Vorig jaar waren er nog plannen om een banduitje naar de Messe te doen maar het is zo'n beetje langs iedereen heen gegaan. Nu gaan we in augustus maar naar Lamb of God.
Haha, maffe clip, nice!quote:
Ahh hij is al verkochtquote:Op donderdag 4 april 2013 22:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik heb nog een Ibanez Les Paul, zo'n zelfde, maar die blijft.
Die andere heb ik inmiddels al afstand van gedaan. Was eerst niet helemaal de bedoeling, maar ik kreeg een mooi bod
[..]
Het was inderdaad een hele fijne gitaar, dat zonder mis. Klonk en speelde heerlijk!
Zekers zoals hij dit weekend weg is gegaan, met een een setje SD SH-4 en SH-1n, echt een rock monster.
Die EMG's liggen hier nog [zijn te koop].
[..]
Nee, originele pickups heb ik er niet bij gekregen. Als je die nog hebt houd ik me van harte aanbevolen!
[..]
Als het kan, graagquote:Op donderdag 4 april 2013 23:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ahh hij is al verkochtKijk dat is positief.
Ik zal eens navragen bij Robberts of ze m`n pick-ups nog hebben liggen (Ze wilde ook een oude gitaar die ik daar had gebracht weggeven aan Muziekids om te verschilderen.... Dus daar moet ik ook maar snel achteraan)
De enige gitaar die ik bij de hand heb is een halve toon lager gestemd, dan heb ik. C, Em en tweede rondje C, B7 en Em....quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:18 schreef kree het volgende:
ok dit:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-83VQQMLI8EBD.mp3
Nu moet ik er bij zeggen wij spelen hem in Dm het mp3-tje staat hoger of eigenlijk tussen D en Eb in
Wat ik dus weet het begin is duidelijk D-G etc
Dan het chorus en dat is dit fragmentje.
Iets van Bb - A en dan????
Wij deden hem als Bb - Dm - Bb - A maar dat is het volgens mij niet, hoewel t ok klinkt zo
Ok er even rekening mee houdend van dat we t lager spelen.quote:Op vrijdag 5 april 2013 19:47 schreef guitarist het volgende:
[..]
De enige gitaar die ik bij de hand heb is een halve toon lager gestemd, dan heb ik. C, Em en tweede rondje C, B7 en Em....
Akkoorden die ik even snel hoor: B > Bb > Ebmquote:Op vrijdag 5 april 2013 19:18 schreef kree het volgende:
ok dit:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-83VQQMLI8EBD.mp3
Nu moet ik er bij zeggen wij spelen hem in Dm het mp3-tje staat hoger of eigenlijk tussen D en Eb in
Wat ik dus weet het begin is duidelijk D-G etc
Dan het chorus en dat is dit fragmentje.
Iets van Bb - A en dan????
Wij deden hem als Bb - Dm - Bb - A maar dat is het volgens mij niet, hoewel t ok klinkt zo
yep hmms tis soort van mijn idee ook dit.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zoals ik het speel is het B > Bb > Ebm
Halve toon omlaag is dus Bb > A > Dmin.
Lol, ik heb ook al geboden op een Forusrite Saffire Proquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Shit!
Uw bod is geplaatst.
7385-810 Paul Reed Smith elektrische gitaar
Ja maar ik zat niet op echt op te letten wilde eigenlijk niet bieden. Was meer benieuwd wat de kosten zouden zijn incl belasting etc...quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, ik heb ook al geboden op een Forusrite Saffire Pro
Wat is je bod?quote:Op vrijdag 5 april 2013 21:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar ik zat niet op echt op te letten wilde eigenlijk niet bieden. Was meer benieuwd wat de kosten zouden zijn incl belasting etc...
Ik kon mezelf er net van weerhouden om te bieden. Heb niet nog een LP nodig en een Epi dot heb ik alquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, ik heb ook al geboden op een Forusrite Saffire Pro
Het scheelt dat de 335 geen burst is, anders had ik daar ook weer wat geld aan kwijtgeraakt.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Shit!
Uw bod is geplaatst.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef Zorro het volgende:
Waarom nu al bieden, des te meer kans dat anderen overbieden. Ik kijk wel de laatste dag.
Plaats maar een hoger bod aub!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 22:40 schreef Zorro het volgende:
Waarom nu al bieden, des te meer kans dat anderen overbieden. Ik kijk wel de laatste dag.
1050...quote:
Achquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:04 schreef kree het volgende:
haha killing Dm, denk dat jullie gelijk hebben, was ook het idee wat we eerder hadden.
Maar toch klinkt het een soort van vreemd als ik t luister
Owh is ook zo hoor, tis ook niet dat het een 1 op 1 kopie moet zijn zo voor een cover.quote:Op zaterdag 6 april 2013 01:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ach
Ik speel tegenwoordig bij Amin > Dmin > Emaj speel ik Amin7 > Dsus2 > Fdim. Werkt ook goedKlinkt heel raar, maar tóch wringt het niet.
1473,78 om precies te zijnquote:Op zaterdag 6 april 2013 00:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Plaats maar een hoger bod aub!!
[..]
1050...
1475 dus incl btw enzo
Laatste bod ¤ 607,00quote:Op zaterdag 6 april 2013 13:07 schreef Zorro het volgende:
Ik vond deze wel cool, inhoud van deze kast:
[ afbeelding ]
Stapel EMG's , DiMarzio's Seymour Duncans en nog wat spul. De meeste dingen beginnen laag, maar dit slaat alles. Begonnen op 40 Euro, inmiddels al ruim 600 geboden.
607 euro = 851,99... An sich niet duur toch?quote:
Geen idee. Laatst ook een veiling gewonnen met het openingsbodquote:Op zaterdag 6 april 2013 17:58 schreef brother52 het volgende:
De biedingen gaan pas in het laatste uur lopen en dan zal het snel gaan.
Trusses zijn behoorlijk prijzig. Dus daar zullen geluids/licht bedrijfjes wel lekker op biedenquote:Op zaterdag 6 april 2013 13:01 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Je eigen podium voor in je oefenhok of huiskamer![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/7384/2889585
Wel een mooi dingquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:06 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Shit!
Uw bod is geplaatst.
Ik dacht dat je elektrisch spelen had afgezworen?quote:
Ik wil hem ook helemaal nietquote:Op zaterdag 6 april 2013 19:51 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je elektrisch spelen had afgezworen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |