Duister. En niet retestrak, maar er zitten wel lekkere stukjes in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef The_Dean het volgende:
Bam! Track nummer twee. Opgenomen en gemixed en dergelijke door studenten van een of andere muzikale opleiding. Wel in een heuse studio.
Dat ja. Hij zit op het randjequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:40 schreef brother52 het volgende:
De zang moet ook niet veel lager worden, dan kan de zanger het niet meer aan. Sommige stukken zijn volgens mij al te laag voor hem.
Even opbouwen/soundchecken enzo. Een uur productief spelen, zeg maar.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:48 schreef brother52 het volgende:
Voor een uurtje werk is het ook zeker niet slecht.
Ik ben er na een uur vaak pas uit welke gitaar ik wil gaan gebruiken.
Had er tweequote:
Toonsoort is niet F majeur. De laatste 2 moeten je een ideetje geven. Is er inderdaad een 'micro'modulatie naar D, maar niet van F.quote:1) Fmaj7 - Em7 - Eb7 - Dm7 - G7
Welke toonsoort en progressie in Romeinse notering? gokje toonsoort Fmaj. I,VIIm7,Viib7, VIm7,II7 . Bluesy progressie
Is er sprake van een modulatie? Van F majeur, naar de D mineur?
Noem de dubbele chromatische progressie. Dubbel? Ik zie alleen de chromatische progressie D,Eb,E,F.
Toonsoort is goedquote:2) Ab C D F# > G B D F > G C C E
Welke toonsoort en progressie in Romeinse notering? Toonsoort C, progressie weet ik niet.
Toonsoort is niet G. Rest is ook niet juistquote:3) Am - D - G - E
Welke toonsoort en progressie in Romeinse notering? G, met een E majeur component?Wat is de specifieke functie van de D en E? Opleuken
Welke toonladder(s) gebruik je om te soleren? Gmajeur of Emineur
Toonsoort is goed!quote:4) D - G - C - Cm - G
Welke toonsoort en progressie in Romeinse notering? Welke cadenses zijn er? Toonsoort G. Progressie ? Cadens
quote:5) Geef een 'backdoor' progressie in Eb. Eh
Nopequote:6) Welke noten heeft de Ab melodische mineur? Ab,Bb,B, C#, Eb,E, F# en weer Ab
...quote:7) V/ii - ii7 - bV7/V - I - vi - IV - V7 in F majeur zijn welke akkoorden?
En wat zegt google?quote:8) C#dim7 bestaat uit welke noten? Ff opzoeken
quote:9) Wat is het interval tussen een F# en een Db? Anderhalve toon
....quote:10) Welke noot is de 'augmented' kwart vanaf E#?
Die kofferquote:
quote:
Het is dat ik mijn eigen niet mag verkopen van jou...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:10 schreef brother52 het volgende:
Mijn andere gitarist is nu al jaloers
Dus als die ene deal niet doorgaat, is er al een andere gegadigde
Meer dan datquote:
Dean Vcoustic.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef TweeGrolsch het volgende:
Voor een akoestisch Gitaartje maakt het veel verschil tussen eentje van 100 euro en 250/300? Weet iemand toevallig een gedoe te noemen die ook niet al te prijzig is?
Die wil je ook helemaal niet verkopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Het is dat ik mijn eigen niet mag verkopen van jou...
Het geld zou me meer dan goed uitkomen. Liever die dan mijn V.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die wil je ook helemaal niet verkopen
Sorry ik vind v's echt gruwelijk lelijkquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:32 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dean Vcoustic.
En ja, dat maakt verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |