quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als die man hem in elkaar slaat is het auwtisme.
Om 9gag repost tegen te gaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:32 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom die reddit dinges erbij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom,quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:51 schreef MineraalWater het volgende:
Waarom irc?
Daar heb ik nou nooit aan kunnen wennen.
Ja maar waarvoor dan? Iets speciaals of gewoon een chat lokaal voor iedereen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daarom,
Ik weet eigenlijk niet waaromGewoon omdat het zo is
Gewoon voor iedereen, zit ook nog een webchat bij waarvia je kan webcammenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja maar waarvoor dan? Iets speciaals of gewoon een chat lokaal voor iedereen?
Milfsquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewoon voor iedereen, zit ook nog een webchat bij waarvia je kan webcammenmaar daar zitten zo gemiddeld de 40 jarige huismoeders, daar houd ik me niet mee bezig
quote:heb een vraag
kan jij miranda het zelf geven als wat ik almaal kan met de chat en
op ijsselstadfm room
schijnbaar wilt die gast dat je dezelfde rechten aan miranda geeft als hij heeft...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef d4v1d het volgende:
Kreeg ik laatst deze vraag van een chatter in mijn mail.. Ik ben er nog steeds niet helemaal uit wat de vraag nou is
[..]
internet relay chat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:11 schreef MineraalWater het volgende:
Wat is je IRC dan? effe joinen ghiheih
hey haal jij eens lanfcraft, morde, lorre en berend weg uit de OP plaatjes, wil je?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:02 schreef tuut-chips het volgende:
wie zijn al deze nieuwe mensen ga uit mijn sc alsjeblieft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |