Thanksquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Werken"maargoed, staat in spoiler nu
Fotograferen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef d4v1d het volgende:
Komt dus straks een man hier praten over dingen die ik leuk vind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets met autisme en langzaam bezig om weer op een school te beginnen.. Moeten ze eerst weten wat ik leuk vind
SPOILER: nsfwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:56 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Fotograferen.
Ik had wel gelijk dus dat je thuis zat.
jij, die man of school heeft autisme?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:54 schreef d4v1d het volgende:
Komt dus straks een man hier praten over dingen die ik leuk vind![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets met autisme en langzaam bezig om weer op een school te beginnen.. Moeten ze eerst weten wat ik leuk vind
Wat een zieke gif bleghquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
jij, die man of school heeft autisme?
TRIPLE BAAS!quote:
Slaat nergens op nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:20 schreef MineraalWater het volgende:
Net iemand: Ja ik ga 2x I7 kopen en moederboard die 2 CPU's aan kan. Ik vraag: Waarom? Daar heb jij toch geen fuck aan tenzij jij veel gaat renderen wat je toch niet doet.
Zegt hij: Just for the fuck of it.___
infinite is leuk gedaan, maar ik vind em nog redelijk makkelijk... en dat is nogal wat, als ik dat zegquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef -Datdus- het volgende:
Infinite uitgespeeld. Wat een grote mindfuck.Meer zeg ik niet.
Dat is snel.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef -Datdus- het volgende:
Ik vind deze scene iig veel toffer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Fucking tof. Zeker helemaal door spelen.
ik ook netquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:30 schreef -Datdus- het volgende:
SPOILER: infiniteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |