Staat in de spoiler die ik postte helemaal onderaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 09:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar kan ik die lijst zelf vinden of moet je dat ergens vragen?
waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:03 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen servertje draaien in mn thuisnetwerk, misschien een keertje doen
beetje hypocriet ben je wel. Je bent enkel eerder dan dat tuig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
heb je op pipetobacco met jochies en mannetjes die the Hobbit hebben gezien en nu allemaal een gandalfpijp willen roken. Liefst film-replica's.
Maar ik rook voor de smaak, niet voor de lifestyle. Zit desnoods in mijn werkkloffie na de tijd onder genot van een glaasje water te roken, daar moet dat volk bijlange na niks van hebben. Die moeten er echt whisky en nette kleding bij hebben. Dat tuig rookt niet voor de tabak maar omdat het 'stylish' is om pijp te roken. En dan liefst een pijp die een beroemdheid rookte.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
beetje hypocriet ben je wel. Je bent enkel eerder dan dat tuig.
Generaliseren die handel, klopt dat het gehypet wordt maar echt niet allemaal. niet volledig gelezen. iig je klinkt nu al veel genuanceerder.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar ik rook voor de smaak, niet voor de lifestyle. Zit desnoods in mijn werkkloffie na de tijd onder genot van een glaasje water te roken, daar moet dat volk bijlange na niks van hebben. Die moeten er echt whisky en nette kleding bij hebben. Dat tuig rookt niet voor de tabak maar omdat het 'stylish' is om pijp te roken. En dan liefst een pijp die een beroemdheid rookte.
Ik vinnet erg leuk om nieuwe leden te zien, maar de 'hipster-pijprokers' verpesten het een beetje voor de rest.
je ziet wel verschil in medium.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Generaliseren die handel, klopt dat het gehypet wordt maar echt niet allemaal.
Seems Legitquote:
Hij heeft hem ook wel ver in zon mond zie ik nu!quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
zo rook je zo'n rechte pijp geeneens, die moet je gewoon in je klauwen houden. Als je dat in je bek wilt laten hangen, neem dan een full bent pijp zoals dit.
Als je die straight pijp zo in je mond houdt moet je zo hard bijten om hem stil te houden dat je de stem (zwart einde) bijtsporen geeft.
Even quote-alerten,quote:
SPOILER: Edit: Deze is verneukt.. Lees maar terug op pagina 2 anders.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 10:22:51 ]
Persies. Niks tegen nieuwe pijprokers, maar liever geen imagorokersquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij heeft hem ook wel ver in zon mond zie ik nu!
kan gebeurenquote:Op donderdag 28 maart 2013 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Uhm, gewoon die rijst in de stoomoven, kip in de pan en chicken tonight erdoor en dan laten sudderen.
Iets te lang op het vuur laten staan.
Waarom die hamburgers dan? Ragout is dan toch gewoon genoeg? zit toch vlees in.quote:Op donderdag 28 maart 2013 10:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vorige keer dat ik kookte was mijn mams ook niet te spreken over mijn kookkunsten. Wtf is er mis met rijst en ragout en wat hamburgers?
gewoon omdat ik zin in hamburgers had. als groente de rijst erbij, droge rijst is oneetbaar vandaar de ragoutquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:00 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Waarom die hamburgers dan? Ragout is dan toch gewoon genoeg? zit toch vlees in.
als pasen en pinksteren op één dag vallen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waneer ga je weer 3XA reviews maken!?
Nooitquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
als pasen en pinksteren op één dag vallen!
dat is aanstaande zondag, wist je dat niet... pinksteren hebben ze verplaatst i.v.m. de crisis, de werkgevers wilde men niet teveel dagen vrij geven..quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
als pasen en pinksteren op één dag vallen!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef MineraalWater het volgende:
Vrijdag moet ik gewoon werken, Niets goede vrijdag.
Volgensmij zit jij dat gewoon elke dag??quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:31 schreef d4v1d het volgende:
Vrijdag zit ik gewoon thuis druk bezig te fappen. Niets goede vrijdag
Ssst.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Volgensmij zit jij dat gewoon elke dag??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2013 13:52:53 ]
"Werken"quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:52 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Spoiler gerne er zitten hier mensen te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |