goed te doen tbh.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:55 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
wat vind jij van die nieuwe ochtend lungo van nespresso
Ik heb hem inderdaad geleend van het internetquote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:00 schreef Curlbrah het volgende:
de mensen hier die claimen bioshock te hebben gespeeld hebben dat heul niet op steam.. stelletje pirates.
Om te drinken?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:19 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
waarvoor hij bedoelt is, vind ik hem geschikt.
Meestal voor een kopje 'S ochtends. Meestal die blauwe of groene lungo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:22 schreef vogelkooi het volgende:
wc door te spoelen, vind hem te waterig en saai.
Check ook /r/ABDLquote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:35 schreef MineraalWater het volgende:
ohh nu weet ik waar aldie die brony pics vanaf heeft.
http://imgur.com/a/bliFd
Was dat met die fiets?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:31 schreef d4v1d het volgende:
Verveelde me dus ik ging De rijdende rechter terugkijken.. serieus, wat een fucking zeiksnol zat daar
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:02 schreef MineraalWater het volgende:
[ afbeelding ]
Celebs without teeth.
wie legt er dan ook nog ¤30+ neer voor games in deze crisis..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:00 schreef Curlbrah het volgende:
de mensen hier die claimen bioshock te hebben gespeeld hebben dat heul niet op steam.. stelletje pirates.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaat erom dat ik bored benquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:43 schreef shaderon het volgende:
[..]
een plaatje kun je met een programma in 3 klikken in minecraft zetten he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |