Als jij gewoon in je eentje incheckt en later die avond naar het hotel gaat is er geen haan die er naar kraaitquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef PizzaMizza het volgende:
Beste fokkers,
Morgen komt een meisje langs uit een andere stad om te daten met mij. Naar verwacht gaat er seksuele gemeenschap plaatsvinden, dus heb ik in gedachte om een hotel te boeken(want ik woon nog niet alleen)
Alleen heb ik een vraagje. Ik wil dus een hotel boeken voor maar 1 persoon, dat zou mij namelijk maar 40euro kosten, voor een tweepersoonskamer is dat al bijna de dubbele prijs.
Is het dus mogelijk als ik gewoon een eenpersoonskamer reserveer en dan haar meeneem naar binnen, of wordt dit niet toegelaten (in het algemeen) door hotels?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Geile Pizza
Van der Valk is al 70 euro. Heb ik niet over voor een wipavondjequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef Broodboor het volgende:
Lekker romantisch een kamer bij van der Valk voor een uurtje
En als wij samen inchecken? Doen ze dan wel moeilijk?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:58 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Als jij gewoon in je eentje incheckt en later die avond naar het hotel gaat is er geen haan die er naar kraait
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:56 schreef PizzaMizza het volgende:
Beste fokkers,
Morgen komt een meisje langs uit een andere stad om te daten met mij. Naar verwacht gaat er seksuele gemeenschap plaatsvinden, dus heb ik in gedachte om een hotel te boeken(want ik woon nog niet alleen)
Alleen heb ik een vraagje. Ik wil dus een hotel boeken voor maar 1 persoon, dat zou mij namelijk maar 40euro kosten, voor een tweepersoonskamer is dat al bijna de dubbele prijs.
Is het dus mogelijk als ik gewoon een eenpersoonskamer reserveer en dan haar meeneem naar binnen, of wordt dit niet toegelaten (in het algemeen) door hotels?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Geile Pizza
Het is inderdaad aan de goedkopere kant, dat geef ik ook toe. Het is de bedoeling dat wij wippen en daar nog eventjes relaxen. Kan zijn dat wij daar overnachten ja (in een 1persoonbed voor 2enquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
Wat is de bedoeling dan?
Wippen en wegwezen of wil je daar blijven slapen met zijn tweetjes?
Beetje goedkoop gedoe, vindt je zelf ook niet?
Damn flikkersquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef gelestipjes het volgende:
Je kan hopen dat ze er niet achterkomen. Anders moet je ook gewoon voor haar betalen.
Dat denk ik welquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:00 schreef PizzaMizza het volgende:
En als wij samen inchecken? Doen ze dan wel moeilijk?
dubbel voor haar betalen dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef gelestipjes het volgende:
Je kan hopen dat ze er niet achterkomen. Anders moet je ook gewoon voor haar betalen.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:06 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Damn flikkersDus mijn plan is niet mogelijk?
Heb je haar wel vertelt van je ''plannen'' of is het een ''verrassing''?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dit is wel serieus. Zij vertelde mij net pas dat ze morgen wil komen.
Broodtrommeltje mee !quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:07 schreef Convergence het volgende:
Alleen je krijgt maar ontbijt voor 1 persoon ipv. 2.
dat jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je haar wel vertelt van je ''plannen'' of is het een ''verrassing''?
maakt niet zon goede indruk in de kouquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef DeRakker. het volgende:
Waarom doe je het niet gewoon in een steegje?
Eenpersoonsbed welquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maakt niet zon goede indruk in de kou
Ik heb haar inderdaad verteld dat het een hotel gaat worden wss. Of bij mij thuis(maar dat gaat niet door)quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je haar wel vertelt van je ''plannen'' of is het een ''verrassing''?
Gewoon ergens in een toilet bij een uitgaansgelegenheid of zo. Of bij een snackbar in een wchokje, daar hoef je waarschijnlijk geen entree te betalenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:10 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maakt niet zon goede indruk in de kou
Ik heb 1x een hoer geneukt en het voelde zo nep, man...Wil dat nooit meerquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Seam het volgende:
Kun je beter een hoertje nemen, is minder gedoe en je heb je ook nog een lekkerder wijf.
En een one-night-stand is minder nep?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb 1x een hoer geneukt en het voelde zo nep, man...Wil dat nooit meer
en ze wou nog steeds komen? wauwquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb haar inderdaad verteld dat het een hotel gaat worden wss. Of bij mij thuis(maar dat gaat niet door)
Topquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik heb trouwens een hotel gevonden, waar het goedkoop is. 58 euro voor een tweepersoonsbed. Nice.Ik ga die denk ik boeken.
Mwa, dit meisje komt wel vaker. En ik kan het vaker doen die dag.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef Convergence het volgende:
[..]
En een one-night-stand is minder nep?
Ah dat scheelt dan wel...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb haar inderdaad verteld dat het een hotel gaat worden wss. Of bij mij thuis(maar dat gaat niet door)
Ja. Mijn hbo school is een halfuur van mijn ouders huis af, dus waarom uit huis?quote:
Omdat ik dan wel heel veel uit te leggen heb om waarom zij komt slapen...quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Seam het volgende:
Waarom is bij je ouders geen optie? Gewoon muziek op en knallen. Doen zoveel tieners.
Nou, veel plezier danquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:12 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
JaZij stelde voor om te komen, he. Ze overvalt mij net...
Ik ken haar al wat langer, heb der al een paar keer gezien. Beiden 18+quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah dat scheelt dan wel...
Is het jullie eerste date? en hoe oud zijn jullie dan?
OH........ dan wens ik jullie veel plezier!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ken haar al wat langer, heb der al een paar keer gezien. Beiden 18+
Deed ik ook. Vriendje mocht op een gegeven moment ook blijven slapen, maar niet in dezelfde kamer. Dus dan sneakten we 's nachts naar elkaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Seam het volgende:
Waarom is bij je ouders geen optie? Gewoon muziek op en knallen. Doen zoveel tieners.
hebben je ouders iets tegen je dat seks hebt of ben je gewoon bang voor hun reactie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja. Mijn hbo school is een halfuur van mijn ouders huis af, dus waarom uit huis?
[..]
Omdat ik dan wel heel veel uit te leggen heb om waarom zij komt slapen...
Dankjewel!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
OH........ dan wens ik jullie veel plezier!
maar toch niet toen je 18+ was of wel?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Deed ik ook. Vriendje mocht op een gegeven moment ook blijven slapen, maar niet in dezelfde kamer. Dus dan sneakten we 's nachts naar elkaar.
Als het mijn vriendin was, was het sowieso geen probleem. Maar mijn ouders vinden het (denk ik) niet zo goed als ik ineens met een onbekend meisje aankom.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Deed ik ook. Vriendje mocht op een gegeven moment ook blijven slapen, maar niet in dezelfde kamer. Dus dan sneakten we 's nachts naar elkaar.
Nog niet alleen staat er.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, staat in de OP hoor
Ik denk het eerste.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef Seam het volgende:
[..]
hebben je ouders iets tegen je dat seks hebt of ben je gewoon bang voor hun reactie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |