quote:Ik zit te twijfelen om toch maar weer een PS3 te kopen nadat ik er al 2 heb versleten. De eerste, een Phat 40GB (destijds nog wel redelijk wat centen voor neergeteld), was al vrij snel kapot door de bekende problemen. Mijn tweede, Slim 160 GB meende ik, had iets met de HDD en was ook onherstelbaar kapot. Nu zit ik al weer een jaartje zonder PS3, maar zou het toch wel erg chill vinden om af en toe weer een beetje te gamen. Gelukkig duurt het ook niet meer zo heel lang tot de PS4 uitkomt, maarja, je moet wat.
![]()
Is die PS3 Super Slim nog wat of kan ik beter een normale Slim kopen? Het enige wat ik ermee wil doen is wat gamen en een filmpje kijken zo nu en dan.
Normale Slim is beter en mooier.quote:
1 vita-gamequote:
Is dat een beetje a la Uncharted en Tomb Raider of toch echt wel veel meer shooterig?quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:56 schreef janrad het volgende:
Ik heb voor 8 euro Farcry 2 maar gedownload en vind deze na 1 uur spelen alweer veel beter dan Farcry 3 en dat terwijl ik 2 allang uitgespeeld had jaren geleden.
Ik ben er aan begonnen maar die befaamde checkpoints was ik ook zo zat dus heb ik nooit lang gespeeld. Ze hadden dat er uit moeten patchen dan had ik het nog wel gespeeld.quote:Op donderdag 28 maart 2013 07:56 schreef janrad het volgende:
Ik heb voor 8 euro Farcry 2 maar gedownload en vind deze na 1 uur spelen alweer veel beter dan Farcry 3 en dat terwijl ik 2 allang uitgespeeld had jaren geleden.
Niet te vergelijken vind ikquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een beetje a la Uncharted en Tomb Raider of toch echt wel veel meer shooterig?
normale slim met 320gb doen.quote:
Farcry 2 is net als 3 een open world en stealth game. In deel 2 kun je veel verschillende missies doen voor meerder opdrachtgevers en doe je in de verhaallijn missie voor twee partijen die aartsvijanden van elkaar zijn. In deel 2, wat volgens mij in 2008 uitkwam vind je veel meer afwisseling en missies dan in deel 3. In deel 3 is er slechts een verhaallijn en kun je verder op een, vind ik, hele saaie manier allerlei vijandige posten uitschakelen. Ik ben net weer begonnen met deel 2 nadat ik het spel jaren geleden heb uitgespeeld. Ben dan ook benieuwd of ik het kan opbrengen het spel weer helemaal uit te spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat een beetje a la Uncharted en Tomb Raider of toch echt wel veel meer shooterig?
Des te dieper je erin gaat des te beter juistquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:41 schreef janrad het volgende:
[..]
Farcry 2 is net als 3 een open world en stealth game. In deel 2 kun je veel verschillende missies doen voor meerder opdrachtgevers en doe je in de verhaallijn missie voor twee partijen die aartsvijanden van elkaar zijn. In deel 2, wat volgens mij in 2008 uitkwam vind je veel meer afwisseling en missies dan in deel 3. In deel 3 is er slechts een verhaallijn en kun je verder op een, vind ik, hele saaie manier allerlei vijandige posten uitschakelen. Ik ben net weer begonnen met deel 2 nadat ik het spel jaren geleden heb uitgespeeld. Ben dan ook benieuwd of ik het kan opbrengen het spel weer helemaal uit te spelen.
Farcry 3 heb ik trouwens nog steeds niet uitgespeeld omdat hij op het eind echt slaapverwekkend wordt.
Deel 3 of 2 ?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Des te dieper je erin gaat des te beter juist
3quote:
Ik zag in deel 3 eigenlijk helemaal geen diepgang, zeker niet zoals in deel 2 maar goed smaken verschillen natuurlijk.quote:
Tot hoeveel missies heb je gespeeld dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik zag in deel 3 eigenlijk helemaal geen diepgang, zeker niet zoals in deel 2 maar goed smaken verschillen natuurlijk.
Ik heb alle posten bevrijd en ik ben daar waar ik Hoyt moet vermoorden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Tot hoeveel missies heb je gespeeld dan?
Hmm, raar dan, vind het echt een geniaal verhaalquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:25 schreef janrad het volgende:
[..]
Ik heb alle posten bevrijd en ik ben daar waar ik Hoyt moet vermoorden.
De HK PSN heeft juist meer spellenquote:Op donderdag 28 maart 2013 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 vita-gameToch mooi dat Sony er alles aan doet om het apparaat gewild te maken
Het verhaal in Farcry 3 is ook niet slecht maar het haalt het niet bij Farcry 2. Het verhaal en de side missions zijn veel beter. Ik vind deel 2 zeker voor die 8 euro de moeite waard.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hmm, raar dan, vind het echt een geniaal verhaal
Posten bevrijden is retesaai inderdaad, niet gedaan verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |