quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Het lijkt me dat als je niet als commerciële partij gedraagt dat je motief toch steun isquote:Wethouder Staf Depla (PvdA): "Hier komen wij niet uit met de Commissie. Het argument dat wij ons moeten gedragen als een commerciële partij staat niet in de wet. Daarover moet de Europese rechter zich maar uitspreken."
Het feit dat ze een transactie hebben gedaan die niet had gemogen, en dat die transactie hun faillisement heeft doen voorkomen, lijkt me toch wel strafbaar voor de knvb...quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Het is non-nieuws omdat het niet over Feyenoord gaat.
Verder is het zo dat ze alleen die waarborgsom die vast staat bij de notaris mogelijk moeten gaan terugbetalen.
Het is niet zo dat PSV door deze maatregel failliet verklaard kan worden of punten in mindering gaat krijgen. Geld hebben ze gewoon liggen bij de notaris.
Failliet zullen ze niet verklaard worden nee, maar het kan PSV wel opzadelen met een torenhoge lening waar ze jarenlang aan vast zullen zitten tegen een aanzienlijke rente. Want volgens mij zal de steun dan omgezet worden in een lening als ik goed ben geinformeerd.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Het is non-nieuws omdat het niet over Feyenoord gaat.
Verder is het zo dat ze alleen die waarborgsom die vast staat bij de notaris mogelijk moeten gaan terugbetalen.
Het is niet zo dat PSV door deze maatregel failliet verklaard kan worden of punten in mindering gaat krijgen. Geld hebben ze gewoon liggen bij de notaris.
Ik snap sowieso al niet dat PSV niet eerder in categorie I is ingedeeld als ze daar zo dicht bij faillisement zaten (momenteel zelfs cat-III)quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Failliet zullen ze niet verklaard worden nee, maar het kan PSV wel opzadelen met een torenhoge lening waar ze jarenlang aan vast zullen zitten tegen een aanzienlijke rente. Want volgens mij zal de steun dan omgezet worden in een lening als ik goed ben geinformeerd.
Als PSV dan ook nog eens Champions League misloopt dan kan PSV wellicht net zulke magere jaren tegemoet zien als Feyenoord financieel gezien.
Dat is weldegelijk relevant, want PSV is een concurrent en iedereen heeft zich vanaf dag één toch aardig opgewonden over deze verkapte staatsteun voor die boeren, terwijl Feyenoord alles op eigen kracht en met vermogende sponsors heeft moeten oplossen.
Zover is het nog helemaal niet toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Failliet zullen ze niet verklaard worden nee, maar het kan PSV wel opzadelen met een torenhoge lening waar ze jarenlang aan vast zullen zitten tegen een aanzienlijke rente. Want volgens mij zal de steun dan omgezet worden in een lening als ik goed ben geinformeerd.
Als PSV dan ook nog eens Champions League misloopt dan kan PSV wellicht net zulke magere jaren tegemoet zien als Feyenoord financieel gezien.
Dat is weldegelijk relevant, want PSV is een concurrent en iedereen heeft zich vanaf dag één toch aardig opgewonden over deze verkapte staatsteun voor die boeren, terwijl Feyenoord alles op eigen kracht en met vermogende sponsors heeft moeten oplossen.
quote:Van Persie looft jongelingen: "Janmaat is de nieuwe Emerton"
Michiel van den Broek 27 Maart 2013 om 17:56 (soccernews)
Robin van Persie geniet van de huidige lichting bij Oranje. Het Nederlandse elftal loopt momenteel over van jeugdig talent en Van Persie behoort met zijn 29 jaar tot de ervaren spelers. De aanvaller doet er alles aan om de jongelingen wat bij te brengen. Daryl Janmaat doet de Rotterdammer denken aan een oud-ploeggenoot.
"Als ik Daryl Janmaat zie… dat is de nieuwe Emerton", zegt Van Persie, die in zijn tijd bij Feyenoord samen speelde met Brett Emerton. "Hoe hij raast langs die zijkant, de voorzetten die hij geeft… Maar ook als je kijkt naar Bruno Martins Indi, Jordy Clasie, Stefan de Vrij en Daley Blind; ze pakken het allemaal goed op."
"Ik heb het altijd erg leuk gevonden om met jongere jongens in een groep te werken", vervolgt de speler van Manchester United tegenover NUsport. "Zeker als ze echt graag willen, constant willen leren, ook van mij, en ze het in de praktijk echt goed doen. Nou, dat doen ze en dat maakt het extra leuk."
Volgens Van Persie werkt het ook andersom. De sterspeler van United leert nog altijd van de jongelingen. "Zij stimuleren mij ook. Als zij met honderdtachtig kilometer per uur achter een bal aanrennen, moet ik dat ook", aldus Van Persie, die waakt voor een hosanna-stemming bij Oranje. "We hebben nog geen crisisje meegemaakt. Nog geen probleem gehad. Er gaat een moment komen dat het minder gaat en dan moeten we sterk zijn."
Jawel hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Emerton was toch helemaal geen rechtsback?
Watquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Aldo-MC het volgende:
Emerton was toch helemaal geen rechtsback?
quote:
Que?quote:Brett Emerton (Bankstown, 22 februari 1979) is een Australisch betaald voetballer die bij voorkeur op het middenveld speelt.
Maar waar heb jij Emerton dan zien spelen in die jaren, ben ik nu wel benieuwd naar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:37 schreef Aldo-MC het volgende:
Tim speelde overal. Maar die kon dat ook gewoon
Nauwelijks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Brett speelde regelmatig als centraal verdedigende middenvelder met Sjinji daarvoor
Dat heeft hij een enkele keer gedaan inderdaad. Maar 90% van de tijd heb ik hem toch rechtsback zien spelen hoor. Al was hij inderdaad van origine een rechtshalf.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Brett speelde regelmatig als centraal verdedigende middenvelder met Sjinji daarvoor
Ik vind het een beetje lullig dat een Ajacied je moet gaan verbeteren, maar volgens mij speelden Paauwe/Bosvelt achter en rondom Ono. Emerton was gewoon de vaste rechtsback, heeft nooit of zelden centraal gespeeld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:38 schreef Aldo-MC het volgende:
Achter ja, Al kwam Bosvelt ook vaak mee op en scoorde regelmatigquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje lullig dat een Ajacied je moet gaan verbeteren, maar volgens mij speelden Paauwe/Bosvelt achter en rondom Ono. Emerton was gewoon de vaste rechtsback, heeft nooit of zelden centraal gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |