schijn bedriegtquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende: [..] Ja want op alle foto's die ik van je heb gezien ben je niet dik
![]()
beetje hard hequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:16 schreef ThePast het volgende:
[..]
Morgen sta ik op de stoep om tegen je huis aan te swaffelen
Jordy, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Jordy, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.quote:
Zullen we onze snorren tegen elkaar aanwrijvenquote:
Dan zeg ik het ook maar nietquote:
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jordy, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Jordy, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.
wantquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zullen we onze snorren tegen elkaar aanwrijven
[..]
Dan zeg ik het ook maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zullen we onze snorren tegen elkaar aanwrijven
[..]
Dan zeg ik het ook maar niet
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef Drabit het volgende:
Nou opgeschoren_geboren, hier is dan een foto, geen idee waarom ik dit gedaan heb eigelijk. Ik ben voor mensen die me kennen nog steeds herkenbaar omdat ze mijn lucky luke behang wel tof vinden.
Lekker gek?je bent niet lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
als ik je penisvelletjes straks maar niet hoef op te ruimen voor 'm deurquote:
Is dit serieus?quote:
Je bent in de war met mijn zus Jordina gr grquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jordy, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Jordy, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef Drabit het volgende:
Nou opgeschoren_geboren, hier is dan een foto, geen idee waarom ik dit gedaan heb eigelijk. Ik ben voor mensen die me kennen nog steeds herkenbaar omdat ze mijn lucky luke behang wel tof vinden.
Lekker gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vet! wat is dat snoer onder je neusgaten?
Wedergekeerd om supersof te dienen en begeren
mooi zoquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wantMijn nieuwsgierigheid barst al uit elkaar en dan word ik dodelijk chagrijnig
Snoer van mijn scheerapparaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:23 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]vet! wat is dat snoer onder je neusgaten?
Een snorquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:23 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]vet! wat is dat snoer onder je neusgaten?
Maar mijn snor is maar getekendquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik wil niet verder gaan dan snorren, lichamelijk contact is vies
Die is geschorenquote:
Ik snap hem :pppquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:25 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja die hand gebruik je veel ea :p
nee ik moet literatuurgeschiedenis lerenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:24 schreef Trollscience het volgende:
jordy heb je sjors peter gezien op man bijt hond vandaag
Jepp jij snapt hem!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:26 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ah, je snor is geschoren met je snor
accessoiresquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:24 schreef Drabit het volgende:
[..]
Snoer van mijn scheerapparaatLag toevallig naast mijn laptop
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Onze hele relatie is dus gebaseerd op leugens? Ik heb even tijd nodig
Zeker, maar geloof je nu dat ik ook wel een beetje raar ben?quote:
Wauw echt prachtig manquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:28 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
wat vond je van z'n snor?
Je hebt een hele mooie UIquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hele huis op de kop voor een meetlint, bicep 35 cm
quote:
Mariskaquote:
is dat bovenarm zegmaar?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:29 schreef pannenkoekeneter het volgende:
hele huis op de kop voor een meetlint, bicep 35 cm
jmmr :p http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1334359quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee ik moet literatuurgeschiedenis leren
lekkere ronde kneipbare wangetjesquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:28 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zeker, maar geloof je nu dat ik ook wel een beetje raar ben?En ben je blij met de wangetjes?
Dankjequote:
Dankje, maar nu verwacht ik wel een lekkere gekke foto van jou.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:31 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
lekkere ronde kneipbare wangetjes
www.literatuurgeschiedenis.nlquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee ik moet literatuurgeschiedenis leren
www.literatuurgeschiedenis.nlquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
jmmr :p http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1334359
hihi je zei hardquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de warde haarheid aankan
Wat vind je van mijn opzettelijke spelfout?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de warde haarheid aankan
ow ;$quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dankje, maar nu verwacht ik wel een lekkere gekke foto van jou.
in mijn wereld is 40 cm normaalquote:
okquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
je bent te dom om te poepen joh hahahaa
Ik ben ook moequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh dat las ik niet eens, ben moe ditdat
Gewoon doen toch? Waarom niet? Jij bent toch wel lekker gek?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:31 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jmmr :p http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1334359
btje ;@quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:35 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gewoon doen toch? Waarom niet? Jij bent toch wel lekker gek?
HET LIJKT NU NET OF IK DAT HEB GEZEGD, HAHAHAquote:
Moet ik hieruit opmaken dat je het niet gaat doen? Jammer hoor.quote:
zoiets ja, maar dan uit Dautzenberg (literatuurgeschiedenis boek), 15 hoofdstukken.quote:
JA DIT IS LEUK HEquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
HET LIJKT NU NET OF IK DAT HEB GEZEGD, HAHAHA
HE?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
JA DIT IS LEUK HE
HAHAHA
WAAR ZIJN AL DIE NIEUWE VANDAAN DAN HAHAHA
Ik nam hem over, ik vond het een haardig goed gevonden fout.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn opzettelijke spelfout?
morgen krijg je een mooie foto van deze hete boiquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:37 schreef Drabit het volgende:
[..]
Moet ik hieruit opmaken dat je het niet gaat doen? Jammer hoor.
Een serieuze foto mag ook
Oh hey ik ken jou nog nietquote:
Dat vind ik liefquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik nam hem over, ik vond het een haardig goed gevonden fout.
wat een saaie hobbiesquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Lezen, tekenen, slapen en films kijken
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh hey ik ken jou nog niet
Ik ben JRRY, 16 jaar en jongen. En ik hou van Rihanna en Beyoncé.
En jij?
Favoriete schilder en film?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ja wie vind jij beter?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Rihanna gewaardeerd tot gelijkwaardig aan Beyoncé
niet echt spannend te noemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik ben A_Scudder, 17 jaar en een meisje. Mijn hobbies staan hierboven ergens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh hey ik ken jou nog niet
Ik ben JRRY, 16 jaar en jongen. En ik hou van Rihanna en Beyoncé.
En jij?
NEEquote:
'Of je nou mislukt bent in het leven of niet, slapen is altijd een goed idee.'quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
bijna net zo dik als die van mijquote:
Okequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik ben A_Scudder, 17 jaar en een meisje. Mijn hobbies staan hierboven ergens.
[..]
NEE
Favo schilder heb ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Favoriete schilder en film?
najaquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
gvd ik heb echt een pest humeur
Eerst gewerkt van 7-17 en het was super druk en ik ben uiteindelijk tot 18 gebleven dus 11 uur op werk![]()
En super hoofdpijn en ik voel me echt slecht![]()
Nu mogen jullie lekker mee klagen![]()
ja heb 10 jaar paardgeredenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bijna net zo dik als die van mij
Ik pesthumeur met je meequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
Eerst gewerkt van 7-17 en het was super druk en ik ben uiteindelijk tot 18 gebleven dus 11 uur op werk![]()
Irrelevante vraag want ik heb me in geen van beiden verdiept, derhalve heb je niks aan mijn persoonlijke mening.quote:
Kusje op je bolletjequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
Ik weet het, maar bedanktquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
niet echt spannend te noemen
maar leuk dat je kom postten hier.
wat voor eitje vind je lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Favo schilder heb ik niet![]()
Favo film heb ik HEEL veel
Ga klagen danquote:
vrouwen hebben doorgaans wel 20% meer bij de bovenbenenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb 10 jaar paardgereden
De waarheidquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
'Of je nou mislukt bent in het leven of niet, slapen is altijd een goed idee.'
jordyquote:
Zoals?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Nouja kijk, Beyonce is natuurlijk de topzangeres, podiumkiller en danseres en de knapste.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Irrelevante vraag want ik heb me in geen van beiden verdiept, derhalve heb je niks aan mijn persoonlijke mening.
Rihanna, want ik zou haar wel geven![]()
20% wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
vrouwen hebben doorgaans wel 20% meer bij de bovenbenen
NEEquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
als ik het zeg dan is het zo
Oke, dat is mooi. Ik ben niet elke dag te vinden in JONG, bijna nooit eigenlijk. Maar ik zal dan proberen om er morgen wel te zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
morgen krijg je een mooie foto van deze hete boi
<insert slechte grap over Rihanna en Chris Brown hier>quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja kijk, Beyonce is natuurlijk de topzangeres, podiumkiller en danseres en de knapste.
Maar Rihanna heeft in 2007-2008, 2010-2011 heel veel leuke liedjes gedaan.
Beyonces muziek is zo saai.
#struggles
Favoriete stijl.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:41 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
zie jij je quadtricep en hamstring lopen dan ?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die blonde met die tattoo van pootjes op dr tieten
ik zal proberen mijn zwoelste gezicht op te zettenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:43 schreef Drabit het volgende:
[..]
Oke, dat is mooi. Ik ben niet elke dag te vinden in JONG, bijna nooit eigenlijk. Maar ik zal dan proberen om er morgen wel te zijn
Rene Magrittequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Favoriete stijl.
Noem er een
Impressionisme met Monetquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Favoriete stijl.
Noem er een
Kan niet wachtenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik zal proberen mijn zwoelste gezicht op te zetten
mwa ik ga niet met haar om want ze is echt mijn type niet, maar echt dat accent, die inkijk, dat hoofdquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]is ze een beetje uit te houden?
Slikquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:45 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
A-Scudder moet nog ontgroent worden
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:45 schreef Amoeba het volgende:
Jordy, heb je nog een gaaf nummer dat beluisterd dient te worden?
Ja bij mij kwamen ze op school en gingen ze een liedje zingen echt triest.quote:
Hoiquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja bij mij kwamen ze op school en gingen ze een liedje zingen echt triest.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik ga niet met haar om want ze is echt mijn type niet, maar echt dat accent, die inkijk, dat hoofd
Hoi sofquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoiik zal me eens voorstellen
ik ben sof
Ben benieuwd wat ze bij jou van plan zijn.quote:
Wat is je muzieksmaak?quote:
ja ik krijg plaatsvervangende schaamte als dat mens aan mijn kassa komt en tegen me gaat pratenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ja, buitenbeeld van flabber is voornamelijk bedoeld om andere mensen uit te lachen
gaygayquote:
Dan heb je een goede smaak. Alhoewel ik Dalì beter vindt omdat zijn werk beter bij het surrealisme past.quote:
Heb ik gisteren anderhalf uur mee ge dm'tquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze bij jou van plan zijn.
Al ontmoet je fok-it dan kan je beter lief doen. Die gaat meestal die dingen echt ondernemen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Heb ik gisteren anderhalf uur mee ge dm't
Die laatste zeg je alleen maar door mijn kloonquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:45 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impressionisme met Monet
Futurisme met Duchamp
Art Nouveau met Klimt
Daliquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan heb je een goede smaak. Alhoewel ik Dalì beter vindt omdat zijn werk beter bij het surrealisme past.
Noem trouwens ook een film
sterkte.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
hoe danquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:50 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
zo wil ik helemaal niet genoemd worden
Daliquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan heb je een goede smaak. Alhoewel ik Dalì beter vindt omdat zijn werk beter bij het surrealisme past.
Noem trouwens ook een film
Hey hey hey Fok-it is homo hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat ze bij jou van plan zijn.
Al ontmoet je fok-it dan kan je beter lief doen. Die gaat meestal die dingen echt ondernemen.
Kloonquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die laatste zeg je alleen maar door mijn kloon
Grapje hoop ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey hey hey Fok-it is homo hoor
hier pizza, wat aandacht:quote:
wist je dat nog niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
ECHT?
HIJ VROEG MIJ MEE OP VAKANTIE.
GADVER
Die man is gestoord, weet je hoe hij Gala heeft versierd? Door zijn oksels blauw te verven, en in een overhemd een gat te knippen voor zijn navel, en vervolgens voor haar op zijn knieën te vallenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
DaliBij sommige werken vraag ik me wel eens af hoeveel ie ervoor heeft gesnoven
![]()
Succesquote:
doe je ogen dicht en toets willekeurig vijf toetsen in, wat daar uitkomst is mijn nieuwe naamquote:
Ja vraag maar aan hem of hij seks met mij heeft op elke derde woensdag van de maand,.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]![]()
![]()
ECHT?
HIJ VROEG MIJ MEE OP VAKANTIE.
GADVER
hejorquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:53 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
doe je ogen dicht en toets willekeurig vijf toetsen in, wat daar uitkomst is mijn nieuwe naam
tegen mij zei hij heel wat anders hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hey hey hey Fok-it is homo hoor
quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar jij hebt echt een probleem ik zou een nieuw account aanmaken.
Hij is bi-schierigquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tegen mij zei hij heel wat anders hoor
Tegen mij ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tegen mij zei hij heel wat anders hoor
Ja ik snap je hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet, gewoon dat meteen, laat maar
Ik ken alleen hun grootste hits en die vind ik goed. Ik kan niet alle albums van al mijn favoriete artiesten uit mijn hoofd leren, dat wordt teveelquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef A-Scudder het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Vind de meeste eigenlijk wel goed
wiejdquote:
Gebruik het rustigquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dankje man, die gaat op mijn penis
kusquote:
Hij heeft zich dus ingehouden.quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hij probeert tenminste wel vanalles
Waarheidquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ken alleen hun grootste hits en die vind ik goed. Ik kan niet alle albums van al mijn favoriete artiesten uit mijn hoofd leren, dat wordt teveel
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die man is gestoord, weet je hoe hij Gala heeft versierd? Door zijn oksels blauw te verven, en in een overhemd een gat te knippen voor zijn navel, en vervolgens voor haar op zijn knieën te vallen
Kennelijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kus
[..]
Hij heeft zich dus ingehouden.
[..]
ja ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef Drabit het volgende:
Mensen hier op een universiteit? Ik vraag me af hoe er daar ontgroend wordt eigenlijk..
Fok-itquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kus
[..]
Hij heeft zich dus ingehouden.
[..]
was de kus niet goed genoegquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Grapje, mijn kloom heet IlBacio, snap je
ik hou van jequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dankje man, die gaat op mijn penis
Vertel eensquote:
vijf random letterquote:
Je hebt het over de gevangenis? Daar heb ik wel ervaring mee, alleen niet met universiteit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:59 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
het zeepje niet laten vallen
ja ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Je hebt het over de gevangenis? Daar heb ik wel ervaring mee, alleen niet met universiteit.
Ah, nou bedankt voor deze informatie. Ik ga me dus maar voorbereiden met een sok in mn reed zodar er niemand meer inkomtquote:
don't feedquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah, nou bedankt voor deze informatie. Ik ga me dus maar voorbereiden met een sok in mn reed zodar er niemand meer inkomtEcht erg bedankt voor deze hulp.
oke opnieuwquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
je moet vanuit je hart typen
OPNIEUW
Amsterdam is takke ver.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.paradiso.nl/we(...)catie-Bitterzoet.htm
Gr gr
Laten sterven aan honger?quote:
watquote:
je moet zorgen dat je je zeepje aan je hand vastlijmt zodat ie nooit kan vallen, dat is de trucquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ah, nou bedankt voor deze informatie. Ik ga me dus maar voorbereiden met een sok in mn reed zodar er niemand meer inkomtEcht erg bedankt voor deze hulp.
Wat werd er in jou anus geduwd dan, een voorwerp of gaan ze met vlees en al derin?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
gewoon je anus dichtnaaien en alles komt goed
Gewoon niet wassen, lijkt mij het best.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
je moet zorgen dat je je zeepje aan je hand vastlijmt zodat ie nooit kan vallen, dat is de truc
Hoiquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef supersof het volgende:
[..]
oke opnieuw
liefje
ooh oeps, iets te veel letters. Is niet erg toch.
Antwerpen dan, http://www.trixonline.be/site/content/programma.asp?id=1261quote:
Ja meteen ook alles geloven inderdaadquote:
Fine, jij?quote:
ok doeiquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
bah homo's zijn vies ga weg met je bi-gebeuren ofc!!!!! :S
je kunt het ook gewoon zeggen als je homo bent hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
ik was een soort van de big stan van de gevangenis, dus die ongein was niet aan mij besteedquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef ThePast het volgende:
[..]
Wat werd er in jou anus geduwd dan, een voorwerp of gaan ze met vlees en al derin?
Niks mis met mff.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Trollscience het volgende:
Ahh ja, jij was juist degene die zijn lul erin doopquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
ik was een soort van de big stan van de gevangenis, dus die ongein was niet aan mij besteed
Jeppquote:
niet echt, je kan mij vergelijken met een scheids in een bokswedstrijdquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:08 schreef ThePast het volgende:
[..]
Ahh ja, jij was juist degene die zijn lul erin doop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |