schijn bedriegtquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende: [..] Ja want op alle foto's die ik van je heb gezien ben je niet dik
![]()
beetje hard hequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:16 schreef ThePast het volgende:
[..]
Morgen sta ik op de stoep om tegen je huis aan te swaffelen
Jordy, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Jordy, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.quote:
Zullen we onze snorren tegen elkaar aanwrijvenquote:
Dan zeg ik het ook maar nietquote:
Hier stopte ik met lezen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jordy, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Jordy, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.
wantquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zullen we onze snorren tegen elkaar aanwrijven
[..]
Dan zeg ik het ook maar niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Drakire het volgende:
Held _O_ kan deze gast niet een award krijgen of zo.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zullen we onze snorren tegen elkaar aanwrijven
[..]
Dan zeg ik het ook maar niet
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef Drabit het volgende:
Nou opgeschoren_geboren, hier is dan een foto, geen idee waarom ik dit gedaan heb eigelijk. Ik ben voor mensen die me kennen nog steeds herkenbaar omdat ze mijn lucky luke behang wel tof vinden.
Lekker gek?je bent niet lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
als ik je penisvelletjes straks maar niet hoef op te ruimen voor 'm deurquote:
Is dit serieus?quote:
Je bent in de war met mijn zus Jordina gr grquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jordy, mijn droomvrouw, ik mis je. Kom alsjeblieft weer bij mij terug, ik kan niet zonder je. Je bent mooi, lief, aardig, slim, je bent alles wat ik zoek in een vrouw. Ik mis je warme lichaam tegen mij aan, ik mis je vlezige dijen en forse heupen, ik mis dat gezicht met die mooie verliefde glimlach die mij elke ochtend weer aankeek. Kom terug, ik doe alles voor je. Ik hou van je Jordy, enorm veel, en ik kan niet meer zonder je. Kusjes, een wanhopige man die zijn droomvrouw weer terug wil.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef Drabit het volgende:
Nou opgeschoren_geboren, hier is dan een foto, geen idee waarom ik dit gedaan heb eigelijk. Ik ben voor mensen die me kennen nog steeds herkenbaar omdat ze mijn lucky luke behang wel tof vinden.
Lekker gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vet! wat is dat snoer onder je neusgaten?
Wedergekeerd om supersof te dienen en begeren
mooi zoquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wantMijn nieuwsgierigheid barst al uit elkaar en dan word ik dodelijk chagrijnig
Snoer van mijn scheerapparaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:23 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]vet! wat is dat snoer onder je neusgaten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |