Utrecht. Morgen wel twee dingen bekijken, maar het is even afwachten of dat op tijd geregeld kan wordenquote:
Vraag me nu wel af waar de andere kant van het midden van het land ligtquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:29 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Utrecht. Morgen wel twee dingen bekijken, maar het is even afwachten of dat op tijd geregeld kan worden
Dat kan ik niet. Dan liever een hosteltje of iets dergelijks.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:32 schreef Renesite het volgende:
Met de trein is utrecht. Nog wel te doen voor 'n laat weken, voor nood. Ik ken iemand die drie keer per week Groningen > den bosch doet.
Vanaf Groningen is alles onder Zwolle de andere kantquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Vraag me nu wel af waar de andere kant van het midden van het land ligt
En gefeliciteerd trouwens.
Kijk voor de zekerheid ook eens in de regio. Zeist, veenendaal, ede hebben ook een prima treinverbinding met utrecht.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet. Dan liever een hosteltje of iets dergelijks.
Nog goedkoper ook dan de trein.
[..]
Vanaf Groningen is alles onder Zwolle de andere kant
Woerden, IJselstein, Bodegraven, Alphen aan de Rijn, De Meern, Harmelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kijk voor de zekerheid ook eens in de regio. Zeist, veenendaal, ede hebben ook een prima treinverbinding met utrecht.
Haha toen ik nog bij het UWV werkte deed ie het al niet. Nu doet ie het vaak alleen maar in IE (probeer het dus eens in Internet Explorer)quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:09 schreef cherrycoke het volgende:
dat kut werk.nl
ik kom niet eens in mijn berichten krijg de tyfus kut site
zelfde foutquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Haha toen ik nog bij het UWV werkte deed ie het al niet. Nu doet ie het vaak alleen maar in IE (probeer het dus eens in Internet Explorer)
Wat voor tips heb jij te vergeven, dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:49 schreef Xenon999 het volgende:
Zijn er hier nog meer mensen op zoek naar een baan als procesoperator? Misschien kunnen we wat tips uitwisselen....
Ik heb zelf een vacature aangeboden gekregen in de farmacie (vapro B, amsterdam), maar ik wil zelf liever in de Zaanstreek aan het werk willen zodat ik lekker op t fietsje naar t werk kan. Ideeen?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat voor tips heb jij te vergeven, dan?
Van Sanquin waarschijnlijk? (daar zitten ze echt te springen; 200 operators zijn daar nodig...)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:58 schreef Xenon999 het volgende:
[..]
Ik heb zelf een vacature aangeboden gekregen in de farmacie (vapro B, amsterdam), maar ik wil zelf liever in de Zaanstreek aan het werk willen zodat ik lekker op t fietsje naar t werk kan. Ideeen?
200??? Wow, oke, dan zou je denken dat zelfs mij wel willen hebbenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Van Sanquin waarschijnlijk? (daar zitten ze echt te springen; 200 operators zijn daar nodig...)
Nou baal ik helemaal dat ik te lam ben geweest om m'n studie chemische technologie fatsoenlijk te doen en af te maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef Five_Horizons het volgende:
Nee, er wordt een nieuwe productiefaciliteit (met plasma/omniplasma) opgestart (ik heb begrepen dat men een deel van productie, wat ze in Oostenrijk doen, naar Nederland halen). Er staat daar een giga-fabriek met apparatuur...en die moet bediend. Dus operators, maar ook artsen en andere medisch personeel is nodig...
Het biedt natuurlijk niet gelijk zekerheid maar sowieso meer scholing betaalt zich (volgens mij dan) bij gemotiveerde mensen altijd uit.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:41 schreef Isabeau het volgende:
Omscholen op kosten van de staat naar beroepen waar veel vraag naar is lijkt mij best lucratief op de lange termijn. En toch wordt het niet gedaan. Mijn nichtje kreeg overigens jaren geleden een door de staat betaalde omscholing naar medisch secretaresse. En raad eens wat er op dit moment in de meeste ziekenhuizen enorm veel uitvliegt door verder gaande digitalisering? Juist.
Ik rijd het ook, 60 enkele reis en krijg 200 euro vergoed. Nu rijd ik gas dus nou ja...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef MissionPhailed het volgende:
Werkbetrekking bij bedrijf in Den Bosch gaat niet door, en eigenlijk ben ik daar beslist niet rouwig om; heen- en terugreis (110 km in totaal) duurde gezamenlijk ongeveer 135 minuten en de reistijden in de ochtend- en avondspits zullen niet veel afwijken. Het bedrijf sprak van een reiskostenvergoeding van 180 euro per maand wat opzich redelijk klinkt, maar feitelijk niet toereikend is om de reiskosten te dekken. De 1500 euro bruto p/m voor werkweek van 40 uur spraken ook niet in het voordeel van de vacature.
Toch zie ik de positieve zijde van dit gebeuren; in mijn geval is de kans reëel om binnen een maand een betrekking te scoren indien ik bijvoorbeeld de straal waarin ik werk zoek verhoog naar 75 km ofzo en genoegen neem met minimumloon. Ik heb nog tot begin september WW 'tegoed' maar ben ervan overtuigd binnen die termijn een werkbetrekking te scoren ... !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |