Waarom heb je dan vijfvoudige afdekramen ?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef Vonkenboer het volgende:
Dit is gewoon toegestaan hoor; zolang je maar op dezelfde wand blijft en zoals klipper ook al aangeeft je maximaal vier wandcontactdozen aan elkaar doorlust
voor wcd's die onderling niet met elkaar verbonden zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Waarom heb je dan vijfvoudige afdekramen ?
je kunt een doos ook gebruiken voor oa ethernet of coax. En zo 3x wcd + ethernet + coaxquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Er hoeven natuurlijk niet allemaal wandcontactdozen in zo`n 5-voudig afdekraam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Mits je inbouwdozen gebruikt die voldoende diep zijn; en met voldoende diepte bedoel ik dan 50mm diepquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Martin-1984 het volgende:
Ok,
bedankt voor alle reacties. Max 4 is alleen net te weinig. Wil 2x 2 plus één losse is dus 5 (zul je altijd zien :-).
Als ik er een lasklem tussen zet, waarmee ik de boel opsplits, kan/mag dat dan?
................................................................Nieuwe WCD --- Nieuwe WCD
............................................................../
Bestaande WCD --- doorlussen naar lasklem --- Nieuwe WCD
..............................................................\
................................................................Nieuwe WCD --- Nieuwe WCD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |