SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet gezienquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is niet mijn type.
[..]
Gaan we nou weer beginnen?
Heb je ooit Batman: The Brave and the Bold gekeken?
Kijk het dan, dan weet je wat voor een baas Aquaman is.quote:
Maar niet zo'n baas als Wolverine en Spidermanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk het dan, dan weet je wat voor een baas Aquaman is.
Superior Spider-Man is een baas, ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet zo'n baas als Wolverine en Spiderman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb ook een superman.Wat heeft 32 tanden en kan de Hulk tegenhouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, hij is een loser met een rare fetisj.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daar is je UI het mee eens zie ikquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft 32 tanden en kan de Hulk tegenhouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, i knowquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik, maar irl wel een beetje stil hoor
Nog een Wolverine film.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is je UI het mee eens zie ik
Carice van Houten gaat in de Wolverine film spelen
[..]
Wat heeft 32 tanden en kan de Hulk tegenhouden?Die is wel heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Wat heeft 32 tanden en kan de Hulk tegenhouden?Rot op man, Wolverine is een uber baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, hij is een loser met een rare fetisj.
Blijkbaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |