SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee niet gezienquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fax is niet mijn type.
[..]
Gaan we nou weer beginnen?
Heb je ooit Batman: The Brave and the Bold gekeken?
Kijk het dan, dan weet je wat voor een baas Aquaman is.quote:
Maar niet zo'n baas als Wolverine en Spidermanquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk het dan, dan weet je wat voor een baas Aquaman is.
Superior Spider-Man is een baas, ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar niet zo'n baas als Wolverine en Spiderman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb ook een superman.Wat heeft 32 tanden en kan de Hulk tegenhouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, hij is een loser met een rare fetisj.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Daar is je UI het mee eens zie ikquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat heeft 32 tanden en kan de Hulk tegenhouden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, i knowquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Weet ik, maar irl wel een beetje stil hoor
Nog een Wolverine film.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar is je UI het mee eens zie ik
Carice van Houten gaat in de Wolverine film spelen
[..]
Wat heeft 32 tanden en kan de Hulk tegenhouden?Die is wel heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Wat heeft 32 tanden en kan de Hulk tegenhouden?Rot op man, Wolverine is een uber baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, hij is een loser met een rare fetisj.
Blijkbaarquote:
[..]
Wat heeft 32 tanden en kan de Hulk tegenhouden?Als hij groen is zal ik toch even naar de dokter gaan als ik jou wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee, hij is een loser met een rare fetisj.![]()
Ik weet het.quote:
C_M en ik kwamen tot de conclusie dat hij geil raakt van op de schouders van andere mannen springen. Dan ben je raar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Rot op man, Wolverine is een uber baas.
WAAR ZIJN ZIJN BENEN?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Over Wolverine gesproken
[ afbeelding ]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet zo hoog kunt springenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
C_M en ik kwamen tot de conclusie dat hij geil raakt van op de schouders van andere mannen springen. Dan ben je raar.
[..]
WAAR ZIJN ZIJN BENEN?
Ik heb tot op heden nog niet de behoefte gehad zo hoog te springen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet zo hoog kunt springen
Behoorlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ziet er inderdaad een beetje raar uit.
alles goed?quote:
ja druk vooral geweest ben wel enorm toe aan weekendquote:
Verhuisd las ik, of niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja druk vooral geweest ben wel enorm toe aan weekend
klopt afgelopen weekend over gegaanquote:
Hehe, fijn is dat ja. Maar nu wel een eigen woningquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:32 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt afgelopen weekend over gegaan
was me een beste klus wat een zooi ben ik tegen gekomen niet normaal meer
ja ben nog gewoon in apeldoorn ben 2 straten verderop gaan wonenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, fijn is dat ja. Maar nu wel een eigen woning
Wel nog steeds in Apeldoorn?
Het is de moeitequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ben nog gewoon in apeldoorn ben 2 straten verderop gaan wonen
Hoiquote:
Drukke dagen op stage. Morgen word het ergst, en het weekend is ook niet echt leeg, dus ik ben blij dat ik maandag vrij ben omdat Pasen.quote:
tsja woon nu 2 hoog ipv begane grondquote:
wat voor stage doe je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Drukke dagen op stage. Morgen word het ergst, en het weekend is ook niet echt leeg, dus ik ben blij dat ik maandag vrij ben omdat Pasen.
Wat doe je ook alweer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Drukke dagen op stage. Morgen word het ergst, en het weekend is ook niet echt leeg, dus ik ben blij dat ik maandag vrij ben omdat Pasen.
Moet je nog sportief zijn ookquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
tsja woon nu 2 hoog ipv begane grond
en hallo binnenkomers
Oja!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jonge, hoe vaak moet ik dat nog vertellen.We begeleiden autistische kinderen.
mwah valt mee heb een liftquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doe je ook alweer?![]()
Hehe, dat is wel fijn ja
[..]
Moet je nog sportief zijn ook
Dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jonge, hoe vaak moet ik dat nog vertellen.We begeleiden autistische kinderen.
kijk zequote:
ja anders hadden we het meubilair echt niet boven gekregen dat was nooit heel door het trappenhuis heen gekomenquote:
Die leeft onder een steen dus hij mag dingen vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij niet nee, maar Vinniiee wel.
Door het raam?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja anders hadden we het meubilair echt niet boven gekregen dat was nooit heel door het trappenhuis heen gekomen
Uhu, maar ik heb echt een slecht geheugenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij niet nee, maar Vinniiee wel.
whehehee dat was denk ik ook niet gegaan maar goed al met al ik ben over moet alleen nog een kast hebben voor wat zooi en dan ben ik klaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Door het raam?
[..]
Uhu, maar ik heb echt een slecht geheugen
Wel redelijk snel dus nogquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehee dat was denk ik ook niet gegaan maar goed al met al ik ben over moet alleen nog een kast hebben voor wat zooi en dan ben ik klaar
Whahaquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef muhahaha het volgende:
Ik help je wel vinniiee. Albino doet werk waarbij ze in feite heel FOK! zou kunnen helpen.
Zo, die vergeet dat nooit meer.
[faxie]Ze mag mij wel helpen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef muhahaha het volgende:
Ik help je wel vinniiee. Albino doet werk waarbij ze in feite heel FOK! zou kunnen helpen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:55 schreef muhahaha het volgende:
Hallo Kaneel!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[faxie]Ze mag mij wel helpen.[/faxie]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Bambi
Hoe is het met jou vandaag?
quote:
Teruglezen is een kunst.quote:
Dat laatste is een bijzonder goed idee!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Teruglezen is een kunst.
Lekker op je bed met een dekentje en een kop warme chocomelk?
Ik wil een beetje afvallen dus mag geen chocomel van mezelf.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Teruglezen is een kunst.
Lekker op je bed met een dekentje en een kop warme chocomelk?
Met rum zeker?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat laatste is een bijzonder goed idee!
Ik weet dat het nogal een standaard opmerking is op FOK!, maar jij hoeft niet af te vallen toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil een beetje afvallen dus mag geen chocomel van mezelf.
Maar wel op bed met jelly beans.
Chocomel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wil een beetje afvallen dus mag geen chocomel van mezelf.
Maar wel op bed met jelly beans.
Wat wat waaat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik weet dat het nogal een standaard opmerking is op FOK!, maar jij hoeft niet af te vallen toch?
Is het bij jou ook zo koud? Ik zit hier al dagen te rillen onder een dekentje.
Dat zegt iedereen. Zeldzaam vermoeiend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet dat het nogal een standaard opmerking is op FOK!, maar jij hoeft niet af te vallen toch?
Is het bij jou ook zo koud? Ik zit hier al dagen te rillen onder een dekentje.
Booooh, wel 3kg!quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Zeldzaam vermoeiend.
Ik ben 2 kilo aangekomen, terwijl mijn originele intentie was om er nog 1 kwijt te raken. Dus dat was niet helemaal volgens plan.
Nouja, als ik een vrouw mooi vind, zegt bijna iedereen dat ze verschrikkelijk mager is.quote:
Hehehe, te lekker gegeten de laatste tijd?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen. Zeldzaam vermoeiend.
Ik ben 2 kilo aangekomen, terwijl mijn originele intentie was om er nog 1 kwijt te raken. Dus dat was niet helemaal volgens plan.
Ik heb je natuurlijk niet nakend gezien, dus ik vertrouw je eigen observaties.quote:
Dat zou wel het eerste zijn waar ik aan zou denken ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nouja, als ik een vrouw mooi vind, zegt bijna iedereen dat ze verschrikkelijk mager is.
Goede start toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Op die 3kg? Mag nog wel wat meer zijn
Dat ligt aan jullie, niet aan mij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou wel het eerste zijn waar ik aan zou denken ja.
Dat wel jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zou wel het eerste zijn waar ik aan zou denken ja.
[..]
Goede start toch?
Ik ben bij de opnames geweest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, kaarten voor De Grote Improvisatie Show al uitverkocht hier in Apeldoorn
http://degroteimprovisatieshow.nl/agenda
Hoe zwaar en hoe lang ben je?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nouja, het liefste wil ik 5 kilo kwijt. Maar ik denk niet dat dat haalbaar is.
Sommige mensen vallen daarbij in slaap zo saai is het schijnbaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
Boh, kaarten voor De Grote Improvisatie Show al uitverkocht hier in Apeldoorn
http://degroteimprovisatieshow.nl/agenda
Ze vroegen alleen of ik vandaag een experimentele core test wilde meedoen. Damn dat was zwaar en niet zo heel erg leuk om te doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
A healthy mind in a healthy body jwz
Wat, apparaten?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze vroegen alleen of ik vandaag een experimentele core test wilde meedoen. Damn dat was zwaar en niet zo heel erg leuk om te doendus volgende keer houd ik het alleen bij de apparaten
hoezo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat, apparaten?
Heb je nog nooit een post van me gelezen?
Lol ja, cursus vellen-offset drukker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He doe je nou een nieuwe opleiding?
tofquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lol ja, cursus vellen-offset drukker.
Bambi is een bazenfilmquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zit je nu al AlbinoBambi te sneren?
Ik heb vandaag Moneyball en Ghostbusters 2 gekeken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bambi is een bazenfilm
Nee ik had het over 'The Gruffalo'
Die eerste ken ik niet maar die 2e vind ik wel leukquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag Moneyball en Ghostbusters 2 gekeken.
Compounds pakken meerdere spiergroepen tegelijk, isolatie (lees: machines) komen er wel aan te pas wanneer je je lichaam wil finetonenquote:
Een beter schema voor beginners is gewoon een bibliotheekpas. Is goedkoper dan zo'n fitnesstentpas en je leert er veel meer van.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Compounds pakken meerdere spiergroepen tegelijk, isolatie (lees: machines) komen er wel aan te pas wanneer je je lichaam wil finetonen
Hier een voorbeeld van een goed schema voor beginners:
Workout A
3x5 Squat
3x5 Bench Press
1x5 Deadlift
Workout B
3x5 Squat
3x5 Press
5x3 Power cleans
Jonge, ik zeur helemaal niet.quote:
Neh, met stage, school en een sociaal leven heb ik niet zoveel zin om daar ook nog tijd voor te maken.quote:
Schaken zou ook wel een goede sport voor hem zijnquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een beter schema voor beginners is gewoon een bibliotheekpas. Is goedkoper dan zo'n fitnesstentpas en je leert er veel meer van.
Tsk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor het eerst in jaren gekotst. Ik was vergeten hoe ranzig dat is.
Heb je iets te flink gebeest?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat ik voor het laatst dat gewicht had toen ik 18 was, sindsdien hebben mijn hormonen enigzins huisgehouden, en het zit 2,5 kilo onder het ideale gewicht voor mijn lengte. Dus ik ben ook tevreden met 3 kilo kwijt raken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Goed, alsnog durven benoemen dat je 5 kilo kwijt wilt maar denkt dat het niet kan dan
Ziek?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aaw, ben je ziek?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Drommel niet kennenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik voor het laatst dat gewicht had toen ik 18 was, sindsdien hebben mijn hormonen enigzins huisgehouden, en het zit 2,5 kilo onder het ideale gewicht voor mijn lengte. Dus ik ben ook tevreden met 3 kilo kwijt raken.
Als je meteen moeilijk gaat doen de eerste keer dat ik je in dit topic tegenkom mag je me ook wel gewoon negeren hoor.
Hey vergeef haarquote:
Ik post hier nog niet zo lang he.quote:
En gelijk is het een stuk kouder hierquote:
Dat nog net niet.quote:
quote:
Ja.quote:
D'aaaw! Beterschap.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat nog net niet.
[..]
[..]
Ja.![]()
Ging gister gelukkig iets beter, maar vandaag is het weer ruk.
Ik nam de Engelse koude wind mee inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En gelijk is het een stuk kouder hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik nam de Engelse koude wind mee inderdaadWitte pasenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Je leert 'm nog wel kennenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik post hier nog niet zo lang he.
En ben doordat ik zo moe ben ws ook moeilijk aan het doen om niks.
Heel tof.quote:
Komt vast goed.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je leert 'm nog wel kennenOnze squatkoning
lokale cuisine? Bedoel je dames of echt etenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heel tof.
Veel gezien, veel ale gedronken, lokale 'cuisine' geproefd.en nu in de trein..
Hoi Engelquote:
Okequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben joods, geen nazi grappen maken.
Beidenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
lokale cuisine? Bedoel je dames of echt eten
Trein is relaxed![]()
Schijnt dat je van kitesurfen veel energie krijgtquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
Hai Engel.
[..]
Komt vast goed.Ik hoop dat ik dan wat meer energie heb, dan kan ik ongetwijfeld wat meer hebben.
Subtiel fax, subtiel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat je van kitesurfen veel energie krijgt
Ik ken nog wel iemand die les geeft
Ik denk niet dat er vrouwen zijn op FOK! waar Fax nog niks bij geprobeerd heeft.quote:
Jawel, 1 sowieso nog niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er vrouwen zijn op FOK! waar Fax nog niks bij geprobeerd heeft.
Hij vergeet dat de betaling in natura gaatquote:
Direct huilenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Omdat ik voor het laatst dat gewicht had toen ik 18 was, sindsdien hebben mijn hormonen enigzins huisgehouden, en het zit 2,5 kilo onder het ideale gewicht voor mijn lengte. Dus ik ben ook tevreden met 3 kilo kwijt raken.
Als je meteen moeilijk gaat doen de eerste keer dat ik je in dit topic tegenkom mag je me ook wel gewoon negeren hoor.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnt dat je van kitesurfen veel energie krijgt
Ik ken nog wel iemand die les geeft
Daar=sport.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neh, met stage, school en een sociaal leven heb ik niet zoveel zin om daar ook nog tijd voor te maken.
Ja eeh ze post wel eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Post ze wel eens, eigenlijk, of lurkt ze alleen?
Staan zoenen in de pub enzo wat genant werdquote:
Ik zie al dat ik vrees dat ik wat overgevoelig reageer want moe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Direct huilen
Ik probeer alleen maar te helpen
BMI is achterhaald.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens heb ik volgens de body mass index overgewicht
Whut? Ga je haar nog vaker zien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Staan zoenen in de pub enzo wat genant werden voor de rest klikte het ook heel erg
ik denk dat ik een crush heb.
![]()
![]()
Trein is stom
Ik weet niet meer zeker of hij mijn vrouwelijke kloon ook heeft getracht te versieren.quote:
leuk ja,mooi ja , handig nee....quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Staan zoenen in de pub enzo wat genant werden voor de rest klikte het ook heel erg
ik denk dat ik een crush heb.
![]()
![]()
Welnee....quote:Trein is stom
Vast wel, post ergens een open deur en faxie komt kijken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zeker of hij mijn vrouwelijke kloon ook heeft getracht te versieren.
Kennelijk werkt het wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vast wel, post ergens een open deur en faxie komt kijken.
Pas weer over een paar maandenquote:
Ik stress ook niet hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
Stressen om 2,5 kilo, klinkt als een prima gewicht hoor.
Het feit dat ie dat bij jou aangeeft zegt wel genoeg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nog wel de meest gebruikte indicator voor overgewicht
Wanneer je een beetje spiermassa inwisselt voor vet kan je per kilo spiermassa 70 calorieen per dag meer eten trouwensquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zie al dat ik vrees dat ik wat overgevoelig reageer want moe.
Sorry.
Die zijn er heus nog wel hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er vrouwen zijn op FOK! waar Fax nog niks bij geprobeerd heeft.
Ga je nog naar de sportschool trouwens?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het feit dat ie dat bij jou aangeeft zegt wel genoeg.
Ik train 1 maal per week buitenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga je nog naar de sportschool trouwens?
Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pas weer over een paar maandenen ik weet dat het nooit iets kan worden dus bummer
![]()
Lange tijd geleden dat ik zon onderbuik gevoel had.![]()
Je weet niet wat je mistquote:
Naam, zin, effectquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou een exceltabel gaan maken als ik jou was.
Dan weet je zeker dat je niemand overslaat.
Ik lees het 3 keer en nog steeds snap ik het niet helemaal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer je een beetje spiermassa inwisselt voor vet kan je per kilo spiermassa 70 calorieen per dag meer eten trouwens
Spieren gebruiken energie. Dus meer spiermassa=meer energie verbruik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lees het 3 keer en nog steeds snap ik het niet helemaal.Maar dat spieren zwaarder zijn dan vet weet ik wel!
Je hosselt meer dan muahaha en ik bij elkaar.quote:
3 Maal daagsquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik stress ook niet hoor.Maar volgens mij komt mijn punt niet zo over vandaag.
Ik wil iig 2 à 3 kilo kwijt, als ik het echt voor het zeggen had zou ik er 5 kwijt willen, maar ik weet niet in hoeverre dat voor mij realistisch is, omdat ik niet mijn complete levenswijze aan wil of ga passen. Dus ben ik tevreden met die 3 kilo.
Karma.quote:
Spieren hebben kcal nodig, als je spieren kweekt moet je dus meer eten om op hetzelfde gewicht te blijven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik lees het 3 keer en nog steeds snap ik het niet helemaal.Maar dat spieren zwaarder zijn dan vet weet ik wel!
Hey, mijn hosseldagen zijn voorbij he. Ik tel niet meer mee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je hosselt meer dan muahaha en ik bij elkaar.
Wat zou dat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Karma.
Ik ontmoet na een heel lange tijd iemand waarmee het perfect klikt op alle vlakken, woont ze in een ander land._____!!
Zo snap ik het wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spieren gebruiken energie. Dus meer spiermassa=meer energie verbruik.
Ik wou zeggen dat het herkenbaar was maar zelfs dat nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Karma.
Ik ontmoet na een heel lange tijd iemand waarmee het perfect klikt op alle vlakken, woont ze in een ander land._____!!
Rightquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Spieren gebruiken energie. Dus meer spiermassa=meer energie verbruik.
[..]
Je hosselt meer dan muahaha en ik bij elkaar.
Ik studeer nog.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat zou dat?
Je wilde toch verhuizen????
Vervelend wel maar je komt vast wel iemand anders tegen met wie het ook zo klikt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Karma.
Nee, 1 kilo spier is even zwaar als 1 kilo vetquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik hosselde haar niet eens.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Right2 Enkeltjes. Doen jullie toch beter.
Leer ervan zou ik zeggen.quote:
Ja maar dan moet ik eerst spieren kweken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Spieren hebben kcal nodig, als je spieren kweekt moet je dus meer eten om op hetzelfde gewicht te blijven.
Het is eigenlijk een betere manier om op gewicht te komen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, 1 kilo spier is even zwaar als 1 kilo vetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je snapt best wat ik bedoehoel.
We are sadquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat het herkenbaar was maar zelfs dat nietonline klinkt het soms wel maar IRL nooit gvd. Kras insert a lot of emosmily's
Jep, met 1 keer per week trainen kun je al uit de voeten hoor. Goed, echt superspieren kweek je er niet mee maar als ik voor mezelf spreek ben ik al 6 kilo kwijt en hier en daar wat spieren rijker.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja maar dan moet ik eerst spieren kweken.
Meer bewegen hoeft natuurlijk niet perse sporten te zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo snap ik het wel.
Mja, wil stiekem eigenlijk wel weer sporten, maar heb niet zo'n behoefte aan nog meer vaste lasten, en niet de discipline om het zelf te doen. Dus dan maar afvallen door te letten op wat ik eet (of eigenlijk voornamelijk drink op het moment).
Beiden maar 1 keer?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Right2 Enkeltjes. Doen jullie toch beter.
Been there done that, werkte niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
Drommel, ik merk inderdaad wel dat ik meer 'trek' heb dan zeg een half jaar geleden.
[..]
Leer ervan zou ik zeggen.
Niet? Slecht. Ik heb een excelsheetje.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beiden maar 1 keer?
Ik heb het niet bij gehouden hoe vaak, maar was wel iets meer dan dat.
En er is niemand die mij wil troostenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
We are sad
Maar ik ga der morgen well ff adden op fb
Ik wil je wel troosten, met een honkbalknuppel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En er is niemand die mij wil troosten
Tel kwijt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer bewegen hoeft natuurlijk niet perse sporten te zijn.
[..]
Beiden maar 1 keer?
Ik heb het niet bij gehouden hoe vaak, maar was wel iets meer dan dat.
Wat voor trainen dan? Want fitness word ik dus een beetje verdrietig van. Ik ben meer van dequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jep, met 1 keer per week trainen kun je al uit de voeten hoor. Goed, echt superspieren kweek je er niet mee maar als ik voor mezelf spreek ben ik al 6 kilo kwijt en hier en daar wat spieren rijker.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En er is niemand die mij wil troosten
Mja, is toch wel het meest effectief.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meer bewegen hoeft natuurlijk niet perse sporten te zijn.
Bootcamp om het maar zo te noemen. Het is gewoon een training waarbij we alle spiergroepen pakken en tussen de setjes hardlopen om tot rust te komen (is geen geintje).quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat voor trainen dan? Want fitness word ik dus een beetje verdrietig van. Ik ben meer van de
teamsporten.
Ze komen in m'n leven, maken me gek, om me vervolgens een lief en 'leuk maar niet op die manier' vriendje te vinden. Fuck die shit, daar begin ik niet meer aanquote:
Buiten zeker?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bootcamp om het maar zo te noemen. Het is gewoon een training waarbij we alle spiergroepen pakken en tussen de setjes hardlopen om tot rust te komen (is geen geintje).
Dat doe je maar bij iemand andersquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil je wel troosten, met een honkbalknuppel.
Je jaagt teveel, dat is hetzelfde als in een groep duiven rennen... Kijk ze eens keihard wegvliegen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze komen in m'n leven, maken me gek, om me vervolgens een lief en 'leuk maar niet op die manier' vriendje te vinden. Fuck die shit, daar begin ik niet meer aan
Ja, buiten ja. Na de warmingup merk je niks meer van de kou.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Buiten zeker?Ik ben een mietje jonge, dat vind ik toch helemaal niet leuk.
Doe ik jagen, is het weer niet goedquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je jaagt teveel, dat is hetzelfde als in een groep duiven rennen... Kijk ze eens keihard wegvliegen.
[..]
Ja, buiten ja. Na de warmingup merk je niks meer van de kou.
Alleen de sneeuw was wat minder, koude poten.
Ik train trouwens dit maal ook nog iets meer voor wat conditiequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:12 schreef muhahaha het volgende:
Drommel, ik merk inderdaad wel dat ik meer 'trek' heb dan zeg een half jaar geleden.
[..]
Leer ervan zou ik zeggen.
Mja, ik ben zo iemand die alleen gaat sporten als ze het ook leuk vindt. Helemaal als ik er extra vaste lasten door krijg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je jaagt teveel, dat is hetzelfde als in een groep duiven rennen... Kijk ze eens keihard wegvliegen.
[..]
Ja, buiten ja. Na de warmingup merk je niks meer van de kou.
Alleen de sneeuw was wat minder, koude poten.
Nee, ik hou dat niet bij. Ik weet dat het vaker dan een keer was, dat wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:14 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Slecht. Ik heb een excelsheetje.
Jongen, alsof ik zoveel seks heb.quote:
Dat wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, is toch wel het meest effectief.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze komen in m'n leven, maken me gek, om me vervolgens een lief en 'leuk maar niet op die manier' vriendje te vinden. Fuck die shit, daar begin ik niet meer aan
Maar wat is dan een goeie manier?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Teveel zeg ik, je jaagt op alles wat beweegt.
Het is geen schietvereninging hier.
Da's nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Teveel zeg ik, je jaagt op alles wat beweegt.
Het is geen schietvereninging hier.
Alles kost geld tegenwoordig.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, ik ben zo iemand die alleen gaat sporten als ze het ook leuk vindt. Helemaal als ik er extra vaste lasten door krijg.
Ik had bedacht te gaan hoepelen.![]()
Moet alleen nog een goede hoepel vinden.
Ik ook niet man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ik hou dat niet bij. Ik weet dat het vaker dan een keer was, dat wel.
Eerste keer onthoudt je meestal wel.
Nou precies.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles kost geld tegenwoordig.. Ja, behalve minder eten.
Dat komt omdat jij zo'n knappe man bent. Dat hebben we helaas niet allemaal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nog nooit echt gehosseld. Was meestal de vrouw die dat deed.
Zij ook niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Alles kost geld tegenwoordig.. Ja, behalve minder eten.
[..]
Ik ook niet man.
Dunno, het kwam bij mij aanwaaien toen ik zoiets had van 'fuck vrouwen, ik kan prima alleen zijn' en daarin ook geloofde. Toen raakte ik aan de praat met een dame zonder dat ik meer wilde en dat klikte zo goed dat we elkaar hebben ontmoet en ja, dat is nooit opgehouden eigenlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar wat is dan een goeie manier?
Dan heb je lage standaarden.quote:
Mja, daar heb ik ook geen goede ervaringen mee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:20 schreef Royco1 het volgende:
Ik heb nog nooit echt gehosseld. Was meestal de vrouw die dat deed.
Nee manquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij zo'n knappe man bent. Dat hebben we helaas niet allemaal.
[..]
Zij ook niet?
Dit dus faxie.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je weet toch heel niet of ik leuk ben.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja dat kan hequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik ook geen goede ervaringen mee.
Meerdere keren in die 'fuck vrouwen' zone geweest... werkt hier niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dunno, het kwam bij mij aanwaaien toen ik zoiets had van 'fuck vrouwen, ik kan prima alleen zijn' en daarin ook geloofde. Toen raakte ik aan de praat met een dame zonder dat ik meer wilde en dat klikte zo goed dat we elkaar hebben ontmoet en ja, dat is nooit opgehouden eigenlijk.
[..]
Dan heb je lage standaarden.
Helaas is het bij mij al tijden wind stilquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dunno, het kwam bij mij aanwaaien toen ik zoiets had van 'fuck vrouwen, ik kan prima alleen zijn' en daarin ook geloofde. Toen raakte ik aan de praat met een dame zonder dat ik meer wilde en dat klikte zo goed dat we elkaar hebben ontmoet en ja, dat is nooit opgehouden eigenlijk.
Tja daar wil ik best achter komen hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je moet erin geloven. Het is niet eventjes in de spiegel 5x 'ik kan alleen zijn, ik kan alleen zijn' etc.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef Faxie het volgende:
Meerdere keren in die 'fuck vrouwen' zone geweest... werkt hier niet.
Ik doe niks andersquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet erin geloven. Het is niet eventjes in de spiegel 5x 'ik kan alleen zijn, ik kan alleen zijn' etc.
Je moet geloven dat je alleen kan zijn, dat je daarin gelukkig bent en dat je tevreden bent met jezelf. Lekker je hobbies doen, uitstapjes, je sociale kring uitbreiden en laten groeien. Wat je niet uit de weg moet gaan is contact met vrouwen. Wel aanspreken, ouwehoeren, kletsen en als het klikt, dan kun je verder gaan.
Ja maar je probeert het dus al wel, zonder dat je het weet. Dat is een beetje het punt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja daar wil ik best achter komen hoor.
Maar dat zal wel weer fout klinken, en ik ben een vieze enge Fokker
Neuh, dat is niet helemaal waar. Bij het concert hebben wij met niemand gesproken... of lette ik niet goed op?quote:
Slechte wingman danquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet helemaal waar. Bij het concert hebben wij met niemand gesproken... of lette ik niet goed op?
Inderdaad Muhahaha beetje jammer weerquote:
Die waren te druk met headbangenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet helemaal waar. Bij het concert hebben wij met niemand gesproken... of lette ik niet goed op?
Ik moet zeggen, na een relatie van 5 jaar was het alleen zijn wel enorm wennen. Dat heeft echt even geduurd voordat ik echt alleen kon zijn zonder daar negatieve gevoelens bij te hebben. Nog langer voordat ik ook daadwerkelijk gelukkig was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je moet erin geloven. Het is niet eventjes in de spiegel 5x 'ik kan alleen zijn, ik kan alleen zijn' etc.
Je moet geloven dat je alleen kan zijn, dat je daarin gelukkig bent en dat je tevreden bent met jezelf. Lekker je hobbies doen, uitstapjes, je sociale kring uitbreiden en laten groeien. Wat je niet uit de weg moet gaan is contact met vrouwen. Wel aanspreken, ouwehoeren, kletsen en als het klikt, dan kun je verder gaan.
Die heb je al, de muziek.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die waren te druk met headbangenEn zoveel leuke exempleren waren er ook weer niet. Ik ga niet op een willekeurige vrouw afstappen oid. Moet wel een aanknooppunt hebben.
Laat ze je piemel zien.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die waren te druk met headbangenEn zoveel leuke exempleren waren er ook weer niet. Ik ga niet op een willekeurige vrouw afstappen oid. Moet wel een aanknooppunt hebben.
Ik ook, duurde wel een paar maanden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, na een relatie van 5 jaar was het alleen zijn wel enorm wennen. Dat heeft echt even geduurd voordat ik echt alleen kon zijn zonder daar negatieve gevoelens bij te hebben. Nog langer voordat ik ook daadwerkelijk gelukkig was.
Niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb je al, de muziek.
En je hoeft er niet meteen mee naar bed.
Welk nummer spelen ze nuquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat probeer ik?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar je probeert het dus al wel, zonder dat je het weet. Dat is een beetje het punt.
Nou nou, je hebt wel foto's in KPD staan.
Ik zou niet weten wie ik aan had moeten spreken. Ja die ene naast me wellicht, maar die was druk aan het headbangen met d'r 'vriendje'quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die heb je al, de muziek.
En je hoeft er niet meteen mee naar bed.
Te hosselen. En ik weet ook wel dat het gedeeltelijk een grapje is, maar als ik er serieus op in zou gaan zou je vast niet weigeren. Terwijl ik in feite ook een vadsig persoon van 64 zou kunnen zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat probeer ik?
En boeit mij die foto's, ik vind het wel grappig om te doen eigenlijk.
Tsja relaties komen vanzelf dat kan je niet sturen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb nog nooit een relatie gehad.
Maargoed, vermaak me prima op het moment en zie het allemaal wel.
En dat ja. Sowieso bij elk concert bijna wel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welk nummer spelen ze numaar goed voor mij gevoel zijn de meeste vrouwen bij metalconcerten sowieso bezet want ze staan naast hun vriend
Daar komt ie dan snel genoeg achterquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Te hosselen. En ik weet ook wel dat het gedeeltelijk een grapje is, maar als ik er serieus op in zou gaan zou je vast niet weigeren. Terwijl ik in feite ook een vadsig persoon van 64 zou kunnen zijn.
Het was ook maar een grapje he.
Dat geeft niks...quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ook niet, ik ben niet echt een goede wingman en we zijn ook nog niet echt op elkaar ingespeeltquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wie ik aan had moeten spreken. Ja die ene naast me wellicht, maar die was druk aan het headbangen met d'r 'vriendje'
Join the clubquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:31 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ook waar.quote:
Daarom, kan wel moeilijk gaan doen maar daar schiet ook niemand iets mee op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja relaties komen vanzelf dat kan je niet sturen.
Oh en ik heb een korte relatie gehad.
Tijd om naar andere muziek te gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
En dat ja. Sowieso bij elk concert bijna wel.
Ik zou niet weigeren waarschijnlijk neequote:Op woensdag 27 maart 2013 22:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Te hosselen. En ik weet ook wel dat het gedeeltelijk een grapje is, maar als ik er serieus op in zou gaan zou je vast niet weigeren. Terwijl ik in feite ook een vadsig persoon van 64 zou kunnen zijn.
Het was ook maar een grapje he.
Nee, alleen er zijn momenten waar je toch graag iemand hebt en je eenzaam voelt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ook waar.
[..]
Daarom, kan wel moeilijk gaan doen maar daar schiet ook niemand iets mee op.
Daarom heb ik 2 katten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, alleen er zijn momenten waar je toch graag iemand hebt en je eenzaam voelt.
Ik hou niet van Kane oid...quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijd om naar andere muziek te gaangothicrock/metal ofzo daar zijn iig meer vrouwen
Antwerp Ambient....quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
Er is een 90's feestje hier binnenkort, we kunnen daar wel gaan kijken?
Ze voelen wel raar. Erg ruw en koud.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat zijn grappige beestjes.... ik wil ze alleen niet kwijt raken
Ach, dat heb je soms tijn. Een vriendin neemt dat alleen niet weg.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, alleen er zijn momenten waar je toch graag iemand hebt en je eenzaam voelt.
Dat klopt. Dan ga ik bij mijn huisgenootje op de kamer zitten kletsen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat ook mij te ver inderdaadquote:
Ik heb niets met dierenquote:
Dan heb je mijn punt wat ik eerder probeerde te maken niet begrepen. Die periodes heb ik ook gehad, ik weet heel goed wat je bedoelt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij kent mijn bazenkatten niet. Dan zou je ze meteen mee naar huis willen nemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat ook mij te ver inderdaad
[..]
Ik heb niets met dierenzo wel levend als dood.
Jouw katten eten mijn schoen iig niet op.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kent mijn bazenkatten niet. Dan zou je ze meteen mee naar huis willen nemen.
Geen idee meer..... ik ben zo'n chicken..... ik vond het wel gaaf om een beestje te voeren, maar toen ie op mijn hand gezet werd, had ik zo iets van.... waag t me te bijten want anders ga je vliegenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze voelen wel raar. Erg ruw en koud.
Tot op een bepaalde hoogte misschien wel. Helaas denk ik dat het voor mij nog net wat verder gaat dan de meeste hierquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan heb je mijn punt wat ik eerder probeerde te maken niet begrepen. Die periodes heb ik ook gehad, ik weet heel goed wat je bedoelt.
Die heb ik nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan ga ik bij mijn huisgenootje op de kamer zitten kletsen.
Weet ik.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze voelen wel raar. Erg ruw en koud.
[..]
Ach, dat heb je soms tijn. Een vriendin neemt dat alleen niet weg.
Nee echt dingen slopen hebben ze nooit gedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw katten eten mijn schoen iig niet op.
Wedden van nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij kent mijn bazenkatten niet. Dan zou je ze meteen mee naar huis willen nemen.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw katten eten mijn schoen iig niet op.
Tjah, zo goed ken ik je niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
Tot op een bepaalde hoogte misschien wel. Helaas denk ik dat het voor mij nog net wat verder gaat dan de meeste hier
Je kunt ook niet boos op dat beestje worden.quote:
Ik kan dat ook nooit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook niet boos op dat beestje worden.
Ik moet nu wel nodig nieuwe schoenen kopen. Ik heb nog maar 4 paar ofzo.
Dat hoeft ook niet.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook niet boos op dat beestje worden.
Ik moet nu wel nodig nieuwe schoenen kopen. Ik heb nog maar 4 paar ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |