abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124575364
Beste deskundigen,

Weet iemand of je de Tomtom Via 130 Europa ook in een Greenwheelsauto kunt gebruiken? Is dat handig?
pi_124575489
Waarom zou het niet kunnen?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_124575505
waarom zou dat idd niet kunnen? :P
pi_124575621
Omdat je zo'n ding moet installeren e.d. Kun je hem thuis opladen en helemaal gebruiksklaar maken en dan zo op de voorruit van de Greenwheels plakken en meteen gebruiken?
pi_124575644
Wat moet je installeren.
pi_124575674
De Tomtom, dacht ik.
pi_124575710
Gewoon tegen de voorruit plakken op een plek waar je er geen last van hebt.

Hoe moeilijk kan het zijn :P
pi_124575780
Ik heb er dus geen ervaring mee, rijd maar korte stukjes met Greenwheels. Dit weekend moet ik een lang eind rijden en ben bang dat ik ga verdwalen. Kan ik zo'n Tomtom meteen gebruiken denken jullie? Of moet ik de Greenwheels een uur eerder reserveren om alles werkende te krijgen.
pi_124575783
TS denkt iets te moeilijk.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_124575804
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb er dus geen ervaring mee, rijd maar korte stukjes met Greenwheels. Dit weekend moet ik een lang eind rijden en ben bang dat ik ga verdwalen. Kan ik zo'n Tomtom meteen gebruiken denken jullie? Of moet ik de Greenwheels een uur eerder reserveren om alles werkende te krijgen.
Ja dat kan, 5 minuutjes is voldoende. Gewoon thuis wat oefenen met instellen, dan ben je zo klaar.

Mijn moeder die zo digibeet is als het maar kan (kan soms niet eens een word document op slaan) heeft zonder mijn advies mijn tomtom gebruikt. Dus het is aardig makkelijk.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_124575865
quote:
Werkt het als je loopt? Dan werkt het ook als je in een auto zit.

Dus als je het wilt voorbereiden gebruik die tomtom dan eens terwijl je buiten loopt.
- - = |randommusicvideos | = - - | - - = | prettyendless | = - -
pi_124575877
quote:
TOMTOM is een los apparaat, als je hem thuis instelt kun je hem overal op plakken en gebruiken :+
dag
pi_124575893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef RPG het volgende:

[..]

Werkt het als je loopt? Dan werkt het ook als je in een auto zit.

Dus als je het wilt voorbereiden gebruik die tomtom dan eens terwijl je buiten loopt.
Moet TS de TomTom dan op 't voorhoofd plakken? O-)
dag
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:56:24 #14
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_124575917
Echte bazen rijden zonder TomTom natuurlijk.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 27 maart 2013 @ 18:56:53 #15
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124575937
Tuurlijk kan dat. Ook regelmatig gebruikt in een Greenwheels. Zonder meer tijd te reserveren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124575962
Dank jullie wel. Ik kan er namelijk niets over vinden bij Tomtom of elders op internet. Goede tip om hem eerst wandelend uit te proberen.
pi_124576479
Ik heb nog een vraag. Ik wil graag een route binnendoor, dus niet de kortste route die Tomtom aangeeft.
(sorry dat ik steeds reclame maak voor Tomtom, een ander merk zal ook goed zijn).
Kan ik eenvoudig van tevoren een eigen route in het apparaat instellen?
pi_124576598
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 19:07 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb nog een vraag. Ik wil graag een route binnendoor, dus niet de kortste route die Tomtom aangeeft.
(sorry dat ik steeds reclame maak voor Tomtom, een ander merk zal ook goed zijn).
Kan ik eenvoudig van tevoren een eigen route in het apparaat instellen?
Bij instellingen vermijd snelwegen. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_124576763
Oké, maar als ik zelf een route heb uitgestippeld, kruipdoor sluipdoor, kan dat ook?
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:14:30 #20
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_124576790
Wat zijn dit voor vragen allemaal :D!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  woensdag 27 maart 2013 @ 19:14:40 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_124576797
Heb je die TomTom dan nog wel nodig?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_124576827
Ja, want ik wil dat die me de weg wijst op mijn zelfgekozen route. Ik moet namelijk heel Amsterdam door en wil ingewikkelde verkeerspunten vermijden.
Maar misschien is de instelling 'vermijd snelwegen' wel voldoende.
pi_124577696
Gewoon in de tomtom 'Via'-punten toevoegen. En dan een via-punt kiezen waarbij je dat kruispunt vermijdt. Of tijdens het rijden gewoon zelf afslaan, dan berekent ie wel een nieuwe route.

Al zou ik me niet teveel op de tomtom focussen als je zelf de route ook wel weet. Dat werkt heel verwarrend, want dan ga je bij elke aanwijzing van de tomtom twijfelen of je niet beter links kunt ipv. rechts ;)

En daarnaast 'ingewikkelde verkeerspunten vermijden'??? Je hebt toch je rijbewijs? Ik zou daar niet zo bang voor zijn.
pi_124578007
Hoe moeilijk os een navigatiesysteem :')

Weet je wel hoe je een auto moet besturen?
pi_124578151
Ik geloof dat ik hoop dat ik TS nooit tegen kom op de weg :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')