Ja dat kan, 5 minuutjes is voldoende. Gewoon thuis wat oefenen met instellen, dan ben je zo klaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb er dus geen ervaring mee, rijd maar korte stukjes met Greenwheels. Dit weekend moet ik een lang eind rijden en ben bang dat ik ga verdwalen. Kan ik zo'n Tomtom meteen gebruiken denken jullie? Of moet ik de Greenwheels een uur eerder reserveren om alles werkende te krijgen.
Werkt het als je loopt? Dan werkt het ook als je in een auto zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb er dus geen ervaring mee, rijd maar korte stukjes met Greenwheels. Dit weekend moet ik een lang eind rijden en ben bang dat ik ga verdwalen. Kan ik zo'n Tomtom meteen gebruiken denken jullie? Of moet ik de Greenwheels een uur eerder reserveren om alles werkende te krijgen.
TOMTOM is een los apparaat, als je hem thuis instelt kun je hem overal op plakken en gebruikenquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:53 schreef Loekie1 het volgende:
Moet TS de TomTom dan op 't voorhoofd plakken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:55 schreef RPG het volgende:
[..]
Werkt het als je loopt? Dan werkt het ook als je in een auto zit.
Dus als je het wilt voorbereiden gebruik die tomtom dan eens terwijl je buiten loopt.
Bij instellingen vermijd snelwegen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:07 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb nog een vraag. Ik wil graag een route binnendoor, dus niet de kortste route die Tomtom aangeeft.
(sorry dat ik steeds reclame maak voor Tomtom, een ander merk zal ook goed zijn).
Kan ik eenvoudig van tevoren een eigen route in het apparaat instellen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |