Ze zouden een uur ban moeten ipv 3 minuten als je te vaak leaved en daarna een dag banquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:05 schreef Seamonkey- het volgende:
Ja die match making mag wel beter ja. Als ik alleen met randoms speel ben ik 9 van de 10x de zak en speel ik met mn vaste maatjes spelen we 3 lobbys achter elkaar leeg. Waar mensen ook echt al weggaan bij een VSAT. Het is te triest voor woorden aan het worden. Ze moeten daar echt een KD penalty opzetten aangezien iedereen weggaat om hun KD hoog te houden. Of mij matchen aan mensen met een hoge win ratio ( die er dus minder vaak uit stapppen )
Inderdaad. Maar dan moet de matchmaking ook wel beter aangezien de teams soms wel zwaar oneerlijk zijnquote:Op dinsdag 9 april 2013 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ze zouden een uur ban moeten ipv 3 minuten als je te vaak leaved en daarna een dag ban
Que?quote:
quote:
Had ik gister ook op de pc. Daar is het echt drama om een potje te vinden. Op de consoles gaat het nog sneller.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef maurisioo het volgende:
Wat is dat matchmaking toch een waardeloos gedoe. Ben nu al een kwartier aan het joinen/wachten voor een zombiepotje
Het zijn en blijven kleutersquote:Op donderdag 11 april 2013 15:57 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme 100x door zo'n tering quickscoper in mijn reet geneukt worden
quote:Op donderdag 11 april 2013 16:48 schreef Timmos het volgende:
Bij mij staat Nuketown Zombies nog als download.. Geupdate versie van Firing Range komt ook weer terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |