abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125098458
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 00:14 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee, ga er pas 1 kopen als ik het aandurf :')
Eerst doen, dan denken. :D
pi_125106591
Check de vette shizzle die net op mijn timeline bombed:

Ik vond zo'n compleet verguld klassiek model altijd al heel vet, maar dit is ook wel echt subtiel. :7

Edit: A single blade for a single man o really? Laat maar.
pi_125115775
Wat kost die?
Onder deze lijn niet schrijven
  woensdag 10 april 2013 @ 19:11:05 #129
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_125121994
Laat een DE niet op je pols vallen. Freakongelukje. :(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_125156742
Voor t eerst DE geschoren, een shark mesje was mn eerste. Echt wennen. Baard en wangen gingen lekker en kin was nig even uitvogelen (snor afgemaakt met fusion)

Alles van bestshave.net gehaald
  donderdag 11 april 2013 @ 16:09:57 #131
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_125158014
Ik denk bij 1994 echt nog aan basisschool kinderen, maar jij bent immers ook gewoon 20. Haha. :|W

(8>
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_125158548
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 16:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik denk bij 1994 echt nog aan basisschool kinderen, maar jij bent immers ook gewoon 20. Haha. :|W

(8>
19 :P
  donderdag 11 april 2013 @ 16:37:13 #133
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_125159235
Mn Chinese Gillette Tech is ook binnen...
Gister direct even geprobeerd, scheert echt goed, enkel is ie heel licht en heeft ie wel een heel lang handvat waar ik ff aan moest wennen..

Het is goede kwaliteit, maar niet zoals een vintage.. de plating is niet zo mooi en het handvat doet erg goedkoop aan, maar voor die 3 dollar kun je natuurlijk ook geen supergoede tin plating verwachten tegenwoordig..

Het mesje wat erbij zit moet ik nog ff proberen..

Erg leuk dat er dus nog splinternieuwe Tech's te krijgen zijn... (misschien moet ik maar een stapeltje kopen om nieuw in verpakking te laten)

Verder:

[ Bericht 3% gewijzigd door Snowballed op 11-04-2013 16:48:34 ]
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  vrijdag 12 april 2013 @ 00:49:44 #134
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_125182231
Net geschoren met sharp stainless, de groene. 1x, nooit weer. Wat een drama mesje. Niet scherp en niet vergevingsgezind. De slechtste die ik tot nu toe gehad heb.

Daarvoor de supermax stainless gebruikt. Die was best fijn. Redelijk scherp en vergevingsgezind. Na 3 keer scheren was het mesje wel echt te bot voor nog een keer, maar ok. De scheerbeurten zelf waren fijn met geen irritatie op mijn standaardplekken. Gelukkig zater er daar 10 van in het pakket en geen 10 Sharps.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  vrijdag 12 april 2013 @ 21:05:00 #135
97745 Thorical
finding a way
pi_125210395
Ik heb mijn een Russische Fat Boy kopie ontvangen.
Daarom wil;de ik jullie vragen hoe in te stellen maar dat laat het plaatje al weten.
Mijn Proraso lijn is compleet crème, scheercrème en aftershave.En het belangrijkste is dat mijn vrouw het lekker vind.
En ik ben er nog niet uit wat ik met DE mesjes wil. Blijf ik bij Hema of Derby mesjes? Ze voldoen best goed en zijn zo te koop. Of is het toch aan te raden om met meer exotische mesjes te gaan experimenteren terwijl ik pas een maand of 3 met klassiek nat scheren bezig ben?

[ Bericht 29% gewijzigd door Thorical op 12-04-2013 21:15:57 ]
pi_125215710
Persoonlijk kan ik je Feather aanraden, dan ben je zeker een paar dagen glad. :P
  vrijdag 12 april 2013 @ 22:46:49 #137
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_125215901
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:42 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Persoonlijk kan ik je Feather aanraden, dan ben je zeker een paar dagen glad. :P
Een paar dagen? Een halve dag misschien.

Feathers zijn zeker scherper dan de hema mesjes(dan vrijwel alle mesjes). Wel zijn ze minder vergevingsgezind. En kunnen ze sneller voor irritatie zorgen. ATG is bij mij echt no go.

Lord Platinum Class hoor ik goede dingen over.
Astra's ook.
En ben zelf nog aan het twijfelen over permasharps.
pi_125215997
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 22:46 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Een paar dagen? Een halve dag misschien.

Feathers zijn zeker scherper dan de hema mesjes(dan vrijwel alle mesjes). Wel zijn ze minder vergevingsgezind. En kunnen ze sneller voor irritatie zorgen. ATG is bij mij echt no go.

Lord Platinum Class hoor ik goede dingen over.
Astra's ook.
En ben zelf nog aan het twijfelen over permasharps.
Het verschilt natuurlijk per persoon, ik ben gegarandeerd een week glad, haha.
  vrijdag 12 april 2013 @ 23:17:37 #139
97745 Thorical
finding a way
pi_125217463
Blauwe Astra's gebruikt maar had nou niet het idee dat het iets bijzonders was.
Feathers ja, in combinatie met mijn merkur is voor mijn huid te agressief maar met een Weishy een goede combo. Ik wil wel eens wat Russische mesjes gaan proberen omdat de een redelijk prijs hebben en best wel goed zijn. Maar het liefst koop ik geen 50 of 100 mesjes waar ik niets mee kan.Dan er een Hitchcock film mee naspelen.
  zaterdag 13 april 2013 @ 01:55:09 #140
398044 0ne_of_the_few
Mate verslaafde
pi_125223773
Mijn Parker schrijnt vrij aggressief te zijn als krabber, al heb ik geen ervaring in andere krabbers. Ik vind hem erg fijn tot nu toe, de 91R. De Feather mesjes kunnen wel, als ik maar niet al wondjes ofzo heb. ATG gaat dan ook best, heb gelukkig een sterke huid, aluin is eigenlijk nooit nodig. Na paar keer scheren merk ik toch dat de huid te strak aanvoelt. Alleen Derby en sharp achtige mesjes, dat wordt hem al helemaal niet.

Ben er nu achter dat de toch wat scherpere voor een zwaardere baard geldende mesjes voor mij het fijnst voelen. Nu is dat opzich ook logisch met een bijna vergelijkbare baardgroei als een van nistelrooy.
Zitten dan een aantal mesjes in mijn sampelpack die ik na 1x nooit weer gebruik, het is wel handig te weten in welke categorie je het fijnst scheert.

Nu dus vooral op zoek naar feather/ supermax stainless achtige mesjes. Van red personnas, Personna Medical Prep en Astra blue Super stainless hoor ik goede verhalen. Zo wil ik ook de BIC Chrome Platinum, Astra SP en Kai proberen. Als iemand toevallig een pakket weet waar ze allemaal inzitten dan hoor ik dat graag!

[ Bericht 1% gewijzigd door 0ne_of_the_few op 13-04-2013 02:10:11 ]
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
  zaterdag 13 april 2013 @ 07:37:01 #141
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_125225050
Of we bestellen samen allemaal 100 mesjes en verdelen deze onderling. ;)
  zaterdag 13 april 2013 @ 12:31:15 #142
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_125228232
Ik heb gister de Gillette super blue blade uit China geprobeerd....
Dat is dus precies zoals de vintage versie die ik heb... wat een genot..! *O*
Maar moeilijk te krijgen (via Chinese agent bestellen) en niet de goedkoopste, maar daar ga ik dus echt wel 100 van bestellen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelf sowieso wel benieuwd naar vage mesjes... maar ook van de bekendere merken wil ik nog veel proberen..

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:05 schreef Thorical het volgende:
Ik heb mijn [ afbeelding ] een Russische Fat Boy kopie ontvangen.
Daarom wil;de ik jullie vragen hoe in te stellen maar dat laat het plaatje al weten.
Mijn Proraso lijn is compleet crème, scheercrème en aftershave.En het belangrijkste is dat mijn vrouw het lekker vind.
En ik ben er nog niet uit wat ik met DE mesjes wil. Blijf ik bij Hema of Derby mesjes? Ze voldoen best goed en zijn zo te koop. Of is het toch aan te raden om met meer exotische mesjes te gaan experimenteren terwijl ik pas een maand of 3 met klassiek nat scheren bezig ben?
Prijzig dingetje wel... Ze hebben het over een Fatboy clone... maar het is een Slim clone... ze zijn er in meerdere uitvoeringen, heb ze ook gezien met een zwart plastic baseplate..

Altijd eerst losdraaien, dan instellen en weer vastdraaien....
Ik zou ff doorzoeken naar verschillende mesjes, ze zijn er beter en goedkoper, (ook duurder en slechter) maar dat is je eigen keuze natuurlijk..

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 01:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mijn Parker schrijnt vrij aggressief te zijn als krabber, al heb ik geen ervaring in andere krabbers. Ik vind hem erg fijn tot nu toe, de 91R. De Feather mesjes kunnen wel, als ik maar niet al wondjes ofzo heb. ATG gaat dan ook best, heb gelukkig een sterke huid, aluin is eigenlijk nooit nodig. Na paar keer scheren merk ik toch dat de huid te strak aanvoelt. Alleen Derby en sharp achtige mesjes, dat wordt hem al helemaal niet.

Ben er nu achter dat de toch wat scherpere voor een zwaardere baard geldende mesjes voor mij het fijnst voelen. Nu is dat opzich ook logisch met een bijna vergelijkbare baardgroei als een van nistelrooy.
Zitten dan een aantal mesjes in mijn sampelpack die ik na 1x nooit weer gebruik, het is wel handig te weten in welke categorie je het fijnst scheert.

Nu dus vooral op zoek naar feather/ supermax stainless achtige mesjes. Van red personnas, Personna Medical Prep en Astra blue Super stainless hoor ik goede verhalen. Zo wil ik ook de BIC Chrome Platinum, Astra SP en Kai proberen. Als iemand toevallig een pakket weet waar ze allemaal inzitten dan hoor ik dat graag!

Hier zitten een aantal mesjes uit je lijst in...

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 07:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Of we bestellen samen allemaal 100 mesjes en verdelen deze onderling. ;)
Dan zit je wel met prijsverschil per mesje enz.. koopt iedereen de goedkoopste en willen ze tegen de duurste ruilen...
Heb er ook wel over nagedacht, maar kweenie of zoiets goed werkt..

[ Bericht 0% gewijzigd door Snowballed op 13-04-2013 12:55:33 ]
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:47:28 #143
97745 Thorical
finding a way
pi_125229747
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 12:31 schreef Snowballed het volgende:
Ik heb gister de Gillette super blue blade uit China geprobeerd....
Dat is dus precies zoals de vintage versie die ik heb... wat een genot..! *O*
Maar moeilijk te krijgen (via Chinese agent bestellen) en niet de goedkoopste, maar daar ga ik dus echt wel 100 van bestellen...
Valt toch wel mee?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben zelf sowieso wel benieuwd naar vage mesjes... maar ook van de bekendere merken wil ik nog veel proberen..

[..]

Prijzig dingetje wel... Ze hebben het over een Fatboy clone... maar het is een Slim clone... ze zijn er in meerdere uitvoeringen, heb ze ook gezien met een zwart plastic baseplate..
Ook dat valt wel mee ik heb heb nog geen $ 30,-- betaald.

[ afbeelding ]

Altijd eerst losdraaien, dan instellen en weer vastdraaien....
Ik zou ff doorzoeken naar verschillende mesjes, ze zijn er beter en goedkoper, (ook duurder en slechter) maar dat is je eigen keuze natuurlijk..

[..]

Hier zitten een aantal mesjes uit je lijst in...

[..]

Dan zit je wel met prijsverschil per mesje enz.. koopt iedereen de goedkoopste en willen ze tegen de duurste ruilen...
Heb er ook wel over nagedacht, maar kweenie of zoiets goed werkt..
Ik dus ook niet maar met een man of 5,6 moet het wel te doen zijn als er maar goede afspraken gemaakt worden. Je kan bv afspreken een 10tje aan mesjes voor een 10e aan andere mesjes.
  zaterdag 13 april 2013 @ 13:57:08 #144
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_125229967
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:47 schreef Thorical het volgende:

[..]

Valt toch wel mee?

Ik dus ook niet maar met een man of 5,6 moet het wel te doen zijn als er maar goede afspraken gemaakt worden. Je kan bv afspreken een 10tje aan mesjes voor een 10e aan andere mesjes.
Is ook wel een goed idee, maar dan blijft er dus iemand zitten met meer mesjes... Ik heb iig nu al Vietnamese Gillette Thins en Supermax Platinum uit India liggen..

$14,40 voor 100st ex verzenden en commissie, is wel prijzig als je vergelijkt met 120st Supermax voor $4.80.....
(btw die seller heeft nog veel meer soorten en met karton dus geen fake)

Btw 120st wegen ongeveer 160gr.. (die Thins iig)

SPOILER

[ Bericht 3% gewijzigd door Snowballed op 13-04-2013 14:19:59 ]
pi_125231301
net met een derby mesje geschoren, goed ingezeept met vergulde hand alleen de irritatie is echt erger dan met een fusion, waaraan zou dat kunnen liggen? maakt het ook nog uit welke kant van het scheermesje naar boven wijst als je hem erin legt?
pi_125231370
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:52 schreef mtchel112 het volgende:
net met een derby mesje geschoren, goed ingezeept met vergulde hand alleen de irritatie is echt erger dan met een fusion, waaraan zou dat kunnen liggen? maakt het ook nog uit welke kant van het scheermesje naar boven wijst als je hem erin legt?
Teveel druk gezet misschien? Weet niet, eerste keer brandde het echt ziek boven m'n lip maar verder niet
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
pi_125231399
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:52 schreef mtchel112 het volgende:
Gebruik je wel een aftershave?
pi_125231512
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:55 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

[..]

Gebruik je wel een aftershave?
was tijdens het scheren, aftershave brandde als een malle :')
vandaag wel de 3de dag op rij dat ik me scheer.

mn huid is zoweiso wel gevoelig, en stug haar (denk ik) vroeger als ik met de fusion mn kin moest scheren hoorde ik altijd een geluid dat lijkt op klitteband wat loskomt
pi_125231991
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 14:59 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

was tijdens het scheren, aftershave brandde als een malle :')
vandaag wel de 3de dag op rij dat ik me scheer.

mn huid is zoweiso wel gevoelig, en stug haar (denk ik) vroeger als ik met de fusion mn kin moest scheren hoorde ik altijd een geluid dat lijkt op klitteband wat loskomt
Hoe vaak heb je nu al met een DE geschoren?
pi_125232017
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 15:18 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

[..]

Hoe vaak heb je nu al met een DE geschoren?
drie keer, donderdag al mn spulletjes binnen gekregen en toen begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')