NEE, bezwete heiden!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:12 schreef datismijnmening het volgende:
Heeft je Ereader geen dagboek functie?
Wat een onzin argument dit. TS moet toch gewoon kunnen lezen op zijn ereader als hij dat wil?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:12 schreef Etsu het volgende:
Dan neem je toch verdomme een boek mee ipv een ereader, je gaat toch niet tig boeken lezen. Of wel?
Als hij niet lastig gevallen wilt worden, moet hij niet zeiken en gewoon een boek meenemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Wat een onzin argument dit. TS moet toch gewoon kunnen lezen op zijn ereader als hij dat wil?
Ik kan gewoon typen met mijn e-reader hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
NEE, bezwete heiden!Het is namelijk geen tablet.
Die heb ik ook maar daar is de accu binnen twee dagen van leeg en ik heb een hekel aan opladen.
Plus dat het makkelijk is om te switchen tussen boeken zonder dat ik daarvoor een hele rugzak aan boeken mee moet nemen. Daarbij vind ik het belachelijk dat ik dan lastig gevallen ga worden door mensen die tegen me zeggen 'dat zij dat boek ook hebben'.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:14 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Wat een onzin argument dit. TS moet toch gewoon kunnen lezen op zijn ereader als hij dat wil?
Chillgedeelte. Koffie limonade koekjes gedeelte jeweetzelf.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef budvar het volgende:
Weet nie hoor maar is het niet een beetje vochtig voor elektronika in zo'n sauna?
Die eReader heb ik ook!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Plus dat het makkelijk is om te switchen tussen boeken zonder dat ik daarvoor een hele rugzak aan boeken mee moet nemen. Daarbij vind ik het belachelijk dat ik dan lastig gevallen ga worden door mensen die tegen me zeggen 'dat zij dat boek ook hebben'.
Sinds wanneer tikken mensen je aan, en zeggen: "dat zij dat boek ook hebben"?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Plus dat het makkelijk is om te switchen tussen boeken zonder dat ik daarvoor een hele rugzak aan boeken mee moet nemen. Daarbij vind ik het belachelijk dat ik dan lastig gevallen ga worden door mensen die tegen me zeggen 'dat zij dat boek ook hebben'.
sinds ts 50 tinten grijs leest.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sinds wanneer tikken mensen je aan, en zeggen: "dat zij dat boek ook hebben"?
Wie zegt dat ze me aantikken? Dat sta ik hen niet toe.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sinds wanneer tikken mensen je aan, en zeggen: "dat zij dat boek ook hebben"?
Blijkbaar, want ik eet alweer karnemelk met aardbeien op siroop.quote:
Je bent een culinaire heidenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef maily het volgende:
wat een combinatie.... latte met olijven, en gedroogde tomaten en geitenkaas....
Nee, want toen hadden ze nog geen ereaders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef viseenoptie het volgende:
Romeins badhuis.. je bent 2000 jaar telaat geboren
Dat is zo 2012. Ik heb inmiddels mijn eigen versie geschreven.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
sinds ts 50 tinten grijs leest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |