Gelaagd glas, dat kan wel wat hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je hopen op een meteoriet. Ik bedoel, als het in Glanerbrug kan...
quote:Heb je wel helemaal de hemel in geprezen, maar ach, was ook geen liegen
Ik begin liever onderaan de ladderquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:27 schreef ACT-F het volgende:
Dus binnenkort ben je CIO. Gefeliciteerd alvast
dank jequote:
Dat kun je toch wel hoop ik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat kun je toch wel hoop ik?
Natuurlijk! Ik ben een goede aangever/vasthouderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij een beetje aangeven en vasthoudenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk! Ik ben een goede aangever/vasthouder
Je wilt niet dat ik je vasthoud?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mij een beetje aangeven en vasthoudenZo worden we nooit de Bonnie & Clyde onder de CIO's
*zet het bier weer terug in de koelkast*quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef ACT-F het volgende:
Dat welZolang je dat aangeven achterwege laat
Doe maar koffiequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
*zet het bier weer terug in de koelkast*
En nu dan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:36 schreef 100% Tukker het volgende:
Kan geen Excel, Visio en CAD-tekening meer zien.
Vraag of ze een Nederlandse vertaling kunnen sturen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:48 schreef Kreator het volgende:
Handleiding van een leverancier staat vol met dit soort zinnen.... niet te lezen....
Men moet ongeacht welke keuze je maakt voor printen zo wie zo per document opgeven of je een kopie wilt en het aantal exemplaren per oorspronkelijk en/of kopie.
Dat gevoel heb ik ook. Ga zo in de stad happen/bieren met schoonpa maar ik zit liever met een blow op m'n zolderkamer Football Manager te spelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:24 schreef Cue_ het volgende:
Aan de ene kant heb ik zin in een leuke donderdagavond.. aan de andere kant wil ik enkel slapen
FMquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Ga zo in de stad happen/bieren met schoonpa maar ik zit liever met een blow op m'n zolderkamer Football Manager te spelen.
Wat een zwaar levenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat gevoel heb ik ook. Ga zo in de stad happen/bieren met schoonpa maar ik zit liever met een blow op m'n zolderkamer Football Manager te spelen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:07 schreef Kreator het volgende:
Ik hou wel van beffen voor de open haard. Warm en klef.
Heb jij even geluk! Je haard doet tquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:07 schreef Kreator het volgende:
Ik hou wel van beffen voor de open haard. Warm en klef.
25 jaar jong..wat wil je nog meer?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee dank je
We leven niet meer in 40/45
27+quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
25 jaar jong..wat wil je nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |