Ik ga nu naar Rotterdam. En vrijdag naar Amsterdam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Top, morgenavond ben ik weer in Rotterdam
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga nu naar Rotterdam. En vrijdag naar Amsterdam.
Veel succesquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:35 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar eens de trein pakken. Over 1,5u mag ik gaan shinen
Thuisthuis.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:02 schreef Yreal het volgende:
In alle serieusheid, wat moet je nou weer in rotterdam?
Man man, ik ben maar wat blij met die metrotunnel. Dan hoef ik zo min mogelijk van de stad zelf te aanschouwenquote:
De kunst is linksonder beginnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:04 schreef Ryon het volgende:
Nee, maar even serieus. Hoe haal je level 27 van sugar crush?
Vreselijke stad inderdaad, gelukkig kom ik niet verder dan tussen Rotterdam Alexander en Capelsebrug.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Man man, ik ben maar wat blij met die metrotunnel. Dan hoef ik zo min mogelijk van de stad zelf te aanschouwen
Meen je dit nou?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef Yreal het volgende:
Maaruh, als etsu morgen in Rotterdam is, kan hij mooi aansluiten bij mij en spotless, niet?
Maar ik heb morgen tig afspraken. En ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ben bloedserieus. Kan je eigenlijk liplezen?
Cool, het lijkt mij geweldig om te kunnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar ik heb morgen tig afspraken. En ja.
Oefenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Cool, het lijkt mij geweldig om te kunnen
Europese raad is adviesorgaan, die is niet heel erg belangrijk. De Raad van de eu is zo belangrijk dat hij in alle verdragen "de Raad" wordt genoemd dus die twee hou je wel uit elkaar, en de raad van Europa ben ik nog helemaal niet tegen gekomen. Die organisatie wordt vrijwel niet behandeld in de bachelor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef NotGuilty het volgende:
" Het is belangrijk om de Europese raad niet te verwarren met de Raad van Europa. Ook moet de Europese Raad niet verward worden met de Raad van de EU."
Lekker handig weer die namen
Bij ons wel hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Europese raad is adviesorgaan, die is niet heel erg belangrijk. De Raad van de eu is zo belangrijk dat hij in alle verdragen "de Raad" wordt genoemd dus die twee hou je wel uit elkaar, en de raad van Europa ben ik nog helemaal niet tegen gekomen. Die organisatie wordt vrijwel niet behandeld in de bachelor.
Dus 't wordt behandeld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hier twee pagina's bij Internationaal recht onder paragraaf 500.66 'overige'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |