Lekker spanken, jwtz.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En nu wil je gestraft worden zeker.
Ludiek noemen ze dat bij GroenLinks.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:08 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind het niet echt nodig, maar het ziet er wel lekker vrolijk uit.
Ja, ik vind het prachtigquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:08 schreef Anyanka het volgende:
Ik vind het niet echt nodig, maar het ziet er wel lekker vrolijk uit.
Mee eens. Liever onveilige situaties die "leuk" zijn, dan die saaie veilige situaties.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prachtig![]()
Graag in heel Nederland, hoe meer kleur hoe liever tussen al die saaiheid
Is dit dan onveilig? Moeten ze eerst maar eens onderzoeken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:28 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Mee eens. Liever onveilige situaties die "leuk" zijn, dan die saaie veilige situaties.
Homo's moeten zich in kleurige kleren steken ! Dat helpt ook!quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef ems. het volgende:
Goed initiatief. Ongetwijfeld zullen de homohaters dankzij dat zebrapad hun manier van leven veranderen. Wellicht een idee om elk zebrapad in vrolijke kleurtjes te tekenen voortaan.
Vraag me af of dat lekker gaat werken met mensen die kleurenblind zijn :pquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:58 schreef ems. het volgende:
Goed initiatief. Ongetwijfeld zullen de homohaters dankzij dat zebrapad hun manier van leven veranderen. Wellicht een idee om elk zebrapad in vrolijke kleurtjes te tekenen voortaan.
XDquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vraag me af of dat lekker gaat werken met mensen die kleurenblind zijn :p
Wat denk je zelf als je op een drukke straat opeens ludieke zelfverzonnen verkeersregels gaat toepassen als gemeenteraad die nergens in Nederland voorkomen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 18:38 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Is dit dan onveilig? Moeten ze eerst maar eens onderzoeken.
Het is een zebrapad met kleurtjes, geen onbegrijpelijk verkeersbord. Ik denk dat de meeste mensen dat wel kunnen interpreteren. Maar daarom zei ik ook: onderzoeken. Niet zomaar wat aannemen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:48 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Wat denk je zelf als je op een drukke straat opeens ludieke zelfverzonnen verkeersregels gaat toepassen als gemeenteraad die nergens in Nederland voorkomen?
Nee het zijn gekleurde streepjes op een weg. Een zebrapad is zwart met wit. Het is trouwens volkomen bullshit om een onderzoek van duizenden euro's in gang te zetten op kosten van minimumloners of een uniek zebrapad dat ''leuk'' bedoeld is veilig is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Het is een zebrapad met kleurtjes, geen onbegrijpelijk verkeersbord. Ik denk dat de meeste mensen dat wel kunnen interpreteren. Maar daarom zei ik ook: onderzoeken. Niet zomaar wat aannemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |