Nah.. Er zijn toch minstens 6 actieve regio's, vol met Fok!kers?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een poll houdt wie het nog speelt dat er bar weinig mensen over zijn.
Godverdomme da's lang geleden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:21 schreef Rickazio het volgende:
wie kent deze nog?
[ afbeelding ]
simcity 3000![]()
Hoeft niet, heeft wel het voordeel dat je vervuilende industrie op een afstandje van je woonwijken kunt houden. Vroegâh kon dat in één mapquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik speel nu SimCity 2 dagen voor het eerst. Als je alleen speelt, is het dan nodig/handig om meerdere steden te bouwen in 1 map? Ik vind het nogal onhandig.
SPOILER: De weg die standaard vast zit aan het treinstation/ferry is irritantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tunnels zijn niet goed afgewerktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gebouwen die ineens op elkaar gaan bouwen :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Je kan wel gave steden maken (wel wat klein)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn stadje (met wat gefotosoep enzo)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Romanus het volgende:
je kunt beter die avenue gewoon door laten lopen, en het treinstation/ferry als een zijstraat op die avenue laten aansluiten.SPOILER: De weg die standaard vast zit aan het treinstation/ferry is irritantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je alleen wel net plek voor hebben.We zullen zien, zei de blinde.![]()
Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een poll houdt wie het nog speelt dat er bar weinig mensen over zijn.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Ja heb ik ook. Vooral als ik even tijdens t spelen naar windows ga, dan krijg ik snel last van dat probleem.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een soort van audio bug ofzo. Ik hoor geen muziek, soms effe. Alleen maar verkeer."An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Update!!(slecht filmpje) bij 0:14 is te zien hoe het handelen gaat met de waarde!
-edit-
Link naar warez
[ Bericht 65% gewijzigd door STING op 30-03-2013 08:44:23 ]-![]()
Nee, er zijn zeker geen 6 actieve regio's meer op dit moment, hooguit 2. Heel het spel is aan het afsterven, dat zie je ook aan de fora hier en op EA. Mensen wachten op de 2.0 patch die hopelijk een hoop ellende oplost.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nah.. Er zijn toch minstens 6 actieve regio's, vol met Fok!kers?
Is er nog iemand die uberhaupt actief multiplayed in dit spel?
Nog niet aangeschaft, ik heb ook geen tijd. Helaas een vast contract aangeboden gekregen.
Ik vis hem in juni wel voor 2 tientjes uit een budgetbak.
Staat 2.0 trouwens al op de testserver? Want dan zou ik die graag eens een keer proberen!![]()
Ik zit ook in een regio waar niemand meer speelt. En je kan de steden ook niet afbreken en ik kan ze ook niet overnemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:30 schreef waxmask het volgende:
Nee, er zijn zeker geen 6 actieve regio's meer op dit moment, hooguit 2. Heel het spel is aan het afsterven, dat zie je ook aan de fora hier en op EA. Mensen wachten op de 2.0 patch die hopelijk een hoop ellende oplost.
Staat 2.0 trouwens al op de testserver? Want dan zou ik die graag eens een keer proberen!(dan moet iemand het eerst verlaten, toch?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja, de speler zelf moet zijn stad verlaten in region play. Beter was geweest als diegene die de regio had aangemaakt kick rechten zou hebben en die kan delen met anderen zoals een rangen systeem dat guilds hebben in MMO's (aangezien EA claimt dat SC moet gezien worden als een mmo).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit ook in een regio waar niemand meer speelt. En je kan de steden ook niet afbreken en ik kan ze ook niet overnemen(dan moet iemand het eerst verlaten, toch?)
![]()
ik heb amper gespeeld nog door alle fails en ik wacht gewoon een tijd tod alles beter isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, er zijn zeker geen 6 actieve regio's meer op dit moment, hooguit 2. Heel het spel is aan het afsterven, dat zie je ook aan de fora hier en op EA. Mensen wachten op de 2.0 patch die hopelijk een hoop ellende oplost.
Staat 2.0 trouwens al op de testserver? Want dan zou ik die graag eens een keer proberen!![]()
Ik zit nu op de Testserver (als je mee wilt doen geef me je OG naam en ik invite je). Wat me opvalt na een klein uurtje:
- Cheetah werkt (zelfde ticks als llama maar nu 2 seconden i.p.v. 1)
- Leaderboard werkt
- Vuilniswagens rijden amper nog in treintjes, als alles op is geruimd lijkt het wel dat ze allemaal naar plots gaan die nog wel vuilnis hebben maar dat lijkt logisch.
Zo meteen maar eens kijken of de brandweer zijn werk beter doet en daarna traffic. Ik hou jullie op de hoogte!![]()
heb je moeten updaten toen je de test server op wilde gaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef waxmask het volgende:
Ik zit nu op de Testserver (als je mee wilt doen geef me je OG naam en ik invite je). Wat me opvalt na een klein uurtje:
- Leaderboard werkt
- Vuilniswagens rijden amper nog in treintjes, als alles op is geruimd lijkt het wel dat ze allemaal naar plots gaan die nog wel vuilnis hebben maar dat lijkt logisch.
Zo meteen maar eens kijken of de brandweer zijn werk beter doet en daarna traffic. Ik hou jullie op de hoogte!![]()
Werkt het handelen ook al naar behoren?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef waxmask het volgende:
- Leaderboard werkt
Zo meteen maar eens kijken of de brandweer zijn werk beter doet en daarna traffic. Ik hou jullie op de hoogte!-![]()
Ik zie dat er een nieuwe update is... Any good?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Er is nog geen officiële nieuwe update, hoogstens een of andere bèta update.
Als er een nieuwe update is, staat dat hier:
http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/4182.page![]()
Ik krijg nou al een dag de melding "stad kon op dit moment niet worden geladen".
Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?![]()
Wachten tot de servers het doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:08 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
Ik krijg nou al een dag de melding "stad kon op dit moment niet worden geladen".
Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?![]()
In de regel valt er niks meer zelf te verhelpen bij dit soort meldingen. Zaken worden server-side opgeslagen, beheerd etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:08 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
Forum Opties Forumhop: Hop naar: