Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een poll houdt wie het nog speelt dat er bar weinig mensen over zijn.
Ja heb ik ook. Vooral als ik even tijdens t spelen naar windows ga, dan krijg ik snel last van dat probleem.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een soort van audio bug ofzo. Ik hoor geen muziek, soms effe. Alleen maar verkeer.
Nee, er zijn zeker geen 6 actieve regio's meer op dit moment, hooguit 2. Heel het spel is aan het afsterven, dat zie je ook aan de fora hier en op EA. Mensen wachten op de 2.0 patch die hopelijk een hoop ellende oplost.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nah.. Er zijn toch minstens 6 actieve regio's, vol met Fok!kers?
Is er nog iemand die uberhaupt actief multiplayed in dit spel?
Nog niet aangeschaft, ik heb ook geen tijd. Helaas een vast contract aangeboden gekregen.
Ik vis hem in juni wel voor 2 tientjes uit een budgetbak.
Ik zit ook in een regio waar niemand meer speelt. En je kan de steden ook niet afbreken en ik kan ze ook niet overnemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:30 schreef waxmask het volgende:
Nee, er zijn zeker geen 6 actieve regio's meer op dit moment, hooguit 2. Heel het spel is aan het afsterven, dat zie je ook aan de fora hier en op EA. Mensen wachten op de 2.0 patch die hopelijk een hoop ellende oplost.
Staat 2.0 trouwens al op de testserver? Want dan zou ik die graag eens een keer proberen!
Ja, de speler zelf moet zijn stad verlaten in region play. Beter was geweest als diegene die de regio had aangemaakt kick rechten zou hebben en die kan delen met anderen zoals een rangen systeem dat guilds hebben in MMO's (aangezien EA claimt dat SC moet gezien worden als een mmo).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit ook in een regio waar niemand meer speelt. En je kan de steden ook niet afbreken en ik kan ze ook niet overnemen(dan moet iemand het eerst verlaten, toch?)
ik heb amper gespeeld nog door alle fails en ik wacht gewoon een tijd tod alles beter isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, er zijn zeker geen 6 actieve regio's meer op dit moment, hooguit 2. Heel het spel is aan het afsterven, dat zie je ook aan de fora hier en op EA. Mensen wachten op de 2.0 patch die hopelijk een hoop ellende oplost.
Staat 2.0 trouwens al op de testserver? Want dan zou ik die graag eens een keer proberen!
heb je moeten updaten toen je de test server op wilde gaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef waxmask het volgende:
Ik zit nu op de Testserver (als je mee wilt doen geef me je OG naam en ik invite je). Wat me opvalt na een klein uurtje:
- Cheetah werkt (zelfde ticks als llama maar nu 2 seconden i.p.v. 1)
- Leaderboard werkt
- Vuilniswagens rijden amper nog in treintjes, als alles op is geruimd lijkt het wel dat ze allemaal naar plots gaan die nog wel vuilnis hebben maar dat lijkt logisch.
Zo meteen maar eens kijken of de brandweer zijn werk beter doet en daarna traffic. Ik hou jullie op de hoogte!
Werkt het handelen ook al naar behoren?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef waxmask het volgende:
Ik zit nu op de Testserver (als je mee wilt doen geef me je OG naam en ik invite je). Wat me opvalt na een klein uurtje:
- Cheetah werkt (zelfde ticks als llama maar nu 2 seconden i.p.v. 1)
- Leaderboard werkt
- Vuilniswagens rijden amper nog in treintjes, als alles op is geruimd lijkt het wel dat ze allemaal naar plots gaan die nog wel vuilnis hebben maar dat lijkt logisch.
Zo meteen maar eens kijken of de brandweer zijn werk beter doet en daarna traffic. Ik hou jullie op de hoogte!
Wachten tot de servers het doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:08 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
Ik krijg nou al een dag de melding "stad kon op dit moment niet worden geladen".
Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?
In de regel valt er niks meer zelf te verhelpen bij dit soort meldingen. Zaken worden server-side opgeslagen, beheerd etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:08 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
Ik krijg nou al een dag de melding "stad kon op dit moment niet worden geladen".
Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?
Hier wel een update.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:00 schreef STING het volgende:
Er is nog geen officiële nieuwe update, hoogstens een of andere bèta update.
Als er een nieuwe update is, staat dat hier:
http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/4182.page
quote:
Dan zal ik maar geduld moeten hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
In de regel valt er niks meer zelf te verhelpen bij dit soort meldingen. Zaken worden server-side opgeslagen, beheerd etc.
Nee. Dus het zit in de achtergrond denk ik. edit: Blijkbaar was de patch deze ochtend voor de testserver.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je moeten updaten toen je de test server op wilde gaan?
Nog niet geprobeerd. Moest even weg en toen had ik panne met de auto...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:12 schreef roy600 het volgende:
[..]
Werkt het handelen ook al naar behoren?
Oh oke, bedankt voor de info in ieder geval!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee. Dus het zit in de achtergrond denk ik. edit: Blijkbaar was de patch deze ochtend voor de testserver.
[..]
Nog niet geprobeerd. Moest even weg en toen had ik panne met de auto...
dit staat er al zeker sinds 2000 ofzo standaard in hoor (indien het spel online features heeft)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef waxmask het volgende:
Eula betreffende Sim City:
PERSISTENT INTERNET CONNECTION, ACCEPTANCE OF PRODUCT AND ORIGIN END USER LICENSE AGREEMENTS, INSTALLATION OF THE ORIGIN CLIENT SOFTWARE (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT) AND ORIGIN ACCOUNT REGISTRATION WITH ENCLOSED SINGLE-USE SERIAL CODE(S) REQUIRED TO PLAY AND ACCESS BONUS CONTENT (IF ANY). YOU MUST BE13+ TO PLAY. SERIAL CODE REGISTRATION IS LIMITED TO ONE ORIGIN ACCOUNT PER SERIAL CODE. SERIAL CODE(S) ARE NON-TRANSFERABLE ONCE USED. EULAS AND ADDITIONAL DISCLOSURES CAN BE FOUND AT WWW.EA.COM/1/PRODUCT-EULAS. EA ONLINE PRIVACY POLICY AND TERMS OF SERVICE CAN BE FOUND AT WWW.EA.COM.
EA MAY RETIRE ONLINE SERVICES, ONLINE FEATURES, AND DOWNLOADABLE CONTENT AFTER 30 DAYS NOTICE POSTED ON WWW.EA.COM/1/SERVICE-UPDATES.
Vooral die laatste regel...![]()
http://www.ea.com/1/product-eulas
Lijkt me sterk want elke game heeft zijn eigen Eula bepalingen als je de link bekijkt. En als EA dus erin verborgen heeft dat ze je in een centipede mogen veranderen, is het dus ook stom van ons om dat niet te weten? (ja ja southpark refference...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dit staat er al zeker sinds 2000 ofzo standaard in hoor (indien het spel online features heeft)
niks mis mee, het wordt netjes gemeld dat dit kan gebeuren
met een flink totaal aan EA games, al zeker sinds rond 2000 kan ik met grote zekerheid zeggen dat alle games met online mogelijkheden die bepaling hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want elke game heeft zijn eigen Eula bepalingen als je de link bekijkt.
ik zeg dat het niet een bijzondere of rare bepaling is, niet dat het stom is om het niet te wetenquote:En als EA dus erin verborgen heeft dat ze je in een centipede mogen veranderen, is het dus ook stom van ons om dat niet te weten? (ja ja southpark refference...)
gebouwen herorienteren: dus ze vast maken aan een van de andere wegen..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb geen zin om alles wegen opnieuw te leggen want dat gaat veel geld kosten. Maar misschien is dat de enige oplossing
[ afbeelding ]
Je toeristen gedeelte staat wel midden in de stadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb geen zin om alles wegen opnieuw te leggen want dat gaat veel geld kosten. Maar misschien is dat de enige oplossing
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
gebouwen herorienteren: dus ze vast maken aan een van de andere wegen..
dat is denk ik de goedkoopste manier
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
gebouwen herorienteren: dus ze vast maken aan een van de andere wegen..
dat is denk ik de goedkoopste manier
Ik heb de touristengebouwen nou ergens anders heen gezet en de wegen wat anders gelegd, nu gaat het wel. Nog steeds best druk maar in ieder geval geen files van een paar uurquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Je toeristen gedeelte staat wel midden in de stad![]()
Daar willen er denk veel heen.
ik 140, 166 met beta erbij (18 beta 1, 8 beta 2)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zit toch alweer op 70 uur speeltijd
Met de beta erbij 79 uur.
nou ja, min of meer:quote:
ik zit op net geen 100 uur samen met 2 bèta's (die ik niet veel heb kunnen spelen...)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zit toch alweer op 70 uur speeltijd
Met de beta erbij 79 uur.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik vond dit filmpje wel overtuigend genoeg om er niet aan te beginnen
http://www.escapistmagazi(...)tuation/7053-SimCity
Hmmm en herzonen en afwachten tot er nieuwbouw is, maakt dus een weg vrijquote:Op zondag 31 maart 2013 01:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ja, min of meer:
[ afbeelding ]
meestal zal je even snel een blok aanleggen met ctrl, zie linksonder:
alle 4 de wegen van dat blok kunnen sims uitkomen en huizen ingaan
rechts onder blijven 3 wegen praktisch vrij van verkeer, behalve 1 waar de huizen aanliggen
dat kruispunt is waarschijnlijk stampus vol aan de kanten waar R ligt.., de 2 zwarte wegen zullen leeg zijn
de truuck is dus om ook je gebouw strategisch te plaatsen om het verkeer in de juiste banen te leiden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |