Wat.Een.Mongool.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:01 schreef meowingtons het volgende:
http://kotaku.com/ea-labe(...)-end-strat-461313335
Jawel, onder het bureau van de CEO van EA. Daar is altijd ruimte voor een van zijn onderdanen.. uuh, klanten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:40 schreef Friday12 het volgende:
is er ergens nog een regio met ruimte die niet voor challenges gaat enzo?
Hoge prio bug!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:29 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn wat vergeten volgens mij
het deed het vorige versies wel hequote:
zegdanevenniets!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Jawel, onder het bureau van de CEO van EA. Daar is altijd ruimte voor een van zijn onderdanen.. uuh, klanten.
Sowieso is de hele RCI kapot.. Die meter slaat dus ook nergens op...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
wat ik wel echt zonde vind is dat die RCI meter vaak nergens op slaat.. (komt vast door pathfinding)
in de vorige delen kon je aan de hand van dat heel goed je stad opbouwen.. nu negeer ik hem compleet
Meer steden met veel stroomquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb net mijn Arcology neergeplant. Nu zeurt mijn regioscherm steeds dat de Arcology electricity nodig heeft. Ik genereer meer dan 800MW/h teveel, maar hij pakt daar maar 130MW/h van en heeft 300 nodig.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
I is sowieso onnodig behalve voor het unlocken van wat spul. Gewoon C en R neerplanten, YOLO.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
wat ik wel echt zonde vind is dat die RCI meter vaak nergens op slaat.. (komt vast door pathfinding)
in de vorige delen kon je aan de hand van dat heel goed je stad opbouwen.. nu negeer ik hem compleet
de overcapaciteit wordt evenredig verdeeld over de steden die het zouden kunnen gaan gebruiken ongeacht of ze het nodig hebben. Dus tja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb net mijn Arcology neergeplant. Nu zeurt mijn regioscherm steeds dat de Arcology electricity nodig heeft. Ik genereer meer dan 800MW/h teveel, maar hij pakt daar maar 130MW/h van en heeft 300 nodig.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Geen idee of er nog echt FOK regio's actief zijn (regio 6 in ieder geval niet). Maar sporadisch komen er nog wel oproepen hier om een nieuwe regio te starten. En eigenlijk heb je dat bij deze gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef Hawke het volgende:
Ok, poging twee om in een Fok regio te komen.
Origin naam: Badbeatbill
Ik verwacht dat ik binnen actieve regio's wat meer waar voor mijn geld krijg.
Wie moet ik lastigvallen om op die lijst te komen?
Is nog uit gezet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:26 schreef roy600 het volgende:
Werkt het handelen al via trade depots? Goedkoop kopen en duur kopen staat er terwijl het nog niet kon, nu?
Damage control zonder concrete data... Wat een klojo's daar bij maxis/ea.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef jogy het volgende:
http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-update-from-kip
volgende week 2.0 zou mooi zijn, als dan ook maar definitief die brandweer bug gefixt is, ik zag ze vanmiddag nog gezellig met z'n 3'en 1 huis blussenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef jogy het volgende:
http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-update-from-kip
damage control is niet echt nodig meer, daar is het allang te laat voorquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damage control zonder concrete data... Wat een klojo's daar bij maxis/ea.
Als je die update link hierboven hebt gelezen is het nu in QA en zit het (als het goed gaat) in de komende 2.0 patch.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef roy600 het volgende:
[..]
NogsteedsWeet je ook of het wel aan wordt gezet? Wel diep triest hoor
Heb hem gelezen, ik zie het. Nu maar hopen dat het werkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je die update link hierboven hebt gelezen is het nu in QA en zit het (als het goed gaat) in de komende 2.0 patch.
met de laatst beschikbare versie lopen de meest beroerde steden van mij weer enigsinds doorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:01 schreef MrTorture het volgende:
Zelfs gebouwen naast de brandweerkazerne fikken af omdat ze er niet op tijd bij zijn![]()
Overal files, hoe meer asfalt ik aanleg, hoe meer files.. En ambulances blijven nog steeds links in de file staan als de 2 rechter rijstroken vrij zijn..
Het begint het plezier wel een beetje aan te tasten
Gaat niet alleen om asfalt... Logica kom je ook een heel end meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:01 schreef MrTorture het volgende:
Zelfs gebouwen naast de brandweerkazerne fikken af omdat ze er niet op tijd bij zijn![]()
Overal files, hoe meer asfalt ik aanleg, hoe meer files.. En ambulances blijven nog steeds links in de file staan als de 2 rechter rijstroken vrij zijn..
Het begint het plezier wel een beetje aan te tasten
Vertel dat maar eens aan Simcity!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om asfalt... Logica kom je ook een heel end mee
Logica is alleen ver te zoeken in SimCity...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om asfalt... Logica kom je ook een heel end mee
er zit logica in, dat het echter babylogica is.. tja...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Logica is alleen ver te zoeken in SimCity...
Ja. daar is dit topic voor de laatste weken. Dus lucht jezelf en ga nog even een ander spel doen en hoop dat 2.0 het spel weer speelbaar maakt...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef prefix1 het volgende:
wat een Keletooo spel zit ik lekker te spele hoor ik van iemand anders dat de argeologie klaar is en nu op fase 2 is kijk ik moet ik nog leveren terwijl ik gister bijna alles vol zag... nu ging ik ff naar hoofdmenu en weer terug(meestal update et dan) nou niks kon geen tijd meer zien autos gingen niet harder terwijl ik wel 3 vinkjes naar voren deed waarom is dit spel ZOOOOOOOOOOON groote fail al die bugs en troep we zijn bijna al 1 maand veder(of zijn we al) waarom kunnen ze het niet fixen nog zo iets TRAFIC is waardeloos zo veel files vind dit zo zonde zo veel frustratie's pfffffff KLOTE SPEL!
zo dat lucht op.....
Ik moest gister van elk van de 3 balkjes materialen nog ongeveer de helft, ineens; BLING - Archology finished.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef prefix1 het volgende:
wat een Keletooo spel zit ik lekker te spele hoor ik van iemand anders dat de argeologie klaar is en nu op fase 2 is kijk ik moet ik nog leveren terwijl ik gister bijna alles vol zag... nu ging ik ff naar hoofdmenu en weer terug(meestal update et dan) nou niks kon geen tijd meer zien autos gingen niet harder terwijl ik wel 3 vinkjes naar voren deed waarom is dit spel ZOOOOOOOOOOON groote fail al die bugs en troep we zijn bijna al 1 maand veder(of zijn we al) waarom kunnen ze het niet fixen nog zo iets TRAFIC is waardeloos zo veel files vind dit zo zonde zo veel frustratie's pfffffff KLOTE SPEL!
zo dat lucht op.....
Dat heb ik dus ook met een van de steden in Regio 2. Mijn eerste stad kan ik niet meer in, hij ging hem 'herstellen'. Nu laad hij hem helemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:06 schreef Troel het volgende:
Ik kan mijn regiostad niet meer in. Kreeg een foutmelding en ik kon of de stad verlaten, of terugkeren naar een oud punt ofzo, maar heb nu al tot twee keer toe dezelfde aanpassingen kunnen doen. Dat is overigens zo sinds die nieuwste patch
Voor de rest eigenlijk weinig klachten, alhoewel ik het wel jammer vind dat de verwijderde functies nog niet terug zijn.
Nouja, ik ben bang dat ik je dus niet kan helpen met die kernreactor danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met een van de steden in Regio 2. Mijn eerste stad kan ik niet meer in, hij ging hem 'herstellen'. Nu laad hij hem helemaal niet meer
Doe ik, werkt wel aardig! (heb alleen last van verkeersproblemen...)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef Blistering het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die een stad draaiende weten te houden met winst zonder enige vorm van industrie? Ik heb 't nog niet geprobeerd, maar het lijkt me wel een leuk projectje. Louter woonwijken & winkels, en dan aanvullen met casino's en bezienswaardigheden.
Dit, en dan wil ik graag de belastinginkomsten verhogen door nieuwe zones te bouwen maar dan is mijn vierkantje al volgebouwdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:43 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ga er op de gewone inkomsten flink op achteruit en maak alleen winst met die exportgebeuren haha. Beetje suf.... dus ga er nog maar een andere categorie bij bouwen in een zone waar ik 't anders ga doen
Ik heb sinds de update weinig last van file's meer.. Ik zorg er nu ook steeds voor via de landwaarde dat ik geen rijke sims meer krijg, die houden niet van bussen maar nemen de auto.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:55 schreef dennis3d het volgende:
Die files word je toch schijtziek van niks aan zo.
Als ze allemaal wachten voor een kruispunt en niemand gaat rijden komt er file brand je halve stad af nee leuk spel.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |