Ik ook amper problemen *afklopt* maar wel regelmatig ineens 8k inwoners minder ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:46 schreef jogy het volgende:
Ik heb het nog niet één keer gehad. Nog niet eens een kleine rollback/glitch of wat dan ook.
Die heb ik ook. Lekker op tijdquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:36 schreef waxmask het volgende:
Net een mailtje van EA:
"Welkom waxmask in SimCity! Hartelijk dank voor je geduld.
Bedankt voor het kopen van SimCity! Bereid je maar voor op de eindeloze mogelijkheden en tomeloze creativiteit."
Wat.Een.Mongool.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:01 schreef meowingtons het volgende:
http://kotaku.com/ea-labe(...)-end-strat-461313335
Jawel, onder het bureau van de CEO van EA. Daar is altijd ruimte voor een van zijn onderdanen.. uuh, klanten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:40 schreef Friday12 het volgende:
is er ergens nog een regio met ruimte die niet voor challenges gaat enzo?
Hoge prio bug!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:29 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
ze zijn wat vergeten volgens mij
het deed het vorige versies wel hequote:
zegdanevenniets!quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Jawel, onder het bureau van de CEO van EA. Daar is altijd ruimte voor een van zijn onderdanen.. uuh, klanten.
Sowieso is de hele RCI kapot.. Die meter slaat dus ook nergens op...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
wat ik wel echt zonde vind is dat die RCI meter vaak nergens op slaat.. (komt vast door pathfinding)
in de vorige delen kon je aan de hand van dat heel goed je stad opbouwen.. nu negeer ik hem compleet
Meer steden met veel stroomquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb net mijn Arcology neergeplant. Nu zeurt mijn regioscherm steeds dat de Arcology electricity nodig heeft. Ik genereer meer dan 800MW/h teveel, maar hij pakt daar maar 130MW/h van en heeft 300 nodig.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
I is sowieso onnodig behalve voor het unlocken van wat spul. Gewoon C en R neerplanten, YOLO.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:33 schreef mschol het volgende:
wat ik wel echt zonde vind is dat die RCI meter vaak nergens op slaat.. (komt vast door pathfinding)
in de vorige delen kon je aan de hand van dat heel goed je stad opbouwen.. nu negeer ik hem compleet
de overcapaciteit wordt evenredig verdeeld over de steden die het zouden kunnen gaan gebruiken ongeacht of ze het nodig hebben. Dus tja.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:29 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik heb net mijn Arcology neergeplant. Nu zeurt mijn regioscherm steeds dat de Arcology electricity nodig heeft. Ik genereer meer dan 800MW/h teveel, maar hij pakt daar maar 130MW/h van en heeft 300 nodig.
Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?
Geen idee of er nog echt FOK regio's actief zijn (regio 6 in ieder geval niet). Maar sporadisch komen er nog wel oproepen hier om een nieuwe regio te starten. En eigenlijk heb je dat bij deze gedaan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:03 schreef Hawke het volgende:
Ok, poging twee om in een Fok regio te komen.
Origin naam: Badbeatbill
Ik verwacht dat ik binnen actieve regio's wat meer waar voor mijn geld krijg.
Wie moet ik lastigvallen om op die lijst te komen?
Is nog uit gezet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:26 schreef roy600 het volgende:
Werkt het handelen al via trade depots? Goedkoop kopen en duur kopen staat er terwijl het nog niet kon, nu?
Damage control zonder concrete data... Wat een klojo's daar bij maxis/ea.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef jogy het volgende:
http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-update-from-kip
volgende week 2.0 zou mooi zijn, als dan ook maar definitief die brandweer bug gefixt is, ik zag ze vanmiddag nog gezellig met z'n 3'en 1 huis blussenquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:35 schreef jogy het volgende:
http://www.simcity.com/en_US/blog/article/simcity-update-from-kip
damage control is niet echt nodig meer, daar is het allang te laat voorquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Damage control zonder concrete data... Wat een klojo's daar bij maxis/ea.
Als je die update link hierboven hebt gelezen is het nu in QA en zit het (als het goed gaat) in de komende 2.0 patch.quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:26 schreef roy600 het volgende:
[..]
NogsteedsWeet je ook of het wel aan wordt gezet? Wel diep triest hoor
Heb hem gelezen, ik zie het. Nu maar hopen dat het werkt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als je die update link hierboven hebt gelezen is het nu in QA en zit het (als het goed gaat) in de komende 2.0 patch.
met de laatst beschikbare versie lopen de meest beroerde steden van mij weer enigsinds doorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:01 schreef MrTorture het volgende:
Zelfs gebouwen naast de brandweerkazerne fikken af omdat ze er niet op tijd bij zijn![]()
Overal files, hoe meer asfalt ik aanleg, hoe meer files.. En ambulances blijven nog steeds links in de file staan als de 2 rechter rijstroken vrij zijn..
Het begint het plezier wel een beetje aan te tasten
Gaat niet alleen om asfalt... Logica kom je ook een heel end meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:01 schreef MrTorture het volgende:
Zelfs gebouwen naast de brandweerkazerne fikken af omdat ze er niet op tijd bij zijn![]()
Overal files, hoe meer asfalt ik aanleg, hoe meer files.. En ambulances blijven nog steeds links in de file staan als de 2 rechter rijstroken vrij zijn..
Het begint het plezier wel een beetje aan te tasten
Vertel dat maar eens aan Simcity!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om asfalt... Logica kom je ook een heel end mee
Logica is alleen ver te zoeken in SimCity...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:15 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om asfalt... Logica kom je ook een heel end mee
er zit logica in, dat het echter babylogica is.. tja...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Logica is alleen ver te zoeken in SimCity...
Ja. daar is dit topic voor de laatste weken. Dus lucht jezelf en ga nog even een ander spel doen en hoop dat 2.0 het spel weer speelbaar maakt...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef prefix1 het volgende:
wat een Keletooo spel zit ik lekker te spele hoor ik van iemand anders dat de argeologie klaar is en nu op fase 2 is kijk ik moet ik nog leveren terwijl ik gister bijna alles vol zag... nu ging ik ff naar hoofdmenu en weer terug(meestal update et dan) nou niks kon geen tijd meer zien autos gingen niet harder terwijl ik wel 3 vinkjes naar voren deed waarom is dit spel ZOOOOOOOOOOON groote fail al die bugs en troep we zijn bijna al 1 maand veder(of zijn we al) waarom kunnen ze het niet fixen nog zo iets TRAFIC is waardeloos zo veel files vind dit zo zonde zo veel frustratie's pfffffff KLOTE SPEL!
zo dat lucht op.....
Ik moest gister van elk van de 3 balkjes materialen nog ongeveer de helft, ineens; BLING - Archology finished.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:17 schreef prefix1 het volgende:
wat een Keletooo spel zit ik lekker te spele hoor ik van iemand anders dat de argeologie klaar is en nu op fase 2 is kijk ik moet ik nog leveren terwijl ik gister bijna alles vol zag... nu ging ik ff naar hoofdmenu en weer terug(meestal update et dan) nou niks kon geen tijd meer zien autos gingen niet harder terwijl ik wel 3 vinkjes naar voren deed waarom is dit spel ZOOOOOOOOOOON groote fail al die bugs en troep we zijn bijna al 1 maand veder(of zijn we al) waarom kunnen ze het niet fixen nog zo iets TRAFIC is waardeloos zo veel files vind dit zo zonde zo veel frustratie's pfffffff KLOTE SPEL!
zo dat lucht op.....
Dat heb ik dus ook met een van de steden in Regio 2. Mijn eerste stad kan ik niet meer in, hij ging hem 'herstellen'. Nu laad hij hem helemaal niet meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:06 schreef Troel het volgende:
Ik kan mijn regiostad niet meer in. Kreeg een foutmelding en ik kon of de stad verlaten, of terugkeren naar een oud punt ofzo, maar heb nu al tot twee keer toe dezelfde aanpassingen kunnen doen. Dat is overigens zo sinds die nieuwste patch
Voor de rest eigenlijk weinig klachten, alhoewel ik het wel jammer vind dat de verwijderde functies nog niet terug zijn.
Nouja, ik ben bang dat ik je dus niet kan helpen met die kernreactor danquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:08 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met een van de steden in Regio 2. Mijn eerste stad kan ik niet meer in, hij ging hem 'herstellen'. Nu laad hij hem helemaal niet meer
Doe ik, werkt wel aardig! (heb alleen last van verkeersproblemen...)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef Blistering het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die een stad draaiende weten te houden met winst zonder enige vorm van industrie? Ik heb 't nog niet geprobeerd, maar het lijkt me wel een leuk projectje. Louter woonwijken & winkels, en dan aanvullen met casino's en bezienswaardigheden.
Dit, en dan wil ik graag de belastinginkomsten verhogen door nieuwe zones te bouwen maar dan is mijn vierkantje al volgebouwdquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:43 schreef ChilllayD het volgende:
Ik ga er op de gewone inkomsten flink op achteruit en maak alleen winst met die exportgebeuren haha. Beetje suf.... dus ga er nog maar een andere categorie bij bouwen in een zone waar ik 't anders ga doen
Ik heb sinds de update weinig last van file's meer.. Ik zorg er nu ook steeds voor via de landwaarde dat ik geen rijke sims meer krijg, die houden niet van bussen maar nemen de auto.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:55 schreef dennis3d het volgende:
Die files word je toch schijtziek van niks aan zo.
Als ze allemaal wachten voor een kruispunt en niemand gaat rijden komt er file brand je halve stad af nee leuk spel.........
Dat is het hem nou juist die heb ik niet alleen maar 1 dollar sims die de bus horen te nemenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:57 schreef iScripters het volgende:
[..]
Ik heb sinds de update weinig last van file's meer.. Ik zorg er nu ook steeds voor via de landwaarde dat ik geen rijke sims meer krijg, die houden niet van bussen maar nemen de auto.
Het is nu inderdaad zwaar iriterend...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:04 schreef Johan1994 het volgende:
Nou ik wacht maar tot dat de patch uit is, het spel is echt onspeelbaar
Er viel een meteoor in mijn stad, dus veel gebouwen in de brand. Brandweer ging naar één gebouw. Halve stad fikte af, stond in het rood.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:05 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het is nu inderdaad zwaar iriterend...
Heb 104 zwervers alleen omdat ze te dom zijn om de bus te pakken of trein naar de andere stad..
Ik heb nu in 2 dagen tijd al zeker 10-15 keer de melding 'Je stad kon niet worden opgeslagen'. Wachten op de patch iddquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:04 schreef Johan1994 het volgende:
Nou ik wacht maar tot dat de patch uit is, het spel is echt onspeelbaar
Ja vooral die mensen die rondjes rijden op ene kruispunt ga weg ofzo zo hinderlijk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:10 schreef Johan1994 het volgende:
[..]
Er viel een meteoor in mijn stad, dus veel gebouwen in de brand. Brandweer ging naar één gebouw. Halve stad fikte af, stond in het rood.
Openbaar vervoer werkt niet, files overal. Heb alles geprobeerd maar niks werkt.
Inwoners zeuren veels te snel over belastingen, ze zijn gewoon stom. Vooral $$$ Sims zijn te lui om een redelijk bedrag te betalen.
Grondvervuiling is erg overdreven.
Mensen die rondjes rijden op een kruising, wat is deze.
En zo nog véél meer
Het werkt voor nog geen meter zou het komende jaar uit laten ofzo...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:44 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Werkt het inmiddels allemaal wat beter? Twee weken niet aangehad ofzo. Ik bedoel met name traffic, forenzen (school/werk), een stad met hoogopgeleide arbeiders en er zitten josties in je hyperdeluxe kerncentrale.
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef ChilllayD het volgende:
Ik heb dus nog nooit problemen gehad hé, met een stad laden of iets. Nog nooit een error gehad.
Nope, nog niet . patch 2 komt er wel aan en daar zal het één en ander wel weer verholpen worden maar regionaal gedoe niet echt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:44 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
Werkt het inmiddels allemaal wat beter? Twee weken niet aangehad ofzo. Ik bedoel met name traffic, forenzen (school/werk), een stad met hoogopgeleide arbeiders en er zitten josties in je hyperdeluxe kerncentrale.
Ontvangt ie olie van je regio? Hoe dan ook kan je het giften maar dat is zo betrouwbaar als een crackjunk zonder geld die al drie dagen geen shot heeft gehad.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:53 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die even wat uit kan leggen?
Ik heb ja-knikkers die olie ophalen, olieraffinaderij en handelspapieren in 2 steden.
In de andere stad heb ik die chipfabriek maar die ontvangt wel ruwe olie alleen geen plastic. Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Meer voor de leuk. Al zijn de franse politieauto's iets sneller en is de ICE trein ook iets beter en heb je wat meer toeristische gebouwen (en de huisjes in de buurt van je extra gebouwen worden dan ook in die stijl (duits/Frans/Brits) gebouwd.)quote:En is SC5 deluxe een toevoeging of is basis al genoeg want twijfel over uitbreiding aankopen
Ik denk dat als je een poll houdt wie het nog speelt dat er bar weinig mensen over zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:07 schreef Rickazio het volgende:
game is enigszins mislukt als ik het zo hoor hier en daar?
Nee hoor! Heb sinds gister pas echt last van de bugs die nog niet gepatched zijn. Daar voor en tussen de bugs door vermaak ik me zeer goed met dit spelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:07 schreef Rickazio het volgende:
game is enigszins mislukt als ik het zo hoor hier en daar?
Het is eigenlijk 1 grote flop..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:07 schreef Rickazio het volgende:
game is enigszins mislukt als ik het zo hoor hier en daar?
Ik vond dit filmpje wel overtuigend genoeg om er niet aan te beginnenquote:
persoonlijk zeg ik van niet. De uren die ik erin heb gestoken zijn aanzienlijk en ondanks de grove fouten die erin zitten vermaak ik me er goed mee. ik heb enigszins het simcity gevoel met het verschil dat ik nu met een stad. binnen een sessie klaar kan zijn. simcity fastfood zeg maar.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:07 schreef Rickazio het volgende:
game is enigszins mislukt als ik het zo hoor hier en daar?
ZPquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik vond dit filmpje wel overtuigend genoeg om er niet aan te beginnen
http://www.escapistmagazi(...)tuation/7053-SimCity
Co2 uitstoor door auto's en huizenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:39 schreef roy600 het volgende:
Hoe kan ik luchtvervuiling hebben zonder ook maar één fabriek in de hele regio te hebben?
Het was meer bedoeld van het is ook gewoon een stomme bugquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:47 schreef roy600 het volgende:
[..]
Maar het komt uit de richting waar nog geen gebouwen staan, ook geen wegen?
Oh zo hahaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:52 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Het was meer bedoeld van het is ook gewoon een stomme bug
Jaaaa.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:21 schreef Rickazio het volgende:
wie kent deze nog?
[ afbeelding ]
simcity 3000![]()
Nah.. Er zijn toch minstens 6 actieve regio's, vol met Fok!kers?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een poll houdt wie het nog speelt dat er bar weinig mensen over zijn.
Godverdomme da's lang geleden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:21 schreef Rickazio het volgende:
wie kent deze nog?
[ afbeelding ]
simcity 3000![]()
Hoeft niet, heeft wel het voordeel dat je vervuilende industrie op een afstandje van je woonwijken kunt houden. Vroegâh kon dat in één mapquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik speel nu SimCity 2 dagen voor het eerst. Als je alleen speelt, is het dan nodig/handig om meerdere steden te bouwen in 1 map? Ik vind het nogal onhandig.
SPOILER: De weg die standaard vast zit aan het treinstation/ferry is irritantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tunnels zijn niet goed afgewerktOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gebouwen die ineens op elkaar gaan bouwen :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Je kan wel gave steden maken (wel wat klein)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn stadje (met wat gefotosoep enzo)
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Romanus het volgende:
je kunt beter die avenue gewoon door laten lopen, en het treinstation/ferry als een zijstraat op die avenue laten aansluiten.SPOILER: De weg die standaard vast zit aan het treinstation/ferry is irritantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je alleen wel net plek voor hebben.We zullen zien, zei de blinde.![]()
Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat als je een poll houdt wie het nog speelt dat er bar weinig mensen over zijn.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Ja heb ik ook. Vooral als ik even tijdens t spelen naar windows ga, dan krijg ik snel last van dat probleem.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 00:41 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb een soort van audio bug ofzo. Ik hoor geen muziek, soms effe. Alleen maar verkeer."An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Update!!(slecht filmpje) bij 0:14 is te zien hoe het handelen gaat met de waarde!
-edit-
Link naar warez
[ Bericht 65% gewijzigd door STING op 30-03-2013 08:44:23 ]-![]()
Nee, er zijn zeker geen 6 actieve regio's meer op dit moment, hooguit 2. Heel het spel is aan het afsterven, dat zie je ook aan de fora hier en op EA. Mensen wachten op de 2.0 patch die hopelijk een hoop ellende oplost.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:53 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nah.. Er zijn toch minstens 6 actieve regio's, vol met Fok!kers?
Is er nog iemand die uberhaupt actief multiplayed in dit spel?
Nog niet aangeschaft, ik heb ook geen tijd. Helaas een vast contract aangeboden gekregen.
Ik vis hem in juni wel voor 2 tientjes uit een budgetbak.
Staat 2.0 trouwens al op de testserver? Want dan zou ik die graag eens een keer proberen!![]()
Ik zit ook in een regio waar niemand meer speelt. En je kan de steden ook niet afbreken en ik kan ze ook niet overnemenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:30 schreef waxmask het volgende:
Nee, er zijn zeker geen 6 actieve regio's meer op dit moment, hooguit 2. Heel het spel is aan het afsterven, dat zie je ook aan de fora hier en op EA. Mensen wachten op de 2.0 patch die hopelijk een hoop ellende oplost.
Staat 2.0 trouwens al op de testserver? Want dan zou ik die graag eens een keer proberen!(dan moet iemand het eerst verlaten, toch?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ja, de speler zelf moet zijn stad verlaten in region play. Beter was geweest als diegene die de regio had aangemaakt kick rechten zou hebben en die kan delen met anderen zoals een rangen systeem dat guilds hebben in MMO's (aangezien EA claimt dat SC moet gezien worden als een mmo).quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit ook in een regio waar niemand meer speelt. En je kan de steden ook niet afbreken en ik kan ze ook niet overnemen(dan moet iemand het eerst verlaten, toch?)
![]()
ik heb amper gespeeld nog door alle fails en ik wacht gewoon een tijd tod alles beter isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, er zijn zeker geen 6 actieve regio's meer op dit moment, hooguit 2. Heel het spel is aan het afsterven, dat zie je ook aan de fora hier en op EA. Mensen wachten op de 2.0 patch die hopelijk een hoop ellende oplost.
Staat 2.0 trouwens al op de testserver? Want dan zou ik die graag eens een keer proberen!![]()
Ik zit nu op de Testserver (als je mee wilt doen geef me je OG naam en ik invite je). Wat me opvalt na een klein uurtje:
- Cheetah werkt (zelfde ticks als llama maar nu 2 seconden i.p.v. 1)
- Leaderboard werkt
- Vuilniswagens rijden amper nog in treintjes, als alles op is geruimd lijkt het wel dat ze allemaal naar plots gaan die nog wel vuilnis hebben maar dat lijkt logisch.
Zo meteen maar eens kijken of de brandweer zijn werk beter doet en daarna traffic. Ik hou jullie op de hoogte!![]()
heb je moeten updaten toen je de test server op wilde gaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef waxmask het volgende:
Ik zit nu op de Testserver (als je mee wilt doen geef me je OG naam en ik invite je). Wat me opvalt na een klein uurtje:
- Cheetah werkt (zelfde ticks als llama maar nu 2 seconden i.p.v. 1)
- Leaderboard werkt
- Vuilniswagens rijden amper nog in treintjes, als alles op is geruimd lijkt het wel dat ze allemaal naar plots gaan die nog wel vuilnis hebben maar dat lijkt logisch.
Zo meteen maar eens kijken of de brandweer zijn werk beter doet en daarna traffic. Ik hou jullie op de hoogte!![]()
Werkt het handelen ook al naar behoren?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:54 schreef waxmask het volgende:
Ik zit nu op de Testserver (als je mee wilt doen geef me je OG naam en ik invite je). Wat me opvalt na een klein uurtje:
- Cheetah werkt (zelfde ticks als llama maar nu 2 seconden i.p.v. 1)
- Leaderboard werkt
- Vuilniswagens rijden amper nog in treintjes, als alles op is geruimd lijkt het wel dat ze allemaal naar plots gaan die nog wel vuilnis hebben maar dat lijkt logisch.
Zo meteen maar eens kijken of de brandweer zijn werk beter doet en daarna traffic. Ik hou jullie op de hoogte!-![]()
Ik zie dat er een nieuwe update is... Any good?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Er is nog geen officiële nieuwe update, hoogstens een of andere bèta update.
Als er een nieuwe update is, staat dat hier:
http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/4182.page![]()
Ik krijg nou al een dag de melding "stad kon op dit moment niet worden geladen".
Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?![]()
Wachten tot de servers het doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:08 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
Ik krijg nou al een dag de melding "stad kon op dit moment niet worden geladen".
Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?![]()
In de regel valt er niks meer zelf te verhelpen bij dit soort meldingen. Zaken worden server-side opgeslagen, beheerd etc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:08 schreef DeBatsendeBizon het volgende:
Ik krijg nou al een dag de melding "stad kon op dit moment niet worden geladen".
Iemand een idee hoe je dit verhelpt ?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Hier wel een update.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:00 schreef STING het volgende:
Er is nog geen officiële nieuwe update, hoogstens een of andere bèta update.
Als er een nieuwe update is, staat dat hier:
http://forum.ea.com/eaforum/forums/show/4182.page
We zullen zien, zei de blinde.![]()
quote:Dan zal ik maar geduld moeten hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:17 schreef jackson het volgende:
[..]
In de regel valt er niks meer zelf te verhelpen bij dit soort meldingen. Zaken worden server-side opgeslagen, beheerd etc.
Mocht er iemand nog een plek hebben zou ik graag meedoen orgin: Ralf_uit![]()
http://www.reddit.com/r/SimCity/comments/1baoxu/patch_190442/
http://www.reddit.com/r/S(...)e_is_it_the_new_one/
Cheetah werkt hier ook op de testserver
maar dit is niet 'de' grote patch lijkt me.
"People are reporting that the cheetah speed enabled on the test server is slower than the cheetah speed that released with the game originally."
dat zou kunnen en weet ik niet, had de game toen nog niet
[ Bericht 21% gewijzigd door Doodloper op 30-03-2013 13:43:36 ]We zullen zien, zei de blinde.![]()
Nee. Dus het zit in de achtergrond denk ik. edit: Blijkbaar was de patch deze ochtend voor de testserver.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je moeten updaten toen je de test server op wilde gaan?Nog niet geprobeerd. Moest even weg en toen had ik panne met de auto...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 12:12 schreef roy600 het volgende:
[..]
Werkt het handelen ook al naar behoren?![]()
![]()
Oh oke, bedankt voor de info in ieder geval!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 13:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee. Dus het zit in de achtergrond denk ik. edit: Blijkbaar was de patch deze ochtend voor de testserver.
[..]
Nog niet geprobeerd. Moest even weg en toen had ik panne met de auto...
-![]()
Eula betreffende Sim City:
PERSISTENT INTERNET CONNECTION, ACCEPTANCE OF PRODUCT AND ORIGIN END USER LICENSE AGREEMENTS, INSTALLATION OF THE ORIGIN CLIENT SOFTWARE (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT) AND ORIGIN ACCOUNT REGISTRATION WITH ENCLOSED SINGLE-USE SERIAL CODE(S) REQUIRED TO PLAY AND ACCESS BONUS CONTENT (IF ANY). YOU MUST BE13+ TO PLAY. SERIAL CODE REGISTRATION IS LIMITED TO ONE ORIGIN ACCOUNT PER SERIAL CODE. SERIAL CODE(S) ARE NON-TRANSFERABLE ONCE USED. EULAS AND ADDITIONAL DISCLOSURES CAN BE FOUND AT WWW.EA.COM/1/PRODUCT-EULAS. EA ONLINE PRIVACY POLICY AND TERMS OF SERVICE CAN BE FOUND AT WWW.EA.COM.
EA MAY RETIRE ONLINE SERVICES, ONLINE FEATURES, AND DOWNLOADABLE CONTENT AFTER 30 DAYS NOTICE POSTED ON WWW.EA.COM/1/SERVICE-UPDATES.
Vooral die laatste regel...![]()
http://www.ea.com/1/product-eulas![]()
dit staat er al zeker sinds 2000 ofzo standaard in hoor (indien het spel online features heeft)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef waxmask het volgende:
Eula betreffende Sim City:
PERSISTENT INTERNET CONNECTION, ACCEPTANCE OF PRODUCT AND ORIGIN END USER LICENSE AGREEMENTS, INSTALLATION OF THE ORIGIN CLIENT SOFTWARE (WWW.ORIGIN.COM/ABOUT) AND ORIGIN ACCOUNT REGISTRATION WITH ENCLOSED SINGLE-USE SERIAL CODE(S) REQUIRED TO PLAY AND ACCESS BONUS CONTENT (IF ANY). YOU MUST BE13+ TO PLAY. SERIAL CODE REGISTRATION IS LIMITED TO ONE ORIGIN ACCOUNT PER SERIAL CODE. SERIAL CODE(S) ARE NON-TRANSFERABLE ONCE USED. EULAS AND ADDITIONAL DISCLOSURES CAN BE FOUND AT WWW.EA.COM/1/PRODUCT-EULAS. EA ONLINE PRIVACY POLICY AND TERMS OF SERVICE CAN BE FOUND AT WWW.EA.COM.
EA MAY RETIRE ONLINE SERVICES, ONLINE FEATURES, AND DOWNLOADABLE CONTENT AFTER 30 DAYS NOTICE POSTED ON WWW.EA.COM/1/SERVICE-UPDATES.
Vooral die laatste regel...![]()
http://www.ea.com/1/product-eulas
niks mis mee, het wordt netjes gemeld dat dit kan gebeuren![]()
Lijkt me sterk want elke game heeft zijn eigen Eula bepalingen als je de link bekijkt. En als EA dus erin verborgen heeft dat ze je in een centipede mogen veranderen, is het dus ook stom van ons om dat niet te weten? (ja ja southpark refference...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:21 schreef mschol het volgende:
[..]
dit staat er al zeker sinds 2000 ofzo standaard in hoor (indien het spel online features heeft)
niks mis mee, het wordt netjes gemeld dat dit kan gebeuren)
![]()
met een flink totaal aan EA games, al zeker sinds rond 2000 kan ik met grote zekerheid zeggen dat alle games met online mogelijkheden die bepaling hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want elke game heeft zijn eigen Eula bepalingen als je de link bekijkt.ik zeg dat het niet een bijzondere of rare bepaling is, niet dat het stom is om het niet te wetenquote:En als EA dus erin verborgen heeft dat ze je in een centipede mogen veranderen, is het dus ook stom van ons om dat niet te weten? (ja ja southpark refference...)
![]()
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb geen zin om alles wegen opnieuw te leggen want dat gaat veel geld kosten. Maar misschien is dat de enige oplossing![]()
![]()
gebouwen herorienteren: dus ze vast maken aan een van de andere wegen..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb geen zin om alles wegen opnieuw te leggen want dat gaat veel geld kosten. Maar misschien is dat de enige oplossing
[ afbeelding ]
dat is denk ik de goedkoopste manier![]()
Je toeristen gedeelte staat wel midden in de stadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb geen zin om alles wegen opnieuw te leggen want dat gaat veel geld kosten. Maar misschien is dat de enige oplossing
[ afbeelding ]![]()
Daar willen er denk veel heen.![]()
wtfquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
gebouwen herorienteren: dus ze vast maken aan een van de andere wegen..
dat is denk ik de goedkoopste manierkan dat?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
gebouwen herorienteren: dus ze vast maken aan een van de andere wegen..
dat is denk ik de goedkoopste manierIk heb de touristengebouwen nou ergens anders heen gezet en de wegen wat anders gelegd, nu gaat het wel. Nog steeds best druk maar in ieder geval geen files van een paar uurquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Je toeristen gedeelte staat wel midden in de stad![]()
Daar willen er denk veel heen.![]()
![]()
Ik zit toch alweer op 70 uur speeltijd
Met de beta erbij 79 uur."An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Ik draai me ineens een verliesen wat blijkt: NIEMAND komt nog naar m'n gokhal
wat is er gaande?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?![]()
ik 140, 166 met beta erbij (18 beta 1, 8 beta 2)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zit toch alweer op 70 uur speeltijd
Met de beta erbij 79 uur.No Comment!![]()
nou ja, min of meer:quote:
meestal zal je even snel een blok aanleggen met ctrl, zie linksonder:
alle 4 de wegen van dat blok kunnen sims uitkomen en huizen ingaan
rechts onder blijven 3 wegen praktisch vrij van verkeer, behalve 1 waar de huizen aanliggen
dat kruispunt is waarschijnlijk stampus vol aan de kanten waar R ligt.., de 2 zwarte wegen zullen leeg zijn
de truuck is dus om ook je gebouw strategisch te plaatsen om het verkeer in de juiste banen te leiden..ik zit op net geen 100 uur samen met 2 bèta's (die ik niet veel heb kunnen spelen...)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik zit toch alweer op 70 uur speeltijd
Met de beta erbij 79 uur.![]()
Als ik jullie was zou ik trouwens ff de test server uitproberen!. De nieuwe patch die daar draait is wat simcity zou moeten zijn vanaf het begin. Ik had daar een totaal vastgelopen stad en die is nou weer OK. Ik heb goede hoop
.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:22 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik vond dit filmpje wel overtuigend genoeg om er niet aan te beginnen
http://www.escapistmagazi(...)tuation/7053-SimCity
Zie wat ik kijk: trakt.tv![]()
Hmmm en herzonen en afwachten tot er nieuwbouw is, maakt dus een weg vrijquote:Op zondag 31 maart 2013 01:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nou ja, min of meer:
[ afbeelding ]
meestal zal je even snel een blok aanleggen met ctrl, zie linksonder:
alle 4 de wegen van dat blok kunnen sims uitkomen en huizen ingaan
rechts onder blijven 3 wegen praktisch vrij van verkeer, behalve 1 waar de huizen aanliggen
dat kruispunt is waarschijnlijk stampus vol aan de kanten waar R ligt.., de 2 zwarte wegen zullen leeg zijn
de truuck is dus om ook je gebouw strategisch te plaatsen om het verkeer in de juiste banen te leiden..Thanks voor de uitleg
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: