SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrailersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ReviewsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatjes
Tutorials, tips, tricks & strategySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fok! Regio'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Teamspeak serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP door TigerXtrm, Regio overzicht door Mschol.![]()
Had hem ook in het vorige topic gezet, maar 1 post erna kwam daar een slotje op, dus nog maar een keertje: "Heeft er iemand nog een plekje over in een regio of wil een nieuwe regio starten, dan zou ik graag een invite willen. Originname: Mccrashtest"![]()
Ik stoor me er niet aan hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
@Gezicht, man switch es naar Engelstenenkrommend altijd dat nederlandsch in games
En het is me teveel moeite om de hele game te gaan uninstallen alleen om de taal te veranderen.
Flesje bier![]()
Same herequote:Op woensdag 27 maart 2013 14:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan hoor.En het is me teveel moeite om de hele game te gaan uninstallen alleen om de taal te veranderen.
Ik heb geen signature.![]()
1) speel je het uberhaupt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:48 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
da kan niet met zo'n kuttig klein stukje grond
2) hoe klein het stukje ook is, het kan altijd helemaal vol gebouwd worden.![]()
ach kmop, half uurtje voor jaren al spelplezier ^_^quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:39 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan hoor.En het is me teveel moeite om de hele game te gaan uninstallen alleen om de taal te veranderen.
![]()
Vraagje: Als je grondstoffen wilt transporteren naar de Great work site / Grote constructie, moet je dan je trade center op export zetten of local? Ik krijgnamelijk mijn grondstoffen niet bij de Great work site.![]()
waarom heeft mijn stad luchtvervuiling terwijl er geen enkel gebouw is dat luchtvervuiling veroorzaakt en de enige stad in de regio is.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Nu Skyrim de legendary update uit heeft ga ik daar maar weer een mee pielen. Volgens twitter is er nu een grote patch in QA, wanneer die uitkomt en alles fixed ga ik het nogmaals proberen.![]()
Ik heb vaak dat gewoon kleine huishoudens luchtvervuiling veroorzaken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom heeft mijn stad luchtvervuiling terwijl er geen enkel gebouw is dat luchtvervuiling veroorzaakt en de enige stad in de regio is.
Flesje bier![]()
het komt uit de lege regio. Heul mn stad naar de kut zo.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik heb vaak dat gewoon kleine huishoudens luchtvervuiling veroorzaken.![]()
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Iemand nog een leuke (actieve) regio om te joinen trouwens, zit nu in een regio met 1 andere, dat schiet niet echt op.![]()
Origin: Gezicht_LBFlesje bier![]()
Op local, of import als je ze zelf niet hebt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:55 schreef CamelNLD het volgende:
Vraagje: Als je grondstoffen wilt transporteren naar de Great work site / Grote constructie, moet je dan je trade center op export zetten of local? Ik krijgnamelijk mijn grondstoffen niet bij de Great work site.
We zullen zien, zei de blinde.![]()
godverdomme 300 zieken door luchtvervuiling terwijl ik geen industrie heb.
Wat is er mis met de Nederlandse taal.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:51 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
ach kmop, half uurtje voor jaren al spelplezier ^_^Of ben jij er zo'n een die vind dat de hele wereld Engels moet spreken.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!![]()
Dank je.quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:43 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Op local, of import als je ze zelf niet hebt.![]()
Ik heb hem nog niet, dus de eerste die zich nu meldt mag mijn plekje in regio 1 hebben.Because you know i'm all about that ass![]()
ik heb het wel weer een beetje gehad met simcityop een gegeven moment ben ik gewoon uitgebouwd omdat alles vol staat, en ik heb ook geen zin om dertig keer alles plat te gooien en opnieuw in te gaan richten.
Allemaal verschillende steden voel ik ook weinig voor, ik wil gewoon een leuke stad maken, maar het past alleen maar als ik echt alles door andere steden laat afhandelen zodat ik de kleine ruimte die ik heb tenminste nog een klein beetje nuttig kan gebruiken.
En net nu ik dit zit te typen knalt m'n stad eruit.
"Deze stad wordt mementeel () verwerkt. Kom snel terug om te spelen of om te bezoeken..."
Simcity kan nog niet zo goed omgaan met geuitte kritiek en omdat je Origin heb draaien die je computergedrag in de gaten houdt wist het spel dat je ana het bitchen was en nu is het verdrietig. Eigen schuld.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:13 schreef Doodloper het volgende:
En net nu ik dit zit te typen knalt m'n stad eruit.
"Deze stad wordt mementeel () verwerkt. Kom snel terug om te spelen of om te bezoeken..."
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Goeie vraag :$:$quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef prefix1 het volgende:
ik moet me drivers update hoe doe ik dat:$?'Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
alt f4 , dan gaat het vanzelf:$quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef prefix1 het volgende:
ik moet me drivers update hoe doe ik dat:$?'We zullen zien, zei de blinde.![]()
oh, volgende keer origin afsluiten dusquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Simcity kan nog niet zo goed omgaan met geuitte kritiek en omdat je Origin heb draaien die je computergedrag in de gaten houdt wist het spel dat je ana het bitchen was en nu is het verdrietig. Eigen schuld.
hahaquote:maar doe gewoon google -> drivers updaten.. je moet op de site van je videokaart-fabrikant zijn en dan verder zoeken daar
Ok ok. rechts klikken op computer en daar properties of eigenschappen kiezen. Daar op device manager of apparaatbeheer klikken en dan kan je je grafische kaart driver updaten. Of je installeert Steam (www.steampowered.com) en laat die het doen. Lijkt me makkelijkerquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef prefix1 het volgende:
ik moet me drivers update hoe doe ik dat:$?'Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
thanks! heb steam al heb het via de website van Geforce gedaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef jogy het volgende:
Ok ok. rechts klikken op computer en daar properties of eigenschappen kiezen. Daar op device manager of apparaatbeheer klikken en dan kan je je grafische kaart driver updaten. Of je installeert Steam (www.steampowered.com) en laat die het doen. Lijkt me makkelijkerGeniet van het leven:):)![]()
Ook wel leuk dat m'n oliebronnen al maan-den op "2 maandvoorraden" resterend staan en dus veel langer doorgaan, en m'n waterbron "213 maandvoorraden" heeft en er allemaal dingetjes komen dat 'ie geen water meer heeft
Ik drukte dus op F4quote:
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Vanavond uurtje of tien een race doen wie er het eerst 10 miljoen winst per maand haalt of zo?
Gewoon een regio met enigszins vergelijkbare mappen en een race tot max 0:00 uur om te kijken wie het meeste winst binnen trekt per maand?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
nice.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:31 schreef jogy het volgende:
Vanavond uurtje of tien een race doen wie er het eerst 10 miljoen winst per maand haalt of zo?
Gewoon een regio met enigszins vergelijkbare mappen en een race tot max 0:00 uur om te kijken wie het meeste winst binnen trekt per maand?
en dan geen sandbox mode![]()
![]()
![]()
![]()
Nope! Gewoon harde strijd met alle smerige acties die men kan verzinnenquote:.
Vrijheid![]()
Je moet ook ff op dat grote gebouwen icoontje klikken. Dan gaat hij naar de constructie en staan de resources die hij nodig heeft. Ff op het uit knopje klikken zodat die groen is en je pijlen van uit je stad richting de constructie ziet gaan. Resources staan standaard uit. Duurde ff voordat ik er achter kwam...quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:55 schreef CamelNLD het volgende:
Vraagje: Als je grondstoffen wilt transporteren naar de Great work site / Grote constructie, moet je dan je trade center op export zetten of local? Ik krijgnamelijk mijn grondstoffen niet bij de Great work site.Het is Lon3 de 3 hoort bij mijn naam. Spreek uit als een E... Dus LonE...herhaal! LonE....LLooonnnnnEEEEEEEEE![]()
moeten we eigenlijk dezelfde map kiezen om het eerlijk te houden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope! Gewoon harde strijd met alle smerige acties die men kan verzinnen.
Ok, ga ik jouw map pakken. Om het eerlijk te houdenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
moeten we eigenlijk dezelfde map kiezen om het eerlijk te houden..
Vrijheid![]()
Maar ff serieus, er is een 16 steden map met 4 tot 8 steden die grondstoffen hebben dus daar kunnen we wel wat spelers in kwijt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
precies.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:14 schreef jogy het volgende:
Maar ff serieus, er is een 16 steden map met 4 tot 8 steden die grondstoffen hebben dus daar kunnen we wel wat spelers in kwijt.
DUS WIE DOET ER NOG MEER MEE VANAVOND OM TIEN UUR EEN TWEE UUR DURENDE STRIJD TOT DE GESIMULEERDE DOOD NAAR DE TIEN MILJOEN WINST PER MAAND?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Hmm vanavond geen tijd/zin anders had ik jullie zeker plat gegooid met me miljoenenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef jogy het volgende:
DUS WIE DOET ER NOG MEER MEE VANAVOND OM TIEN UUR EEN TWEE UUR DURENDE STRIJD TOT DE GESIMULEERDE DOOD NAAR DE TIEN MILJOEN WINST?![]()
![]()
Grote praat voor iemand die ruikt alsof ie te laf is om zijn kunde te bewijzen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:20 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Hmm vanavond geen tijd/zin anders had ik jullie zeker plat gegooid met me miljoenenIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Vraagje tussendoor: Me stad heeft watstraling van mijn Ertsenmijn.. Continu dezelfde huizen zijn verlaten i.v.m. de straling? Hoe kan ik dit laten verdwijnen?![]()
Hier noemen ze het sarcasmequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Grote praat voor iemand die ruikt alsof ie te laf is om zijn kunde te bewijzen.![]()
JA IK DOE MEE WAT IS JE ORIEDINGES DM PLOXquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef jogy het volgende:
DUS WIE DOET ER NOG MEER MEE VANAVOND OM TIEN UUR EEN TWEE UUR DURENDE STRIJD TOT DE GESIMULEERDE DOOD NAAR DE TIEN MILJOEN WINST PER MAAND?![]()
Ik noem het de staart tussen de digitale beentjes en een nat plekje in je kruis van angst.quote:Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
joog79quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:22 schreef Fireblast het volgende:
[..]
JA IK DOE MEE WAT IS JE ORIEDINGES DM PLOXHet wordt EU west 6 als deze genoeg plek heeft trouwens. Vast wel denk ik
.
Vrijheid![]()
Blablaaaquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik noem het de staart tussen de digitale beentjes en een nat plekje in je kruis van angst.![]()
Hoor ik daar een meisje huilen? Oh. Nee. Jij bent het.quote:Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik wil wel wat proberen ofzeu. Mijn orgin naam is Johan1994quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:19 schreef jogy het volgende:
DUS WIE DOET ER NOG MEER MEE VANAVOND OM TIEN UUR EEN TWEE UUR DURENDE STRIJD TOT DE GESIMULEERDE DOOD NAAR DE TIEN MILJOEN WINST PER MAAND?
Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Ok ok, excuus. Adrenaline doet dat met me. Kusje, andere keer dan maar.
Vrijheid![]()
Dus op dit moment Fiets, fireblast, johan en ik. Dat is leuk.
Vrijheid![]()
ik vind het allemaal mooiquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:24 schreef jogy het volgende:
[..]
joog79Het wordt EU west 6 als deze genoeg plek heeft trouwens. Vast wel denk ik
.
![]()
Ik vind het ook gewoon helemaal geweldig en zo.quote:Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
doe mee eens accepten danquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon helemaal geweldig en zo.![]()
WE SPELEN TOT DE DOOD.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef jogy het volgende:
Dus op dit moment Fiets, fireblast, johan en ik. Dat is leuk.
Hoe krijg je in godsnaam straling van een erstmijn?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:21 schreef Diamond3d het volgende:
Vraagje tussendoor: Me stad heeft watstraling van mijn Ertsenmijn.. Continu dezelfde huizen zijn verlaten i.v.m. de straling? Hoe kan ik dit laten verdwijnen?
-![]()
S-Fiets is mijn originIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
hey, hoe krijg je luchtvervuiling zonder fabrieken of schoorstenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef roy600 het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam straling van een erstmijn?
denk een garp van maxis. Ah, je kan spelen zonder servergezeik en files? how about some free vervuilingIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
waarom heb ik altijd blinde sims in mn stad die de winkels aan de overkant van de straat niet kunnen zien?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hey, hoe krijg je luchtvervuiling zonder fabrieken of schoorstenen.![]()
Nah, 4 mensen is eigenlijk al leuk genoeg. Uurtje eerder beginnen dan?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
sure! roggel het maar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef jogy het volgende:
Nah, 4 mensen is eigenlijk al leuk genoeg. Uurtje eerder beginnen dan?Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Sure waarom nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:38 schreef jogy het volgende:
Nah, 4 mensen is eigenlijk al leuk genoeg. Uurtje eerder beginnen dan?
Als je niet al op 6 bent geweest moet je eerst ff de tutjetorial cancelen trouwens
Vrijheid![]()
gogogoIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
That regiochat lag.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Protip voor het begin: verhoog om xx:55 je belastingen naar 20% tot je geld binnen is en verlaag dan weer naar 10% ofzo![]()
![]()
werkt dat echt?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:33 schreef Fireblast het volgende:
Protip voor het begin: verhoog om xx:55 je belastingen naar 20% tot je geld binnen is en verlaag dan weer naar 10% ofzo![]()
ja :p volgens mij wordt je bevolking niet eens boos, heb het hier een paar keer gedaan en daar merkte ik niks van![]()
![]()
Gebruik dan gewoon cheats.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:36 schreef Fireblast het volgende:
ja :p volgens mij wordt je bevolking niet eens boos, heb het hier een paar keer gedaan en daar merkte ik niks vanFlesje bier![]()
een echte pro heeft dat niet nodig.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Die had ik al gevonden, thx voor meedenken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:56 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Je moet ook ff op dat grote gebouwen icoontje klikken. Dan gaat hij naar de constructie en staan de resources die hij nodig heeft. Ff op het uit knopje klikken zodat die groen is en je pijlen van uit je stad richting de constructie ziet gaan. Resources staan standaard uit. Duurde ff voordat ik er achter kwam...![]()
Weet jij het??quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef roy600 het volgende:
[..]
Hoe krijg je in godsnaam straling van een erstmijn?![]()
![]()
je moet ook geen olie gebruiken man.quote:
Blijkbaar niet neequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
je moet ook geen olie gebruiken man.. Ik dacht juist van wel. Veel pompen en shit! Maar nee
Vrijheid![]()
En ik wilde natuurlijk processoren bouwen maar mijn sims waren te dom
Vrijheid![]()
en dat terwijl ik ook nog problemen had met een beestje
![]()
Pro-stad.
Tevens:
ik had geen school, geen politie en geen ziekenhuis. Werkt kostenbesparend man.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef jogy het volgende:
En ik wilde natuurlijk processoren bouwen maar mijn sims waren te domIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Ja. True. Volgende keer 4 uur wedstrijd!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik had geen school, geen politie en geen ziekenhuis. Werkt kostenbesparend man.
Vrijheid![]()
haha, bijnaquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-stad.
Tevens: [ afbeelding ]![]()
![]()
Heldquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Johan1994 het volgende:
[ afbeelding ]
Pro-stad.
Tevens: [ afbeelding ]
Vrijheid![]()
zodat ik je nog twee keer zo hard in kan maken?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja. True. Volgende keer 4 uur wedstrijd!
Dan pwn ik je met mijn pc's en tv's biatchquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
zodat ik je nog twee keer zo hard in kan maken?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Het staat 2 - 0 vriend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan pwn ik je met mijn pc's en tv's biatchIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
mooie steden zijn voor verliezers.quote:Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
quote:
dat ziet er nog best leuk uitquote:
Zo, nu ff diagonaal het monster door mijn stad laten razen
Vrijheid![]()
de kroon op je werk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:09 schreef jogy het volgende:
Zo, nu ff diagonaal het monster door mijn stad laten razen
Dat zal die luie leerschuwe flikkers leren.quote:
Vrijheid![]()
welke server zit jequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef Dimens het volgende:
Nu is alle data van mijn stad weg. Bravo Simcity.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat zal die luie leerschuwe flikkers leren.
[ afbeelding ]
Oh.JA Nu heb ik mijn processorfabriek...
Vrijheid![]()
quote:
Het is weg. Het staat er niet meer. Vertel jij mij dan maar waar het gebleven is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:24 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Dat kan niet, alle belangrijke bugs waren opgelost.![]()
Maar simcity is wel leuk als je een dan wel niet belachelijke strijd aan gaat met anderen in je regio. Paar uurtjes klooien en de fik erin.
Vrijheid![]()
Door al je woede is je sarcasmedectie kapot gegaan.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is weg. Het staat er niet meer. Vertel jij mij dan maar waar het gebleven is.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
we kunnen ook nog eens het hoogste stroomverbruik doen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:26 schreef jogy het volgende:
Maar simcity is wel leuk als je een dan wel niet belachelijke strijd aan gaat met anderen in je regio. Paar uurtjes klooien en de fik erin.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Door al je woede is je sarcasmedectie kapot gegaan.
Maar het is wel kut ja. Mijn stad was ook gone en daarom ga ik ook geen uren meer in een stad stekengewoon een beetje kloten en dingen proberen.
![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:27 schreef jogy het volgende:
[..]
Door al je woede is je sarcasmedectie kapot gegaan.![]()
![]()
Ik heb vandaag ook gehad dat de hele regio weg leek te zijn. Als je hem zelf hebt gemaakt ga dan naar Stadsnieuws en klik een item aan dat over je regio gaat. Problem solved.No Comment!![]()
Ik zit in een regio met RedBrown, wie ben jij op Fok?
Tevens, bomen die de hele tijd verdwijnen wat een armoede
Er is geen item over mijn stad.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:30 schreef iScripters het volgende:
Ik heb vandaag ook gehad dat de hele regio weg leek te zijn. Als je hem zelf hebt gemaakt ga dan naar Stadsnieuws en klik een item aan dat over je regio gaat. Problem solved.![]()
Ja! Daadwerkelijk verbruik he. niet alleen opwekking!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
we kunnen ook nog eens het hoogste stroomverbruik doen.. Voor de volgende sessie
.
Vrijheid![]()
eerst eens onderzoeken welke industrie het meeste verbruikt... misschien wordt dat een game met meerdere steden.. aangezien huizen geen fuck verbruikenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja! Daadwerkelijk verbruik he. niet alleen opwekking!. Voor de volgende sessie
.
kerncentralecity.
bikini broek met een kerncentrale.
Oeh ja. twee teams tegen elkaar! regio tegen regio of sub regio tegen sub regio.whatever we verzinnen wel wat!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
eerst eens onderzoeken welke industrie het meeste verbruikt... misschien wordt dat een game met meerdere steden.. aangezien huizen geen fuck verbruikenIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik had een lekkere simpele stad, met allemaal simpele mensen, die brachten veel geld in het laatje. Ik plaats een park teveel allemaal rijke stinkers, zogenaamde 'uitblinkers'. Ze vinden alles vies, alles eng en stom, ze willen ook niet veel belasting betalen want dan vinden ze je dom. Wat een sukkels, wat een
onorigineel kut volk, ik moord ze allemaal uit met een grote meteoriet wolk.Unlimited, my future is unlimited. And i've just had a vison almost like a prophecy! I know, it sounds truly crazy. And true the vison's hazy. But i swear, someday there'll be a celebration troughout Oz. That's all to do with me!![]()
Weet iemand hoe je bij een Gambling House meer dan 25K dagelijkse winst kan maken?
Lijkt niet uit te maken welke Setup kwa gebouwtjes ik gebruik ik kom er niet overheen!
Koetje Boe!
Pindakaas blijft mij veel te lang in me mond plakken...![]()
Mijnwerkersstad ontwaakt:
T is erg plezant wonen in de mijnwerkersstad. Het uitzicht is geweldig! Let ook op de caravan net voor in beeld... gratis warmte van de smelterij![]()
Mijnwerkersstad met de toerismestad in wording op de achtergrond:
Hier de toerismestad die nog maar 90.000 inwoners heeft. Aan taxi's geen tekort in ieder geval! Gelukkig zijn de wegen rond het vliegveld en het station vrij leeg
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."![]()
Zeropunctuation review van Simcity!
http://www.escapistmagazi(...)tuation/7053-SimCityIedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Oeh, dat is wel eye-candy!quote:Op donderdag 28 maart 2013 05:15 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijnwerkersstad ontwaakt:
[ afbeelding ]
T is erg plezant wonen in de mijnwerkersstad. Het uitzicht is geweldig! Let ook op de caravan net voor in beeld... gratis warmte van de smelterij![]()
[ afbeelding ]
Mijnwerkersstad met de toerismestad in wording op de achtergrond:
[ afbeelding ]
Hier de toerismestad die nog maar 90.000 inwoners heeft. Aan taxi's geen tekort in ieder geval! Gelukkig zijn de wegen rond het vliegveld en het station vrij leeg
[ afbeelding ].
Vrijheid![]()
Jammer dat ik gister niet mee kon doen, want die wedstrijd zag er best interessant uit en is weer eens een andere benadering. Misschien een idee om eens met wat meer mensen te competen dit weekend en dan 2 teams, wie het eerste zijn (vooraf afgesproken) GW af heeft, heeft gewonnen.![]()
Blijven leuk die reviews...quote:Op donderdag 28 maart 2013 08:37 schreef jogy het volgende:
Zeropunctuation review van Simcity!
http://www.escapistmagazi(...)tuation/7053-SimCity![]()
Zo speel ik het nu ook. Geen lange termijns onzin meer, dan speel ik SC4 wel. Gewoon een competitie element erin. met een bepaald tijdslimiet (om het eerlijk te houden voor de mensen die nog moeten werkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 11:03 schreef waxmask het volgende:
Jammer dat ik gister niet mee kon doen, want die wedstrijd zag er best interessant uit en is weer eens een andere benadering. Misschien een idee om eens met wat meer mensen te competen dit weekend en dan 2 teams, wie het eerste zijn (vooraf afgesproken) GW af heeft, heeft gewonnen.) In het weekend kan je daar natuurlijk wat meer vrijheid in proppen voor een great work of wat dan ook maar door de weeks gewoon een uurtje of twee/drie en daar het dichts bij komen tot de afgesproken waarde. Ik heb me in ieder geval heerlijk vermaakt gister
.
Vrijheid![]()
Maar de volgende wordt in ieder geval een stad maken die zo veel mogelijk stroom verbruikt. Waarschijnlijk (bij genoeg animo) gaat dit in teamverband gebeuren zodat één stad de stroom opwekt en het verbruik registreert en een ander gewoon zoveel mogelijk helpt bij het verbruiken. In het geval van minder dan 4/5 mensen is het een free for all.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Probleem is alleen dat je maar 100kW(of mW) kan afnemen per stad toch?quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:27 schreef jogy het volgende:
Maar de volgende wordt in ieder geval een stad maken die zo veel mogelijk stroom verbruikt. Waarschijnlijk (bij genoeg animo) gaat dit in teamverband gebeuren zodat één stad de stroom opwekt en het verbruik registreert en een ander gewoon zoveel mogelijk helpt bij het verbruiken. In het geval van minder dan 4/5 mensen is het een free for all.![]()
Neh, het beschikbare aantal MW wordt verdeeld tussen het aantal steden in je subregio als ik het goed heb.quote:Op donderdag 28 maart 2013 11:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat je maar 100kW(of mW) kan afnemen per stad toch?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Ik heb het nog niet één keer gehad. Nog niet eens een kleine rollback/glitch of wat dan ook.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
Forum Opties Forumhop: Hop naar: