abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124562930
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_124562965
quote:
3s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Gedacht vanuit een ontwikkelaars point of view, probeer het nu eens als consument.
Probeer het nu eens als de man met de zak geld :')
pi_124562975
Weet je wat, we gaan alles, voor niks, doen wat de consument wil *G*
pi_124563012
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:04 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wat, we gaan alles, voor niks, doen wat de consument wil *G*
Je kan beter doen wat de consument níét wil ja :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_124563080
quote:
10s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je kan beter doen wat de consument níét wil ja :')
Nee, daar moet je evenwicht in vinden, net genoeg blijven luisteren dat ze blijven kopen, en je je winst maximaliseert. In ieder geval niet zo maar dingen gratis weggeven waar je zelf dik in hebt geïnvesteerd.
pi_124563115
Maar goed, ik ben blij om te lezen dat ze het bij Steam wél doen. Technisch en commercieel dus gewoon mogelijk.
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:09:51 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_124563133
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_124563472
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar goed, ik ben blij om te lezen dat ze het bij Steam wél doen. Technisch en commercieel dus gewoon mogelijk.
Voor één spel in ieder geval, weet niet of dit voor elk spel geldt, en betwijfel het eigenlijk.

Als een producent een versie maakt voor Windows, Linux en Mac, zijn dat onder de motorkap potentieel zeer verschillende producten. Je kunt niet zo maar aannemen dat die, omdat ze boven water er hetzelfde uitzien, 3 voor de prijs van 1 zijn. Ik zou me eerlijk gezegd als eigenaar van alleen een Windows of Mac PC behoorlijk genaaid voelen. Waarom moet ik ook betalen voor de Linux en Windows of Mac port?
pi_124563564
Waarom moet ik überhaupt betalen! :( Ik wil gratis! Gratis muziek! Films! Games! Alles gratizzzzz! :(
pi_124563802
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Voor één spel in ieder geval, weet niet of dit voor elk spel geldt, en betwijfel het eigenlijk.

Als een producent een versie maakt voor Windows, Linux en Mac, zijn dat onder de motorkap potentieel zeer verschillende producten. Je kunt niet zo maar aannemen dat die, omdat ze boven water er hetzelfde uitzien, 3 voor de prijs van 1 zijn. Ik zou me eerlijk gezegd als eigenaar van alleen een Windows of Mac PC behoorlijk genaaid voelen. Waarom moet ik ook betalen voor de Linux en Windows of Mac port?
Omdat je er O+ platformonafhankelijkheid O+ voor terug krijgt. Het spel wordt er ook echt geen cent goedkoper op als er géén port gemaakt wordt overigens... Ports zullen over het algemeen in de praktijk ook gewoon geld opleveren, anders werden ze niet gemaakt.

Ik vind het een prima ontwikkeling iig.
pi_124563804
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
Waarom moet ik überhaupt betalen! :( Ik wil gratis! Gratis muziek! Films! Games! Alles gratizzzzz! :(
Het is verbazend, maar ik betaal nu alweer jaren voor al mijn software (of ik pak de freeware versie). Dat dat ooit nog zou gebeuren :D
pi_124563808
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:24 schreef Godtje het volgende:
Leef je uit zou ik zeggen.
pi_124563861
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Omdat je er O+ platformonafhankelijkheid O+ voor terug krijgt. Het spel wordt er ook echt geen cent goedkoper op als er géén port gemaakt wordt overigens... Ports zullen over het algemeen in de praktijk ook gewoon geld opleveren, anders werden ze niet gemaakt.

Ik vind het een prima ontwikkeling iig.
Minder geld dan als je mensen laat betalen voor hun port. Maar goed, hoop jij lekker op een doosje met 4 cd's: de xbox360, ps3, windows en macversie. Ik weet zeker dat die duurder zal zijn dan mijn losse windows cd.
pi_124563995
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is verbazend, maar ik betaal nu alweer jaren voor al mijn software (of ik pak de freeware versie). Dat dat ooit nog zou gebeuren :D
O+
Tap tap tap
pi_124564047
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O+
Films en series is een heel ander verhaal... (muziek betaal ik wel weer voor, maar dat haal ik maar heel zuinig binnen).
pi_124564048
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Doe ik ook. Niks speciaals aan
pi_124564113
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Films en series is een heel ander verhaal... (muziek betaal ik wel weer voor, maar dat haal ik maar heel zuinig binnen).
Series hengel ik ook binnen tegenwoordig. Ik ga nog eens met mijn tijd mee! Anders krijg ik de meeste series nooit te zien.
Tap tap tap
pi_124564120
quote:

[..]

Spotify O+
pi_124564243
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

Spotify O+
Radio O+
pi_124564295
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:34 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Minder geld dan als je mensen laat betalen voor hun port. Maar goed, hoop jij lekker op een doosje met 4 cd's: de xbox360, ps3, windows en macversie. Ik weet zeker dat die duurder zal zijn dan mijn losse windows cd.
FM2013: 49,99 op Steam, wat het al jaren kost. In de praktijk lijkt het nogal mee te vallen met dat 'duurder' dus. Of er minder aan verdiend wordt zal me mijn reet roesten, het gaat mij om de eindprijs als consument.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 27-03-2013 13:52:21 ]
pi_124564306
quote:
99s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Radio O+
Ook. Maar sinds spotify download ik zeker niet meer. Nergens voor nodig
Nu nog netflix in nederland
  woensdag 27 maart 2013 @ 13:50:10 #22
141482 Q.
JurassiQ
pi_124564440
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sinds Steam koop ik veel meer games, vroeger bijna niets, nu bijna alles. Vooral omdat ik een pleurishekel heb aan dat gezeul met schijfjes.
For great justice!
pi_124564482
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:46 schreef Godtje het volgende:

[..]

Ook. Maar sinds spotify download ik zeker niet meer. Nergens voor nodig
Nu nog netflix in nederland
idem

quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:50 schreef Q. het volgende:

[..]

Sinds Steam koop ik veel meer games, vroeger bijna niets, nu bijna alles. Vooral omdat ik een pleurishekel heb aan dat gezeul met schijfjes.
idem
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
pi_124564500
quote:

[..]

Software/games vrijwel allemaal betaald, zal best nog wel ergens iets illegaals op de schijf staan maar alles wat ik echt gebruik/speel is legaal. Muziek: meestal Youtube als ik eens een nummertje wil luisteren, films en series: illegaal.
pi_124564551
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Software/games vrijwel allemaal betaald, zal best nog wel ergens iets illegaals op de schijf staan maar alles wat ik echt gebruik/speel is legaal. Muziek: meestal Youtube als ik eens een nummertje wil luisteren, films en series: illegaal.
Dat laatste is niet illegaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')