abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124549426
Zwangerschap & geboorte

31 maart: LadyBlack (meisje)

10 april: bellelena
14 april: Danic (meisje)
16 april: L0t (meisje)
18 april: _Wolk82_ (meisje)
18 april: Piekie81 (jongetje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante (jongetje)
04 mei: Spirit82 (meisje)
05 mei: Vencodark (jongetje)
06 mei: -mandy- & Djeez
09 mei: twentemeisje (jongetje)
10 mei: Shandaly (meisje)
***30 mei XcUZ_Me & Duvel ***

01 juni: .Sparkling. (meisje)
***07 juni: L-E & fokking.fokker***
17 juni: Twinkly
23 juni: Elmo76 (meisje)
29 juni: winski05 (papa)

31 juli: Suusz

***05 augustus: Juud & Dementor*** (jongetje)
16 augustus: Hilliebillie
16 augustus: Cwen (meisje)
16 augustus: Hilzillah (jongetje)
16 augustus: covie
17 augustus: Laiveneertiekje
18 augustus: Wizzy
21 augustus: Sull

06 september sharpdressedman
13 september: Kleurdoos
24 september: Spewey
27 september: Ymme
28 september: -Bubseltje-

06 oktober: GotC & YUR
16 oktober: Ferrari_rood

07 november: Bla_Bla_Bla
13 november: Limone
18 november: martine1984

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 26-03-2013 23:19:12 ]
pi_124549470
Als er nog wijzigingen nodig zijn hoor ik het wel.

Mandy, ik vroeg me dus af waar die beknelde zenuw zat?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 22:58:01 #3
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124549541
In mijn rechterbovenbeen. Komt door een verweekt bekken aan de rechterkant. Rusten en zo min mogelijk doen was het advies van de huisarts.
Erg irritant want bij het minste of geringste begint dat domme been weer te tintelen en nadien pijn te doen.

Ik had nog veel plannen voor in het verlof, maar daar heb ik al een mooie streep doorgetrokken.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_124549756
Dat heb/had ik ook maar was echt geen reden tot inleiden hoor. Het is heel vervelend want ik kon idd niet langer dan een kwartier lopen, maar dat was dan pech.
Had hier vooral de 1e zwangerschap last van, toen wist niemand wat ik had. Na de bevalling bij een osteopaat terecht gekomen en die heeft het voor me opgelost. Heb er nu alleen nog last van bij extreme belasting. Dus hele dag lopen ofzo.
Maar dat doe ik al een tijdje niet meer :')

Misschien een idee voor jou om een osteopaat op te zoeken?
  dinsdag 26 maart 2013 @ 23:05:48 #5
378192 -mandy-
I am who I am
pi_124549905
Goed idee Danic van die osteopaat! Daar ga ik zeker wel werk van maken!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_124550016
Je woont niet in Zeeland hè anders weet ik wel een goeie.
pi_124550063
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 22:56 schreef danic het volgende:
Als er nog wijzigingen nodig zijn hoor ik het wel.
Volgens mij ben je een stuk of tien mensen boven mij in het lijstje vergeten :X :o
pi_124550181
Er mag jommetje achter mijn naam danic.

Had ik net een mooie post getikt op tablet is hij pleite omdat topic vol is *zucht*

Heel fijn dat jii je professionele lichtje er op wil schijnen Mignonne! Want achteraf gezien lijkt me dat ook het meest logische.

Wel even gezegd te hebben dat ik er nul komma nul verstand van heb. Dus had ze gezegd dat ik al bijna ging bevallen had ik het ook geloofd (bijna dan :D )

De mevrouw van star was zo stellig in haar bewering dat de vk geen goede termijn bepaling gedaan had en haar supervisor was ook overtuigd, dat ik haar gelijk geloofde.

Gelukkig heeft ze het termijn nog niet bijgesteld omdat ze daar niet toe bevoegd is. En wat jij aanhaalde gaat ook gebeuren. Over 2 weken wordt ik weer begluurd om te kijken of de groei gewoon verloopt en ik een bakbeestje krijg, of dat de ud idd verkeerd was. Mocht het laatste het geval zijn dan wil ik geloof ik sowieso nóg een keer begluurd worden om het echt echt zeker te weten.

Pfoe... Ik ben er wel een beetje van geschrokken. Lang leven fok en deskundig postende vk's
pi_124550359
Maar heb je een termijnecho gehad? Rond de 9/10/11 weken? En door wie is die uitgevoerd? door de STAR, in het ziekenhuis of door de verloskundige zelf?
Dat vraag ik me dan af. Want als er een termijnecho is gedaan of een nekplooimeting, dan hoeft er niet direct bij de SEO ineens getwijfeld te worden aan je termijn.
:)
pi_124550462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:08 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een stuk of tien mensen boven mij in het lijstje vergeten :X :o
:D
pi_124550906
Ik heb niet meer zo'n vertrouwen in star eerlijk gezegd. Die hebben bij mij met meerdere dingen zo gerommeld.
Wanneer heb je die echo nou gehad, gisteren of vandaag?
En ik neem aan in je eigen woonplaats?
pi_124550967
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:14 schreef mignonne het volgende:
Maar heb je een termijnecho gehad? Rond de 9/10/11 weken? En door wie is die uitgevoerd? door de STAR, in het ziekenhuis of door de verloskundige zelf?
Dat vraag ik me dan af. Want als er een termijnecho is gedaan of een nekplooimeting, dan hoeft er niet direct bij de SEO ineens getwijfeld te worden aan je termijn.
Ja, dat was ik nog vergeten. Ik heb op 10 januari een echo gehad, toen was ik 9 weken. Ik was de 15e uitgerekend volgens internet en daar heeft ze de 16e van gemaakt. Daarna op 6 februari dat was de 14e week. Toen is de ud hetzelfde gebleven. Beide echo's door vk gedaan. Alleen de 20 weken echo is door star gedaan.
pi_124551014
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:24 schreef danic het volgende:
Ik heb niet meer zo'n vertrouwen in star eerlijk gezegd. Die hebben bij mij met meerdere dingen zo gerommeld.
Wanneer heb je die echo nou gehad, gisteren of vandaag?
En ik neem aan in je eigen woonplaats?
Vandaag, in hellevoetsluis.
pi_124551169
Oh bijna jammer.
Ik weet namelijk dat op maandag karin daar echoot. Das de echoscopist van het rvp. Dan had ik je kunnen vertellen dat zij een hele goeie was. Weet dus niet wie je nu gehad hebt....
pi_124551234
Ik heb er hier nog even een darmvirus overheen gekregen. Heb pcm op en ga kijken of ik kan slapen. Dit zijn de krampen die ik iig niet wil haha.
pi_124551429
Er staat Seo joan. Maar ik weet niet of dat haar naam is natuurlijk :D
pi_124551498
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 23:25 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ja, dat was ik nog vergeten. Ik heb op 10 januari een echo gehad, toen was ik 9 weken. Ik was de 15e uitgerekend volgens internet en daar heeft ze de 16e van gemaakt. Daarna op 6 februari dat was de 14e week. Toen is de ud hetzelfde gebleven. Beide echo's door vk gedaan. Alleen de 20 weken echo is door star gedaan.
Dus op basis van die echo heeft zij daar de 16e van gemaakt, en dat kwam grofweg overeen met jouw positieve test/laatste menstruatie verhaal? Nouja daar lijkt me eerlijk gezegd niets mis mee, als de verloskundige een basis-echoscopie opleiding gedaan heeft.
Heb t ff snel nagezocht, het verschil tussen 9 weken en 11 weken is 1,5 cm of 15 mm. Ik denk dat zelfs ik die niet zou missen :P

Bij 14 weken kun je geen echt betrouwbare eerste termijnmeting doen met CRL, maar met 9 weken wel. Bovendien als de termijn bij 9 weken xx is en bij 14 weken klopt dat nog steeds dan zegt dat wel voldoende.

En wat dan als je kindje over 2 weken nog steeds groot is? Ben jij dan overtuigd van dat jij dus 2 weken langer zwanger is of ben je dan in verwachting van 'gewoon' een groot kind? Zomaar wat vragen hoor, geen verwijt of weetik veel verder :D en als het voor jou goed is dan is het sowieso goed natuurlijk. Maar ik vind t nogal aannames dat je verloskundige dan zo vreselijk verkeerd zou hebben gedaan.

Ik ben benieuwd wat eruit komt bij de echo over 2 weken.
:)
pi_124551971
Nogmaals, ik ging er van uit dat mensen die er voor geleerd hebben mij de juiste informatie geven. Hier blijkt dat ik daar dus niet zomaar van uit mag gaan. En als blijkt dat over 2 weken spookje nog groter is en dat het termijn eigenlijk terug gezet zou moeten worden ik daar na jouw verhaal niet zonder slag of stoot mee akkoord ga.

En de stars mevrouw was heel heel heel overtuigend....

En ik vind de 16e ook gewooneen heul gezellige datum. Die geef ik niet zomaar op ;)
pi_124553410
Wow... ik voel echte heuse schopjes van binnen!!
pi_124553553
:D leuk he!!
pi_124553866
Jaaaaa! Ik voelde niks en echo mevrouw kon het van buiten af voelen vandaag! nu voel ik het ook tegen mijn hand aan :D
  woensdag 27 maart 2013 @ 05:04:41 #22
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_124555226
Ik zou het ook zo geloven Hilzilah. Je gaat toch uit van de mensen die ervoor geleerd hebben... Vind de posts van mignonne daarom ook altijd super waardevol :Y. En leuk hè die beweging :Y.

Jemig danic, wat een pech! Hopelijk valt het mee en waait het virusje snel over.

Nou maar eens kijken of ik nog wat kan slapen. Over anderhalf uur gaat de wekker weer -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_124555589
Bij mij speelde dat gedoe met ud ook, bij 9 weken gemeten toen 18 april bij 12+5 gemeten toen 12 april. Vk heeft de datum niet aangepast want de richtlijn is meten tot uiterlijk 12 weken.
Pas geleden bij de gyn weer dezelfde discussie omdat ze mij bij uiterlijk 38 weken gaan inleiden en dus geen fout willen hebben in de berekening. Ook hier werd na overleg met collega's gezegd dat de tweede echo te laat was.
pi_124555978
Hier liep ze 2 weken geleden ook een week voor op de groei, ben benieuwd wat het vrijdag is.

En ja, de 16e is ook gewoon een toffe datum ;).

Mandy, wat rot van die zenuw :(
Home is where the O+ is...
  woensdag 27 maart 2013 @ 08:18:49 #25
171422 LadyBlack
paint it black
pi_124556084
Jeetje wat een geschuif met termijnen bij jullie zeg :o

Hier sinds de eerste echo bij 7 weken nooit meer een dag veranderd, vond dat ook best fijn. Dus :* voor de mensen bij wie er nu ineens weken afgaan of bijkomen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')