Kratjes met lege flesjes retour of mogen ze die houden?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef CapnIzzy het volgende:
Vrinden
Ik heb een bank op het oog:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen de vraagprijs van 25 euro ben ik nog niet zeker van.
De babbelbox wil graag weten: Wat zouden jullie hiervoor betalen?
die mogen ze houden, en ze mogen zelf kiezen wat voor bier. (mits niet idoot duur speciaalbier dat uit Papua Nieuw Guinea geïmporteerd moet worden ofzo)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kratjes met lege flesjes retour of mogen ze die houden?
Nou nou, ben je serieus?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef trovey het volgende:
Ik zou er geld voor willen hebben om het ding überhaupt in mijn huis neer te zetten.
Helaas wel.quote:
Hier kwetst je bepaalde mensen mee, stop ermee.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:39 schreef CapnIzzy het volgende:
[..]
Hier kwetst je bepaalde mensen mee, stop ermee.
Weet ik.... maakt niet uit , de werkelijkheid is nou eenmaal hard, iets met zachte heelmeesters en stinkende wonden.quote:
Dat is of de zon (verbleekt) of de maker heeft een beroerde foto gemaakt.quote:
Bank was eerst wit, maar is nu al aardig vergeelt door zon + rooklucht van eigenaars. Vandaar dat ze de bank als geel beschrijven, krijgen ze minder vragen gok ik zoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is of de zon (verbleekt) of de maker heeft een beroerde foto gemaakt.Maakt het wat uit bij deze bank?
Je kunt er zo te zien wel makkelijk al het verspilde weer van afwassenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:42 schreef CodeRood het volgende:
kortom: ik voorspel weinig sex op deze bank.
Hoeft niet, perfect kleur voor mastrubeerbank, kan alle vlekjes laten zitten... valt toch niet op.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Limburg82 het volgende:
[..]
Je kunt er zo te zien wel makkelijk al het verspilde weer van afwassen
Da's ook weer waar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hoeft niet, perfect kleur voor mastrubeerbank, kan alle vlekjes laten zitten... valt toch niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |