PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan krijgt Wijn niet 9 chem. Guzman ziet er trouwens wel goed uit op CDM nice!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waarom niet De Guzman op cdm, Elia op LM en Heitinga op CB?
De Guzman goed op CDM.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dan krijgt Wijn niet 9 chem. Guzman ziet er trouwens wel goed uit op CDM nice!
[ afbeelding ]
CDM Guzman?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
49 defending van De Guzman.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe je Boerichter of Babel?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Babel/Paard.gif LMquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, gelukkig begreep je mijn sarcasmequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Guzman goed op CDM.Da's echt een pure CAM.
Nee hoor, Welliton is ook een prima CMquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:10 schreef leoon. het volgende:
Trolololol die reacties van iedereen![]()
CDM met 49 defending is toch best goed? Dacht dat het alleen om de paaaaace ging
DS2 heeft er veel maar die post niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik toen al.Daarom post ik ook niet.
Heitinga en IF Strootman?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depayquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef el-blanchito het volgende:
Depay, die doet het bij mij uitstekend daar.
Behalve als je het over Serero hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 3158 posts op het EA forum dus als ik iets post is het wel geloofwaardig
Daar post ik bijna niks over op het EA forumquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Behalve als je het over Serero hebt.
DEPAY! Natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef el-blanchito het volgende:
Depay, die doet het bij mij uitstekend daar.
IF janssen CDM , Kalas CB.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
Depay LM, dan Fellaini CDM met Distin op CB zou kunnen...
Ik heb net al 1 wedstrijd gelijk gespeeldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Iedereen al gedrawd? Iemand die dadelijk al wil spelen?
En waarom de fuck speelt Nederland in uitshirt?
Van der Vaart > Sneijderquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
5 goals in de laatste 7 interlands voor Raf.
Ja man! Verdedigend beter dan Toure & Fellaini bij elkaar gek!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:16 schreef StijnDa het volgende:
EA lult, duidelijk verdedigende kwaliteiten bij Guzman
Tegen wie? Ik heb iedereen zijn draw gezien behalve die van Iwanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb net al 1 wedstrijd gelijk gespeeld
Iddquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen wie? Ik heb iedereen zijn draw gezien behalve die van IwanIk heb weer gecheat
Tegen BDIL, ik weet alleen niet wat zijn random spelers waren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen wie? Ik heb iedereen zijn draw gezien behalve die van IwanIk heb weer ziek veel mazzel
quote:
Ik dacht eerst wat moet GGMM hierquote:
Meteen zo happen hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Jankbal. Waarom zou ik hiermee cheaten, als jij met een bronze team mij nog op een gelijkspel houdt
JAJA DAT ZEGT ALTIJD IEDEREEN DIE ONGELIJK HEEFTquote:
Rot op met je domme knipoogquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JAJA DAT ZEGT ALTIJD IEDEREEN DIE ONGELIJK HEEFT
Sorry sorry echt sorryquote:
Ja. En MOTM etc ook. Dus een team met 4 Messi's kanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef leoon. het volgende:
Ik heb het nog nooit geprobeerd omdat ik dénk dat het niet kan.
Maar kunnen een NIF en een IF in 1 team?
Nope.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef leoon. het volgende:
Gaat je niet lukken nee!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:23 schreef leoon. het volgende:
Beter opletten DS...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is de eerste keer dat hij geen duimpje voor zijn post heeft
Haha ja daarom moest ik er iets over zeggenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
Ik zit maar te kutten manquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter opletten DS...
En Thad, je lijkt wel ongesteld de afgelopen dagen man
Ja, hij is loops. Kan hij niks aan doen!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Beter opletten DS...
En Thad, je lijkt wel ongesteld de afgelopen dagen man
Mijn team is nu nog slechterquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ja daarom moest ik er iets over zeggen
Mijn team is deze keer wel iets beter dan de vorige keer.
SOwieso, Sneijder schiet alles op doel binnen de 40 meter.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
VDV![]()
Sympathieke kerel ook irl. Sprak hem vroeger ook wel eens.
Vdv>wesje ook natuurlijk. Een type VDV is ook 100x fijner voor een spits.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:25 schreef quer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ik speelde tot nu toe elke keer met 1 armquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Als ik deze ronde niet win, dan geloof ik in handicap
Ik speel altijd met 1 arm, moet dat niet?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik speelde tot nu toe elke keer met 1 arm
Ik zit nog te denken wanneer ik een nieuwe up ga loadenquote:
Zelf gemaakt. Grgr.quote:
CDM luiz en CB luizquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:28 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Toch leuk geprobeerd!
Wat was je plan?
Nice! Maar pakt Vermaelen dan 9 chem?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef leoon. het volgende:
[..]
CDM luiz en CB luiz
Maar nu dit:
[ afbeelding ]
livescore.comquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Wat gebruiken jullie voor live tussenstanden?
Ja staat er wel en van de 3 links 2 competitie en nationaliteit. Dus denk van wel ! Nnu nog even twijfelen op ik de NIF, IF of SIF van Fellaini doe...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:30 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Nice! Maar pakt Vermaelen dan 9 chem?
Geen idee hoe lang. 20 op rij nu.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef DuTank het volgende:
Iemand enig idee hoeveel jaar Balotelli al 100% scoort uit penalties?
5 links, 3 nodigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:32 schreef leoon. het volgende:
[..]
Ja staat er wel en van de 3 links 2 competitie en nationaliteit. Dus denk van wel ! Nnu nog even twijfelen op ik de NIF, IF of SIF van Fellaini doe...
Livescores.com?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
tenks dude ik voel me nu echt stoerquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. Grgr.
[ afbeelding ]
Ik zou 'm bijna zelf nemen.Heb 'm ook in zwart wit trouwens:
[ afbeelding ]
En in het blauw.
[ afbeelding ]
Wefut klopt ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:34 schreef leoon. het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gewoon 9 chem toch? Ik bedoel kan wefut toch gewoon geloven ?:D
goejen nieuwe foto heb je nuquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat voor een wil je?Die drie hierboven maak ik net zelf.
Ehhm lastigquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat voor een wil je?Die drie hierboven maak ik net zelf.
Na 59.50 minuten krijg ik mijn coins voor een verkochte speler. Nu staat de rest weer vast.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
COMPLETING JASUPER FIJN EA BEDANKT
Noem maar iets of iemand. Ik doe het wel in die stijl.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ehhm lastigVond die van Quer wel nice, maar iets sportiefs mag ook.
pas een uur bezig ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Haha hele avond al last van!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ja ik ben er net, weet ik veelquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pas een uur bezig ofzostelletje kneuzen
Och dat lijstjequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:35 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wefut klopt ja.
Als ik zeg 5 links waar 3 nodig (voor 9 chem dus) heeft hij 9 chem ja.
Competitie=1
Land=1.5
Club=2.5
Competitie+land=2.5
Club+nationaliteit=4 (dacht ik)
Verder gewoon het aantal lijntjes tellen. 5 lijntjes=5 nodig voor 9 chem etc.
Feeling like a graphic artistquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Noem maar iets of iemand. Ik doe het wel in die stijl.
Van Gaal wil verliezen. Vermeer en Blind waren al slecht, nu komt er nog een clown bij.quote:
Ik hoop voor je dat je er niet teveel met open bid op hebt staan!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Na 59.50 minuten krijg ik mijn coins voor een verkochte speler. Nu staat de rest weer vast.
Vermeer keept lang niet zo onzeker als bij Ajax, redelijke stand-in hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Van Gaal wil verliezen. Vermeer en Blind waren al slecht, nu komt er nog een clown bij.
Je bent gewoon subjectief.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vermeer keept lang niet zo onzeker als bij Ajax, redelijke stand-in hoor.
Ik vind het wel leuk om te doen. Maak wel langer dingetjes met photoshop. Logo's, achtergronden, UI's, gifjes enzo.quote:
Bij Ajax is hij ook allang niet meer zo onzeker hoor.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Flashscore op PC (want eigen games instellen)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:31 schreef vandermar het volgende:
Hou alsjeblieft je klep.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
#JBGS*quote:
nicht.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Manolev was tof geweest, maar die is zo goed als weg uit Eindhovenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Noem maar iets of iemand. Ik doe het wel in die stijl.
Sinds 2005 zie ik, maar of hij ook echt in dat jaar een penalty nam, geen idee.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tweet zag ik voorbijkomen, ik vond hem wel geniaal en goed doordacht.
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
haha lol puush van je eigen tweets konkograppig jij haha lekker happen idereen lekker trollen haha leukquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand nog verbeteringen? Redelijke chem ook nog. http://wefut.nl/squad/495
johnson cbquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand nog verbeteringen? Redelijke chem ook nog. http://wefut.nl/squad/495
Dat had hij echt niet in gedachtenquote:
Gaat Kroatië nog scoren?quote:
Omdat ie door de onkunde van die Roemeen, doordat hij per ongeluk de bal binnenhoudt, er langs komt?quote:
Jaquote:
Gelukkigquote:
Kijk maar hoe onzeker en gelukkig hij de bal om die verdediger heen weet te tikken.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij weet dat natuurlijk want jij kan gedachten lezen.
er zijn ook spelers die er dan nog niet langskomen. (i.e. Willems)quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omdat ie door de onkunde van die Roemeen, doordat hij per ongeluk de bal binnenhoudt, er langs komt?
Iedereen is sarcastisch hoor, mocht dat je gerust stellenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Omdat ie door de onkunde van die Roemeen, doordat hij per ongeluk de bal binnenhoudt, er langs komt?
niks onzeker gewoon pauperzieke actiequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kijk maar hoe onzeker en gelukkig hij de bal om die verdediger heen weet te tikken.
Blind volgend jaar 5*quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niks onzeker gewoon pauperzieke actie
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
MAAR HET BEGON ALLEMAAL BIJ DE STEEKPASS VAN BLIND DIE GENIAAL WAS
inderdaad!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
Eensquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:46 schreef vandermar het volgende:
Dudeweiser voelt zich beledigd ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Iedereen is sarcastisch hoor, mocht dat je gerust stellen
Je haalt er nu een PSV'er bij, omdat ik toevallig een Ajacied belachelijk maak. Dat was namelijk helemaal niet mijn insteek, want als het Willems zelf was geweest, had ik het net zo goed gezegd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er zijn ook spelers die er dan nog niet langskomen. (i.e. Willems)
waar kwam je die tegen? ^^quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:47 schreef vandermar het volgende:
Robben geeft de bal Blind voor en de maestro kopt raak.
Gewoon zelfbedacht. Ik moffel ze allemaal uit mijn mouw hier naartoe.quote:
waarom zou ik me beledigd voelenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dudeweiser voelt zich beledigd ofzo
[..]
Je haalt er nu een PSV'er bij, omdat ik toevallig een Ajacied belachelijk maak. Dat was namelijk helemaal niet mijn insteek, want als het Willems zelf was geweest, had ik het net zo goed gezegd.
Nee omdat het een Ajacied is, de beste linksback van Nederland en prima aanvallende kwaliteiten heeft voor een back.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
w00t w00t!!! baasquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Gewoon zelfbedacht. Ik moffel ze allemaal uit mijn mouw hier naartoe.
Mag nog steeds hoorquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef TBakkert het volgende:
Als ik nu een nieuwe TT mocht bedenken, dan wist ik het wel
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Manolev was tof geweest, maar die is zo goed als weg uit Eindhoven![]()
Bruce Willis maybe?
Is niet moeilijk denk ik.
Jij krijgt altijd wel een stiffie van alles wat met Duitsland te maken heeft?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:47 schreef TBakkert het volgende:
nouja, gelukkig begint Duitsland over een kwartiertje weer
Ik vind Büttner beter, maar dat is subjectief... en hij speelt te weinig om voor NL Elftal uit te kunnen komen...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Nee omdat het een Ajacied is, de beste linksback van Nederland en prima aanvallende kwaliteiten heeft voor een back.
NEE NU WIL IK HET AL NIET MEER! GA WEG, WEG!quote:
Jij kijkt de trainingen van Man U?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Büttner beter, maar dat is subjectief... en hij speelt te weinig om voor NL Elftal uit te kunnen komen...
Want die zie je elke week spelen?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind Büttner beter, maar dat is subjectief... en hij speelt te weinig om voor NL Elftal uit te kunnen komen...
nee, ik heb te weinig van hem gezien om te kunnen oordelen inderdaad, maar de wedstrijden die hij speelde, waren niet eens zo slecht...quote:
Sinds Buttner er is scoort Evra ineens goalsquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jammer dat het verdedigend zo zwak is, zie die CL wedstrijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik heb te weinig van hem gezien om te kunnen oordelen inderdaad, maar de wedstrijden die hij speelde, waren niet eens zo slecht...
Ziet er tof uitquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Ik zal even kijken of ik een andere foto kan vinden.
Dus is ie beter dan Blind?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, ik heb te weinig van hem gezien om te kunnen oordelen inderdaad, maar de wedstrijden die hij speelde, waren niet eens zo slecht...
tegen Gala had hij volgens mij wel 2 penals tegen moeten krijgenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jammer dat het verdedigend zo zwak is, zie die CL wedstrijd.
of Koevermans, die kan alles.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef vandermar het volgende:
Ik zou van Aanholt op LB doen en anders Patrick Pothuizen.
Ik niet want ik ben bang voor je teamquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ejo wie doet er zo na Nederland een potje randoms?
Ferguson heeft Blind toch niet gehaald?quote:
Kuyt moet rechtsback, dat zei Johan afgelopen zomerquote:
:¤quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
een gele kaart voor een perfecte tackle
Zijn NIF is al zo zeldzaam op de markt dus zijn IF wordt dan zo zeldzaam als IF Vlaar vorig jaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:53 schreef vandermar het volgende:
Nu krijgt de Vrij geen IF omdat Vermeer als een zak zout staat te keepen
Je moet toch een keer tegen mequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik niet want ik ben bang voor je team
Kerel, meen je het nog echt ook?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ferguson heeft Blind toch niet gehaald?
mazzelgoaltje.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef Thorb het volgende:
3-1 Kazachstan het kan nog
WAT IS DIE BAKKER STIL
quote:
Kroatie speelt nu 3-4-1-2 moet goedkomenquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef StijnDa het volgende:
Dat wordt wennen aan mijn nieuwe UI guys.
Thx Lind.![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kroatie speelt nu 3-4-1-2 moet goedkomen
natuurlijk nietquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kerel, meen je het nog echt ook?
Dit zag je 100 jaar aankomen, net als bij FIFA, keertje inhouden/terug kappen en als de tegenstander dan tacklet, bijna altijd een pingelquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Maver24 het volgende:
IF Van Persie zou wel echt een fucking dure baas zijn
Die is nu klaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Jammer van die schorsing in de Eredivisie
twitter:Joey7Barton twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 21:56:37For the record, I'm not anti-royal far from it. 'Anti' doesn't quiet sum up how one feels for those inbred, land grabbing, tyrannous puppets reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:Joey7Barton twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 21:56:37For the record, I'm not anti-royal far from it. 'Anti' doesn't quiet sum up how one feels for those inbred, land grabbing, tyrannous puppets reageer retweet
Ja het blijft doorwisselen zo hè.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is nu klaar
Jammer van Dries
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:57 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik denk nu steeds dat quer postquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja het blijft doorwisselen zo hè.
Ben benieuwd komende week. Scheelt wel dat Wijnaldum zo kan blijven staan, het is eigenlijk zonde hem niet op te stellen. Want wat ga je doen als zowel Bommel, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, Lens, Matavz en Mertens beschikbaar zijn?En dan heb je nog Narsingh ergens.
Grote schoonmaak deze zomer, en dan maar kijken wat we overhoudenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:58 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja het blijft doorwisselen zo hè.
Ben benieuwd komende week. Scheelt wel dat Wijnaldum zo kan blijven staan, het is eigenlijk zonde hem niet op te stellen. Want wat ga je doen als zowel Bommel, Strootman, Toivonen, Wijnaldum, Lens, Matavz en Mertens beschikbaar zijn?En dan heb je nog Narsingh ergens.
Toch zondequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Grote schoonmaak deze zomer, en dan maar kijken wat we overhoudenEn Matavz en Wijnaldum hadden dan gewoon niet gespeeld
Jammer dat we niet zoveel keus in de verdediging hebben
Ik vind dat Matavz veel te vaak door de ondergrens zakt, maar in potentie is hij goed.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Toch zondeIk vind Matavz nuttig in de spits als enige echte afmaker, en vind Wijnaldum ook wel goed
Jammer inderdaad.. Kreeg 'm net niet lekker mee.quote:
eeyquote:
Zieke reflex was datquote:
Iets met hillquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is de keeper van Wales dan, Hennessey?
Minder inderdaadquote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ] - [ afbeelding ]
Kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |