PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan krijgt Wijn niet 9 chem. Guzman ziet er trouwens wel goed uit op CDM nice!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:52 schreef Jonnsie het volgende:
[..]
Waarom niet De Guzman op cdm, Elia op LM en Heitinga op CB?
De Guzman goed op CDM.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
Dan krijgt Wijn niet 9 chem. Guzman ziet er trouwens wel goed uit op CDM nice!
[ afbeelding ]
CDM Guzman?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
49 defending van De Guzman.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe je Boerichter of Babel?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Babel/Paard.gif LMquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, gelukkig begreep je mijn sarcasmequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Guzman goed op CDM.Da's echt een pure CAM.
Nee hoor, Welliton is ook een prima CMquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:10 schreef leoon. het volgende:
Trolololol die reacties van iedereen![]()
CDM met 49 defending is toch best goed? Dacht dat het alleen om de paaaaace ging
DS2 heeft er veel maar die post niksquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik toen al.Daarom post ik ook niet.
Heitinga en IF Strootman?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:05 schreef leoon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Depayquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef el-blanchito het volgende:
Depay, die doet het bij mij uitstekend daar.
Behalve als je het over Serero hebt.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb 3158 posts op het EA forum dus als ik iets post is het wel geloofwaardig
Daar post ik bijna niks over op het EA forumquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Behalve als je het over Serero hebt.
DEPAY! Natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:11 schreef el-blanchito het volgende:
Depay, die doet het bij mij uitstekend daar.
IF janssen CDM , Kalas CB.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:13 schreef Thorb het volgende:
Depay LM, dan Fellaini CDM met Distin op CB zou kunnen...
Ik heb net al 1 wedstrijd gelijk gespeeldquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Avond![]()
Iedereen al gedrawd? Iemand die dadelijk al wil spelen?
En waarom de fuck speelt Nederland in uitshirt?
Van der Vaart > Sneijderquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef Lindgren. het volgende:
5 goals in de laatste 7 interlands voor Raf.
Ja man! Verdedigend beter dan Toure & Fellaini bij elkaar gek!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:16 schreef StijnDa het volgende:
EA lult, duidelijk verdedigende kwaliteiten bij Guzman
Tegen wie? Ik heb iedereen zijn draw gezien behalve die van Iwanquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb net al 1 wedstrijd gelijk gespeeld
Iddquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen wie? Ik heb iedereen zijn draw gezien behalve die van IwanIk heb weer gecheat
Tegen BDIL, ik weet alleen niet wat zijn random spelers waren.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tegen wie? Ik heb iedereen zijn draw gezien behalve die van IwanIk heb weer ziek veel mazzel
quote:
Ik dacht eerst wat moet GGMM hierquote:
Meteen zo happen hequote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Jankbal. Waarom zou ik hiermee cheaten, als jij met een bronze team mij nog op een gelijkspel houdt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |