abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131189876
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 19:00 schreef Stefan het volgende:
Ik haat de Nespresso stand in de Beijenkort Amsterdam, gewoon 30 min wachttijd, die gewoon een schap dat je zelf je zooi kan pakken en in een rij kan gaan staan, nu nummer, wachten tot mensen komen, dan er ellenlang mee ouwehoeren of ze dit of dat willen. Het is bloedheet in de beijenkorf

Ik kwam eindelijk aan de beurt, zeg dat t een uur duurde voor de grap, gaat ze echt bonnetje vergelijken wanneer ik m heb gekregen en hoelaat ik aan de beurt was. 26 minuten mijnheer. Ik: ik wil graag 4 zwart vier paars 2 oranje en 2 groene lungo.

Krijg ik de vraag, wilt u een special proberen. Wilt u ontkalkspul want uw apparaat is er aan toe. Nee, ik wil mn koffie en naar huis. Afgerekend. Wilt u nog een kop koffie. Ik, nee net gedronken. Dame: oh dus dan is dat half uur wachten niet voor niks geweest |:(

Anyway, nu weer 120 koppen koffie *O*
Tja, dat hoort erbij, dat snobistische en exclusieve gedoe. Vind het ook mooi dat hoewel de koffie al vacuüm verpakt in kartonnen dozen (sorry, etuis) zit, deze toch door bruin gehandschoende medewerkers uit de kast gehaald moet worden. :')
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 15 september 2013 @ 12:27:18 #298
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131192453
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 10:19 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Tja, dat hoort erbij, dat snobistische en exclusieve gedoe. Vind het ook mooi dat hoewel de koffie al vacuüm verpakt in kartonnen dozen (sorry, etuis) zit, deze toch door bruin gehandschoende medewerkers uit de kast gehaald moet worden. :')
Met handschoenen? :D Ik moet toch eens een keer naar zo'n shop _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_131194810
Ik bereid me nu al voor op de klaagzang dat ik mijn machine niet hebt ontkalkt met het 'officiële' Nespresso setje! :D 'Dat kan u machine schaden!!!'' Ja maar mijn portemonnee ook, 9 euro tegenover 1 euro voor een hele fles! :')
pi_131232376
Mij hebben ze in AMS wijsgemaakt dat de reiniger op basis van melkzuur moet zijn omdat anders de rubberen ringen beschadigen..
everybody's got something to hide, except me and my monkey
pi_131245938
Dusss
everybody's got something to hide, except me and my monkey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')