quote:
Op zaterdag 20 juli 2013 19:00 schreef Stefan het volgende:Ik haat de Nespresso stand in de Beijenkort Amsterdam, gewoon 30 min wachttijd, die gewoon een schap dat je zelf je zooi kan pakken en in een rij kan gaan staan, nu nummer, wachten tot mensen komen, dan er ellenlang mee ouwehoeren of ze dit of dat willen. Het is bloedheet in de beijenkorf
Ik kwam eindelijk aan de beurt, zeg dat t een uur duurde voor de grap, gaat ze echt bonnetje vergelijken wanneer ik m heb gekregen en hoelaat ik aan de beurt was. 26 minuten mijnheer. Ik: ik wil graag 4 zwart vier paars 2 oranje en 2 groene lungo.
Krijg ik de vraag, wilt u een special proberen. Wilt u ontkalkspul want uw apparaat is er aan toe. Nee, ik wil mn koffie en naar huis. Afgerekend. Wilt u nog een kop koffie. Ik, nee net gedronken. Dame: oh dus dan is dat half uur wachten niet voor niks geweest
Anyway, nu weer 120 koppen koffie

Tja, dat hoort erbij, dat snobistische en exclusieve gedoe. Vind het ook mooi dat hoewel de koffie al vacuüm verpakt in kartonnen dozen (sorry, etuis) zit, deze toch door bruin gehandschoende medewerkers uit de kast gehaald moet worden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...