SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
En door het gebrek aan vertoond hij nu triest en puberaal oversekst gedrag.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop de kat trots en triomfantelijk de woonkamer in komt gelopen met een tampon in dr bek
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat moment waarop de kat trots en triomfantelijk de woonkamer in komt gelopen met een tampon in dr bek
Vertoontquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En door het gebrek aan vertoond hij nu triest en puberaal oversekst gedrag.
Zo'n mooi bloedspoor door het hele huisquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mag ik nog hopen dat ie ongebruikt is.......
Gij vuige taalnaziquote:
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
mag ik nog hopen dat ie ongebruikt is.......
Whehequote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Puberaal is het zeker jaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En door het gebrek aan vertoond hij nu triest en puberaal oversekst gedrag.
Ja, mooi je kan dus nog wel aan andere dingen denken!!quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n mooi bloedspoor door het hele huis
Geil tochquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n mooi bloedspoor door het hele huis
Nee, snap ikquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
Maar ik heb er niet zoveel meer dus echt blij ben ik met haar nieuwe speelgoed niet echt
Ik had gewoon die weddenschap moeten aangaan met faxquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Fera het volgende:
Laat Fax toch. Zo vervelend vind ik het niet. Hij is hier al zo weinig.
Welke weddenschap?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had gewoon die weddenschap moeten aangaan met fax
Dus omdat jij het niet vervelend vindt mag ik het niet wel vervelend vinden?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef Fera het volgende:
Laat Fax toch. Zo vervelend vind ik het niet. Hij is hier al zo weinig.
Dit dus.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus omdat jij het niet vervelend vindt mag ik het niet wel vervelend vinden?
Vanaf dat moment is het alleen maar erger gewordenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had gewoon die weddenschap moeten aangaan met fax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |